Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 11:00 PM

Fay
Ik concentreer me op de dans want als ik een fout zou maken zou ik weer die hele dans lessen moeten volgen, niet echt dat dat heel leuk was. Ik draai me als we van danspartner verwisselen. Ik trek een wenkbrauw op en het duurde even voordat ik het door had. '' Meneer Woods '' Knik ik '' Ik dacht dat jij niet zo komen '' lach ik zacht en kijk even naar mn jurk '' Tsja ik wilde niet dat je dacht dat je iets zou missen '' knik ik en dans rustig door en kijk hem glimlachend aan. '' Eindelijk iemand die ik ken '' grinnik ik '' Ik wist niet dat je kon dansen '' grap ik '' Een pak staat je goed '' knik ik glimlachend.  
Alena_Shiskova.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 10:47 PM

Fay
Als de muziek begint glimlach ik, hier heb ik lang voor moeten oefenen dat ik klein was en kon het nu wel dromen. Ik drink snel mijn glas leef en zet die aan de zijkant op een tafeltje neer en dan ga ik naast de rest van de meiden staan op de rij en kijk even om me heen en dan voor me. Ik buig licht en steek mijn rechterhand op samen met degene tegenover me we draaien een rondje om elkaar heen en dan de volgende hand. Ik stap een stuk dichterbij en sluit me in de armen en laat me leiden over de vloer heen. 
girl_9.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 10:32 PM

Fay
Ik kijk om me heen maar ik zie niet echt veel bekende, niet dat ik veel mensen kende. Het enige die ik zag was mijn ouders en wat werknemers. Als de deur open gaat zie ik een lange man binnenkomen en grijns even. Mickeal '' Roep ik en loop er naartoe en buig lichtelijk voor hem en dan geeft hij mij een knuffel. Mn broer had het nog gered om te komen. '' Pak lekker wat en vermaak je, het is tenslotte maar een keer per jaar '' knik ik en ik pak mijn tweede glas met wijn en wat te eten en loop dan wat rond en kijk om me heen, inhoop dat ik een van de weinige vriendinnen zie die ik ken en hier in de buurt woont.
girl_7.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 10:20 PM

Fay
Net wanneer ik in bad zit gaat de deur langzaam open/ '' Kom binnen '' zeg ik en een van de dienstmeiden komt binnen met mijn jurk. Ik kijk er naar en mn mond valt open, ik had hem alleen in delen gezien maar alles aan elkaar genaaid was hij prachtig. Ik ga uit bad en laat me afdrogen en leg de jurk op bed en blijf er naar staren. '' We moeten opschieten '' hoor ik achter me. Ik knik en laat mn haar doen en trek de jurk aan die goed aansluit en kijk tevreden rond. Ik kies de juiste sieraden om en pak dan het masker, deze was simpel zodat de jurk meer zou opvallen. Ik leg hem voor me geizht en laat hem met een zijde touwtje vast maken achter mn hoofd zodat ik hem niet hoef vast te houden. Ik hoor al muziek van beneden komen en ik loop op het geluid af en kijk tevreden rond, het was perfect. Ik pak een glas drinken en schuif mezelf door de menigte heen.
girl_3.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 10:05 PM

Fay
Ik grinnik '' Als ze groot genoeg is mag ze gerust langskomen '' knik ik glimlachend, ik vond kleine kinderen zo leuk, helaas hebben we die bijna niet binnen het hof. Ik vouw mijn jurk wat onhandig op zodat ik hem beter kan vasthouden. Ik knik '' Is goed, morgen 6 uur? '' vraag ik aan hem en haal mijn schouders op '' Zo speciaal is hij niet '' zeg ik maar. Tuurlijk, hij is groots veel uren zijn er in verwerkt en het duurste materiaal is eraan gemaakt maar dat hoefde hij niet te weten. '' Ik zie je morgen? '' knik ik en stap de staldeuren uit en ren snel naar huis toe waar ik in de kamer me snel uit kleed en in bad ga liggen voordat de dienstmeiden door hebben dat ik zolang weggeweest ben.
girl6.jpg
 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 09:53 PM

Fay
Ik knik '' Ja oke dat is waar '' glimlach ik en kijk eventjes naar de enveloppen en knik eventjes als hij ze dus niet wilt en glimlach eventjes klein. '' Oh eh ja is goed '' zeg ik, ik had hem zelf ook wel willen halen maar hij loopt al weg. Als hij weg is ga ik opzoek naar een prullebak en gooi de uitnodigingen erin, ik kon slecht tegen als iemand me afwees omdat ik dat niet gewent ben. Het voelt alsof iemand je gewoon laat vallen, straks wil niemand de uitnodigingen die ik heb gegeven en dan is er straks niemand dan alleen ik. Als hij er is kijk ik op van het paard en glimlach klein als ik mn jurk zie en pak hem aan. '' Als hij kleiner was geweest had je zusje hem wel mogen houden maar die heeft er nu niks aan '' grinnik ik zacht en hang hem over mn armen heen, meisjes vinden jurken altijd leuk dus ja waarom niet.
girl5.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 09:41 PM

Fay
Ik grinnik '' Ik had dit ook niet verwacht '' lach ik zachtjes en kriebel het paard in zn nek.  "Ik denk dat we met iets goed moeten afsluiten , dus de les is gedaan voor vandaag." zegt hij en ik voel hem achterop klimmen en kijk eventjes om naar hem. '' Wat is er zo goed aan om nu dan al te stoppen? '' grinnik ik en doe wat hij zegt en rij terug naar de stal. Ik kijk weer hou hij eraf gaat en laat mezelf ook eraf glijden. '' Is goed '' Knik ik en pak het touw en laat het paard de stal ingaan en knoop dan het touw los en leg die over de staldeur heen omdat ik niet wist waar hij anders moet. Uit mn tasje pak ik 4 uitnodigingen voor het bal. '' Ik weet niet of je er al een hebt gekregen maar hier heb ik er 4, misschien vind je familie het leuk om heen te gaan? '' zeg ik en geef ze aan hem en glimlach klein. '' Mn jurk ligt hier volgens mij ook nog van gisteren '' grinnik ik zacht en haal even een hand door mn haren heen. 
girl4.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 09:28 PM

Fay
Ik knik maar ontspannen op zn groot beest was nog best eng, straks val ik eraf. Ik probeer rustig in en uit te adem wat me nog best oke af gaat en spoort hem wat aan en hij gaat iets sneller en bij op mn lip. '' Zoveel om te onthuoden '' grinnik ik en probeer wat rechtop te zitten wat heel overdreven voelt en voel me dan nog groter wan krijg wat de zenuwen. Ik laat mn kleding iets los en lach even wat nerveus. Als het paard wat zachter gaat weer glimlach ik, trots dat ik nog niet gevallen ben. '' Dankje '' glimlach ik als hij zegt dat het goed gaat. ik kijk rustig toe hoe hij het touw aan het knopen is en kijk toe. '' Zeker weten dat je hem niet meer nodig heb? '' grinnik ik zacht en pak het vast. Een spoedcursus? Van mij hoefde het geen speod te zijn, ik was eindelijk buiten de muren. Ik knik naar hem '' Dat moet lukken, het klinkt logisch '' grinnik ik en drijf het paard aan dat hij gaat lopen en terug ga ik iets sneller tot ik bijna bij Ryder ben en maak een circel om hem heen, wat was geen mooie cirkel maar het was er wel een. Ik stop en kijk hem grijnzend aan.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 09:09 PM

Fay
Als het bijna 6 uur is wandel ik rustig naar de boerderij waar Ryder al staat te wachten. Ik lach '' Ik ben er toch en het is 6 uur? '' zeg ik en kijk hoe hij daar op het paard zit en kijk even raar. '' Lig, zit je lekker? '' grinnik ik. "Als je vandaag niet kon komen door dat feest kon je het me laten weten hoor." zegt hij en ik frons eventjes. '' Ik kan wel? Daarom ben ik er toch? '' zeg ik wat verward en al gauw moet ik gelijk op het paard. '' Heb je haast? '' lach ik en ga erop zitten met hulp van Ryder. Ik luister rustig naar hem en knik '' Ja baas '' grijns ik en ik doe lachend wat hij zegt. Toch is het wel spannend aangezien ik niks echt had om vast te houden, dan hou ik maar mn eigen kleding vast om toch het idee te krijgen dat ik iets vast had en stabieler zit dan zonder iets ast te kunnen houden. 
girl2.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 08:53 PM

Fay
Als ik het meeste van de dingen heb geregeld met mijn vader loop ik naar de keuken waar de kok is. Hij zal voor de gasten gaan zorgen, er moet natuurlijk wel genoeg eten en drinken zijn, veel mensen kwamen daar dan ook voor maar dat maakte mij niet uit. Het bleef hoe dan ook gezellig. Ik neem plaats op een stoel samen met mijn moeder en we krijgen allemaal kleine dingetjes voorgeschotelt. Allemaal kleine hapjes en drankjes waar ik samen met mijn moeder van proef, dit was een van de kleine dingen in het jaar die we samen deden voor derest deden we eigenlijk nooit was. Ze was altijd druk bezig met wat anders. Na van alles geproeft te hebben zit ik vol. '' Ik hoef geen avond eten meer, ik ga straks een rondje lopen om het kasteel '' zeg ik en mn moeder knikt '' Ik zal het doorgeven '' zegt ze. Ik ga alvast naar mijn kamer en kleed me om in mn oude kleding net als gisteren en stap stiekem naar buiten. Door de kleine opening buiten de muren en ga daar in het gras zitten, wachtend tot het bijna 6 uur was.
girl1.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  79  |  80  |  81  |  82  |  83  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page