Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/10/2017 09:10 PM

Ian
Ik praat wat met de laatste mensen die in de rij staan bij de deur en kijk om als ik een hand voel op m'n schouder en glimlach klein als het Olivia is, wie zou het anders moeten zijn? Gelijk een vreemde? Nee dat dacht ik ook niet. " Ja iemand moet het zijn, een eerste indruk kn veel uitmaken " zeg ik als ze me gastheer noemt en sluit dan vervolgens de deur als iedereen is doorgelopen. " Drinken staat op het aanrecht " glimlach ik en kijk wat naar de mensen. Ik pak m'n flesje drinken en een lookbroodje en neem plaats op het randje van de vensterbank als de rest de meeste zit plaatsen hebben ingenomen. Het is nog rustig en een beetje awkward omdat de meeste elkaar nog niet kennen. Ik neem het laatste hapje in m'n mond en pak dan m'n mobiel erbij en plaats een berichtje op Facebook met een foto erbij en stop hem vervolgens weer terug en kijk in m'n ooghoeken naar Olivia.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:58 PM

Ian
Ik moet me inhouden om niks tegen Lucas te zeggen omdat ik weet dat het fout af gaat lopen en niemand dan een leuke avond zou hebben dus ik hou wijselijk mn mond dicht en pak mijn telefoon erbij. '' Denk dat de eerste zo wel komen, er was niet echt een specefieke tijd gezegd '' mompel ik en pak wat nootjes waar ik op knabbel en drink mn flesje gelijk helemaal leeg om mn mond te spoelen, zo stonk ik niet zo erg meer naar knoflook dus hoefde ik niet naar boven te gaan om mezelf op te frissen. Ik kijk op als Olivia weg gaat om zich klaar te maken en kijk dan een geergerd naar Lucas waarna ik opsta en de keuken weer in loop om wat te doen voor decoratie en het leuk neer leggen van de broodjes. Als ik de bel hoor gaan loop ik er naar toe en doe de deur open. Ik stel mezelf voor aan de mensen die binnen komen en bied ze alsvast wat te drinken aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:37 PM

Ian
Ik knik en lach '' Nee niet weer mn kont '' lach ik. '' Nog wat slingers over dan pak ik je helemaal in '' grijns ik en laat haar los als we weer beneden zijn bij de keuken. '' Nee bedankt ik pak wel wat anders '' Knik ik en kruip achter hun langs en rol even met mn ogen om het geslijm van Lucas en pak uit de koelkast een simpel biertje dat ik open maak en volg Olivia in mn ooghoeken naar de bank. '' He even dimme he dame '' grijns ik '' Ik ben niet je hondje dus wat zeg je dan? Alsjeblieft? '' plaag ik haar en pak een klein bakje en doe daar een paar in '' De rest blijf je van af he '' lach ik en draai me weer om en zie Lucas zo dicht bij haar zitten wat me nog meer doet ergeren. Ik pak het bakje van het aanrecht en laat die zacht op haar schoot vallen en ga in de stoel zitten en trek mn benen op nu het nog kan en drink wat uit mn flesje en staar intussen wat naar de klok.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:14 PM

Ian
'' Ja dat wil je niet weten hoor '' knik i om er nog extra op in te gaan. '' Mensen die niet van knoflook houden, en wates '' grijns ik. Ik wacht geduldig tot ze alles heeft vast gemaakt en laat der dan los als ze van de stoel af gaat en zet de stoel terug waar hij vandaan komt. Als we klaar zijn met alles kijk ik goedkeurent rond '' Ik denk het ook wel, we missen alleen nog muziek amar dat komt straks wel als de rest ook komt '' glimlach ik en kijk even naar Olivia, het was prachtig hoe ze daar stond en maak stiekem een foto van der, ik zal hem later wel opsturen. '' Vanavond heb je genoeg wijn en gezelschap en als je mazzel heb krijg je de zonsondergang wel mee '' knik ik. '' Kom we gaan '' glimlach ik en til haar lachend over mn schouder heen en loop voorzichtig naar beneden toe. '' Lookbrood en drinken? '' vraag ik grijnzend aan der. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 09:53 PM

Ian
Ik knik en hang alles samen met haar op. '' Nee niet verbieden nee mag ik kan je altijd nog vastbinden of opsluiten '' lach ik zacht. Ik schud mn hoofd als ze zegt dat ik mijn tanden ook maar moet poetsen omdat ik anders niet kan zoenen met iemand. Ik haal dan even mn schouders op '' Ik kan het altijd, met of zonder knoflook '' grap ik '' Dan moet ze er maar van houden anders mist ze wat '' grinnik ik en bedenk me toch dat ik straks misschien toch even ga poetsen voor een eerste ontmoeting met de rest van de groep die komt, anders denkt iedereen nog dat ik altijd zo stink. '' Ik wil niet weten wat jij op mn kamer gaat doen maar pasop ik pak je terug hoor '' grinnik ik en loop achter haar aan en knik '' Ja ja baas '' plaag ik der en hou haar vast bij der benen '' Voorzichtig, je wilt niet vallen op de eerste avond, niet door een oude stoel in ieder geval '' lach ik zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 09:13 PM

Ian
Ik lach als ze naar het broodje kijkt alsof ze in dagen niet heeft gegeten '' Je kwijlt bijna '' plaag ik haar en laat haar een hap nemen en wacht rustig af wat ze er van vind. Als ze het lekker vind en het broodje aanpakt veeg ik mn vingers af van het servetje en kijk dan even om en knik '' Ja dat kan wel, zal ik dat doen? ze ophangen '' stel ik voor '' Denk inderdaad wel dat dat gezellig wordt, het zijn toch wel die gekleurde lampjes? '' vraag ik en kijk naar de slingers, '' We maken er wel wat van '' knik ik. Als ik me weer omdraai naar haar krijg ik het lookbroodje nog voor me en schud mn hoofd '' Ik neem zo wel '' zeg ik en hoor dan een vliegtuig geluid en schiet in de lach '' Je wordt nu al gek, jij krijgt geen drank meer jonge dame '' grijns ik en hap in het lookbroodje en kijk eventjes naar Olivia die zo dicht bij is en de andere helft eraf eet. Ik eet het andere stukje door en ben even uitgesproken en knik enkel. '' Eh ja tuurlijk '' glimlach ik klein '' We kennen beide niet veel mensen en denk niet dat iemand in de buurt komt nu we zo stinken '' grap ik '' En geen rare dingen doen in mijn kamer hoor, doe dat maar in je eigen '' plaag ik haar en begin dan met de lampjes omhangen en de slingers. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 08:32 PM

Ian
Ik grinnik als ze zegt dat het vast te eten zou zijn als ik ze maak en ik ga rustig verder, als ik wat gegier hoor kijk ik om waar iedereen loopt te klote met elkaar en schud lachend mn hoofd en ga gewoon verder met waar ik mee bezig ben. Als ik Olivia mn naam hoor roepen draai ik me om naar haar,  '' Hm? '' Zeg ik  en knik dan naar haar '' Ja is goed, kom eraan '' glimlach ik klein en maak het even af met Emma en als ik net naar boven wil hoor ik de oven piepen en haal snel de broodjes eruit.  Ik pak er eentje met een servetje en loop dan door naar boven naar het dak terras. '' Kijk is wat ik heb '' grijns ik en kijk om me heen '' Het is hier echt mooi '' glimlach ik en loop naar Olivia '' Mond open '' lach ik zacht '' Pas op het kan heet zijn, hij is net uit de oven '' waarschuw ik haar en hou het broodje voor haar mond zodat ze hem op kan eten. '' Zo wat zijn je ideeen hier? '' vraag ik en kijk eventjes op de tafel waar alles uitgespreid staat. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 08:12 PM

Ian
In de tijd dat hun zijn weggegaan heb ik niet veel gedaan, wat opgeruimd en geluierd. Als ik het woord lookbroodjes geschreeuwd hoor van beneden loop ik lachend naar beneden toe '' Nou vooruit dan maar '' knik ik '' Ik weet niet hoe het zou smaken hoor '' Glimlach ik. Ik verwarm de oven alvast voor en pak de ingredienten. Ik snij het stokbrood en begin dan met het maken van de knoflookolie waarmee ik daarna de broodjes mee insmeer en dan in de oven gooi. '' Je moet zo maar proeven, als het niet te eten is akn het nog weg '' lach ik en help daarna met het opruimen van de boodschappen en het verplaatsten van wat meubels zodat we wat meer ruimte hebben. '' Nou het zou mij benieuwen hoe het gaat worden vanavond '' glimlach ik. Ik kijk even rond en zie dat Emma nog bezig is met het een en anders dus ik besluit om haar nog eventjes te helpen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 07:33 PM

Ian
Als ze vraagt of ik nog wat speciaals wilt drank of snacks denk ik even na '' Ehm nachos met kaas mkaen in de oven of ik kan lookbroodjes maken '' grinnik ik en knipoog naar der omdat ik weet hoeveel ze van die broodjes houdt. '' Misschien kan ik mojitos maken voor vanavond, het maakt mij niet zoveel uit want ik lust eigenlijk alles wel '' glimlach ik. Als ze vraagt wat ik ga doen kijk ik even verbaast op en hoor dan dat Lucas al mee gaat. '' Oh ja na ja ik dacht dat er wat aan de hand was maar ik had dus gewoon rustig aan kunnen doen  '' knik ik. '' Ik zie jullie zo wel dan '' zeg ik en loop snel weer naar boven toe naar mijn kamer en laat me even zuchtend op bed vallen, wat teleurgesteld dat ze me niet nodig heeft maar Lucas wel. Ik stel voor om mezelf nog even op te knappen door mijn haar te doen en nog een geurtje op te spuiten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 06:36 PM

Ian
Tevreden leg ik mijn kleding klaar voor vanavond, er kwamen allemaal vrienden van de andere bewoners die ik nog niet kende maar het zal vast leuk zijn. Mijn eerste studenten feest, daarvoor moest ik er wel goed uit zien. Ik kijk op de klok en zie dat het al half vier is geweest, tijd om mezelf even op te knappen. Ik spring snel onder de douche waar ik me uitgebreid was en gedoe. Eenmaal uit de douche droog ik me af en hoor Olivia der stem mijn naam roepen. '' Wacht even '' roep ik snel terug en ren naar mijn kamer, vier uur alweer. Snel trek ik mijn broek, sokken en schoenen aan en trek al lopend mijn shirt aan terwijl ik naar beneden loop. Ik glimlach breed als ik Olivia zie staan '' Darling, jij riep me? Ik hoorde mn naam '' knik ik en strik mn veters '' Is er iets mis? '' vraag ik aan ze en zie lucas ook staan en knik even naar hm en haal dan snel een hand door mn haren heen om het goed te leggen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page