Ideetjes voor HM

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Ideetjes voor HM

from Skullet on 05/02/2017 09:17 PM

Hoe het met pasen precies was weet ik niet meer, maar voor zover ik weet zou er tussen een bepaalde tijd iets worden georganiseerd waarmee er coins gewonnen konden worden. 

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ideetjes voor HM

from buffy_ on 05/02/2017 10:10 PM

@Violet.: Er was zo'n after-easter dingetje georganiseerd, dat stond bij nieuws. En dan moest je op een zaterdag/zondag, op een bepaald tijdstip online komen ofzo (eigenlijk weet ik het zelf niet meer). Kon je coins verdienen en uiteindelijk was er geen topic op het forum geplaats met een after-easter party(?). (Dit heeft @Skullet wel zo goed als gezegd xD)

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Brokenrose

22, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Ideetjes voor HM

from Brokenrose on 05/03/2017 02:30 PM

Misschien kunnen we als eerst hello model even pimpen. Het ziet er nu een beetje saai uit. 
Misschien kan er een model allemaal spellen organiseren ect,

En nog even over reclame; we kunnen een youtube video maken?

Reply

Tzuyu

23, female

  Level 4

Posts: 4

Re: Ideetjes voor HM

from Tzuyu on 05/03/2017 04:44 PM

Ik vind het idee van Brokenrose om de site te pimpen wel een goed idee, want het ziet er inderdaad wel een beetje basic uit. ;)

En misschien kunnen de coins ook nog voor iets anders worden gebruikt. Nu ga je er toch alleen maar een rank omhoog mee bij een bepaald aantal?


Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ideetjes voor HM

from Anelore33 on 05/03/2017 08:22 PM

Maandmodel is mijn taak! En ik vind het ook kut dat het zo word verwatert, maar op een gegeven moment heb je iedereen wel gehad? Ik had geen idee hoe ik nog een model moest kiezen en wie er nog niet zijn geweest, u know?

Tuurlijk begrijp ik je, ik wou het gewoon even melden :)

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ideetjes voor HM

from Supermodelkaty on 05/07/2017 04:07 PM

Ik vind dat in eerste instantie het hele hellomodel team weer wat meer online mag komen. Het Pasen idee (wat je ziet op je homepage) vond ik echt een leuk idee, maar op de dag zelf gebeurd er dan helemaal niets? Ook het idee voor een maandmodel te kiezen, vond ik een erg leuk idee, maar daar merk ik ook niet veel meer van. De loterij is al eeuwen dood, maar dit zijn allemaal dingen waarvoor mensen met een functie kunnen zorgen. Jammer dat deze mensen juist afwezig blijven.

Sorry, maar door de drukte met school en examens verwatert mijn helloblog helemaal. Ik heb nog steeds ideeën maar heb amper tijd. En zodoende kom ik ook veel minder online.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Ideetjes voor HM

from Manonnn96 on 05/19/2017 09:50 PM

@Violet. Maandmodel is mijn taak! En ik vind het ook kut dat het zo word verwatert, maar op een gegeven moment heb je iedereen wel gehad? Ik had geen idee hoe ik nog een model moest kiezen en wie er nog niet zijn geweest, u know? 

Ik denk dat het niet eens heel erg is als een model meerdere keren wordt gekozen als maandmodel. Zelfs als het meerdere maanden achter elkaar dezelfde is moet dit kunnen vind ik. Op deze manier kan je kiezen voor een model die ook echt het actiefst is en het echt verdient. Je hoeft dan niet een lijstje bij te houden. Hierdoor wordt de competitie onderling misschien ook groter, aangezien écht iedereen kans maakt (en het is ook wel vet als je een maandmodel verslaat die al meerdere keren gekozen is).

Mijn tip qua maandmodel is dus gewoon: Kies het model wat echt maandmodel is. Probeer niet te veel na te denken over wie je al gehad hebt. Geef wel iedereen de kans, dan zie je vanzelf wel wie de kans pakt en wie niet.

Reply Edited on 05/19/2017 09:53 PM.

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ideetjes voor HM

from Violet. on 05/19/2017 11:14 PM

Ik denk dat het niet eens heel erg is als een model meerdere keren wordt gekozen als maandmodel. Zelfs als het meerdere maanden achter elkaar dezelfde is moet dit kunnen vind ik. Op deze manier kan je kiezen voor een model die ook echt het actiefst is en het echt verdient. Je hoeft dan niet een lijstje bij te houden. Hierdoor wordt de competitie onderling misschien ook groter, aangezien écht iedereen kans maakt (en het is ook wel vet als je een maandmodel verslaat die al meerdere keren gekozen is). Mijn tip qua maandmodel is dus gewoon: Kies het model wat echt maandmodel is. Probeer niet te veel na te denken over wie je al gehad hebt. Geef wel iedereen de kans, dan zie je vanzelf wel wie de kans pakt en wie niet.

Thanks voor de tip! nu je echt zo zegt kan het wel gewoon :)

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Brokenrose

22, female

  Level 16

Posts: 453

Re: Ideetjes voor HM

from Brokenrose on 05/28/2017 03:50 PM

Ik zie toch dat er 60 modelen op de site zitten..
Kun je ze niet vannuit de admin een berichtje sturen ofzo?

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum