Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:39 PM

Fayena
Mijn zaterdag avond was rustig verlopen, de afspraak had afgezegd dus ik kon heerlijk de rest van de avond genieten. Veel heb ik niet gedaan verder dan een paar pogingen voor huiswerk, films ben ik niet gekomen. M’n ouders hadden weer onderlinge discussies en er waren veel telefoontjes en ik hoor de de agenda van de eene naar de andere kamer gegooid worden. Ik sluit mijn gordijnen en kruip dan in bed. Ik pak nog even mijn telefoon waar ik op insta ga en fb

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:25 PM

Fayena
Ik ga even op de bank liggen en probeer nergens over na te denken zodat ik weer mezelf wordt. Ik zucht diep en kom overeind. Ik ruim het gebroken glas op en dweil het water op en als ik m’n ouders thuis zie komen ren ik naar boven toe zodat ik hun gemopper ook niet nog eens hoor, dat kon ik er niet nog eens bij hebben. Ik neem plaats op m’n bed en begin het huiswerk te maken maar ook dat geef ik gauw op want zonder Jason z’n hulp lukte het niet.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:16 PM

Fayena
Ik rol m’n ogen als hij in eens zo uit zijn plaat gaat en blijf gewoon staan. Als hij me aan de kant duwt kijk ik boos om “ ja ren maar weer weg ik ben blij dat je m’n vriend niet bent “ roep ik boos en gooi het glas water achter hem tegen de muur en dan hoor ik de deur dicht gaan “ krijg toch een s ballen “ roep ik geïrriteerd en laat me op de bank zakken en gil even uit frustratie. Daarom wilde ik niet te close worden met mensen, het liep altijd fout.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 02:07 PM

Fayena
Ik wacht rustig op z’n antwoord en als hij begint kijk ik hem weer aan. Even stopt het en ik zie iets in z’n ogen, een diepte en dan komt er iets uit wat echt onzin was. Niet echt onzin maar dit is niet wat hij wilde gaan zeggen. Ik frons even als hij zo kort af is en kijk hoe hij opstaat. Ik liet me niet zomaar afpoeieren. Ik sta oo achter hem aan en ga voor hem in de weg staan zodat hij niet zomaar weg kon gaan “ Jason kom op zeg “ zucht ik “ nu gedraag je je echt als een klein kind “ “ gister schiet je iemand zonder problemen neer en nu kan je niet eens normaal tegen mij praten “ zeg ik en sla m’n armen over elkaar “ het zit je dwars he, mijn werk “ zeg ik “ je schaamt je voor me? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 01:58 PM

Fayena
Ik knik “ hm dat zag ik wel hoor maar als je het nooit ziet is het toch anders “ grinnik ik zacht en blijf hem aankijken. “ zeg het maar gewoon, het is echt niet erg hoor, ik kan wel wat hebben “ knik ik “ je moet niet alles ophopen dat maakt het alleen maar moeilijker “ zeg ik en kijk even hoe hij wegkijkt en zucht zachtjes “ kom op, je maakt van alles mee en dit durf je niet te zeggen? “ lach ik zachtjes “ als je mij vertrouwt wat is dan het probleem? “ vraag ik hem

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 01:48 PM

Gayena
“ Ja je was even anders maar ja dat is ook je werk en daarin moet je serieus blijven maar daar heb ik geen last van gehad hoor “ knik ik. Eerlijk gezegd trok het me nog aan dat hij z’n wapen tevoorschijn toverde. Ik knik “ anders had ik het ook niet gedaan “ glimlach ik zacht. Als hij weer zo vaag dat frons ik even en sta met mezelf in tweestrijd. Zal ik hem tegen houden en dat hij mogelijk weer boos wordt of hem gewoon weer laten gaan. Als ik m’n keuze hem gemaakt pak ik toch z’n hand en trek hem weer naast me op de bank. “ nee zeg het maar, ik beloof niet boos te worden, te lachen of antwoord te geven tenzij jij dat wilt “ “ of vertrouw je mij nog niet?

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 01:36 PM

Fayena
Ik haal m’n schouders op “ ik zag niks opvallends “ knik ik glimlachend. “ wat deed je raar dan? “ vraag ik aan hem nals hij vraagt wat ik van m’n werk vind lach ik zachtjes. “ Dit gaat raar klinken maar ik geniet er ook van “ knik ik “ vooral omdat het geen full time shop is, als het dat was geweest was het echt niet fijn hoor “ knik ik “ tuurlijk heb je nare mensen er tussen zitten maar dat heb je overal, het geld maakt het nare weer goed “ “ ik heb er wel plezier in, even iemand zijn ook naast jezelf “ knik ik. “ nee dat dacht je volgens mij ook van je werk, maar dat is ook goed gevallen toch “ “ vertel het me maar hoor “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 01:10 PM

Fayena
Ik haal mijn schouders op “ ik ook niet, dan is mijn werk ook niet helemaal veilig “ grap ik en glimlach even naar hem “ het is niet erg “ knik ik en geef een vriendelijk knijpen in z’n onder arm. “ Het is oké, you met Ashley “ knik ik. Ik kijk naar hem “ he je weet dat je gewoon alles tegen me kan zeggen he “ knik ik

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:41 PM

Fayena
Ik lach zacht en trek m’n benen op en luister naar hem. Ik knik enkel omdat ik verder niet weet wat ik zou moeten zeggen, het zou vast wel goedkomen, hij maakte dit vast vaker mee. Ik glimlach klein als hij het zelf ook verder niet hoeft te weten. “ Het was echt een gekke avond gisteren “ knik ik. De avond begon al dramatisch dat ik binnen kwam.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 12:32 PM

Fayena
Ik schud lachend m’n hoofd en als hij vraagt om water knik ik “ komt eraan meneer Smith “ grijns ik eventjes en loop naar de keuken en vul een glas met koud water. Als ik terug ga zet ik het glas op tafel en neem weer plaats naast hem. Ik slik even dat hij dood is “ Ja dat weet ik maar wat doen jullie er nu mee dan? “ vraag ik nieuwsgierig. Als hij weer vraagt of het goed gaat knik ik “ ja het gaat echt goed “ knik ik glimlachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page