Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/30/2017 05:44 PM

Ryder

"Het zijn wolven , die zien eruit als wolven weetje." lach ik terwijl ik mijn handen tegen haar middel leg en rustig op de maat dans. Ik kijk haar aan en glimlach. Wanneer ik net dichterbij leun en eindelijk een move wil maken , hoor ik in de verte geroep. Ik kijk op en kijk om me heen. Ze konden het niet laten. Ik laat de prinses los en ga aan de ballustrade van het balkon staan. Een groep mensen komt de poort in gestormd . De bewaking probeert hen tegen te houden maar ze zijn met te veel. Ik slik. "Blijf hier." mompel ik en ik loop terug naar de grote zaal. In de deuropening staat de groep mensen , nu ja , half mensen . Hun goud-gele ogen en klauwen vertelden echter iets anders. Ik loop naar hen toe. "Ik zei dat jullie niet moesten komen." zeg ik tegen de eerste , die duidelijk de leider is van dit hele gedoe. "Wij luisteren echt niet naar zo'n jochie zoals jij ryder." gromt hij. "Je bent met of tegen ons, en je weet hoe je pa erover denkt." ik slik. Mijn vader had alles gedaan om bij deze pack te horen en ik kon het zo allemaal verpesten.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:24 PM

Ryder

"Vooral s'avonds.." herhaal ik. "De wolven?" ik kijk haar vragend aan. "Ben je bang van hen? ehm ik bedoel, ik dacht dat ze niet meer in de stad kwamen."  Ik maak geen oogcontact meer en staar gewoon strak voor me uit. Mijn kaken staan strak op elkaar en ik staar naar een paar bomen in de verte. Ik draai me na een paar minuten om en kijk haar aan en ga voor haar staan. Er speelde een heel zacht deuntje van de muziek die beneden werd gespeeld . Ik steek mijn hand uit. "Mag ik deze dans?" vraag ik beleefd en glimlach. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:15 PM

Ryder

Met haar hand in de mijne loop ik dieper het kasteel in , trappen op tot ik in een van de kamers met een groot balkon kom. Ik open de deur die er toegang tot geeft en ga op het balkon staan. "Je kent mij." zeg ik. "Dat is al beter dan niets." grijns ik . Ik doe mijn masker af en kijk even rond. Onder ons lopen gasten druk het kasteel in en uit. Ik kijk de prinses aan en kijk dan weer recht voor me. "De mensen zijn dol op je , weetje." zeg ik. "Waarom mag je nooit buiten? bang voor een ontvoering ofzo?" ik lach even en leun op de ballustrade van hett balkon. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 11:04 PM

Ryder

"Mevrouw Kozlov ," glimlach ik terwijl ik haar nog is ronddraai. "hoe kon ik dit nu missen?" Ik kijk even naar mijn pak en knik als dankje. "Hoezo iemand die je kent?" kom ik op een van haar laatste woorden terug. "Je kent hier toch een groot deel van de mensen?" Ik kijk haar vragend aan en wanneer de muziek ten einde is buig ik hoffelijk. "Het was me een genoegen om met u te dansen." glimlach ik en ik bied mijn hand aan. "Wel , Fay. Vind je het erg als ik je even van al deze gasten steel?" Ik kijk haar vriendelijk aan en wacht op een antwoord. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 10:54 PM

Ryder

Ik begon ondertussen wel door te krijgen hoe deze dans hier ging dus door een beetje naast me te kijken wist ik wat ik moest doen. Fayena was net naast me en ik kijk even naar haar. Ze zag er echt mooi uit . In de helft van de dans doe ik een raar manouvre , die wel mooi in de maat was , waardoor ik met de danspartner van Fay kon wisselen. "Prinses," zeg ik. "Noem je dat een niet zo speciale jurk?" ik lach en ga ondertussen door met me te concentreren zodat ik niet op haar voeten of haar jurk zou staan. Ik kijk haar aan en  haar blauwe ogen stralen door de openingen van het masker.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 10:41 PM

Ryder

Ik begin een praatje met een paar bedienden. "De staljongen , jou had ik niet verwacht." zegt de bediende die me de uitnodiging had gegeven. "Hmm , het leek me wel leuk is te komen opdagen." grinnik ik. "Wel , have fun zou ik zeggen." Ze glimlacht en gaat weer verder . Er begint muziek te spelen en mensen beginnen rond mij ineens te dansen. Ik slik en probeer me eruit weg te lopen maar wordt tegengehouden door een of andere meid die me meetrekt. Wel nu zit ik hier dus , zonder een idee te hebben wat ik uberhoupt moest doen maar ik ging rustig mee met de flow.
fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply Edited on 06/29/2017 10:43 PM.

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 10:27 PM

Ryder

Mijn paard had ik achter de stallen gezet en zorgvuldig knoop ik mijn masker vast. Ik had mijn paard afgezadeld zodat hij niet hele tijd het zadel moest dragen. Ik loop de trappen van het kasteel op en laat mijn uitnodiging zien. Wanneer ik de grote zaal inloop zie ik de enorme menigte , maar een iemand springt er toch uit. "zo speciaal is hij niet , kom op seg." mompel ik in mezelf. Ik probeer mezelf zo dicht mogelijk in de buurt van de blondine te krijgen en sla ondertussen een praatje met een paar mensen die rondom me stonden. Nu begrijp ik waarom ze dit het feest van het jaar noemde. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 10:14 PM

Ryder

"6uur." knik ik en ze vertrekt. Ik blijf haar even nakijken en zie dan hoe mijn zusje uit het raam zit te staren. Als ik het huis inloop komt ze op me afgerent. "En en en???" haar ogen waren zo groot gewordne en ze kijkt me aan. "Wat? ik geef de prinses paardrijles." Ze neemt mijn hand en trekt me naar de zetel. "Ben je verliefd op haar." Ik schud lichtjes mijn hoofd. "Je mag niet liegen van mama." ik grinnik. "Je mag niet zo veel vragen stellen van mama." Ze rolt haar ogen. "Ryderrrr.." Ik schud even mijn hoofd. "Er is niks tussen haar en mij. Ze is een prinses , weetjenog. die trouwen met rijke prinsen." "En met ryder." ik glimlach en druk een kus op haar voorhoofd. "Ik moet weg, maar ik vervolg mijn verhaal van eergisteren morgen , oke?" ze knikt en loopt naar haar kamer. Ik doe hetzelfde en zoek mijn kostuum . Ik trek hem aan en loop het huis uit. Met de uitnodiging in mijn binnenzak haal ik mijn paard van stal en zadel hem zo goed mogelijk op. Ik stijg op en rij op een traag tempo naar het kasteel. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 10:00 PM

Ryder

"Mijn zusje is dol op jurken , maar ze is misschien net iets te klein." grinnik ik. Het voelde een beetje slecht om haar te doen denken dat ik niet op haar uitnodiging wou ingaan , maar de verassing zou des te groter zijn . Ik zou haar ten dans vragen , al was het het laatste wat ik deed op deze avond. "Maar goed , vertel me morgen alles over dat geweldige feest moest je is in de stallen langskomen." glimlach ik en ik kijk even naar de jurk. "Spijtig dat ik je vandaag niet kan zien in een nog mooiere jurk. Ik bedoel , op het evenement van het jaar draagt de prinses toch de meest fantastische jurk die er bestaat, niet?" 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 09:48 PM

Ryder

Ik kijk de blondine aan. "Stoppen als er iets goed lukt is beter dan doorgaan en stoppen door bijvoorbeeld een val of iets wat frustratie en stress geeft." ik knipoog. Als ze het paard in de stal zet en terugkomt met envloppen kijk ik ernaar. Mijn familie was geen fan van de feestjes in het koningshuis , en mijn broer en zus konden zo lang nooit opblijven. "Mijn broer en zus zijn nog jong , dus een feest is niet handig voor hen. Mijn ouders laten hen ook niet graag alleen dus ik zal je moeten teleurstellen , maar dankje voor het aanbod." ik glimlach en knik. "Ik haal hem , wacht hier." ik loop het huis in en haal de jurk uit mijn kamer. Ik loop naar haar toe en geef haar de jurk. "Hier." ik glimlach en kijk haar aan. het viel me nu pas op wat een mooie ogen ze had , echt om in te verdrinken. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page