Search for posts by Manonnn96
First Page | « | 1 ... 6 | 7 | 8 | 9 | » | Last
Search found 85 matches:
Re: Wat studeren jullie?
from Manonnn96 on 10/02/2016 02:01 PMOok interessant! Al enig idee wat je er later mee wil doen?
Wat studeren jullie?
from Manonnn96 on 10/01/2016 12:11 PMIk ben wel benieuwd wat voor verschillende studies jullie doen! :)
(Of wat je wil gaan doen)
Ik studeer nu de Academische Pabo, combinatie van Pedagogische wetenschappen (universiteit) en de Pabo (hbo)
Re: Promoot je Wattpad verhaal!
from Manonnn96 on 10/01/2016 12:07 PMOh klinkt ook leuk! Ik zal even een kijkje nemen :)
Promoot je Wattpad verhaal!
from Manonnn96 on 09/11/2016 03:52 PMLaat hier in een reactie achter welk verhaal jij op Wattpad schrijft en waar het over gaat :):)
-Ik schrijf momenteel: "My life as an Exchange Student". Het gaat over mijn avonturen/ ervaringen in Amerika die ik beleefd heb als uitwisselings student.
Als je wil kan ik je wattpad verhaal ook promoten op mijn instagram account speciaal voor Wattpad gebruikers! @dutchstorylover_
Mijn Wattpad verhaal
from Manonnn96 on 09/11/2016 02:40 PMHii,
Mijn verhaal op Wattpad is gebasseerd op mijn eigen ervaringen die ik graag met jullie deel. Het verhaal heet: "My life as an Exchange Student". Graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden! Als je de moeite neemt om mijn verhaal te lezen, neem ik natuurlijk ook de moeite om jouw verhaal te lezen :)
Alvast bedankt! xx
Re: Wattpad
from Manonnn96 on 09/11/2016 02:38 PMIk zal je verhaal op Wattpad lezen! Wil jij dan ook de mijne lezen? :)
Ik heet @Dutchstorylover_ op wattpad en mijn verhaal heet: "My life as an Exchange Student"