Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 08:31 PM

Ian
Na de kus kijk ik haar glimlachend aan maar als ze vraagt wat ik nu aan het doen ben schrik ik een beetje. '' Ik dacht dat jij '' mompel ik en kom overeind '' Ik heb het verpest he? Alweer '' zeg ik en kruip uit bed. '' Nee laat maar ik dacht dat jij het zelfde dacht als ik '' zeg ik en bijt op mn lip '' Sorry '' zucht ik en kijk om me heen om een uitweg voor mezelf te vinden. '' Ik eh moet maar eens gaan douche '' zeg ik en pak snel een handdoek en loop naar de douche waar ik me uit kleed en onder spring. '' Ik ben echt een idioot '' mompel ik tegen mezelf en haal mn handen door mn haren heen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 08:13 PM

Ian
Ik negeer haar als ze vraagt of ik een man ben of niet. Ja gister sloeg ik inderdaad iemand maar dat was anders, daarvoor had ik me niet hoeven schamen. Dat was uit goede daad. Ik zucht onhoorbaar als ze helemaal het deken eraf heeft gehaald en nu kan ik niets anders meer dan naar haar kijken. Ik kijk haar verwarrend aan en kijk hoe ze naast me komt liggen en ik draai mezelf op mn zij dat ik haar aan kan kijken en schiet toch in de lach '' Oh Olivia je bent me er toch een '' mompel ik zacht. Ik schuif haar  over der rug heen naar me toe en druk een zachte kus op haar lippen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 08:00 PM

Ian
Ik hoor de deur open gaan maar negeer het voorderest maar voor ik het weet voel ik een lichaam boven op de mijne zitten en kreun zacht en kijk op als ik de deken van me af voel gaan en hoor Olivia gillen in mn oor dat de sweater past. Nu was ze weer blij, ik snapte haar nu helemaal niet meer. Ik kijk in der ogen en haal mn schouders op '' Nee niks laat maar '' verzucht ik zacht en trek de deken weer over me heen. Ik ga mezelf niet weer voor schud zetten dus zolang ik haar niet kon zien kon zij mij ook niet zien, de deken was tenslotte haar eigen idee om jezelf te verstoppen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 07:46 PM

Ian
Ik kijk naar haar hoe ze de sweater aanpakt en wacht wat nerveus af en stop mn handen in mn zakken zodat ik stil kan blijven staan. Als ze hem aan heeft glimlach ik klein en kijk dan naar haar maar ze ziet er niet blij uit, nee ze vond me dus echt niet leuk ze wilde blijkbaar niet mijn assepoester zijn anders had ze wel anders gekeken. '' Sorry voor het storen '' zeg ik schoor en draai me snel om en loop met grote passen terug naar mn kamer waar ik vol schaamte terug kruip in bed en trek de deken over mn hoofd heen. Ik had nooit dat dak op moeten komen dan was onze vriendschap er misschien nog geweest.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 07:21 PM

Ian
Ik frons al ze zegt dat ze sneller moet gaan '' Olivia wacht '' zucht ik en kijk hoe ze haar kleren pakt die op de grond liggen gekreukt. Ik slik als ze me zn even grote klootzak vind als Lucas, het deed me pijn. Ik kijk hoe ze weg gaat en sla even hard tegen de muur aan met mn hand en vervolgens met mn hoofd, hoe kon ik zo stom zijn. Ik laat me zakken met mn hoofd tussen mn benen op de grond, ik kon wel schreeuwen maar laat dat voor wat het is, ik moest Olivia terugkrijgen hoe dan ook. Misschien niet als mijn prinses want dat wilde ze vast niet maar als vriend zou het al genoeg zijn. Ik krijg een idee waardoor ik snel mn spullen pak en naar buiten ren naar het centrum toe. Ik koop een mannen sweater in een kleine maar die Olivia perfect zou passen en ga dan weer snel terug. Afgepijgerd kom ik thuis aan en loop door naar Olivia der kamer waar ik zacht op klop en hem dan open. Ik kon het proberen, als dit niet werkte dan wist ik het zeker. Ik pak de sweater onder de mijne vandaan '' Ik vond deze in mn kast '' zeg ik zacht '' Ik zoek nog steeds mn droomprinses die mn sweater past '' Wil jij het proberen? '' mompel ik zacht. Ik kon twee dingen verwachten, een lieve Olivia of geschreeuw en vanalles naar mn hoofd gesmeten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 06:39 PM

Ian
Ik bijt op mn lip als ze wat gehaast over komt en voor ik het weer zit ze op der knieeen om uit bed te gaan en slik eventjes. Ja ik had het verpest, hoe kon ik zo dom zijn dat ik dacht dat ze aan het hinten was net. Ik knik klein en trek mn benen op om plaats te maken voor der.  '' Weet je zeker dat je wilt gaan? Je mag gerust blijven '' zeg ik nog zachtjes inhoop dat ze nog even wilt blijven '' Ze zou het vast niet erg vinden als je nog blijft '' grinnik ik zachtjes en kruip zelf weer terug in bed, lang leven een kater dan kon ik wel de hele dag in bed blijven. 

12.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 06:09 PM

Ian
'' Ja ja '' lach ik en gooi mn arm achterover de schaal in en pak er een uit die ik op eet '' Hm lekker hoor '' grijns ik en stop het laatste stuk in mn mond als ze een stukje omhoog komt en kijk naar beneden en schiet in de lach '' Oh Olivia toch '' grinnik ik en wapper met de deken. '' Toch wel warm? '' grinnik ik als ik haar wangen wat rood zie. '' Ik ben serieus, altijd '' grijns ik '' Ik zou nooit grapjes maken over mn prinsesje '' grinnik ik '' Maar ze is wel kleiner dan ik, een beetje raar af en toe mag wel '' zeg ik en kijk even bedenkelijk '' Maar zo lang de trui past is het de goede dan mag ze blijven '' '' Net assepoester '' grijns ik.

15.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 05:40 PM

Ian
'' Je vindt hem vast wel '' grinnik zacht en kijk naar beneden. '' Wat voor viezigheid er in mij zou zitten? '' vraag ik fronsend en schiet in de lach '' Wat bedoel jij daar nou weer mee? '' grinnik ik '' Wat voor funzige dingen zie jij nou weer voor je? '' vraag ik haar en voel meer warmte op een plek door mn shirt heen komen tegen mn buik. '' Olivia toch wat doe jij daar beneden? '' lach ik en kijk onder het dekbed '' kom daar toch eens vandaan '' grinnik ik. Als ze vraagt hoe mij droomprinses eruit ziet glimlach ik klein. '' Jij was toch al mijn droom prinses? '' vraag ik aan der, ik kon moeilijk zeggen dat zij het echt was want dan weet ik zeker dat ze weg zou rennen, maarja als het als grapje eruit kwam? Wie kon dat nou niet hebben. 

16.jpg

Reply Edited on 08/15/2017 05:57 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 05:22 PM

Ian
'' Naja afluisteren wil ik niet zeggen maar natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig wat andere zeggen '' lach ik en schud mn hoofd '' Nee handtastelijke niet doen '' lach ik als ze me port. '' Nee ik had een frisse neus nodig zoals je zij anders had ik nog ergere dingen gedaan '' lach ik en knik '' Hij durft niet maar hoor anders grijp ik hem '' grinnik en luister naar der, ik had niet verwacht dat ze het echt ging beschrijven en glimlach eventjes. '' Hm hij is vast moeilijk en zeldzaam om te vinden '' grinnik ik en frons even als ze weg kruipt. Ik moet zacht lachen als weg kruipt in mn armen en ze zowat in me kruipt '' je kan niet door me heen hoor '' grinnik ik en probeer der aan te kijken wat niet lukt.
13.jpg 

Reply Edited on 08/15/2017 05:22 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/15/2017 04:45 PM

Ian
ik haal mijn schoouders op '' Geen idee maar hij komt het nog wel te weten en zo wij ook '' glimlach ik klein en schiet in de lach als ze vraagd of ze hem echt gezoend heeft en ik knik. '' Ik zag het zelf dus ja denk het niet tenzij twee lippen tegen elkaar geen zoenen meer is? '' plaag ik der '' Niet eens? Jij de zijne wel hoor '' grinnik ik zacht '' Wat is dan wel je typpe want nu ben ik echt in de war hoor, ik dacht dat hij eht was '' grap ik en haal een plukje haar uit haar gezicht. '' Hm gelukkig is er niet meer gebeurd '' knik ik '' Maar ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, mij raakt hij niet aan '' zeg ik om mezelf te verdedigen maar misschien als hij terug had geslagen gister lag ik ook wel op de grond.

14.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page