Search for posts by Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  12  |  »  |  Last Search found 112 matches:


Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 09:34 PM

Ryder

Ik kijk hoe ze het paard redelijk goed onder controle houdt en knik lachend als ze terug voor mijn neus staat. "Goed , nooit gedacht het te zeggen maar je leert echt snel." We waren ondertussen al een uur en een beetje bezig en ik zie dat het paard zelf ook moe begon te worden want ze had nog op het land gewerkt vandaag. "Ik denk dat we met iets goed moeten afsluiten , dus de les is gedaan voor vandaag." Ik klim achterop. "Rij maar naar stal." zeg ik en ik wacht tot we terug voor de poort  van de stallen staan. Ik zat best goed. Ik laat me uiteindelijk van het paard glijden en help Fayena en handje om eraf te raken. Ik maak het zadel los en leg het weg. "Zet jij haar in stal?" vraag ik en ik leun tegen de muur. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 09:19 PM

Ryder

"ontspan je." ik kijk haar aan en knik even. "Adem gewoon rustig in en uit en spoor hem maar wat even aan." zonder veel te doen gaat het paard over in een draf. Ik kijk naar haar houding. "Let op die ademhaling en je houding. We willen geen ingezakte prinses op een paard. Borst naar voor , en leg je handen op je bovenbenen dan neem je niet zo je kleding vast." Ze deed het best goed en ik knik even goedkeurend. "Voor je tweede les gaat het wel goed." zeg ik en ik spoor zonder een signaal te geven het paard aan tot galop. "Rustig meegaan met je bekken." het gaat nog even zo verder tot ik hem weer laat stappen. "Niet slecht voor een beginner." lach ik en ik ga naast haar stappen. "Nu alleen nog leren sturen en ik heb dit touw niet meer nodig." glimlach ik. Ik maak het touw tot een soort teugels en geef ze aan Fay. "Dit is de spoedcursus paardrijden, extra les van vandaag is sturen in stap." zeg iik en ik wijs opzij. "De rand van de wei volgen , een keer rond en dan naar mij komen en een cirkel rond mij maken. Gaat dat lukken? sturen is teugel naar links en naar rechts en een beetje met je been drukken ." ik help even om te laten zien wat ik bedoel . 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 09:02 PM

Ryder

ik had wat eten meegenomen van het kasteel , het stond daar toch maar. Mijn kostuum had ik opgehaald en het ligt in mijn kast. Ik zadel het paard weer op en breng het naar de wei. Ik ga erop zitten en leg me weer achterover op haar terwijl ik op Fay wacht. "6 uur is 6 uur." zeg ik als ik iemand hoor aanwandelen. Ik kijk even opzij en mijn haar valt lichtjes voor mijn ogen. "Als je vandaag niet kon komen door dat feest kon je het me laten weten hoor." grijns ik wanneer ik Fay zie. Ik glij van het paard en wandel naar Fayena. "Erop." zeg ik en ik sta klaar om haar een zetje te geven. Ik had de teugels vandaag eraf gelaten en had alleen het touw vast. "Aangezien je nog niet stabiel zit , is dat de les voor vandaag. Ontspannen zitten en meegaan." ik sta aan de schouder van het paard en kijk de blondine aan. "We gaan beginnen." ik glimlach en laat het paard weer rond me cirkelen in een snellere stap. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 08:46 PM

Ryder

Met het gespaarde geld van mijn nieuwe job kon ik een fatsoenlijk kostuum en masker aankopen. Ik was tussendoor even naar buiten geglipt omdat ik toch niets tedoen had. Ik zeg tegen de verkoper dat ik het straks kom ophalen en loop snel terug naar de stallen. Aangezien ik klaar was loop ik gewoon een beetje rond en besluit uiteindelijk iets voor de weilanden te gaan zitten , gewoon even rustig in het zonnetje naar de paardne kijken die rustig stonden te grazen. Ik vroeg me af wat Fayena nu deed, hoe ze deze hectische dag uberhoupt overleefde . Ik kon me niet voorstellen welke plichten ze moest hebben bij een gebeurtenis zoals deze. 

fdb476e6a63a6d5aa14fcb9086093836.jpg

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 08:25 PM

Ryder

Als ik de stallen uitmest zie ik hele tijd mensen heen en weer lopen met allerhande versieringen en eten. Mijn baas was vandaag niet aanwezig maar er hing een uitgebreide takenlijst aan de stallen. Ik werk rustig verder. Veel was er niet meer te doen want de paarden staan in deze periode meer in de wei dan in hun stal. Als het middag is is al het werk al klaar en begin mijn eigen paard dan maar te poetsen. "Wat is er eigenlijk aan de hand?" vraag ik aan een bediende die voorbij loopt. Ze kijkt me aan en glimlacht. "Het jaarlijkse bal." Ik kijk haar vragend aan. "Het gemaskerd bal , wist je dat niet?" ik schud even mijn hoofd en ze lacht. "Iedereen is uitgenodigd , het is het evenement van het jaar." Ze haalt een brief uit een doos. "Hier , ik moest deze aan alle werknemers geven en aangezien jij de staljongen bent is deze dus voor jou." Ik neem hem dankbaar aan en ze loopt rustig verder. Ik open de brief en kijk om me heen. Een kleine verassing voor de beste prinses op een gemaskerd bal , hmmm tijd voor een nieuw kostuum.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 07:57 PM

Ryder

ik loop met de roedel mee langs de muur en wanneer we op de straten lopen krijg ik mezelf zover terug een wolfelijk gedaante aan te nemen. Het voelde vrij en de snelheid die ik erdoor had zorgde ervoor dat we binnen een paar minuten terug aan de randen van de stad waren. Mijn vader kijkt me goedkeurend aan. Wanneer de maan weer verschuift en het lichtjes dag wordt komt er een einde aan het wolf zijnde en loop ik weer op twee voeten. Gelukkig kijk ik om me heen , ik had niet veel maar wel genoeg voor een gelukkig leven. Ik probeer nog slaap te vatten maar wordt al snel terug wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. Ik maak me klaar om terug naar mijn werk te gaan en zadel mijn paard op. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 07:33 PM

Ryder

Ik hoor het geluid van een paar wolven die beginnen te huilen. Het klinkt als muziek in mijn oren. Mijn vader stopt opeens en ik bots bijna tegen hem. Ik kijk hem vragend aan. Hij begint te grommen. We hadden zicht op de hele stad vanaf de plek waar we stonden maar toen ik opmerkte waar hij naar keek. Een hele roedel die langs de muur van het kasteel lopen. De wolven waren geen fan van het koningshuis ,zeker niet nu ze verbannen zijn door de koning. Ik begin luid te grommen als ik iets zie bewegen bij een opening begin ik erheen te rennen. Ik was niet de enige die het opmerkte en de roedel begint luidkeels te huilen en te grommen bij de opening. Ik gooi me ertussen en begin te grommen tot ze ene beetje naar achter gaan. Het had geen zin het kasteel te belagen met een aanval , we waren in de minderheid . Zelfs wolven zijn niet opgewassen tegen de hele bewaking. Zonder dat ik het doorheb voel ik hoe het wolf zijn wegtrekt en ik weer op twee benen sta. "Dit meen je niet.." mompel ik. Ik kijk de wolven aan. "Ga weg , een aanval zal niks helpen." Ik kijk hen strak aan en zie in een raam hoe mijn ogen lichtjes oranje worden. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 07:01 PM

Ryder

"morgen zelfde uur?" vraag ik en mijn blik valt uiteindelijk op mijn vader die ongeduldig bij de deur staat. "Hmm , maar ik moet weg. Familiezaken enzo." Ik glimlach en wandel achterstevoren naar hem toe. "Ik zie je morgen." grijns ik en draai me dan om. "Eindelijk," gromt mijn vader. "ik weet dat je die prinses wilt imponeren maar afspraken zijn afsrpaken. "Ik ben er toch , kom op." Ik loop voorop en een vijftal minuten later staan we op een open plek in het bos. De maan is al bijna vol en mijn vader kijkt me aan. "Ademhalen ,rustig." Een pijn scheurt door mijn lijf en ik voel hoe ik langzaamaan op vier poten me kan voortbewegen. Ik zie hoe voor me een grote machtige wolf staat en volg hem op de voet. 

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/29/2017 06:36 PM

Ryder

"wel jij bent ook saai hoor." lach ik en ik kijk haar aan. "Ik ben een arme boerenknul die paardrijd en werkt als staljongen. Ik heb een kleine broer en zus en hmmm dat zal het zo wel zijn." Ik sla een landweg in. "eigenlijk ben ik ook niet zo interessant, dus dan zijn we met twee." Ik zet mijn paard over tot een trage galop . "ik heb het paard vast dus gewoon meegaan met de flow." zeg ik en het paard van Fay gaat in een galopje naast me lopen. Stabiel zat ze niet , maar ze viel niet en dat was een pluspunt. Een beetje later kijk ik even naar de lucht. Het begon al donker te worden. "We moeten terug." zeg ik en ik rij op de weg naar mijn huis. Niet dat ik dit niet leuk vond maar we waren al een tijd weg en een prinses is neit iemand die ze zo over het hoofd zien. Ik had trouwens ook niet heel de avond de tijd , anders was ik ineens een hond die paardreed en dat gaat niet. Bij de boerderij aangekomen spring ik van mijn paard en help Fayena eraf. Ik zadel snel het paard af en zet ze in de stal. "Zo , zeg maar wanneer je les twee wilt." mompel ik terwijl ik de spullen wegleg."

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 06/28/2017 07:03 PM

Ryder
"Als het zitten moeilijk is kun je altijd rechtstaan en weer zitten op het ritme van je paard, ze heeft geen snel ritme dus dat is een stuk handiger." Ik kijk achterom en laat het paard naast me lopen zldat ik gewoon naast me hoef te kijken als ik tegen haar praat. Genietend sluit ik mijn ogen als een zachte wind tussen de bomen gaat. "Hmmm , geweldig dit." Zeg ik zacht . Ik kijk naar fayena en haal een wenkbrauw op . "Zo prinses, vertel is meer over jezelf. Want ik heb alle tijd." Zeg ik terwijl ik mijn bovenlichaam achterover laat gaan zodat ik met mijn rug op mijn paard lig. "Want buiten je naam en dat je haar blond is en dat je je vader o zo graag wil bewijzen dat je kan paardrijden, weet ik vrijwel niets over de prinses van dit koninkrijk."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page