Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 09:39 PM

Fay
Ik glimlach en kus zacht met hem mee. Als hij zijn lippen weghaalt kijk ik hem aan en glimlach naar hem, hij was echt lief. Ik knik " nou vooruit " lach ik en kijk hem eventjes na hoe hij de paarden gaat halen. Ik pak de mijne aan, Naja de mijne? Van m'n vader en stap erop. " denk niet dat hij blij is " knik ik en lach eventjes " rustig aan hoor het is zowat al donker " grinnik ik zacht en spoor het paard aan in een stevige loop en kijk glimlachend naar Ryder. " ok heb een goede leraar gehad " grijns ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 09:18 PM

Fay
Ik knik " ben je wel " glimlach ik " Zoë je je bent het wel " knik ik " je zet andere boven je " glimlach ik en wordt zacht rood. Als hij gelukkig over iets anders begint kijk ik hem weer even aan. " Ja dat heb ik eigenlijk nog niet gevraagd " lach ik zachtjes " maar ik denk dat je morgen gelijk kan beginnen " knik ik. " Of vanavond door mij naar huis te brengen? " plaag ik hem en kijk op als ik z'n broertje hoor. " Ik krijg het niet koud hoor " knik ik " en Fay is prima als naam " grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik wat drinken wil schud ik m'n hoofd " nee dankje, maar we kunnen wel naar binnen toe als je dat liever hebt " glimlach ik en speel eventjes met z'n haren.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/10/2017 09:06 PM

Ian
Eindelijk mogen we dan de bus in. Ik leg m'n koffer in het onderste stel en stap dan ook de bus in waar ik ergens ga zitten bij het raam. Het was niet lang met de bus maar nog even relax zitten voordat we in het kleine toestel moesten zitten was nog even genietend. School heeft de plaatsten geboekt voor ons en dat zal helaas de vervelendste stoelen zijn in het vliegtuig in verband met het budget. Ik ga zelf even onderuit zitten en pak mijn oortjes voor de muziek zodat ik me kon afzonderen van derest en nog even kon uit rusten. We mochten dan wel optijd daar zijn maar er was een hele dag vol gepland dus dat werd een lange dag. Als Mevrouw Bolleart klaar is met praten zet ik m'n muziek aan en sluit mijn ogen voor derest van de rit. Als ik de bus voel stoppen en geroezemoes hoor om me heen open ik ze weer en doe een oortje uit, we zijn er. Ik stap als een van de laatste de bus uit en pak mijn koffer en loop met de rest van de groep mee de luchthaven in. Alles was al geregeld, we hoeven alleen onze paspoorten laten zien, bagage inleveren en onze boardingpass ophalen. Als we alles gedaan hebben haan we door naar het vliegtuig. Met een koffie in m'n hand die ik onderweg heb gehaald stap ik het vliegtuig in, opzoek naar m'n stoel. 32A, het raam, fijn. Ik ga met moeite zitten en drink mijn koffie intussen leeg voordat we op gaan stijgen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 07:39 PM

Fay
Ik glimlach als hij het oké vind " gelukkig maar " grinnik ik zacht " iets anders lukte me echt niet " knik ik en laat me naar hem toe trekken en leg m'n handen op z'n schouders en blijf hem aan staren. Ik haal m'n schouders op " misschien krijg je m'n vader zo ver " plaag ik hem en kijk naar z'n handen die om de mijne heen gaan en knik eventjes. " Dat moet zeker " zeg ik " maar ben jij dat dan wel? " plaag ik hem en beantwoord glimlachend zijn kus en voel elke keer een raar gevoel van binnen. Ik schud eventjes m'n hoofd " nee vast niet " grinnik ik zacht en staar eventjes naar hem. " je bent zo perfect " mompel ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/10/2017 06:38 PM

Ian
Een vroege ochtend, zo vroeg heb ik volgens mij nog nooit opgestaan. Niet dat ik mij in iedergeval kan herinneren. Vandaag was eindelijk de dag. De meest evan ons zijn geslaagd waaronder ik ook en vandaag gaan we dan eindelijk op reis, heerlijk een vakantie met vrienden en wat rust en ontspanning. Natuurlijk ga ik hierna ook op vakantie maar dit is goch anders. Dit was met m'n vrienden van school, die ik waarschijnlijk niet meer terug ga zien op een paar na. Voor het eerst deze paar maanden dat mijn ouders tijd hebben vrij gemaakt of vrij hebben toevallig om mij naar school te brengen, anders had ik met de scooter of lopend op pad gemoeten met een koffer, niet wat iedereen graag wilt. Ik stap uit en trek m'n koffer uit de auto en loop naar het raam toe die op een kiertje gaat " Precaución hacer " zeggen ze en ik rol met m'n ogen, alsof ze ooit gezegd hebben tegen me, doe voorzichtig. Ik knik " Si, hasta luego " mompel ik en trek m'n koffer achter me aan en nip uit m'n koffie die ik to go heb gemaakt. Ik zie een van de groep staan en loop daar op m'n dooie gemak naar toe en knik even " ook hallo " zeg ik nog wat schoor van vanmorgen. Ik neem plaats met m'n kont op de koffer en trek m'n capuchon van m'n sweater over m'n hoofd en haal een diepe zucht. " dit gaat een lange reis worden " gaap ik en kijk om me heen waar wat andere zijn van de klas waaronder Olivia maar schenk even geen aandacht eraan omdat ik te moe was om na te denken.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/07/2017 06:05 PM

Fay
Ik lach zacht " het kan toch, er zijn vast wel mensen die dat als droombaan hebben " knik ik " die mensen houden van paarden en schoonmaken dus daar heb je het. Staljongen " plaag ik hem en schiet in de lach " ja met een tandenborstel " grap ik en aai even het paard. " als je wilt kan je een van de wachters zelf worden " knik ik. Ik hoop dat hij het een leuke baan vond want dat was het beste wat ik voor hem kon regelen. " hij zag zelf hoe sterk je in je schoenen stond toen dus ja dat is het beste wat ik kon regelen " knik ik " tenzij jij wat anders wilt? Ik weet niet wat jij leuk vind namelijk "

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/04/2017 07:56 PM

Fay
Ik moet lachen als ik hem zie '' Ik deed mn best, pest me niet zo '' grinnik ik en als hij het paard vasthoudt laat ik me eraf zakken. '' Oh niks ergs '' zeg ik en haal even een paar keer diep adem en haal intussen  de jurk uit mn tas '' Schoon '' glimlach ik en geef hem aan hem. '' Ik heb goed nieuws en slecht nieuws '' knik ik '' Het goede nieuws is dat we, naja mn vader iets voor je hebt gevonden als je wilt '' glimlach ik '' Het slechte nieuws, geen staljongen '' grinnik ik. '' Ik heb de hele dag zowat met hem aan tafel gezeten ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/04/2017 07:36 PM

Fay
Na een lang gesprek met mn vader loop ik rustig weg, ik moest Ryder vinden voor het te laat was. Ik ga nog even langs mijn vertrek waar de jurk schoon en droog ligt van Ryder. Ik stop hem in een zak en bind die om me heen en ga dan rennend naar beneden toe. Ik sniek de stallen binnen en pak een van de paarden. Zelf weet ik niet goed hoe ik hem moet opzadelen dus ik haal de nieuwe staljongen erbij en beveel hem om het te doen. Als hij klaar is klim ik erop en galopeer het kasteel uit, door de bossen naar het kasteel. '' Ryder '' roep ik intussen, misschien was hij wel buiten in plaats van binnen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/03/2017 08:31 PM

Fay
Sochtends ben ik al vroeg wakker zodat ik een geschikte moment van de dag kan kiezen om met mn vader te praten wanneer hij er goed uit zag en redelijk en niet chagrijnig of streng. Ik volg hem al de hele ochtend en als hij zit ga ik tegen over hem zitten. '' Pap '' zeg ik. '' Niet boos worden, luister naar me '' knik ik. '' Ik vind het onredelijk wat er met de staljongen is gedaan '' knik ik en ik zie zn gezicht al veranderen. '' Hij is niet de kwaaie, ik zag wat er gebeurde en hij deed iets wat de wachters niet hebben gedaan. De groep tegen gehouden '' zeg ik vol zelfvertrouwen en zie hem bedenklijk kijken. '' Hij mag dan wel iets zijn waarvoor jij me altijd weghoudt maar het is wel een goede jongen '' zeg ik schouder ophalend. '' Oke paarden is misschien niet verstandig, je weet maar nooit maar stel, een extra iemand die wat bijzonders bij zich heeft bij de wachters maakt de groep sterker '' zeg ik en zijn gezicht wordt bedenkelijk.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/03/2017 01:58 AM

Fay
Ik kijk vanuit mijn raam in de verte waar ik hem nog een stukje zie. Als hij helemaal weg is trek ik m'n kleding uit en laat de was tobbe vullen en zak lekker onderuit. Door de regen en het koude weer was ik helemaal verkleumt en geniet even van het warme water en sluit m'n ogen. Ik zie Ryder weer voor me en glimlach klein, ik weet niet wanneer ik hem weer zou zien maar ik zou m'n best gaan doen bij mijn vader morgen. In mijn opzichte kon hij Ryder namelijk makkelijk gebruiken, dan waarschijnlijk niet als staljongen maar er was nog zoveel meer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page