Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 11:05 PM

Ian
Ik moet zacht lachen om der en stop er nog een in mn mond. '' Sorry ik heb gewoon honger '' knik ik '' Als je het niet probeert weet je het nog, je zou wel beter ruiken dan '' plaag ik der. '' En? Kan je het aan? '' grinnik ik en pak het sapje aan en neem stiekem een slokje ervan en zet het naast me neer op de grond. '' Je had het nodig '' knik ik '' Maar als ik hem nog een keer zie is hij echt de mijne hoor '' zeg ik en kijk hoe ze weer gaat liggen. '' Je bent gek weet je dat '' lach ik zacht en laat me naast haar neervallen. '' Hoe kan je het nu nog koud hebben, het is bloedheet hier '' grinnik ik en neem haar toch weer in mn armen, nu had ik een excuus om haar dicht bij me te hebben. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 10:52 PM

Ian
Ik draai me op mn zij als ik Olivia naast me voel bewegen en glimlach klein als ze der ogen opent. Ze ziet er nog wat dus uit maar zeker beter dan gisteren. Ik kijk naar haar hand die onder de lakens vandaan komt en volg die tot ik er niet meer naar kan kijken en voel haar zachte vingers over mn hoofd gaan. Ik kan niet anders dan naar haar kijken, ze moest eens weten hoe graag ik haar nu wilde. Als ik haar zachte lippen op mijn neus voel krijg ik het helemaal warm en sla het dekbed een stukje van me af en kom ook snel overeind. Ik pak het sapje en de paracetemol en hou het omhoog. '' Het ziet er naar uit dat je dit wel kan gebruiken '' lach ik zachtjes en geef het aan haar. '' Raad eens wat ik ook vond '' knik ik en pak het bakje met de lookbroodjes en stop er een in me mond en eet hem rustig op '' Dit werkt echt '' knik ik en hou der eentje voor.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 10:33 PM

Ian
Ik voel de zon in mn gezicht branden en haal wat haren uit mn gezicht en voel het lichaam van Olivia warm tegen de mijne en blijf nog even glimlachend liggen, dit was fijn. Al gauw verstoord mn hoofdpijn het fijne gevoel en schrik ik helemaal wakker als ik vanalles voel en Ik trek mn trainingsbroek recht en neem wat afstand van haar lichaam. Ik kom wat omhoog  en leun op mn zij en mn arm en kijk naar Olivia die er vredig bij ligt. Ik was nieuwsgierig hoe het met der zou gaan maar ik wilde haar ook niet wakker maken. Ik stap zacht uit bed en ga snel naar beneden en neem zelf een paracetemol en neem er een mee voor Olivia. Ook pak ik een sapje en een bak met lookbroodjes die is overgebleven, een stop ik in mn mond die ik op eet en derest neem ik mee naar boven. Ik zet het naast bed en kruip nog even in het warme bed en sluit nog even mn ogen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 10:18 PM

Ian
Ik kleed mezelf snel om in een tshirt en een trainingsbroek en hoor Olivia achter me toch vragen of ik haar wil helpen. Ik knik klein, niet dat ik nog nooit een meisje naakt had gezien of iets maar toch was het spannend, het was Olivia. Ik en doe de deur dicht en loop zacht naar der toe en laat me naast der neer zakken. Ik had dit liever in andere omstandigheden gedaan. Ik pak de handdoek eventjes aan en trek voorzichtig der topje uit en sla de handdoek om der heen en trek dan der schoenen en der rokje uit. Ik laat me duim zacht over een kleine schaafwond glijden op haar onderbeen. '' Doet het zeer?'' vraag ik zacht aan der en kijk der eventjes aan en trek dan mn trui over haar hooefd heen. '' Hm nee hoor het feest is wel voorbij '' knik ik en kijk naar haar lippen die blauw zijn. Ik sla mn dekbed open en laat haar erin liggen '' Je hebt het koud? '' zeg ik meer dan dat ik het vraag. Ik ga voorzichtig bij der liggen en trek haar met der rug tegen mijn borstkast aan en sla mn armen om haar heen. '' Beter? '' vraag ik zacht. Ik verstop mn hoofd tegen haar schouder en sluit eventjes mn ogen van de vermoeitheid. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 09:47 PM

Ian
Ik kijk naar haar en voel medelijden met haar met wat er is gebeurd, niet dat ik weet wat er is gebeurd maar ze zag er zo slecht uit. Ik voelde me in eens verantwoordelijk voor haar en het voelde gelijk alsof ik nuchter was. '' Jawel, het is het beste '' knik ik, de alcohol zal niet wel in der bloed zitten maar de andere stoffen zouden er wel uit kunnen. Ik hou haar stevig vast als ze aan me vast klamt en begint te trillen. '' Ik ook niet, rustig aan '' knik ik en kijk hoe haar ogen langzaam dicht vallen maar even daarna open gaan en voel haar mij wegduwen, het maakte me allemaal niet meer uit dus blijf ik haar vasthouden en grijp der haar uit der gezicht vandaan en laat haar alles eruit gooien. Ik pak de douche kop en spoel alles weg en zet dan de gewone douche aan en lekker warm. Ik ga eronder zitten en trek Olivia tussen me benen tegen me aan zodat ze schoonspoelt en warm wordt. Even erna wikkel ik haar in een grote handdoek en loop naar mn kamer toe en laat haar op bed zitten en pak een grote warme trui voor haar '' Je mag deze wel hebben als je wilt '' glimlach ik klein '' Ik wil je gerust helpen maar het lijkt me niet gepast ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 09:23 PM

Ian
Ik wrijf even over mn hand heen en kijk dan om naar Lucas die op de grond ligt en frons even. '' Zo hard was het niet? '' mompel ik en moet even zacht lachen omdat hij eigenlijk best wel als een watje op de grond ligt. Ik hoor Olivia roepen dat ik moet stoppen. '' Hij lokte het zelf uit '' zeg ik en bijt op mn lip als ze bij hem neer knielt en voel mn maag eventjes omdraaien en slik alles snel dicht. Ik haal even mn schouders op en kijk naar haar hand die de mijne weer vast hebt. '' Jij wilde hier goed gezelschap, het juiste en dat is Lucas totaal niet '' '' Ik probeer alleen te helpen '' verdedig ik mezelf en volg haar hand weer die me los laat, ik heb der boos gemaakt. '' Oliv, ik wilde je niet boosmaken, ik wist niet dat je echt wat zeg in hem '' '' Hij is een watje, hij ligt nu al op de grond '' mompel ik en kijk weer naar Lucas, die zou morgen er goed uit zijn. Voor ik het door hem voel ik wat over mn shirt en broek gaan en zie Olivia inzakken. '' Olivia? '' roep ik en hou haar vast '' Wat is er? '' vraag ik en probeer der stevig vast te houden maar helder ben ik zelf ook niet. Ik til haar op en loop moeizaam naar de badkamer en ga daar met haar op de grond zitten en haal der haren uit der gezicht. '' Gooi het eruit, je hebt genoeg gehad '' zeg ik en leg haar in de douche en hurk bij der neer. '' Moet ik mn vinger in je keel stoppen? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 08:47 PM

Ian
Ik zie de meiden weer zwaaien en lachen en zucht even diep, waarom ook niet. Ik pak een nieuw flesje en strompel richting de bank waar ik me neer laat vallen tussen de meiden in. Na ongeveer een half uur is er veel gebeurd en is het maar weer tijd om me hieruit te verdwijnen voor het verder uit loopt. Ik besluit een frisse neus te halen omdat ik onderhand wel genoeg heb gehad. Ik neem de schaal lookbroodjes mee en kruip zacht en moeizaam naar boven toe en haal diep adem als ik er ben. Even sta ik stil en stop zn broodje in mn mond en leun tegen de deurpost aan en kijk naar Olivia die daar staat en ook Lucas, het leek even goed te gaan tot ik zijn hand op de hare zie en frons even. Het was duidelijk te zien dat Lucas al een oogje op haar had de afgelopen dagen maar andersom was ik verbaasd, Olivia keek wazig uit der ogen en leek der zelf niet, ze leek een beetje bezeten of iets. Maar dat kon ook aan de drank liggen. Voor ik het door heb laat ik de schaal met broodjes op de grond staan en loop naar hen toe terwijl Lucas zn lippen op de hare drukt. '' Niemand zoent Olivia zomaar '' Roep ik uit het niets en trek Lucas van der af '' Jij bent niet het juiste gezelschap om hier te zijn '' zeg ik geirriteerd '' Of wel? Nee toch ? '' vraag ik aan Olivia en kijk der even aan en voor ik het door heb volg ik met mn ogen mn vuist die vol in Lucas zn gezicht komt en schrik er zelf ook even van 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 07:36 PM

Ian
Ik laat haar los als ze van mn schoot af wilt en kijk naar haar. '' Ja sorry meiden '' lach ik zacht en pak haar hand vast en laat me mee trekken. '' Oh ja wel dat zei je '' grinnik ik '' Je zei dat ik bang was door die lookbroodjes, ja dan moet ik het tegen deel bewijzen '' grijns ik en knik '' Tsja ik kan er ook niets aan doen '' glimlach ik. Als ze vraagt om naar het terras te gaan knik ik, even rust kon ik wel gebruiken en de frisse lucht klonk ook erg fijn. '' Niet aan mn kont mevrouw, je krijgt het echt eens terug hoor '' lach ik en klim de trap op. Als ik lucas hoor en hij mee gaat rol ik met mn ogen, kwijlbal. '' Gaan jullie maar met zn tweeen '' zeg ik '' Ik red mezelf wel '' mompel ik en loop om hun heen de trap af naar beneden en pak nog een flesje bier en drink hem leunend tegen de keuken aanrecht aan op.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 06:48 PM

Ian
Ik lach wat met ze mee om wat ze zeggen, niet dat ik het grappig vond en of ik alles goed verstond omdat ik een ander bepaald persoon in de gaten aan het houden was. Ik knik wat en krijg ondertussen van de meiden drankjes als de mijne leeg is. Als ik Lucas weer zie bij Olivia en hij tegen hem praat draai ik gelijk m'n hoofd weg van ze en leg m'n handen op de benen van de meisjes die aan het giegelen zijn. Zo vervelend. Ik blijf rustig door drinken en schrik op als ik een hand op m'n schouder voel en hoor de stem van Olivia en kijk grijnzend om. " oh Olivia " zucht ik glimlachend en leg m'n armen om haar heupen en trek haar over de bank heen op schoot " Je had gelijk maar ze zijn zo vervelend " fluister ik lachend in haar oor " help me " pruil ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/11/2017 03:31 PM

Steven
Ik kijk om me heen en luister wat met de mensen mee omdat ik toch even niks anders heb. Als ik omkijk zie ik Olivia op me aflopen en glimlach automatisch klein naar der. " Nee hoor ik kijk eerst even wat rond en dan vind ik zo vanzelf de mensen en aangezien iedereen ene goed plekje heeft moet ik hier maar zitten " grinnik ik. " als ik bang was geweest had ik het niet gegeten hoor " lach ik zacht. " stink in dan? " grijns ik en kijk op als ik de deur hoor en zie Olivia weer die kant oo gaan en zucht eventjes. Nou dan moest ik haar advies maar opvolgen. Ik pak een flesje bier en ga dan bij een groep met meiden zitten tussen hun in en praat daar rustig mee. Niet dat ik ze aantrekkelijk vond of mijn type was maar het was iets

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page