Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 07:52 PM

Fay
Als ik hem zie aankomen kijk ik snel weer in het boek en kijk pas weer op als ik hem wat hoor zeggen. '' Hm? '' zeg ik alsof het lijkt dat ik hem niet heb gehoord en rol even met mn ogen. Ik was nou weer niet zo dom dat ik niet zou weten wat handig was om aan teo doen of niet. Ik kijk hem na, ik wilde zo graag dat het nu 6 uur was. Ik sta op en sla mn boek dicht en loop verder de tuinen in om een rondje om te maken en intussen een plan te verzinnen over hoe ik dit ging aanpakken. Ondertussen kom ik een bessenstruik tegen en pluk daar een handje vol bessen van af en stop die lopend in mijn mond en eet ze lekker op en ga weer ergens op een bankje zitten in de zon.
Alena_Shiskova.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 07:52 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 07:27 PM

Fay
Al gauw wordt ik wakker zodra de zonnestralen door de kieren van de gordijnen komen en de dienstmeiden al weer klaar zijn, geen moment rust op zn ochtend. Ik klim uit mn bed en het zelfde ritueel zoals alle ochtenden komt weer opgang. Jurk kiezen, ingesnoerd worden, haar en sieraden en dan ben ik al weer gauw klaar om mijn vertrek te verlaten naar beneden toe de grote wentel trap af. Ik zie mn vader verderop vrolijk binnen komen, dat gebeurd anders ook nooit. Ik zeg hem even gedag en pak een boek en ga dan naar buiten toe. Ik haal diep adem en geniet van de frisse lucht die over mn gezicht waait. Ik zie dat Ryder er niet is en ook geen paarden dus ga ik de tuinen in en zoek een plek waar ik de weilanden een stukje in kan kijken. Ik sla mn boek open en doe net alsof ik aan het lezen ben terwijl ik over mn boek heen kijk hoe hij aan het rijden is, hier kon ik zelf ook nog wat van opsteken. Zo moeilijk zou het toch niet zijn.
girl_9.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 06:54 PM

Fay
Ik leg het zak geld verstopt onder het bed en ook heb ik een paar oude kleren gevonden en een doek, die kon ik morgen wel gebruiken. Hoe ik het terrein af kwam moest ik nog bedenken. Ik laat de dienstmeiden het bad vol lopen en laat me mezelf uitkleden en stap dan in het warme bad en zak even genietend onderuit en voel hoe ik schoon gezopt wordt. Niet veel later stap ik eruit en laat me afdrogen en doe mijn nacht japon aan. Ik zeg de dienstmeiden gedag en kruip zelf in mn bed. Ik blaas de kaarsen nog eventjes uit en ga met veel gedachten mn bed in. Ik was zo gespannen voor morgen maar toch had ik er heel veel zin in.
girl_8.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 06:55 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 06:34 PM

Fay
Ik grijns breed als hij instemt om me les te geven en ik knik als hij vraagt of ik een goed woordje wil doen voor hem mocht het mis gaan en moet zacht lachen. '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, ik kan niet garanderen dat hij wel naar mij luistert '' knik ik. Als hij vraagt of ik rond 6 daar kan komen knik ik. Hoe ik daar moest komen wist ik niet maar daar kwam ik wel op. Ik moest er ook nog voor zorgen dat ik voor die tijd klaar was met eten. '' Fijne avond meneer Woods '' knik ik en glimlach klein en ga dan snel weer terug naar binnen voordat ze me missen. Ik negeer de wachters en ga snel door naar mijn kamer en zoek al het geld alvast bij elkaar wat ik kon vinden.
girl_7.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 06:35 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 06:21 PM

Fay
Als hij mij mevrouw Kozlov noemt klinkt het toch beter dan prinsess, al hoewel ik liever Fay had gehad kon ik niet te veel eisen natuurlijk van hem. Hij hoefde me niet eens te kennen, mn vader zou veel belangrijker zijn want hij betaalde hem tenslotte. Ik glimlach even als hij knikt dat hij wel kan rijden, dat was dan een plus punt. '' Waarom vraag je zo veel? Als ik je betaal om mij les te geven wil je dat dan doen? '' vraag ik en sla mn armen over elkaar en ga uit de wind staan '' En dan ook niet zo veel vragen '' knik ik. '' Mijn vader zegt dat ik het niet kan dus ik wil hem het tegendeel bewijzen dat ik het wel kan '' zeg ik '' Niemand anders zou me les willen geven omdat ze bang zijn voor hem maar jij hebt niet veel te verliezen? '' '' Toch? '' zeg ik er toch wel achteraan, misschien was het wel zijn droom om staljongen te zijn, je weet het nooit.
girl_3.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/27/2017 05:02 AM

Fay
Stug eet ik door en als ik m'n bord leeg heb schuif ik hem weg als teken dat ik genoeg heb gehad. Ik frummel aan m'n jurk en staar ernaar tot ik de deur hoor en kijk verbaasd op. Ik zie daar de jongen staan, geen idee wat hij heeft gedaan maar hij is terug met de bewaking bij z'n armen. Als m'n vader z'n naam zegt grijns ik even, zo heette hij dus, dan wist ik dat ook weer. Als hij weer mag gaan sta ik op " mag ik van tafel vader? " vraag ik en als hij knikt ga ik lichtelijk door m'n knieën voor hem en loop dan de deur uit en kijk om me heen en volg het geluid. " zo meneer Woods " zeg ik als ik achter hem loop en zie geen bewaking meer met hem " wat doet u hier zo laat? " vraag ik hem en ga naast hem lopen. Voor ik naar buiten stap kijk ik nog even om me heen als ik wat zie. " jij kan toch eijden? " zeg ik " en aangezien je in de stal werkt, kan jij dat mij leren? " vraag ik hem en kijk hem even aan en daarna weer snel voor me uit " ik wil je er gerust voor betalen " knik ik en aai het paard dat vastgebonden staat aan de stal met het touw van zijn nek.
girl6.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 04:22 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:59 PM

Fay
Als m'n vader trots binnen komt door zijn jacht en wat hij heeft gevangen rol ik ongezien met m'n ogen. Zo zielig, het opjagen van die beesten. Maar blij dat hij terug is ben ik wel en geef hem even snel een knuffel. " hoe gaat het met m'n kleine meid? " zegt hij en ik knik " hoed maar zo klein ben ik nou ook weer niet " zeg ik en buig voor hem en loop dan door naar de paleis tuinen. Ergens waar ik wel heen mocht zo der begeleiding. Misschien kon ik het wel proberen om een deze dagen het dorp ongezien binnen te komen. Ik grijns breed bij het idee en ga in de tuin zitten op een bankje en sla een boek open die ik probeer te lezen, ik kreeg sinds kort les in lezen en schrijven dus ik was druk bezig met het oefenen ervan. Niet veel later komt een van de dienstmeisjes me halen voor het eten. Ik schuif aan tafel en bid mee met de rest en neem dan een hap van m'n eten. " ik wil graag paardrijden leren " zeg ik en m'n moeder verslikt zich en m'n vader schiet in de lach. " nee meid dat kunnen meiden zoals jij niet " zegt hij vol zelf vertrouwen en ik kijk hem even aan en zucht zacht. Als ik ergens een hekel had was het mensen die zeiden dat ik niks kon dus ik zal hem eens laten zien wat ik kan.
girl5.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 04:22 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:39 PM

Fay
Ik frons even naar hem " dat ik hier woon betekent niet dat ik niet m'n mond open mag trekken " zeg ik en ga rustig door tot hij de stok overneemt en haal m'n schouders op " waarom zou ik het niet doen? Mag ik dit dan niet doen " zeg ik meer dan dat ik vraag en sla m'n armen over elkaar en kijk toe hij hij de rest doet en ook nog snel. Ik loop de stal uit en kijk naar het paard. Als hij zegt dat ik personeel heb voor de rotklusjes trek ik een wenkbrauw op " ik probeer toch te helpen? Wat zeur je? " mompel ok binnenmonds en pak een wortel die ik aan het paard geef. Als hij de tip geeft over m'n jurk kijk ik naar beneden en moet zacht lachen " Tsja iets anders mag ik niet dragen " zeg ik schouderophalend en probeer m'n jurk schoon te vegen met een natte doek die er licht. Ik hoor hem weg lopen en gedag zeggen. " noem me niet zo " zucht ik. Ik had een hekel aan dat woord. Ik stap zelf de andere kant door naar buiten toe en zie m'n vader in de verte ook aankomen en ren snel naar binnen toe en wacht daar in de hal en ook mijn moeder komt eraan om mijn vader te verwelkomen.
girl4.jpg 

Reply Edited on 06/27/2017 04:21 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 10:06 PM

Fay
Ik hoor de deur achter me kraken en het gestop van de paarden die een stal in gaanen danhoor ik een stem van een jongen  en schrik eventjes. Langzaam kom ik omhoog en zie de jongen. '' Het is niet echt netjes om mensen te laten schrikken '' knik ik en aai even over de hals van het paard heen '' Ik ben niet aan het bespieden '' zeg ik '' Het gaat je niks aan wat ik wel aan het doen ben '' zeg ik. Als hij zegt over het vuile stro kijk ik onder me naar het randje van mn jurk die lichtelijk vies is en zucht zacht, hier zouden ze niet blij mee zijn. Als ik weer een stem hoor laat ik me weer door mn knieen en wacht tot de man weg is en kom dan omhoog en haal wat stro van de jurk. Ik kijk eventjes naar buiten en zie nog steeds niemand komen en kijk dan even naar wat de jongen doet en pak zelf ook een stok met punten eraan. Ik kijk nog even wat hij doet en probeer het na te doen wat niet helemaal gaat. Het was moeilijk maar eigenlijk ook wel leuk om te doen, en aangezien de jurk toch al vies was kon het niet veel erger worden.  

girl2.jpg 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 06/26/2017 09:43 PM

Fay
Ik staar uit het raampje vanaf mijn kamer naar buiten waar ik de berg af kijk naar beneden toe naar de winkelstraten. Wat zou ik daar toch graag willen lopen zonder dat mensen me aan zitten te kijken, gewoon als een normale vrouw net als de rest. Ik zucht zacht als de dienstmeisjes op de kamerdeur kloppen en zachtjes naar binnen lopen. Ik kies een jurk uit waar ik instap en voel hoe de jurk strak om me heen werd gebonden. De jurken zijn heel mooi maar of ze lekker zitten? Nee niet bepaald. Ze mochten wel wat duurder zijn dan de normale jurken waardoor je denkt dat de kwiliteit beter is en ze lekkerder zitten maar nee dat was totaal niet zo. Ik liep liever de heletijd met alleen de onder jurk. Ik laat me zakken op het krukje en laat hun mn sieraden om doen en me haar. De dienstmeisjes die ik had waren zo kunstig dat mn haar elke dag wel anders versierd werd. Ik kijk even op de klok, mijn moeder was nog druk bezig met zichzelf en mn vader kwam met een half uur terug van de jachttocht. Stiekem loop ik naar beneden en ren door naar buiten en glimlach breed als ik de buitenlucht ruik. Ik til mn jurk een beetje op en loop richting de stallen en kijk om me heen, als ik niemand zie stap ik zacht naar binnen en loop naar het dichtsbijzijnde paard en aai die. '' He jongen, zit je ook zo opgesloten? '' knik ik en stap het hok in tot ik iemand hoor en buk snel maar blijf het paard aaien voordat hij zich druk gaat maken.

girl1.jpg 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  81  |  82  |  83  |  84  |  »  |  Last

« Back to previous page