Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 07:52 PM

Fay
Ik geef hem het zadel en knik '' het is oke, het is maaar een klein stukje '' grinnik ik '' snap ik, paarden spullen zijn gewoon duur '' glimlach ik klein en kijk nog even naar hem. '' Ik zal mn best doen '' glimlach ik, ik kijk om als ik wachters hoor'' tijd om te gaan '' zucht ik. Ik druk een kleine vlugge kus op zn lippen en ren snel naar binnen toe naar mn kamer. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 06:43 PM

Fay
Ik grinnik en glimlach klein als hij m'n hand vast pakt en loop met hem mee naar de stallen. " ik zal hem straks wel voor je pakken " knik ik. Ik pak zijn hand vast en trek mezelf op achter op het paard. Ik knik braafjes en sla m'n armen om z'n middel heel en kijk glimlachend om me heen. Als we er zijn laat ik mezelf er vanaf glijden. " ik zal je zadel pakken " glimlach ik. Ik sniek snel naar binnen om z'n zadel te pakken en al gauw loop ik terug slepend met het zadel. " deze toevallig? " grinnik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/02/2017 12:08 AM

Fay
Ik lach zacht '' hm vandaar '' glimlach ik en schud mn hoofd '' Nee de regen maakt alles erg '' plaag ik hem  en doe een stukje haar snel goed '' Nu zit het beter '' knik ik '' Ik zal zorgen dat hij droog en schoon terugkomt '' glimlach ik klein en kijk naar de lucht die al donkerder begint te worden. Ik loop achter hem aan '' Eh maakt mij niet uit, ik weet de weg '' grinnik ik, ik wilde eigenlijk niet weg maar ik kon niet langer blijven, ze zouden merken dat ik weg was. Ik schiet in de lach '' Ik weet wel zeker dat dat sneller is dan ik '' knik ik '' Ik hou het niet eens vol om zo lang te rennen '' lach ik zachtjes.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:55 PM

Fay
Ik grinnik en als ik zijn lippen voel tegen die van mij doe ik  mijn best om het nog oke te doen en voel mn hoofd rood worden ondanks de regen. Ik lach zacht '' Uit sprookjesboeken die ik voorgelezen kreeg stond dat weerwolfen niet tegen zilver kunnen? '' zeg ik '' Al hoewel het geen sprookje nu is dan amar is het waar? '' vraag ik aan hem en kijk even naar de lucht. '' Had je niet later naar buiten kunnen gaan? Ik heb je moeders jurk verpest '' zeg ik zacht en knik even '' Ik ga mn best doen '' knik ik en laat me zakken van mn tenen op platte voeten. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:40 PM

Fay

Ik kijk naar hem en luister naar wat hij te zeggen had, hoe serieus hij ook was hierover schiet ik toch in de lach '' Je maakt dit alleen maar erger '' lach ik en kijk naar het pluk haar dat me even afleidt doordat het voor zn ogen valt. Ik haal het zacht aan de kant. Ik druk mezelf op mn tenen tegen hem aan en druk voorzichtig een kus op zijn mond hoek en kijk hem even aan en bijt lichtelijk op mn lip. Ik had nog nooit een jongen zijn lippen aangeraakt, dit was allemaal voor degene waar ik uitgehuwd naar werd maar hij veranderde deze hele zaak.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:26 PM

Fay
'' Oh ja wel '' grijns ik even en kijk de kant op waar hij naar kijkt, de bossen in. Misschien zaten ze daar nu wel te kijken, wat me best bang maakte dat er mensen ons konden bekijken zondat dat wij het zagen. Als hij mijn kant weer opdraait kijk ik hem aan en knik even '' Normaal luisteren mensen naar hun ouders '' grap ik en blijf hem aan kijken omdat hij naar mij staart waardoor ik mezelf niet kan afwenden. Ik bijt even op me lip en voel me even warm worden van binnen maar gelijk koelt het weer af door de regen en kijkt hij weg. '' Ik weet niet voor hoeveel het was, ik heb alles bij elkaar gezocht wat ik had '' lach ik zachtjes.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 11:09 PM

Fay
Ik bijt op mijn lip als hij in eens zo te keer gaat, dit had ik ook niet verwacht. '' Ryder '' Mompel ik en ik sta op '' Alsjeblieft wacht '' zeg ik als hij de deur open doet en dan naar buiten gaat. Ik sta ook op en zonder te twijfelen loop ik achter hem aan de regen in. '' Jij liet verliet mij gister anders voor het eerst uit het niets '' zeg ik '' Blijf hier, en twee seconden later was je verdwenen '' mompel ik maar het ging niet om mij nu maar om hem '' Als ik weg ben dan ben jij veilig '' zeg ik '' Maar ik ben nog niet weg, mijn vader is alleen opties aan het bekijken '' zucht ik '' Ik zei toch dat ik hem probeer over te halen, als het hier veilig is houdt hij me hier wel '' knik ik '' Maar ik wil niet iemand zijn die jou en zijn familie weghoudt van veiligheid en vrijheid '' zucht ik zacht.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:57 PM

Fay
Ik knik '' Ik ga mn best doen '' knik ik '' Ik had het beloofd, in het begin voor onze lessen dat ik mijn vader zo ompraten '' grinnik ik zacht. Mijn ogen volgen zijn stappen weer en ik drink de beker leeg. Ik slik eventjes als hij door mij hier blijft en bijt zacht op zijn lip, ik wilde niet degene zijn die hem tegen hield voor zijn vrijheid en veiligheid, zijn hele familie had veilig kunnen zijn als ik gewoon binnen was gebleven. Het enige is waar ik aan kan denken is om hem wel veilig mompel ik ook zachtjes uit mijn mond vandaan '' Ik ga toch weg, jij en je familie kunnen ook veilig zijn ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:43 PM

Fay
Ik haal mijn schouders op '' Jij kent mijn vader niet '' zeg ik. '' Jou mensen zijn misschien niet het onderhandelingstype maar jij wel '' knik ik '' Jij en misschien nog een paar andere die misschien anders denken en mijn vader kunnen elkaar sterk maken, misschien ziet hij het nog niet en jullie niet maar ik denk dat het echt zo is '' glimlach ik klein en kijk hem aan '' Ik kan het altijd proberen '' zeg ik '' En misschien als alles oke gaat hoef ik niet weg '' grinnik ik zacht en knik even '' Nee niemand kan zichzelf veranderen zoals hij is '' mompel ik zacht en drink voorzichtig uit de mok  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/01/2017 10:22 PM

Fay
Ik ga op de stoel zitten en sla mn handen om de mok met thee '' dankje '' zeg ik zacht en blaas er even in en haal mn schouders op '' Volgend jaar is er weer jaar '' zeg ik en kijk hem even aan. '' Je kan er niks aan doen, mensen zijn koppig en doen waar ze zin in hebben '' glimlach ik klein en luister eventjes naar hem, ik wist niet wat ik moest zeggen over zijn bekentenis dat hij zowel mens was als wolf aangezien ik het nooit eerder heb meegemaakt. '' Misschien kan ik wat regelen voor je? Mijn vader overhalen '' stel ik voor en kijk hoe hij heen en weer loopt '' Kan je stil blijven staan of zitten '' '' Ik wordt nerveus van je '' lach ik zachtjes. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page