Search for posts by buffy_

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/04/2016 04:13 PM

Christa

Andrew vroeg me het adres, dus tikte ik het in op de gps. Nu kon het avontuur echt beginnen en iedereen had er ook reuze zin in! Nadat ik het had ingetikt, reden we naar onze bestemming, het griezelhuis.
Ik keek af en toe is in de achteruitkijkspiegel en zag James met grote ogen uit het raam kijken. "Dit gaat super worden," zei ik binnenmonds.

James

Ik ga Andrew onze gebruikelijke boks en ging zitten. Plots keek Jade met -speels opgetrokken- wenkbrauwen aan. Ik wist niet helemaal hoe ik moest reageren, mijn gezicht kreeg bedenkelijke trekjes.
Het was altijd raar als Jade "gewoon" deed en als ze "ongewoon" deed, zou je denken dat ze gewoon deed. Erg verwarrend, maar dat is Jade voor je.

Stiekem wou ik dat dw auto ineens 100 km per uur reed en we er binnen een paar minuutjes waren. Het duurde wat langer dan een paar minuutjes en nog steeds vroeg ik me af waar we heen reden.
"Wanneer zijn we er?" vroeg ik aan Andrew.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 08:14 PM

Christa

"Zal ik doen," zei ik zachtjes. Ik staarde uit het raampje naar de voordeur en wachtte. Ik kraakte mijn vingers even en keek dan even naar Andrew. Andrew lag er vredig en leek te slapen. Ik staarde hem nog even aan en schrok me dood toen de achterklep open ging. "Zijn jullie er weer?" Ik keek naar achteren en glimlachte breed.

James

Ik sleurde mijn valies naar de kofferbak en sleurde die daarin. "Zo, we kunnen da vertrekken, denk ik." Ik glimlachte en wist totaal niet wat me te wachten stond. Alleen hoopte ik gewoon dat Jade niet over de eenhoorns in het openbaar zou praten. Dat zou mijn imago alleen verpesten en zeker tegenover mijn vrienden.
Ik schudde mijn hoofd, om de enge gedachten over die eenhoorns van me af te schudden. Ik ging in de auto zitten en klopte op de stoel voor me, waar Christa zat.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 06:39 PM

Christa

Andrew liet me een sms'je zien, van Jayden. "Ik hoop dat ze opschieten, als we nu al de laatste zijn..." Ik haalde diep adem en keek voor me uit. Niet flippen, dacht ik bij mezelf. Het heeft wel iets dat de jarige als laatste komt en iedereen al klaar staat, toch?
Ik nam mijn telefoon uit mijn jaszak en keek even hoe laat het was, gewoon omdat ik niets te doen had. We hadden nog tijd en wat ik zeker niet wou, is dat James terug naar huis gaat omdat hij iets vergeten was.

James

Ik lachte. Natuurlijk zou ze dat doen, typisch Jade. "Enhoorntjes." hoorde ik haar zeggen en toen keek ik om. Ik had het weg vanonder in mijn kast moeten steken, toch stak ik het in mijn koffer.
"Eenhoorns zijn hip," mompelde ik. Iedereen had wel iets met eenhoorns dus... Maar dat Jade erachter kwam dat ik een eenhoornboxer droeg, een beetje genant. "Hebben we dan alles?" vroeg ik terwijl ik het al begon toe te ritsen.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 05:14 PM

Christa

Ik grinnikte toen ik zag dat James aan het kwijlen was. "Dit wordt zeker een geslaagde dag," antwoorde ik. Ik leunde mijn hoofd tegen het raampje en keek naar buiten. "Ik hoop dat er geen tegenslagen gaan komen..." Ik keek even naar Andrew, hij was totaal relaxt. Ik vroeg me af hoe hij dat kon.
Jade en James waren nog steeds niet klaar. En het werd best vervelend in de auto, door die genante stilte hier. Ik had iets tegen deze stiltes. "Dus... Hoe kan je eigenlijk zo rustig blijven?"

James

We liepen samen naar mijn kamer. "Ik zal mijn koffer even vanonder mijn bed halen." Jade had even een ongemakkelijke uitdrukking op haar gezicht, maar dat veranderde toen ze mijn kastdeur opende.
"Mijn kast niet overhoop halen he!" grapte ik even.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 04:22 PM

Christa

Vandaag was het een belangrijke dag en had ik de nacht half slapend doorgebracht. Kwam allemaal door de stress... Ik zat in de zetel Tv te kijken, maar in plaats van naar de Tv te kijken, keek ik naar mijn koffer.
Plots klonk er een toeter en ik sprong uit de zetel. Ik sleurde mijn koffer mee en liep naar Andrews auto.
Mijn dag kon heus niet meer stuk, samen met mijn vrienden James' verjaardag vieren!

James

Ik zat aan de ontbijttafel en at mijn laatste stukje boterham op. Plots hoorde ik de deurbel en ren naar de voordeur. Jade stond aan de voordeur met een brede glimlach. "Hey, birthday boy." Ze drukt drie kussen op mijn wang. "Ik kom je halen voor iets bijzonders." Ik stond daar maar, met open mond. Ik knipperde een paar keer en had het gevoel alsof ik iets vergeten was.
Het enige probleem was dat ik niet wist wat het was... "Euh..." Ik deed mijn mond toe toen er een beetje kwijl uit kwam en veegde het kwijl af aan mijn trui. "Wacht hier even, Jade." Ik wist weer wat ik vergeten was, fatsoenlijke kleding aandoen. Nu had ik alleen een trui met gaten en een joggingbroek, ook met gaten, aan.
Wanneer ik iets fatsoenlijk aanhad, liep ik weer naar beneden. "Wat heb ik nodig voor dat 'bijzonders'?"

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 07:42 PM

Christa

Jade liet me even blozen. Het was niet mis nee. Ik was echt blij dat wij zo'n hechte groep waren. Ooit dacht ik dat ik de raarste was, dat het niet erger kon, maar kijk nu! Ik glimlachte en keek om me heen, de sfeer was zo warm en gezellig.
"En Andrew? waarom duurde het gesprek niet lang? Je hebt hem toch niets gezegd he? Of heeft hij je doorgrond?" Het kruisverhoor was meteen aan de gang, maar ik denk niet dat Andrew duidelijke antwoorden zou geven.

James

Ik smeet mijn gsm in het zeteltje op mijn kamer en slenterde naar beneden. Ik keek naar de open deur dat naar de woonkamer leidde en zag mijn ouders. Ze waren druk bezig met typen en te kijken naar hun schermen. Het was best eng, als je zo bezig ziet elke dag. Alsof het robots waren, echt eng.
Toen ik de keuken in liep, zag ik al van de deuropening de grote stapel afwas die zich opstapelde bij de minuten. Allemaal kopjes waar ooit koffie in zat, geen wonder dat ik zo vaak achter koffiepads moet in de winkel...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 03/28/2016 07:47 PM.

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 07:06 PM

Christa

We lieten elkaar los toen we een muziekje hoorde. Jades opmerking vond ik zo grappig dat ik begon te lachen. Al snel hield ik mijn mond, want hij nam op. "James." Toen gebaarde we dat hij moest zwijgen over wat we hier beraamde. Anders zou alles verpest worden.
Andrew liep weg en wij deden verder met de dingen waar we bezig mee waren. "Ik hoop echt dat het leuk gaat worden..." Ik was nu zenuwachtig en het was nog niet eens zover.

James

"Met mij wel, hoe gaat het met jou? Trouwens, wat ga je de komende dagen doen?" Ik vroeg me echt af of hij iets zou zeggen over mijn verjaardag. Ik kon erop rekenen dat Andrew iets voor mijn verjaardag ging doen. Zoals hij al deed toen we vrienden werden, hij was er dan ook altijd voor me. Waarom was ik hierover aan het piekeren?
"James! Kan je van je lui achterwerk komen en de afwas doen?" schreeuwde mijn moeder. Ik zuchte: "Andrew? Ik moet afleggen, mijn moeder roept me..."

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 06:34 PM

Christa

"Ik ga meteen een mail sturen naar de eigenaar," zei ik enthousiast. "Hier staat toch dat je de dag erna er meteen gebruik van kunt maken." Ik was super blij dat we op zo'n korte tijd nog iets gevonden hadden.
Jade had het ook goed in elkaar gestoken, iedereen wist meteen wat hen te doen stond. Dat was een leuke eigenschap van haar, de boel zo goed plannen.
Op mijn mail werd al snel gereageerd, alsof de eigenaar zat te wachten op een mailtje. "Ik heb een mail gekregen van de eigenaar!" Ik klikte erop om het te bekijken. "En even kijken... Het kan!" Ik maakte een gilletje van enthousiasme en knuffelde Jade, ze was dan ook het dichst bij me.

James

Mijn verveling werd zo groot dat ik mijn gsm maar nam en door mijn contactenlijst keek. Ik zag Andrews nummer staan en vroeg me echt af wat hij aan het doen was.
Ik klikte op het groene telefoontje en wachtte tot hij opnam.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/28/2016 06:01 PM

Ik:
Christa Historia McQueen - 21
James Hayes - 21

Christa

We zaten in een cirkel, rondom ons allemaal kranten en ik had de laptop ter beschikking. We zochten een perfecte locatie voor een feest. Het zou bijna de verjaardag van James zijn en we hadden nog niets! "Ik heb het!" schreeuwde ik en iedereen schrok weer recht. "Hier staat het," ik wees met mijn vinger en tikte een paar keer op het scherm. "Griezelhuis ter beschikking voor 3 nachten en 4 dagen." Ik zag al aan iedereen dat ze het idee net zo leuk vonden als ik.

James

Ik zat op mijn bed te staren naar mijn Formule 1 kalender en zag de grote ronde cirkel. Ik was bijna jarig, maar zo leek het niet. Mijn ouders waren te druk bezig met hun werk en om het af te maken, was ik hun enig kind.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Gsm!

from buffy_ on 03/27/2016 07:34 PM

Net zoals jou, was ik eerst een Chatmens en daarna een Forummens. :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 03/27/2016 07:34 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page