Search for posts by buffy_

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 118 matches:


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Zijn hier nog actieve users?

from buffy_ on 12/03/2017 08:05 PM

Ik weet niet of ik mezelf een actieve user kan noemen, maar je kan me af een toe eens zien verschijnen... 's avonds... ((:

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Neus gebroken

from buffy_ on 11/12/2017 10:03 AM

Skullet: Ooh jeetje. Wat een domme lerares. Dat jullie leerkrachten gewoon met de telefoon mogen zitten tijdens sport..


Dat stoort me ook enorm... Waarom dan L.O. leerkracht zijn als je daar toch op een bankje met je telefoon zit, ik kan begrijpen dat ze onze aanwezigheden moest aanduiden want dat gaat nu digitaal en zo... Ik heb haar eigenlijk nog niet vaak zonder dat ding gezien, of ze zit daar dan met een IPad/tablet... ;-;

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Neus gebroken

from buffy_ on 11/11/2017 03:41 PM

Ik heb woensdag bij de twee uren Lichamelijke Opvoeding, in het tweede uur mijn neus gebroken. En ook een whiplash gekregen. We deden aan volleybal en er waren drie veldjes, dus je moest ook naar andere ballen uitkijken om niet geraakt te worden. En de tegenstander sloeg op en die bal vloog frontaal in mijn gezicht tegen mijn neus. Ik had het totaal niet zien aankomen, maar had de bal na de slag tegen mijn gezicht wel vast. Over rare reflexen gesproken.
Ik dacht dus dat er niets aan de hand was, gewoon mijn neus die pijn deed en dan bleek mijn neus te bloeden. Ik ging dan naar die leerkracht om te zeggen dat mijn neus bloedde en of ik naar de toiletten mocht. Die negeerde mij gewoon en was gewoon "druk" bezig op haar IPhone. Dus ik was het gewoon zelf afgebold. Mijn neus was ook helemaal opgezwollen en niemand zei iets. Ik ben echt zo kwaad op die leerkracht, want die hebben toch alle verantwoordelijkheid dat leerlingen verzorgd worden als ze een ongeluk hebben tijdens de les? Er was dan een andere leerling met een verstuikte duim en die kreeg ijs en andere dingen.
Nu mag ik voor een lange tijd geen enkele sport doen en dat stoort me wel, ... )':

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Fijne zomervakantie iedereen!

from buffy_ on 07/11/2017 12:29 PM

@Supermodelkaty:  Dankjewel! ((:

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Fijne zomervakantie iedereen!

from buffy_ on 07/10/2017 04:34 PM

@Anelore33: Dankjewel, uiteindelijk zal ik er wel uit komen (:

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Fijne zomervakantie iedereen!

from buffy_ on 07/09/2017 07:25 PM

Fijne zomervakantie iedereen!
Hopelijk zijn jullie ook door naar het volgend jaar, of waar je op dit moment zit. En geniet van jullie vakantie!

Ikzelf ben geslaagd; op een nogal randgevalletje -bij 3 vakken ging het niet zo goed- en ik heb echt dringend nieuwe leermethodes voor het volgende jaar nodig of ik ga het niet maken. Dussss, moesten jullie een methode hebben dat voor jou echt werkt... Please please please, laat ze hier achter. (Voel u niet verplicht ofzo hehe)

FIJNE VAKANTIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE! ((:

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Examens begonnen :0

from buffy_ on 05/12/2017 12:08 PM

Veeeeeel succes! Ik ben echt blij dat de mijne nog niet begonnen zijn...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/02/2017 10:10 PM

@Violet.: Er was zo'n after-easter dingetje georganiseerd, dat stond bij nieuws. En dan moest je op een zaterdag/zondag, op een bepaald tijdstip online komen ofzo (eigenlijk weet ik het zelf niet meer). Kon je coins verdienen en uiteindelijk was er geen topic op het forum geplaats met een after-easter party(?). (Dit heeft @Skullet wel zo goed als gezegd xD)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/02/2017 06:57 PM

@Skullet: Daar heb je wel gelijk in, de forums zijn soms echt wel verlaten. En bedankt voor de nuttige info! ♥

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/01/2017 08:32 PM

@Brokenrose: Daar had ik nog niet aan gedacht! Klinkt als een optie! (: 

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page