Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:09 PM

Fayena
Ik knik grijnzend “ jij bent heel speciaal “ knik ik en kijk naar hem en deuk een kus op z’n bijtende lip “ als je het niet fijn vind moet je het zeggen he “ knik ik en glimlach om wat hij doet, mij op m’n rug draaien en boven mij hangen. Ik glimlach naar hem en sluit even genietend m’n ogen. Met Jason had ik alle tijd om lekker onszelf te zijn.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:00 PM

Fayena
Ik lach zachtjes “ sorry “ grijns ik en zoen even mee tot hij stopt en kijk naar z’n blouse en knik “ ja anders had ik je niet gezoend, ik raak de lippen van klanten niet aan, dat is alleen voor speciale mensen “ grijns ik en druk een kus op z’n lippen en ga tegen hem aan liggen. Ik leg m’n hoofd op z’n schouder en knoop de andere knoopjes los en streel even met m’n nagels over zijn buik en druk een kus op z’n kaaklijn.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 05:49 PM

Fayena
Ik knik instemmend en zoen genietend met hem mee. Ik grijns even als hij zegt dat het hem ook wel bevalt maar dat ik moet stoppen met praten. Ik zucht even dramatisch “ ik hou van praten “ jammer ik tegen z’n lippen aan en moet dat zacht lachen “ sorry “ grijns ik en plak mezelf weer aan zijn lippen vast en m’n handen knopen automatisch de knopen los van z’n zwarte blouse.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 05:42 PM

Fayena
Ik glimlach tevreden en knik “
Ja mijn haar is u zeer dankbaar “ lach ik zacht. “ ik hou van knus “ knik ik. Ik moet zacht lachen en kijk hem breed glimlachend aan “ hm misschien moeten we dat maar proberen dan “ stem ik in en druk een lange kus op zijn lippen en kruip boven op hem “ dit me valt me wel “ knik ik grijnzend. “ misschien moet dit wel werken, savonds werken we beide en overdag hebben we tijd voor elkaar “ knik ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 05:10 PM

Fayena
Ik schud lachend m’n hoofd als hij een kus drukt op m’n hoofd “ dat is niet m’n haar hoor “ plaag ik. “ dat grote licht is zo fel savonds “ grinnik ik “ en nachtlampjes zijn tenslotte gewoon knusser “ glimlach ik. Ik kijk hem verbaasd aan “ hoe bedoel je als ik het ben wel? “ zeg ik verbaasd. “ dus als jij wat met fayena heeft vind je het niet raar dat ze ook een ashley is? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:54 PM

Fayena
Ik schiet in de lach “ jawel hij vroeg erom en daarna was ik er lief voor “ knik ik “ jij verprutst alleen mijn haren “ lach ik en doe de nacht lampjes aan en het grote licht uit, het was veel te vel savonds. Ik bijt even op m’n lip “ sorry “ zeg ik en probeer m’n lach in te houden. “ Maar net of jij een relatie wikt die met andere mannen mee gaat “ zeg ik en moet zacht lachen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:43 PM

Fayena
Ik lach zacht en schud m’n hoofd “ nee ik ben geen iditoot “ lach ik “ en ik ben ook geen hond “ lach ik als ze hand door mijn haren haan. Ik haal een hand door mijn haren om het goed te leggen “ dat vind m’n haar niet zo leuk “ pruil ik. Ik moet toch even grijnzen als hij begint over z’n boxer en schud dan lachend m’n hoofd “ nee hoor mij hoor je niet klagen “ glimlach ik en bijt even op m’n lip en m’n handen jeuken om hem zelf uit te kleden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:37 PM

fayena
“ je staat daar zo grappig “ knik ik glimlachend. “ Ja die had je kunnen verwachten l glimlach ik. Als hij het hoopt begin ik te lachen en kan het niet laten om even in zijn schouder te bijten “ sorry “ lach ik zacht en druk en weer een kus op. Als hij over een kussengevecht begint schud ik m’n hoofd “ nee laat maar” grinnik ik. Als hij het niet hoeft haal ik m’n schouders op “ ja maakt mij niet, hij merkt het toch niet “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:29 PM

Fayena
Ik glimlach naar en moet zacht lachen om hij daar staat. “ Ik wilde zeggen, ik heb altijd gelijk maar ik weet dat je dat niet leuk vind om te horen “ grijns ik eventjes naar hem en klop op bed “‘ ik bijt niet hoor “ glimlach ik “ dit is net z’n slaap partijtje “ grap ik en kijk eben naar z’n kleding “ ik heb een pyjama van m’n vader voor je maar ik denk niet dat je die wilt?

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:21 PM

Fayena
Ik knik “ ja je mag ook de hele nacht wakker blijven, dat is aan jou “ grinnik ik en open de deur. “ Ja tuurlijk anders stel ik het toch niet voor “ lach ik “kom “ zeg ik en loop zacht naar boven toe naar m’n kamer. Uit laat m’n badjas vallen en trek even een hemdje aan met een kort broekje en laat me op bed vallen. “ als je morgen toch komt blijf je zo heen en weer gaan “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page