Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/12/2017 02:01 PM

Jack
Snel maak ik me uit te voeten en ga terug naar mijn ligbed toe. Eerlijk gezegd heb ik nu niet meer echt veel zin om nog aan het zwembad te liggen, dus ruim ik alles op. Net als ik klaar ben komen Bart en Jerry bij me staan. "What was that?" Ik hef mijn schouders op. "Her mom sounded a bit angry", geef ik als antwoord en laat duidelijk merken dat ik niet in ben voor een langer gesprek hierover. "We sleep in room 230 by the way", zegt Jerry en kijkt me aan, "same floor, so we are nearby if you need anything." Ik knik en begin al richting mijn kamer te wandelen. Gelukkig begrijpen ze de hint en laten ze me alleen. Ik heb nog meer als genoeg tijd voordat we naar het avondeten gaan. Want ik heb natuurlijk niet helemaal vakantie, nee hoor. Vanavond heb ik een meeting over de tour. Ik snap het enerzijds wel, want we vertrekken bijna meteen nadat ik thuis kom, maar toch verpest het de vakantie wel een beetje. Ik heb dus genoeg tijd om heel rustig aan te doen. Als ik aankom, neem ik het pasje en open de deur. Volgens mij zijn ze alweer komen kuisen, ookal heb ik hier nog niet eens geslapen, want alles ziet er extreem netjes uit. Ik leg alles op z'n plaats en laat mezelf op bed vallen. Het ligt wel goed. Een diepe zucht verlaat mijn lichaam. Laat ik maar even een douche nemen.
Net wanneer ik klaar ben met me af te drogen wordt er op de deur geklopt. Snel kijk ik op het uurwerk, maar ondanks dat ik wel lang onder douche heb gestaan, is het nog een halfuur voordat we gaan eten. Verward steek ik mijn hoofd om de deur van de badkamer, zodat ik de voordeur kan zien. Pas nadat ik even heb gekeken zie ik dat er een wit briefje op de grond ligt. Ik trek een boxer aan en ga ernaartoe. -Meet me tomorrow at 10. Gym. Dutch girl- Automatisch begin ik te lachen. Ik neem het briefje mee en leg het neer op mijn nachtkastje. Dan moest ik wel eerst nog zien uit te vinden waar precies die fitness is. Ik ga voor de kledingkast staan. Iets chique. Ik eindig met een wit hemd en een donkerblauwe jeansbroek, goed genoeg, want ik mag ook niet te hard opvallen ten opzichte van de andere mensen die aan het eten zijn. Mijn das neem ik wel gewoon mee en doe die net voor de meeting aan. Opnieuw ga ik naar de badkamer en kleed me aan. Gelukkig is tegen die tijd mijn haar zo goed als helemaal droog, waardoor ik het een beetje in een kuif kan zetten. Een laatste blik in de spiegel, en ik ben klaar om te gaan, ook al is het nog iets te vroeg. Geen probleem, dan heb ik nog wat tijd om bij de rest te communiceren.
Als er nog eens op de deur wordt geklopt, ga ik deze keer wel opendoen. Jerry en Bart staan voor de deur, allebei ook iets chiquer opgekleed. Natuurlijk niet te, want zijn moeten alleen maar bij de deuren blijven staan tijdens de meeting. Ik knik lachend naar hun en samen gaan we op weg naar het restaurant van het hotel. Aangezien ik er 's middags niet ben gaan eten, heb ik geen idee van hoe het eruit zal zien. Maar als ik binnenkom is het anders dan ik had verwacht, beter.

Reply Edited on 06/12/2017 02:25 PM.

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/11/2017 11:11 AM

Jack
"Oh, I like being with other people to. But I also like having some time for me alone." Het is zo moeilijk om dit allemaal uit te leggen zodat ze het snapt. Als ik haar alles kan vertellen, zal ze me vast wat minder raar vinden. Als de ober komt om te vragen wat we willen drinken besef ik dat ik nog niet naar de opties heb gekeken. Maar daarstraks aan de poolbar kon je mojito krijgen dus vermoed ik dat dat hier ook wel kan. "Mojito please" zeg ik. Ze begint vanalles te vertellen over wat ze zoal graag doet op vakantie en ik knik af en toe en luister. "Oh no, don't say sorry. It's nice to have someone to talk with and I like listening to you", glimlach ik. Het is zo schattig dat ze haar meteen schaamt. Ik weet wel niet precies wat ze net zei, maar wil het niet nog meer ongemakkelijk maken door haar het woord te laten uit leggen. "Maybe we can go to the beach at night and watch the stars", zeg ik. Ik bedenk me dat dat misschien een raar voorstel is, en dat ze misschien al een verkeerde indruk van me krijgt. "I mean, if you'd like that ofcourse." Ik ben zo aan het opgaan in het gesprek dat ik niet merk dat Bart al een hele tijd naar me zit te zwaaien. Ik frons even. "Excuse me, my friend is calling me. Do you have a minute I'll be right back!" zeg ik en schaam me dat ik haar zo moet achter laten. Ik snel naar hun toe. "What?" vraag ik een beetje onbeleefd. "Who's that girl? You're with her too long boy. Maybe she's some crazy fan, but is good at pretending she isn't." Het is Jerry die het woord voert. "No, I'm pretty sure she doesn't know who I am. And I would like to keep it like that, so don't do this too often because then she will know that there is something going on. I'm just having a good time, please let me be." Bij die laatste woorden ben ik al wat meer gekalmeerd en klinkt mijn stem terug vriendelijker. "Fine", zegt Bart en ze laten me gelukkig terug keren. "I'm really sorry about that", zeg ik en kijk haar schuld bewust aan. Ik zie dat de ober ondertussen onze drankjes gebracht heeft. Ik neem een slok van de mojito en haal een hand door mijn haren heen m. "Where were we?" vraag ik en denk na. Wat was er als laatst gezegd? Oh ja juist, ik had net schaamteloos voorgesteld om samen naar de sterren te gaan kijken. In mijn ooghoek zie ik een vrouw naar ons toe lopen. Ik zak automatisch een beetje onderuit. "Skyler!" roept ze en dus ben ik half opgelucht dat ze niet voor mij komt, maar trek een moeilijk gezicht naar Skyler. "I guess, we have to meet up later. You can find me in room 225 and if I'm not there, I'm probably at the pool", zeg ik snel voordat haar moeder bij ons aangekomen is.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/11/2017 10:12 AM

Jack
Ik antwoord niet echt als ze zegt dat ze ook graag zoveel zou reisen. Ja ik reis inderdaad wel, maar het is niet dat ik echt veel van de steden zie. Meestal enkel 1 hotel en de concertzaal. Gelukkig is er volgende tour iets meer tijd voor ons, zodat we wel ook even kunnen gaan rondkijken in de steden. Als ze zo over Engeland praat knik ik. "It is a beautiful place", stem ik in. Ik merk dat ze even aan het wegdromen is. Maar het is een angename stilte. Ik lach met wat ze vertelt over haar kleine broertjes. Ik ben blij dat ze het niet al te erg vind, want ze moest eens weten hoe jaloers ik op haar ben. Ik moet even nadenken als ze vraagt hoe lang dat ik blijf. "Ten days, I think." Er klinkt een duidelijke twijfel in mijn stem. Ik heb er nooit echt over nagedacht hoe lang ik hier precies ben. Ik trek automatisch een droevig gezicht als ze zegt dat ze ook normaal 10 dagen zou blijven, maar nu maar 7 omdat haar papa moet werken. Het gesprek valt stil als we weer met de bal beginnen spelen. Hoe schattig die jongetjes ook zijn, ik moet eerlijk zijn dat ik dit nu wel een beetje beu aan het worden ben. Dus ben ik blij als Skyler vraagt of we wat gaan drinken. "A drink is fine", antwoord ik en hijs mezelf ook uit het zwembad. Ik kijk naar haar kleine broertjes als ze er wat tegen zegt en zeg dan ook nog: "Bye guys." Misschien verstaan ze me niet, ach ja, maakt niet uit. Ik moet even lachen als ze vraagt of ik hier alleen ben, en zeker wanneer ze het woord vrindin uitspreekt. Maar dan bedenk ik me dat dit nog moeilijk wordt om uit te leggen, zonder te vertellen over Originals. "No, not with my family and I don't really have a girlfriend", zeg ik en kijk haar een zijdelinks aan. "But I have 2 men with me, Jerry and Bart. They keep an eye on me." Daar beslis ik het bij te houden en hoop dat ze niet al te hard gaat doorvragen. Ik merk dat we niet naar de poolbar aan het wandelen zijn, maar naar een van de bars, waar je kan zitten. We kiezen een tafeltje in de hoek uit en ik ga zitten op de stoel uiterst links. Ik moet me namelijk tich een beetje uit de menigte proberen te houden, want ik wil zeker niet herkend worden als ik bij Skyler ben. Ik haal nochalant een hand door mijn haren heen. "What do you normally do on your holidays?" vraag ik. Misschien kan ik er wel wat inspiratie uithalen om zelf ook te doen als ik weer alleen ben en me verveel. Over haar schouder zie ik dat de bodyguard me gevolgd zijn. Ik zucht onhoorbaar en draai met mijn ogen, wat ze gelukkig niet kan zien aangezien ik mijn zonnebril op heb.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/11/2017 09:54 AM

Xander
Ik ga meestal zo wat vroeger om dan eerst nog wat met de andere te kunnen praten. Plots denk ik eraan dat ik mijn camera vergeten ben. Ach, ze zullen een minuut video wel niet missen. Ik parkeer op mijn vaste parkeerplaats. Eigenlijk was ik echt blij. Het was namelijk de eerste officiele les van het seizoen en ik had zin om weer een hoop nieuwe dingen te leren. Mijn mobiel trilt en als ik kijk, is er een bericht van Chelsea in de groepchat. -Ik heb een nieuw meisje gevonden! Lang leven het even zijn- Ik glimlach en stuur snel -Top! Ik ben er :)-. Het zo leuk dat we met heel de groep goed overeen komen. We zijn ongeveer met 11, nu met 12 dus. Ik sluit alles af en stap uit, waarna ik de auto ook op slot doe. Ik heb een jogging van adidas aan en gewoon wit shirt. Plots besef ik dat ik mijn sporttas vergeten ben. Ach, dan koop ik daar wel wat water en ga ik wel gewoon in deze kleren terug naar huis. Als ik binnenkom zijn Kate en Luke er al. Die twee zijn zo schattig samen. Ze vormen al een koppel sinds zo lang ik me herinner. "Hoi", zeg ik vrolijk en ga naar hen toe. "Zin in een nieuw jaar?" Ze knikken beide hevig en ik lach tevreden. Er komen al snel ook wat anderen aan en geef ze allemaal een knuffel omdat ik blij ben ze terug te zien. We hebben natuurlijk wel is afgesproken in de tijd dat het geen dansen was, maar toch is dit anders.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/10/2017 11:30 PM

Jack

Ik moet lachen als ze dat in het Frans zegt. "Your French accent is even better than the English one." Het gegooi met de bal gaat de hele tijd rond en af en toe hoor ik de jongetjes wat zeggen, maar versta hen natuurlijk niet. Ik volg haar voorbeeld en laat me ook iets dieper in het water zakken, nu dat mijn lichaal er toch wel aan gewend is. "No, I live in Brighton. Or I grew up there. Now I'm like living around the world, because I'm more anywhere else than at my house. But I do come in London quite often." Ik laat een kleine stilte vallen. "You went there with school? How long?" Het is geen leugen dat ik vaak in Londen ben. Daar is onze opname studio namelijk. Als ik me bedenk dat ik net heb gezegd dat ik niet vaak thuis ben, hoop ik vurig dat ze niet te hard gaat doorvragen, want ik wil liever nog niets over de band vertellen. Ik merk dat de bal wel vaak naar mij wordt gegooid, maar dat vind ik niet zo erg. Ik voel vreugde in mijn buik als Skyler zegt dat haar broertjes me leuk vinden. "Yes, I do! They're so adorable." Ik weet niet goed wat ik precies moet antwoorden, want het kan namelijk goed zijn dat zij kinderen maar niks vind. Ik merk dat ze expres de bal de verkeerde richting uitgooit en draai me een beetje naar haar toe. "When did you get here? I came here this morning." Ik ben best wel slecht in een gesprek voeren met iemand die ik nog niet zo goed ken. De reden doorvoor is namelijk dat er of voor me georaat wordt door mijn manager, of ik moet heel goed op mijn woorden letten zoals tijdens een interview. 'Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden' dat waren zo wat de eerste woorden die tegen ons gezegd werden. Je moet weten, als je een band start, of als solo artiest waarschijnlijk ook, krijg je een hele bundel met regels. Dingen die geheim gehouden moeten worden, zoals relaties, want zo een dingen verpesten de hoop van de fans. Nooit je geduld verliezen in het bij zijn van paparazzi, want dan knippen ze de goeie stukjes eruit en lijk je de grootste sukkel die er is. Zo veel mogelijk met fans op de foto gaan, want het is door hun dat wij dit allemaal mogen doen. En ik denk dat het grootst geschreven stond, helemaal vanvoor: 'JUST DON'T DO STUPID STUFF'. Dus ik probeer me zo goed mogelijk aan al die regeltjes te houden, maar dat is soms moeilijk. Vooral die ene van je geduld niet verliezen ten opzichte van paparazzi. Ik ben namelijk wel een redelijk geduldig persoon, maar ze zijn gewoon overal en laten geen enkele kans liggen om je op je slechtst te fotograferen en er dan zelf een verhaaltje rond te verzinnen. Ronduit verschrikkelijk. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik alweer een bal tegen me aanvoel.

Reply Edited on 06/10/2017 11:30 PM.

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/10/2017 10:45 PM

Jack
Ik moet even goed nadenken als ze zegt dat ze mijn accent leuk vind. Wat kan ik daar het best op reageren? "I like yours to" antwoord ik en glimlach opnieuw. Ik kan er nu eenmaal niet aan doen dat ik vaak glimlach. Dat is denk ik ook wel een beetje vanzelf gekomen aangezien ik af en toe ook wel gewoon geforceerd wordt om te glimlachen. Ik kijk naar hoe de wind door haar haren waait en vraag me af hoe ze zo glad blijven. Ik ken genieg meisjes waar de wind nog maar amper moet waaien en ze krijgen al knopen in hun haar. Ik ben even verward als ze eerst wat in haar eigen taal zegt en dan begint te stammelen dat ze weg moet. Plots zie ik een van de jongens tegen haar springen. Alweer moet ik zachtjes lachen. Het jongetje zegt wat en ik word er alleen maar blij van. Als ze hun namen zeg kijk ik hen even goed aan en probeer de namen in me op te nemen. Skyler, Michael en Kian. Ik ben echt ontzettend slecht met namen, dus hoop dat ik deze kan gaan onthouden. "You're so lucky that you have two little brothers" zeg ik half bedroefd. Zelf heb ik 1 oudere broer en ik kom best goed overeen met hem, maar we leiden wel gewoon totaal andere levens. De verwarring komt opnieuw op als een van de jongetjes, Kian denk ik, wat tegen me zegt en aan mijn arm begint te trekken. Ik kijk Skyler met een frons aan, aangezien ze wat terug zegt. Mijn mond vormt een kleine 'o' als ze uitgelegt heet wat hij net zei. Nog voordat ik antwoord kon geven hoor ik 'please' en kijkt hij me super schattig aan. "I'd love that!" zeg ik vrolijk. "I'm lonely so I would love to play with your little brothers." Ik sta op en voel hoe Kian mijn hand vast neemt. Zo lief. Aangezienhet kleine kinderen zijn, vinden zij het koudere water geen probleem en plonzen ze er zo in. Ik blijf even langs Skyler aan de kant staan. "May I ask you which language you speak?" vraag ik en kijk haar aan terwijl ik alvast ga zitten. Ik probeer eerst even te wennen aan het water aan mijn benen en laat me dan volledig zakken. Als ze zegt dat ze Nederlands spreekt trek ik een moeilijk gezegd. "Are you from the Netherlands or from Belgium?" Vraag ik, "Because I know that the Flamish people, learn French, and I can speak a bit French," zeg ik trots. Maar een goed gesprek met Skyler houden is buiten haar broertjes gerekend. Ik krijg een bal naar me toegegooid. Ze beginnen allebei te lachen omdat ik een beetje ongemakkelijk moet doen om hem nog te vangen. Plots denk ik aan Jerry en Bart. Ik kijk hun richting uit en ze zitten me aan te staren. Ik geef hen een blik om duidelijk te maken dat het oké is en richt mijn aandacht dan weer op hun. Ik denk niet dat ze me kent, dus ben ik veilig. Ik gooi de bal naar de oudere broer, Michael, toe. Het is zo ongelooflijk schattig hoe die twee moeten lachen met alles, ze doen mij automatisch meelachen. De bal komt weeral mijn kant op, dus gooi ik hem deze keer naar Skyler toe.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/10/2017 06:22 PM

Jack
Ik bezwijk onder het zicht van mijn mobiel. Het is toch zo saai zonder. Ik ga naar wifi-pagina en zoek datgene van het hotel. Ik kan me herinneren dat ik een wachtwoord daarvoor gekregen had en dat ik dat achter het hoesje van m'n mobiel gestoken had. Ik werp snel een blik op Jerry en Bart die strategisch zijn gaan zitten zodat ze een goed beeld op me hebben. Ik haal een hand door mijn haren heen en neem nog een slok van de slush. Als ik eindelijk verbonden ben met het internet, ga ik naar snapchat. Er zijn al enkele nieuwe snaps binnengekomen van de andere jongens. Ik trek een random foto en typ erbij 'ik geef mij social media detox op'. Met een glimlach bekijk ik hun snaps. Ik heb zoveel zin om een snap van het prachtige zwembad op mijn verhaal te zetten, maar dat mag helaas niet. Dus check ik maar mijn instagram. Ook daar kan ik voorlopig geen foto's opzetten en ik zie dat de mensen dat merken, want er zijn allerek comments op mijn vorige foto met de vraag waar ik ben. Het is nochtans nog maar 3 dagen geleden dat ik wat gepost heb. Waarschijnlijk hebben ze ook al gemerkt dat er niets op mijn story enzo verschijnt. Aangezien ik niets kan posten en dus ook niet kan reageren, ben ik dit ook al weer snel beu. Dus zet ik mijn zonnebril weer op en beslis wat rond me heen te kijken. Natuurlijk blijft mijn blik weer hangen bij het meisje. Een van de jongetjes komt uit het water en roept wat. Volgens mij was het haar naam, maar ik heb het helaas niet kunnen horen. Welke taal zou ze eigenlijk spreken? Geen Engels in ieder geval, want dat had ik wel herkent toen ze in het zwembad tegen me aan het ratelen was. Ook geen Frans, want dat spreek ik een beetje en ik herkende geen enkel woord. Ik zucht, waar ben ik zelfs mee bezig? Ik haal opnieuw een hand door mijn haren heen. Plots voel ik een bal op mijn stoel botsen. Verschrikt kijk ik op, want ik was blijkbaar langzaam aan in slaap aan het vallen. Ik neem hem vast en zoek naar de gene van wie hem is. Er komt een klein meisje naar me toe gelopen en neemt de bal aan. "Excusez-moi" zegt ze met een schattig stemmetje. Ik glimlach automatisch omdat het Frans is. "Pas de problème" zeg ik en ze glimlacht omdat ik in haar eigen taal antwoord. Ze rent lachend weg en mijn buik vult zich met vreugde. Ik merk pas dat ik nog steeds naar de plaats zit te staren waar het meisje net stond als ik plots een stem hoor. "Hey, uhm... I recognize you" klinkt het. Ik draai me om en zie het meisje staan. In mezelf lach ik en ben ik trots op haar dat ze wat durft te zeggen. Maar dan besef ik pas wat ze net zei. Please, kom niet om een foto vragen. Please ken me niet van de 'Originals'. Smeek ik in mijn hoofd. Daar ben je te knap voor. Maar dan ratelt ze verder en aan haar accent merk ik dat Engels inderdaad haar moedertaal niet is. Ik moet kort lachen omdat ze weer zo ratelt. Wanneer ze zegt dat ze beter gaat, besef ik dat ik de hele tijd nog niets gezegd heb. "Oh no, don't go" zeg ik snel en zie hoe ze haar gelukkig weer naar me toe draait. "I'm Jack." Ik glimlach opnieuw naar haar. "And yes you are talking English for a reason. I'm from England." Gelukkig heb ik wel echt geluisterd naar wat ze aan het zeggen was en niet enkel maar naar haar schattige accent aan het luisteren.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/10/2017 05:00 PM

Jack
Ik kruis mijn armen er ga dan zijlinks er met mijn hoofd op liggen. Plots zie ik het meisje weer, ze komt richting mij gewandeld. Er verschijnt automatisch een kleine glimlach om mijn lippen. Maar ze maakt rechtsomkeer en ik ben opnieuw verward. Ze is wel een beetje raar. Gelukkig heb ik mijn zonnebril op en kan ze niet zien dat ik haar aan het aanstaren ben. Ik volg nu zowat alles wat ze doet. Tegen haar broertjes praten, ze insmeren. En dan vertrekken haar broertjes weer. Ik denk trouwens dat het haar broertjes zijn, maar weet het niet zeker. Voorlopig zie ik geen oudere in de buurt en is ze weer eventjes alleen. Ik ga rechtop zitten en denk even na over hoe ik subtiel iets kan gaan halen waardoor ik 'toevallig' langs haar door ga. Misschien wou ze daarnet wat komen zeggen maar zag ze de jongetjes en ging te daarom weer terug? Dan kan ik haar nu de kans geven om wel wat te zeggen. Ik beslis om maar gewoon opnieuw drinken te gaan halen. Snel drink ik de cola die ik nog staan heb uit en sta op. Heel even twijfel ik weer, maar dwing mezelf om het toch te doen. Ik wandel richting de poolbar en als ik voorbij haar zetel kom kijk ik naar haar en glimlach, al weet ik niet of ze het gezien heeft. Snel wandel ik door. Aan de bar bekijk ik even de mogelijkheden, omdat ik geen zin heb in nog een cola. Uiteindelijk kies ik voor de rasberry slush. Even denk ik na, zou ik nog wel terug langs haar wandelen? Ik beslis het niet te doen. Dan wordt het alleen maar gênant. Dus neem ik een omweg naar mijn ligbed. Als ik er ben ga ik zitten in kleermakerszit. Als ik terugdenk aan wat ik net heb gedaan vind ik mezelf echt een loser. Waarom ga ik eigenlijk niet gewoon met haar praten? Maar ze sprak een andere taal en wie weet verstaat ze wel geen Engels. Ik schud mijn hoofd en probeer aan iets anders te denken. Ik neem een grote slok van de slush, gevolgd door een brainfreeze. Als ik hier zo alleen zit is het eerlijk gezegd moeilijk om niet op mijn sociale media te gaan kijken. Ik zet het ligbed weer rechter en ga achtertegen zitten, kijken naar de spelende kindjes in het water. Als ik kindjes zie krijg ik soms echt al zin om zelf kinderen te hebben, al ben ik daar natuurlijk nog veel te jong voor, maar het lijkt me gewoon leuk. Ik moet kort lachen om mijn eigen gedachten.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/10/2017 12:30 PM

Xander
Weet je, het is fijn om een apartement voor jezelf te hebben, maar het kan ook ongelooflijk saai zijn aangezien je bijna nooit iemand hebt om tegen te praten. En op dit moment zit ik dus in zo een dip waar ik me er enorm aan stoor dat ik met niemand een goed gesprek kan voeren. Dus besluit ik om alvast de video te gaan editten. Dat brengt mijn gedachten misschien op wat anders. Terwijl ik mijn computer laat opstarten neem ik mijn salade met brood wat ik net van de supermarkt gehaald heb en zoek een vork. Mijn maag begint namelijk al wat te rammelen. Als ik weer naar mijn computer ga bekijk eerst nog eens tevreden mijn 'bureau'. Ik heb namelijk de kamer wat oorspronkelijk bedoeld was als gastenkamer, omgetoverd tot mijn 'youtubekamer'. Aan de ene kant heb je een set up om te filmen en is het helemaal ingericht om een leuke achtergrond te hebben en aan de andere kant staan een grote bureau met een computer van Apple, en allemaal andere zaken die met YouTube te maken hebben. Zo staat er ook een zilvere playbutton die ik al een hele tijd geleden heb gekregen voor mijn 100K abonnees. Ik laat me zakken op mijn bureaustoel en ga naar het programma wat ik een tijdje geleden gekocht heb om nog leukere effecten te krijgen. Op de achtergrond zet ik stilletjes muziek op en ga aan de slag.
Na zo een 3 uur te editten ben ik er wel even klaar mee, ookal is het nog niet helemaal goed. Ik moet ook wel gewoon stoppen want binnen een halfuur moet ik op de dansles zijn. Oh ja dat doe ik ook, dansles. Maar niets te meisjes achtig, hiphop. We zijn met een leuke groep van ongeveer even veel meisjes als jongens en daar ben ik blij mee. Dan kunnen we vaak dingen in duo's dansen. Alleen zijn er onlangs 2 nieuwe jongens bijgekomen. Enerzijds was dat goed want er bleef altijd 1 meisje over, maar anderzijds ook weer niet want nu blijft er altijd een jongen over. Dus hoop ik dat er snel weer een nieuw meisje bijkomt. Ik stap opnieuw in mijn auto en vertrek.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 06/09/2017 10:07 PM

Jack
Ik heb ondertussen mijn ogen gesloten en geniet van de zon op mijn lichaam en toch het frisse water om me heen. Plots voel ik dat het water rondom me omhoog spatst dus open ik mijn ogen. Er licht een bal voor me. Ik frons even en neem hem op, maar zie niet direct iemand van wie hem kan zijn. Uiteindelijk zie ik toch het meisje van daarnet dat naar me toe komt zwemmen. Ik geef haar de bal en glimlach. Ze zit wat in een andere taal tegen me te zeggen maar ik versta er niets van. Alleen dat ze 'sorry' zegt maar dan de r anders uitspreekt, wat wel schattig overkomt. Ik kijk haar na totdat ze weer bij haar broertjes is. Dan besluit ik om wat rond te zwemmen want de hele tijd langs de kant hangen is ook maar saai. Terwijl zie ik dat heel haar gezin vertrekt en ze uiteindelijk alleen overblijft en naar haar stoel gaat. Maar ik heb het al snel gehad met zwemmen en beslis dat het tijd is om wat te gaan eten. Ik heb gezien dat ze hier zo een poolbar hebben waar ze 's middags ook wat snacks geven, dus ga ik daar maar even kijken. Het ziet er allemaal wel lekker uit, maar ook heel erg ongezond.All-in hotels vind ik altijd zo zalig, je kan alles gewoon nemen en hoeft voor niets te betalen. Ik ga terug opzoek naar mijn ligbed en passeer daardoor langs dat meisje. Waarom valt ze me toch de hele tijd op? Ik plof neer en begin genietend van de hamburger te eten. Ik kijk nog wat naar de spelende kinderen in het water. Waar is de tijd dat ik nog zo zorgeloos in het zwembad kon spelen. In de verte zie ik Jerry en Bart lopen. Ik twijfel even kort of ik naar hen zou wuiven maar doe het toch niet, ze zullen me wel al lang gezien hebben. Gelukkig blijven ze volgens afspraak op een afstandje. Ik ga weer helemaal liggen en neem een grote slok van mijn cola. Zo een typische hotel cola, meer water en ijsblokken dan iets anders. Maar dat maakt het vakantiegevoel wel harder. Ik leg het ligbed volledig plat zodat ik op mijn buik kan gaan liggen. Opnieuw gebruik ik mijn oortjes en speel wat muziek af. Eigenlijk is het best saai om alleen op vakantie te zijn. Ik lig nog maar een halve dag aan het water en verveel me nu al. Je bent de hele tijd op jezelf en hebt niemand om een praatje tegen te doen. Op het moment dat ik dat dacht, besliste ik meteen dat ik wel tegen mensen wou gaan praten en vrienden maken. Ik ben al blij dat niemand me hier kent of nog niet herkend heeft. Ik check even of ik een berichtje heb van iemand van de band, want zij zijn ook allemaal op vakantie. Maar we werden verplicht om aparte bestemmingen te kiezen omdat we anders te snel herkend/betrapt zouden worden. Ik trek een foto van het zwembad en stuur deze door naar hen op snapchat. Ook zie ik dat ik soort gelijke foto's van hen allemaal ontvangen heb. Ik wens ze snel nog allemaal veel plezier en zet mijn mobiel dan weer uit. Want eigenlijk ging ik geen social media gebruiken zo lang ik hier was.
Jack.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page