Ideetjes voor HM

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Ideetjes voor HM

from buffy_ on 04/30/2017 07:44 PM

Hallo iedereen

Zoals jullie misschien al hebben opgemerkt: Hello Model is aan het doodgaan.
En daar valt altijd iets aan te doen en jullie ideeen zijn altijd welkom! Je kan dus je ideeen achterlaten en laten weten wat je mist van Hello Model dat vroeger erg aanwezig was! (: Samen kunnen we Hello Model weer leven inblazen!

Groetjes
Ik & het hele team!

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ideetjes voor HM

from TattooedHeart. on 04/30/2017 09:33 PM

Jammer genoeg heb ik zelf niet onmiddellijk ideetjes... Ik hoop dat andere mensen met goede ideeën komen zodat het hier weer levendig wordt!

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ideetjes voor HM

from Anelore33 on 05/01/2017 04:01 PM

Ik vind dat in eerste instantie het hele hellomodel team weer wat meer online mag komen. Het Pasen idee (wat je ziet op je homepage) vond ik echt een leuk idee, maar op de dag zelf gebeurd er dan helemaal niets? Ook het idee voor een maandmodel te kiezen, vond ik een erg leuk idee, maar daar merk ik ook niet veel meer van. De loterij is al eeuwen dood, maar dit zijn allemaal dingen waarvoor mensen met een functie kunnen zorgen. Jammer dat deze mensen juist afwezig blijven. 

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Ideetjes voor HM

from Abrikoosje on 05/01/2017 04:08 PM

Ben het met je eens !

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/01/2017 05:05 PM

@Anelore33: Thankssss voor je reactie, er zal iets aan gedaan worden! :)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply Edited on 05/01/2017 05:34 PM.

Brokenrose

22, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Ideetjes voor HM

from Brokenrose on 05/01/2017 08:21 PM

We kunnen reclame maken? 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/01/2017 08:32 PM

@Brokenrose: Daar had ik nog niet aan gedacht! Klinkt als een optie! (: 

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Ideetjes voor HM

from Skullet on 05/01/2017 09:56 PM

Ik vind persoonlijk dat het forum zelf best wel stil is. Dan bedoel ik niet het die van orpg, aangezien daar nog best actief op word geschreven. Omdat het forum zelf niet zo actief is heb ik zelf persoonlijk dat ik er ook niet veel aandacht aan besteed. Misschien dat de mensen die wel online zijn het forum gewoon actief kunnen houden. Geen idee of dit ook zo is, maar als er wel nieuwkomers zijn die zich dan meteen een beetje onwelkom voelen doordat er bijvoorbeeld niet word gereageerd op hun forum bericht of iets. 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/02/2017 06:57 PM

@Skullet: Daar heb je wel gelijk in, de forums zijn soms echt wel verlaten. En bedankt voor de nuttige info! ♥

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ideetjes voor HM

from Violet. on 05/02/2017 09:09 PM

Ik vind dat in eerste instantie het hele hellomodel team weer wat meer online mag komen. Het Pasen idee (wat je ziet op je homepage) vond ik echt een leuk idee, maar op de dag zelf gebeurd er dan helemaal niets? Ook het idee voor een maandmodel te kiezen, vond ik een erg leuk idee, maar daar merk ik ook niet veel meer van. De loterij is al eeuwen dood, maar dit zijn allemaal dingen waarvoor mensen met een functie kunnen zorgen. Jammer dat deze mensen juist afwezig blijven.

Maandmodel is mijn taak! En ik vind het ook kut dat het zo word verwatert, maar op een gegeven moment heb je iedereen wel gehad? Ik had geen idee hoe ik nog een model moest kiezen en wie er nog niet zijn geweest, u know? 

Loterij is van Isa, ik heb isa de afgelopen weken niet gesproken dus ik weet niet of ze nog wat doet aan de site?

En met pasen, wat zou er gebeuren? Ik weet daar niks van?

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum