Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:32 PM

Myrall.
Ik zucht als hij stopt maar ik zie dat de kano van Calum en Sam omkiepert. 'Sam?' Vraag ik. 'Calum, ga achter haar aan!' Zeg ik gehaast als ik Sam een eindje verderop zie.

Calum.
'Oh shit.' Ik haast me achter Sam aan en pak haar pols strak vast. Met mijn andere hand houd ik een rots vast. Ik haast me naar de kant van het riviertje als de stroming iets slapper wordt. Ik help Sam het water uit. 'Oeps.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:19 PM

Myrall.
Na een tijdje zie ik Sam en Calum aankomen. 'Hiya.' Zeg ik tegen Sam. Ik hoor Michael nog iets tegen Calum zeggen maar besteed er niet veel aandacht aan. Ik schrik als hij de kano heen- en weer beweegt. 'Nee, Michael, stop.' Zeg ik terwijl ik me in evenwicht probeer te houden.

Calum.
'Verdomme, hou je mond, Clifford.' Zeg ik lachend tegen Michael. Ook ik begin de kano heen en weer te schudden. 'Wow, sterke stroming dit.' Zeg ik alsof de stroming dit doet.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:03 PM

Myrall.
Ik zucht. 'Ik zal wel moeten want jij kunt het toch niet.' Ik kijk even wat rond en zie dat Sam en Calum het niet zo makkelijk hebben met wie waar gaat of wie wat doet.

Calum.
Ik rol mijn ogen. 'Wat is er nou erg om als eerste in een kano te stappen?' Vraag ik geïriteerd. 'Oké, dan ga ik wel als eerst dramaqueen.' Ik ga zitten in de kano en pak de peddeldingen. Geen idee hoe ze heten. Peddels? Het zal wel.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 12:43 PM

Myrall.
Ik knik en loop even later ook naar de tent. Ik merk dat Michael al binnen is. Ik blijf buiten wachten zodat ok lan omkleden zometeen. No way dat ik met Michael in een kano ga. Wie weet wat hij gaat uithalen. 

Calum.
Ik loop naar de tent terug en zie Sam ook al binnen. Ze heeft zich al omgekleed. 'Oké, als je me nu even wilt excuseren.' Ik zet her de tent uit en grijns. Niet dat het me boeit dat ze me zo ziet of zo, geef ik niks om. Maar ja. Ik doe een lossere trainingsbroek aan die net tot mijn knieën komt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 12:21 PM

Myrall.
'Zeker weten. Ik ga echt niet met Michael kanoën.' Ik zucht even en eet dan verder van mijn broodje. Even later heb ik het broodje op.

Calum.
'Dit ga je niet menen.' Ik zucht diep. Ach, ik moet er maar het beste van maken. 'We kunnen ze ook gewoon flink gaan irriteren tijdens dat kanoën weet je... vasthouden en zo... of een boner krijgen.' Ik begin zacht te lachen. 'Ik weet zeker dat Sam gaat cringen als dat zou gebeuren."

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 07:11 AM

Myrall.
'Is die gozer gek of zo?' Ik rol mijn ogen en kijk even snel naar Michael en Calum. Ik richt me weer op mijn eten en zucht. 'Had hij trouwens de tampon gemerkt?' Vraag ik aan Sam.

Calum.
'Nou, wel dus.' Ik lach even en neem dan een hap van mijn boterham. 'Dadelijk wordt ze nog ongesteld of zo...' Daar zal ik geen last van hebben, maar het idee gewoon al. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 11:13 PM

Myrall.
Ik zucht. 'Had erger gekund, dus ja... opzich wel.' Ik glimlach en neem wat hapjes van mijn boterham.

Calum.
'Nou, Sam lag op de grond.' Ik lach even. 'Ik lag lekker knus op het lichtbed.' Ik pak een broodje en neem er een grote hap van. 'Maar verder heb ik wel goed geslapen, ja.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 11:05 PM

Myrall.
Il maak een messy bun van mijn haar en doe een eyeliner lijntje op en wat mascara. Michael heeft me niet gezien vam de voorkant, gelukkig. Nou ja... niet dat het hem eat zal boeien maarnik voel me fijner met make-up. Na een tijdje loop ik naar de eetzaal.

Calum.
Ik kijk haar na met mijn ogen en richt me weer op mezef als ze de tent uit is. Ik trek een shirt aan en een joggingsbroek. Ik doe ook mijn schoennen aan en loop vervolgens naar de eetzaal. Er zijn nog niet zo veel mensen. Ik neem plaats langs Michael. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:44 PM

Myrall.
'Weet ik veel.' Aangezien hij wakker is ga ik er maar niet bijliggen. Ik hoor wat vogeltjes fluiten en glimlach.

Calum.
Ik grom. 'Godverdomme, Sam. Was dat nodig?' Ik rol mijn ogen en kijk vervolgens naar haar. 'Ik pak je nog wel terug. Wacht maar.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:32 PM

Myrall.
Na een tijdje heb ik al mijn make-up verwijderd. Ik ben dan mischien geen meisje-meisje maar ik ga toch niet zonder make-up weg. Ik doe straks wel make-up op. Ik kijk even op mijn mobiel. Half zeven pas... misschien kan ik nog heel even slapen.

Calum.
Ik zucht als ze niet wakker word. Ik ga weer terug liggen en zucht. Ach, ik heb nog een hele dag om haar te irriteren.
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page