Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 08:33 PM

Fay
Druk bezig met alle versiering kijk in enthousiast om me heen en zie Ryder druk bezig is met werk en glimlach klein. Ik wilde el even zwaaien maar ik denk dat hij het niet zo zien en wat zouden derest wel niet denken. Ik kijk in de doos en open de uitnodiging en spring blij heen en weer als een kind in een snoepwinkel. '' Ze zijn geweldig '' zeg ik blij en geef hem terug en laat haar uitdelen. Zelf pak ik uit een andere doos ook een stapeltje en stop die in mn zak, je weet nooit wie je tegen kwam. Ik loop verder naar binnen en ga de bal zaal in waar we ook gelijk bezig zijn met aanpassingen. Ik stuur ze erop uit om hun spullen te verzamelen. Hoe ouder ik werd hoe groter het budget was dat ik mocht uitgeven. Ik zat nu al te dromen over 10 jaar, wat zou dat een groot feest zijn. Ik ga verder naar de vergader zaal en ga daar zitten met de overblijfsel van de groep en mn vader en vertel wat ik allemaal wil en wat hij kan doen om dit waar te maken. Het was een soort verjaardagskado van hem voor mij, ookal was ik niet echt jarig.
Alena_Shiskova.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 08:04 PM

Fay
Ik wordt wakker in bed bed en kom langzaam gapend omhoog, ik kan niet herinneren hoe ik in bed ben beland en als ik omhoog kijk schrik van een van het dienstmeisje dat naast me staat. '' U moet uit bed, er is veel voor te bereiden '' zegt ze. Ik kom omhoog en laat alles doen. '' Mevrouw, waar is u jurk? '' vraagt ze en ik kijk op '' Eh bij de kleermaker, hij was stuk '' verzin ik en ik krijg weer een andere jurk en hou mn adem weer even in als hij wordt dichtgesnoerd. Ik laat mn haar vandaag voor wat het is, los met mn eigen krullen hangend over mijn schouder. Ik stap naar beneden en ga naar de grote zaal toe waar de groep zit voor de feest commisie. We hadden een groot feest in de voorbereiding die elk jaar werd gegeven. Ik loop achter ze aan en we gaan naar buiten om te praten waar we de decoratie gaan hangen en wat precies. Dit was mijn favoriete deel van het jaar, het jaarlijkse gemaskerde bal waarbij iedereen uit de stad mocht komen die uitgenodigd werd, vrijwel iedereen.
girl_9.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 07:45 PM

Fay
Ik sluit even mn ogen en als ik een geluid hoor spreiden mijn ogen wijd open en kom ik omgooh tot een zittende stand. Weer hoor ik gehuil van een wolf en gegrom, de geluiden waarvoor mijn vader me ooit voor had gewaarschuwd en waarom ik al helemaal niet savonds buiten de muren mocht. Voorzichtig sta ik op en kijk om me heen maar ik zie niets, ze zullen dan ook vast niet hier zijn. Ik kruip door het kleine openingetje in de muur en loop de tuinen in. Ik hou mezelf schuil achter een bosje, het was handig dat ik wist hoe de wachters hun route loopt anders had ik hier nooit voorbij gekunt. Ik begin met zachtjes te lopen en eenmaal binnen versnel ik mijn pas tot ik ren en ga door naar mijn kamer. Snel kleed ik me uit en verstop de oude kleding en duik in een nacht japon en ga op bed zitten en op dat moment komt er een dienstmeid de kamer in. '' Ik voel me niet lekker, ik kan niet slapen '' zeg ik, ze knikt enkel en gaat wat voor me halen. Vast die vieze kruidenthee. Ik sla mijn ramen open en leun tegen de muur en kijk zoekend naar buiten toe naar waar het geluid vandaan kwam.
girl_8.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 07:08 PM

Fay
Ik knik '' Is goed '' glimlach ik en kijk naar zijn vader die op hem staat te wachten, hij ziet eruit alsof hij niet veel tijd heeft. Ik knik '' Eh nogmaals bedankt '' knik ik en kijk hoe hij weg loopt. Nou die had er ook geen zin in. Ik aai het paard nog even en wandel de stallen ook uit, het is aardig donker in huis en klop dan ook niet meer aan voor mijn jurk. Die komt nog wel. Ik kijk om me heen en wandel dan voorzichtig aangezien het al aardig donker wordt en ik niet veel kan zien weer terug richting huis toe. Als ik de kleine opening in de grote muur zie stop ik en kijk om me heen, nog even van de vrijheid genieten nu het nog kan. Ik laat mezelf in het hoge gras vallen en staar naar de sterren boven me, het was prachtig. Dit moest ik vaker gaan doen.
girl_7.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/29/2017 06:46 PM

Fay
Ik grinnik en knik '' Tsja '' zeg ik en ik luister naar hem '' Ohja die heb ik ook alleen een oudere broer, veel ouder maar die zie ik niet '' knik ik '' Hij is net als mn vader alleen in een ander land '' knik ik. Als hij zegt dat we iets sneller zijn bijt ik even op mn lip en knik '' Oke '' grinnik ik en doe wat hij heeft gezegt en het gaat wel oke, ik val er tenminste niet af. Als hij naar de lucht kijkt, kijk ik er ook na en ik zie het inderdaad al donker worden. De tijd was snel gegaan. Bij de boerderij zijn we dan ook gauw en ik probeer van het paard af te komen wat moeizaam gaat maar gelukkig helpt Ryder me om me eraf te krijgen. Ik wil hem helpen maar zo vlug als hij is brengt hij al de spullen naar binnen toe en ik loop achter hem de stal ik en ik leun tegen een van de deuren aan. '' Ik heb alle tijd '' knik ik '' Zeg jij het maar, jij bent de gene met de planning '' lach ik zacht. '' Bedankt ieder geval, ik vond het echt leuk ''  glimlach ik naar hem. 
girl_3.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 07:13 PM

Fay
Ik knik alsof ik het begrijp maar dat moeten we nog wel zien of ik dat ga snappen. Ik glimlach klein als het paard naast de zijne loopt en kijk om me heen '' Ja '' zeg ik, het was echt super leuk '' Het is hier echt mooi '' knik ik '' Je hebt echt mazzel dat je hier woont '' grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik meer wil vertellen over mezelf haal ik mn schouders op en moet zacht lachen om hem. '' Nou ik vind prinses zo erg klinken Fay is genoeg '' knik ik '' En meer over mezelf? Ja nee dat was het voor derest wel, zo bijzonder ben ik niet '' '' Ik heb geen hobby's enzo en derest weet je dus al '' glimlach ik klein en vlecht intussen de manen van het paard. '' En jij? Vertel jij is wat '' knik ik '' Verder dan Ryder de stalljongen en mn leraar kom ik ook niet '' glimlach ik.
girl6.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 07:14 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 06:50 PM

Fay
Ik moet zacht lachen als hij wat sneller gaat en doe wat hij zegt ookal hobbel ik wat onwennig heen en weer. Als het paard nog iets harder gaat laat ik zacht een gil los, meer van ontspanning dan om hoe eng het eigenlijk is. '' Niet slecht? '' lach ik '' Dat zeg je alleen maar omdat ik er niet ben afgevallen '' knik ik en schud lachend mijn hoofd. '' Nog lange na niet '' zeg i en frons even. '' Nu al? '' vraag ik en kijk hoe hij achterop kan zitten en laat de teugels los als hij ze pakt '' Is dit niet te zwaar? '' zeg ik en ik knik als hij zegt dat je meer leert van ervaring. Al gauw zijn we weer bij de stallen en ik kijk toe vanaf het paard wat hij allemaal aan het doen en dan komt hij weer terug met een paard waar hij altijd mee is. Ik kijk wat hij doet en pak de teugels vast en knik '' Ja meneer Woods '' grap ik en kijk vol verbazing om me heen als we het bos in gaan. Hier mocht ik nooit komen, vaders zei altijd dat het bos gevaarlijk terrein was voor meiden en nu toch ga ik heen.
girl5.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 06:17 PM

Fay
k haal mijn schouders even op als hij het niet niet eens bekijkt,  zo graah wilde hij het denk niet hebben, Ik knik en doe wat hij zeg, ik stop mijn voet in de beugel en trek mezelf in het zadel met de hulp van Ryder. Ik pak de teugels vasr en probeer alles te onthouden wat hij zegt. '' Moeilijk? Nee joh '' zeg ik en lach zacht en kijk eventjes naar beneden en dan weer voor me uit en om me heen. Dit was echt fijn hier, ik voelde me net een vrijw bogel. Nergens waar ik om hoef te letten en niemand die naar me kijkt als ik wat verkeerds doe.
girl4.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 06:37 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 05:06 PM

Fay
Ik wacht wat zenuwachtig voor de deur maar als ik de deur open zie gaan en ik sta bij de goede boederij haal ik opgelucht adem en stap naar binnen. '' Goedeavond '' glimlach ik. Ik moet zacht lachen om een klein meisje die op zijn rug zit en glimlach naar haar, dat zou denk vast zijn zusje zijn. Ik volg zijn vinger en knik, '' Dankje '' zeg ik en ik loop de kamer in en leg de zak op bed en het duurt even voor ik mijn jurk los krijg aagezien hij helemaal is ingesnoert. Ik leg de jurk op bed neer en trek wat ouds aan wat ik in de zak heb gestopt en pak het andere zakje met geld. Ik loop de kamer uit en knik naar hem'' Ja ben klaar '' zeg ik en loop rustig achter hem aan. '' Hier '' zeg ik en geef hem de zak met geld '' Ik weet niet hoeveel lessen je hiervoor doet maar dit is alles wat ik zelf heb '' knik ik en aai het paard even. '' Ze ziet er lief uit '' glimlach ik en kijk om me heen. Het was hier zo groot, niet de ruimte van het huis maar eromheen, je voelde je gewoon vrij hier.
girl2.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 06:36 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/28/2017 07:04 AM

Fay
De dag gaat voor mij langzaam voorbij omdat ik me verheug op vanavond. Na het eten ga ik terug naar mijn kamer toe en pak mijn spullen die ik in een grote zak stop en loop dan zacht het kasteel uit. Ik loop langs de muren en kruip door een klein gaatje heen naar buiten en ren een stukje tot ik uit het zicht ben van de wachters en zie de boerderij verderop al liggen. Ik zet flinke stappen om optijd te komen. Even voor zes sta ik voor de deur en klop er zachtjes op, inhoop dat ik de goede boerderij heb, ze leken bijna allemaal wel het zelfde.
girl1.jpg 

Reply Edited on 06/28/2017 07:04 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  80  |  81  |  82  |  83  |  84  |  »  |  Last

« Back to previous page