Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 12:35 PM

Myrall.
Ik bijt op mijn lip als ik zie dat Michael belt. 'Jake, groen of rood?' vraag ik. Ik wilde het liefst zelf de beslissing niet maken. 'Groen!' zegt hij terwijl hij naar zijn groene shirt wijst. 'Da's mijn favoriete kleur!' Ik zucht en schuif het telefoontje naar groen om op te nemen.

Calum.
'Ja, Sam weet ik... ik begrijp je ook en ik geef je alle recht om boos op me te zijn.' zeg ik waarna ik zucht. 'Sam, zeg alsjeblieft niet dat het over is.' zeg ik wat ongelovig en twijfelend, zelfs een beetje bang...

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 10:14 PM

Myrall.
Ik mis Michael eigenlijk wel een beetje. En ik snap deels wel dat hij boos werd, ik had geloven en kwam mijn belofte niet na. Waarom is deze wereld überhaupt zo, zo scheef en weet ik wat?

Calum.
'Ja, dat begrijp ik.' Zeg ik waarna ik zucht. 'Maar het spijt me echt, Sam. Ik hou van je en dat zal nooit veranderen. Ik wil niemand anders meer.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:56 PM

Myrall.
Ik ruim zijn glas op als hij klaar is met drinken. Hij loopt weer naar zijn dinosariers en begint gromgeluiden te maken, het lijkt een beetje op een hondengrom. Maar ja.

Calum.
'Ja, ik weet het. Sorry, dat was echt een kut actie.' Ik zucht diep. 'Kom je nog terug Sam?' vraag ik na een tijdje stilte. 'En Myrall en Jake ook natuurlijk. We missen jullie.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:46 PM

Myrall.
Het is stil, wat eigenlijk best wel fijn is. Ik hoor soms wat geslurp van Jake die zijn melk dringt.

Calum.
'Waarom zeg je sorry, Sam? Ik ben gewoon te ver gegaan en dat weet ik. Ik heb er spijt van. Ik hou van je, Sam.' zeg ik en ik waarna er een kleine glimlach op mijn lippen verschijnt. Ik hou echt van haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:41 PM

Myrall.
Ik schenk een glas melk in en leg mijn hoofd in mijn handen, mijn ellebogen steunend op de tafel.

Calum.
Im bijt mijn lip. 'Komt het door mij?' vraag ik. Ja natuurlijk komt het door mij... Als ik haar niet had gepushed was ze hier nog wel, waarschijnlijk lagen we dan te knuffelen of zo... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:32 PM

Myrall.
Ik knik als ze naar boven loopt. Ik pak even mijn telefoon en zie gelijk een foto van mij en Michael met de hondenfilter als lockscreen. Ik zucht zachtjes en kijk weer naar Jake die wat raar rondkijkt. 'Wat is er allemaal?' vraagt hij als hij zijn laatste hapje neemt. 'Dat begrijp je allemaal nog niet, kleintje. Ik hoop voor jou dat je nooit zo iets mee maakt.' zeg ik waarna ik hem even knuffel. Hij heeft altijd al van knuffels gehouden en hij knuffelt zo schattig terug. Zijn oogjes worden dan spleetjes onmdat hij ze zicht knijpt en zijn mondje word breed van het lachen. Het is echt zo'n schattig jochie. 'Heb je genoeg op?' vraag ik. Hij knikt. Ik zet alles weer terug en zet de borden in de vaatwasser. 'Je zult vast ook wel een beetje dorst hebben, of niet?'

Calum.
Ik neem gauw de telefoon over en loop naar boven zodat ik even rustig op mijn bed kan liggen. 'Sam, gaat alles goed?' vraag ik gelijk. Ik wil weten of alles goed gaat met haar... want ze heeft nogal veel meegemaakt en ik heb her ook nogal gekwetst en laten merken dat ik niet veranderd ben. Maar dat ben ik wel.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:22 PM

Myrall.
Ik zucht als Michael vraagt of hij mij mag spreken. Ik heb geen zin om met hem te spreken. Hij word gelijk boos om iets waar ik niks aan kan doen. Ik schud mijn hoofd naar Sam.

Calum.
Ik zucht als ze zegt dat ze thuis zijn. Ze zijn dus in iedergeval niet naar een random plaats waar we ze nooit kunnen vinden.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 09:05 PM

Myrall.
Ik maak een broodje voor Sam met salami en zet het op tafel met een bordje. Ik ga weer zitten en zucht.

Calum.
Het is dus Sam. Die wil mij waarschijnlijk niet spreken dus ja... Ik pak even snel de telefoon en zet hem op luidspreker, vervolgens geef ik die wel terug. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 08:57 PM

Myrall.
'Ja, ze hebben echt zo'n zeven keer nog gebeld... Ik had hem maar even op stil gezet.' Ik heb voor mezelf ook een broodje gepakt, maar al bijna op. Ik wijs even snel naar het brood en kijk naar Sam als vraag of zij ook iets wil.

Calum.
Er word na zo'n zeven of acht keer, misschien wel tien keer, eindelijk opgenomen. Ik laat Michael nu even aan het woord aangezien hij de telefoon heeft.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/03/2016 08:39 PM

Myrall.
Ik zie Jake alweer naar de telefoon lopen. 'Nee, Jake. Niet doen.' zeg ik zachtjes, zodat ik hem niet aan het huilen maak. 'Oké, maar dan mag ik wel eten.' zegt hij met een grote glimlach. 'Natuurlijk, Jake!' lach ik. Ik til hem even op zodat hij kan zien wat er allemaal in de kast staat. 'Heb je zin in hagelslag? Met die gekleurde chocolade steentjes ertussen. 'Ja, dat is mijn lievelings broodbeleg.' Ik zet hem weer neer en pak even Sam's telefoon en zet hem op stil zodat, voor het geval dat ze bellen, Jake niet kan opnemen. 'Ga maar even spelen met je dinosauriers, die hebben je een beetje gemist.' zeg ik als ik naar de dinosauriers wijs die in de kast liggen. Hij heeft iets met dinosarier poppetjes. Ik smeer snel zijn broodje. 'Kom maar, Jake.' zeg ik. Hij neemt natuurlijk een van zijn dinoausriers mee en gaat aan tafel zitten. Hij is zo blij, hij beseft het allemaal nog niet zo goed... dat zijn vader er niet meer is. 

Calum.
'Ik denk niet dat Jake dat was, hij zei iets tegen Sam of Myrall dat er iemand belde. Hij wilde volgens mij wel opnemen en praten. Maar iemand heeft afgedrukt.' Zeg ik. Ik begin me steeds meer zorgen te maken. Dadelijk willen ze ons nooit meer zien wat ik deels wel begrijp. We hebben ze heel wat aangedaan de eerste maand dat ze hier waren. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page