Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: ORPG// Writer4ever
from Writer4ever on 07/21/2017 09:03 PMXander
Ik begin wat spullen bij elkaar te zoeken. Ik heb niet meteen zin om me daar nog te moeten omkleden dus kies ik een zwemshort waarvan het niet al te hard opvalt dat het een zwemshort is. Daarboven kies ik voor een doodgewoon shirt. Ik pak een rugzak waar ik mijn vlogcamera, de gopro, een handdoek en wat andere kleding instop. Maar net voordat ik wil vertrekken besef ik dat ik beter nog een stukje kan vloggen. Ik beslis om een timelaps te maken van mijn weg naar het park toe. Ik stap in mijn auto en zet de camera op het dashbord. Liam heeft gevraagd of ik hel even kan gaan uithalen dus ga ik maar eerst naar zijn thuis toe. Als ik er geparkeerd ben toeter ik even en kijk op mijn telefoon. Al veel mensen zeggen dat ze vertrokken zijn dus stuur ik ook maar even -Ben nu bij Liam, komen er dan aan- Het duurt best lang voordat hij naar buiten toe komt, maar als hij eindelijk in de auto komt gestapt heeft hij een geldig excuus. "Ik moest even zeker weten dat ik er goed uitzie, voor Chels, je weet wel." Hij ziet Chelsea al een tijdje zitten, maar hij denkt dat het niet wederzijds is en laat dus niets merken. Al denk ik dat ze een goed koppel zouden zijn. Ik lach even en vertrek dan richting waterpark. "Man, wat was dat met Alexia, dat over omver rijden ofzoiets?" vraagt hij en ik weet meteen wat hij bedoeld. Ik antwoord lachend: "Ze heeft me in de supermarkt omver gereden met een winkelkarretje net voor de dansles." Liam begint hard te lachen en schud zijn hoofd. Het park is niet ver en dus zijn we er al snel. Alleen een parkeerplaats vinden is wat moeilijker.
Re: O || In love with a stranger
from Writer4ever on 07/21/2017 08:50 PMJack
"I'll be there in 20, need a quick shower," zeg ik met een glimlach en vertrek richting mijn kamer. Ik lach nog even naar haar als onze wegen echt splitsen en begin dat in een sneller tempo te wandelen. Ik hou de kaart voor de lezer en doe de deur open zodra het lichtje groen wordt. In een snel tempo zet ik de douche aan en kleed ik me uit, zodat ik wel eventjes onder het water kan staan. De waterstralen voelen goed op mijn lichaam en het voelt zalig om al het zweet van me af te spoelen. Als ik klaar ben droog ik me af en neem een zwemshort uit de schuif waar ik ze allemaal had gedumpt. Ik doe een beetje gel in mijn haar en beloof mezelf dat ik niet echt onder water ga gaan want anders is heel mijn kapsel alweer verpest. Met nog wat axe en een t-shirt ben ik klaar om te vertrekken. Eerst werp ik nog een laatste blik in de spiegel om zeker te zijn dat ik er okee uitzie. Net wanneer ik de deur wil uitwandelen besef ik dat ik best mijn telefoon en een puzzelboek mee kan nemen, en natuurlijk een handdoek. Ik prop alles in de strandtas die ik had meegenomen. Ineens schiet er door mijn gedachten dat ik Jerry en Bart nog niet gezien heb, ach maakt niet uit niet dat ik ze mis. Nu ben ik echt klaar om naar het zwembad te gaan. Gelukkig is het nog niet al te laat en zijn er dus nog wel wat bedjes aan het water vrij. Ik kies er eentje waarlangs er ook nog een paar vrij zijn, stiekem in de hoop dat Skyler en haar familie daar misschien kunnen komen liggen. Als ik op mijn gsm kijk zie ik dat ik er maar een kwartier over gedaan heb, dus begin ik mijn handdoek op mijn stoel te leggen en ga rustig zitten wachten.
from Writer4ever on 07/19/2017 08:21 PMXander
Als ik uit de douche kom voel ik me lekker fris en opgewekt. Ik droog mijn haren met de handdoek en trek propere kleding aan. In afwachting dat mijn haren gaan drogen bedenk ik me welke vrienden ik zou uitnodigen voor naar een waterpark te gaan. Na het weerzien van de dansgroep ben ik wel in de sfeer om hen uit te nodigen. We zijn ook met redelijk wat dus er moet sowieso wel iemand zijn die mee wil gaan. Als ik de app open zie ik het antwoord van Alexia en moet lachen dus stuur ik ook een lachende smiley terug. Het volgende bericht dat ik stuur is: -Iemand zin om vandaag mee naar het waterpark te gaan?- Ik wil niet TE enthousiast zijn, dus leg ik mijn mobiel even weg zodat ik niet meteen zie als er iemand reageert. Ik heb geluk dat mijn haar snel droogt, waardoor het al goed genoeg is om wat gel in te doen en het omhoog te doen. Eerlijk gezegd ben ik blij dat de kuif in de mode is gekomen en nu nog steeds is, want ik vind het een makkelijke en mooie manier om mijn haar te doen. Als het goed genoeg is, kijk ik naar antwoorden en zie dat er best wel wat mensen geïnteresseerd zijn. Onbewust glimlach ik ook wel even als ik zie dat Chelsea heeft gestuurd dat ze daar wel zin in heeft en even gaat overleggen met Alexia. -Top! Degene die komen, om 1 uur aan de ingang bij dat standbeeld- Ik weet dat we al vaker met deze groep daar geweest zijn en het waterpark is heel kort bij dus ze weten vast allemaal waar ik het over heb.
from Writer4ever on 07/18/2017 03:02 PMJack
Ik stop met fietsen omdat ik een jongen ben en me niet op twee dingen tegelijk kan focussen. Ik denk even na. "Good idea, can bring some food to? Because I can't go and steal some in the restaurant because my voice need some rest before a performance", zeg ik lachend en kijk haar kort aan. "No it's okay, I'll bring some food. Be there at 8 pm, if you can?" Ik stap van de fiets af, omdat ik wel klaar ben met de fitness en zin heb om een frisse duik in het water te nemen. Ik haal een hand door mijn haren heen, die naar mijn gevoel nog platter waren gaan liggen. "I think I need some cold water," zeg ik met de bedoeling om te laten merken dat ik niet meer wou blijven. Al zou ik wel liever eerst me gaan opfrissen, niet dat ik heel erg hard gezweet had, maar ik voel me nooit goed als ik het gevoel heb dat ik stink ofzo.
from Writer4ever on 07/18/2017 02:31 PMXander
Als ik terug in mijn kamer kom plof ik neer op bed en pak opnieuw mijn mobiel in de hoop nu wel te kunnen reageren. In de groepsapp is er niet veel belangrijks gezegd, behalve dan dat Alexia toegevoegd is en iedereen haar welkom heet. -Welkom, kijk er naar uit om je in de groep te hebben! Maar loop wel niemand omver aub :)- Stuur ik een beetje laat, aangezien het eigenlijk al over een ander onderwerp gaat. Dan kijk ik naar wat Chelsea me allemaal heeft zitten sturen. Het zijn vooral nutteloze dingen dus reageer maar kort en ga naar mijn kanaal toe. Want ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik al gekregen heb. Ik scrol er een beetje door, er zitten enkele negatieve tussen maar die negeer ik gewoon, aangezien het grotendeels wel positief is. Sommige reacties like ik en op enkele reageer ik ook. Als ik er wel even genoeg van heb leg ik mijn mobiel weer aan de kant. Wat kan ik vandaag doen? Ik heb geen zin om me weer een hele dag te vervelen. Plots besef ik dat ik nog moet vloggen, aangezien ik dat gisteren niet genoeg heb gedaan om er een hele vlog van te maken. Ik zorg even dat ik er niet al te slecht uit zie en zet de camera aan. "Goeiemorgen jongens en meisjes. Ik heb beslist om nog een extra dag bij te vloggen aangezien ik gisteren niet veel gedaan heb. Ik ben net wakker, maar dat zie je misschien wel en was net even door jullie reacties aan het kijken. Ik denk dat ik vandaag misschien een paar vrienden ga meevragen naar een waterpark zodat jullie toch nog iets leuks te zien krijgen. Dus tot dan." Ik leg de camera weer aan de kant en ga weer naar de badkamer toe, deze keer om me echt klaar te maken.
from Writer4ever on 06/16/2017 07:46 PMXander
Ik plan de video in voor 11 uur 's ochtends en besluit dat het nu toch wel tijd is om te gaan slapen. Ik ga naar de badkamer toe en trek mijn kleding uit. Ik trek een pyjamashort aan en ga terug naar mijn kamer toe. Normaal bekijk ik mijn sociale media nog voordat ik mijn bed in kruip, maar daar heb ik nu niet bepaald zin in.
De volgende ochtend wordt ik wakker door dat er al veel licht door mijn gordijnen heen komt. Waarschijnlijk is het dus al redelijk laat. Ik doe een oog open en kijk op mijn wekker, inderdaad het is 12 uur. Dat wil zeggen dat de video al een uur online staat. Ik rek me uit en probeer rechtop te gaan zitten, maar mijn hoofd voelt nog te zwaar aan. Dus laat ik dat terug vallen op het hoofdkussen. Ik neem mijn mobiel van het nachtkastje en kijk eerst op whatsapp. Er is blijkbaar een heel gesprek geweest bij de dansclubchat en ik heb ook enkele gemiste berichten van Chelsea, maar mijn ogen zijn nog te moe om ook maar iets te kunnen lezen. Dus leg ik m'n mobiel weer even terug en wacht tot ik echt goed wakker ben. Voor de zekerheid ga ik nog even naar de badkamer en gooi wat water in mijn gezicht. Ja, nu ben ik wel wakker denk ik.
from Writer4ever on 06/15/2017 09:33 PMXander
Ik haal even kort een hand door mijn haren heen. "Xander", antwoord ik op de indirecte vraag naar mijn naam. Ik glimlach er ook even bij. Als ik plots zie dat het al redelijk laat is, zeg ik: "Ik moet gaan, editten enzo." Chelsea snapt meteen waar het over gaat. "Ik zie jullie dinsdag? Voeg haar anders even toe aan de groepschat", zeg ik nog. Ik geef haar een kus op haar wang en neem snel ook afscheid van al de andere. Ik stap in mijn auto en rijd weer richting mijn apartement. Voordat ik weer aan het werk ga neem ik een douche, want ondanks dat de les niet zo heel erg vermoeiend was, heb ik toch wel nood aan verfrissing. Ik ga opnieuw op mijn bureaustoel zitten en begin aan de video helemaal af te maken. Hij moet morgen namelijk online en ik zou hel graag inplannen aangezien ik wil uitslapen. Het is nog een uur en half werk ongeveer.
from Writer4ever on 06/15/2017 09:18 PMJack
En privé concert? Dat is wel heel duur hoor, denk ik en moet er in mijn hoofd ook wel om lachen. Zo grappig dat ze geen flauw idee heeft met wie ze eigenlijk te maken heeft, en dat vind ik geweldig. Ik lach ook even luidop met haar voorstel, maar reageer er niet echt op. Als ze begint over mijn voorstel van gisteren, moet ik eerlijk zijn dat ik het al een beetje vergeten was. Opnieuw komt haar onzekerheid weer boven en de twijfel of ik het nog wel wil. "Oh I asked like twenty other girls and they all agreed, so if you want to go with us, that would be nice", zeg ik en probeer niet te lachen. Het is misschien een beetje gemeen om haar ermee te plagen, maar ik wil het liefst niet te serieus houden. Bijna heel mijn leven is al zo serieus. Ik moet wel even glimlachen als ze zegt dat ze graag zou meekomen. "Maybe I can give you that privat concert under the stars." Pas nadat ik het heb gezegd besef ik hoe romantisch het eigenlijk wel niet klinkt.
from Writer4ever on 06/15/2017 12:26 PMJack
Ik luister naar wat ze allemaal antwoord en knik tussendoor ook eventjes, al begrijp ik het niet helemaal. Waarsxhijnlijk werkt het scholensysteem bij haar ook wel gewoon anders dan bij mij. Ik was namelijk wel gewoon van plan om gaan verder te studeren, tot ik aangesproken werd door de manager. Nu doe ik een soort van studie tussen al het werk in, zodat ik wel op lange termijn ook een diploma kan halen en misschien nog wel wat ander werk doen. Ik wil net gaan antwoorden op haar eerste vraag als ze alweer een tweede stelt. "Nineteen, you?" Ze zag er wel jonger uit dan mij, maar ik kon niet precies inschatten hoeveel jaar. Een of twee, want ze was zeker geen 16. Om toch ook nog antwoord te geven op haar vorige vraag zeg ik: "I don't have that much time. But my biggest hobby is singing, I also play guitar and going to the gym." Ik hoop niet dat ik nu overkom als een ven die bodybuilders, maar het is gewoon ontspannend om even goed te sporten. Ik voel me altijd weer fris en fit na een fitness sessie en een douche natuurlijk. Ik ga automatisch op hetzelfde tempo als haar trappen.
from Writer4ever on 06/14/2017 10:01 PMJack
Ik moet een beetje lachen als ze duidelijk haar best doet om zich te bewijzen. Zo lief. Als ze even doet alsof ze boos is, lach ik en wrijf ik kort met mijn hand over haar schouder. "Everything will be fine", zeg ik en probeer mijn lach in de houden. Ik kijk even rond in de gym, wat is het volgende wat we kunnen doen. "Maybe we can do the bikes. I mean, if you can do that ofcourse." Ik kan er niet aan doen om haar een beetje te plagen. Ik kies twee van die fietsen die een beetje afgezonderd staan. Stiekem hoop ik ook wel dat we een beetje een goed gesprek kunnen voeren als we aan het fietsen zijn. Ik kies er eentje, zet mijn voeten op de pedalen en begin te trappen. Fietsen ben ik wel gewoon, dus dat kan ik aan een iets sneller tempo doen. Ik haal een hand door mijn haren heen, die ik nog niet rechtop had gezet, aangezien ik graag na het sporten een douche neem. "What do you like study or work or what are your hobbies?" Ik ben niet zo goed ik gesprekken zelf aanvoeren, dus komen de vragen er een beetje moeilijk uit, maar ik probeer het toch soepel te laten overkomen.