Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 06:00 PM

Sam
Ik pak een glas en voel dat Calum achter me staat te kijken. ''Ik weet wat je nu wilt doen, en je mag het doen'' zeg ik lachend en vul het glas met water.

Michael
''Ík hou zoveel van je'' zeg ik en druk een kus op d'r hoofd. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:54 PM

Sam
''Ohw, uh oke'' zeg ik. ''Wil je wat drinken?'' vraag ik en loop naar de keuken die aan de huiskamer is. 

Michael
''That's my girl'' zeg ik lachend en ga naast d'r liggen. ''Het spijt me zo erg van alles'' zeg ik en leg me armen om d'r middel heen. Eindelijk lig ik lekker. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:44 PM

Sam
Shit.. Ik voel me nu best ongemakkelijk. Ik loop de huiskamer in en kijk naar Michael en schenk hem een glimlach. ''Waarom zijn jullie hier?'' vraag ik uiteindelijk.

Michael
Ik glimlach terug naar Sam en kijk dan naar Calum die nogal... Sad kijkt.. ''Ik ga kijken bij Myrall'' zeg ik en loop wg voordat ze me tegen houd. Ik loop gelijk de goede slaapkamer in en kijk naar d'r. Ze ligt nog in bed.. Ik buig me voorover naar d'r en ga met me hand over d'r wang.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 05:28 PM

Sam
''wow'' zeg ik als ik gelijk word omhelst door Calum en word opgetilt. Ik hou hem vast zodat ik niet val en kijk naar Michael. Wat doen ze hier? ''Uhm Myrall slaapt nog en Jake ook, dus doe stil.'' zeg ik en maak me los van Calum.

Michael
Ik knik en loop het huis veder in. Ik doe me schoenen en jas uit en ga aan tafel zitten. Het is hier nog hetzelfde.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 03:13 PM

Sam
Als de bel gaat schrik ik en kijk ik naar de deur. Ik loop ernaar toe en draai het slot eraf en doe de deur open. Als ik de jongens voor de deur zie staan kijk ik verward. ''Verkeerd huis'' zeg ik.

Michael
Als Sam de deur open doet kijk ik blij. Als ze zegt dat we bij ht verkeerde huis zijn rol ik me ogen. ''We zijn niet dom'' zeg ik en wil naar binnen lopen. ''Waar is Myrall?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:51 PM

TS naar vroeg in de ochtend.
--
Sam
Ik loop als een zombie door de huiskamer. Het is 6 uur in de ochtend en ik heb niet kunnen slapen. Het is zo raar om alleen te slapen als je gewend bent om iemand's knuffelbeer te zijn. 

Michael
''Eindelijk, we zijn er'' zeg ik en loop met calum naar de voordeur van Sam's huis. Als Calum heeft aangebeld wachten we tot er open word gedaan, ben benieuwd of ze het horen.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:32 PM

Sam
Ik hang op en loop naar beneden waar Myrall met Jake speelt. ''Wat spelen jullie?'' vraag ik en ga erbij zitten.

Michael
''Morge? wat dacht je van nu'' zeg ik en kijk hem aan, ik ga echt niet een nacht zonder Myrall slapen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:18 PM

Sam
''Ja, ik heb er 1'' zeg ik lachend. ''Maar, ik ga ophangen oké? Ik ben nogal moe.'' zeg ik.

Michael
''Is goed babe, weltrusten'' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ben blij dat ik d'r ff heb gesproken. Als ze heeft opgehangen loop ik naar boven en ga gelijk naar Calum. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:07 PM

Sam
''Ik wilde eigenlijk zeggen dat jullie dan hier heen moeten komen, maar we hebben de auto'' zeg ik en lach zachtjes.

Michael
''Het is oké, misschien was het wel echt uit de hand gelopen als jullie zijn gebleven.'' zeg ik en sta op van de tafel en ga op de bank zitten. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 01:51 PM

Sam
''Ja'' zeg ik en voel het awkward worden.. Jesus Sam. ''Hoe is het daar?'' vraag ik uit eindelijk zodat het niet awkward word.

Michael
''Ik zit aan tafel, Calum is boven met Sam aan het praten'' zeg ik en zucht. ''Ik mis je zo'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page