Search for posts by Tzuyu

Search found 4 matches:


Tzuyu

23, female

  Level 4

Posts: 4

Re: Wattpad collaboration

from Tzuyu on 05/04/2017 09:04 PM

@Anelore33 Wattpad is helemaal gratis en je kan makkelijk een account aanmaken c:

Reply

Tzuyu

23, female

  Level 4

Posts: 4

Re: Ideetjes voor HM

from Tzuyu on 05/03/2017 04:44 PM

Ik vind het idee van Brokenrose om de site te pimpen wel een goed idee, want het ziet er inderdaad wel een beetje basic uit. ;)

En misschien kunnen de coins ook nog voor iets anders worden gebruikt. Nu ga je er toch alleen maar een rank omhoog mee bij een bepaald aantal?


Reply

Tzuyu

23, female

  Level 4

Posts: 4

Re: Wattpad collaboration

from Tzuyu on 05/03/2017 04:25 PM

@Supermodelkaty en @Skullet Veel succes met jullie examens!

@Abrikoosje en @Writer4ever Ik heb jullie een berichtje gestuurd. c:

Reply

Tzuyu

23, female

  Level 4

Posts: 4

Wattpad collaboration

from Tzuyu on 04/17/2017 03:16 PM

Hi! 

Ik wil heel graag een Wattpadverhaal maken, maar ik vind het moeilijk om mezelf enthousiast te houden. Ik kwam laatst langs iemand die een collaboration wilde gaan doen met een klein groepje mensen, maar ik was natuurlijk weer te laat om me erbij aan te sluiten. :/ De collaboration hield in dat het groepje samen een wereld, personages en verhaallijn gingen creëren (eigenlijk hetzelfde als een ORPG). Iedereen had een eigen personage en een eigen boek op hun account, maar de gebeurtenissen waren wel gelijk. (Dus je las het uit verschillende oogpunten.) Ze spraken af om elke twee weken volgens mij een nieuw hoofdstuk erop te zetten. 

Dus mijn vraag is eigenlijk: Wil iemand samen met mij een collaboration hebben? :) We kunnen dan zelf afspreken hoe we dat allemaal gaan doen en hoe vaak je een nieuw hoofdstuk wilt publiceren.  

Reply

« Back to previous page