Search for posts by AestheticRain

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  65  |  »  |  Last Search found 648 matches:


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 06/13/2016 04:53 PM

Myrall.
Ik hoor voetstappen, maar ik besteed er nou niet echt teveel aandacht aan. Misschien moet ik proberen echt te gaan slapen en word ik morgen wakker in mijn eigen bed. Ik schud mijn hoofd. Nee Myrall, mocht je willen. Dit is reallife. Waarom moest ik überhaupt het doelwit zijn? Niet dat ik het een ander persoon gun om opgescheept te zitten met een onbekende jongen, maar dan nog. Waarom ik?

Calum.
Ik haal mijn schouders op. 'Geen dank, denk ik.' Ik zucht diep en kijk even naar haar. Ik moet misschien eerst een beetje proberen om haar vertrouwen te winnen, of haar op haar gemak te laten voelen. Dat is misschien wel slim eigenlijk. Later zal ik wel meer gaan doen, maar het is slim om nu rustig aan te doen denk ik. Als ze echt te erg word, dan ga ik me ook niet inhouden.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/13/2016 04:53 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 06:28 PM

Myrall.
'Ik weet niet echt of ik kan slapen, ben niet zo extreem moe meer.' Ik leg mijn hand op die van hem en sluit mijn ogen voor een tijdje.

Calum.
Ik glimlach asl Sam weer thuis is. 'En? Is Londen mooi?' Vraag ik. Ik kijk even rond. Ik heb de overige dozen die nog gedaan moeten worden in de kast gezet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 06:07 PM

Myrall.
'Ja, is goed maar ik drink dit eerst op.' Ik pak mijn glas en dribk het rustig op.

Calum.
Ik zucht als ik na een tijdje een groot deel in orde heb gemaakt. Ik hoop dat Sam oké is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:52 PM

Myrall.
'Klein beetje, maar het gaat wel.' Ik heb best wel erge dorst dus ik sta op om even drinken voor in te schenken. Ik loop terug en geef hem het glas aan.

Calum.
Ik knik. 'Oké, is goed. Maar als er iets is, je de weg kwijt bent of wat dan ook dan bel je me?' Vraag ik aan haar. 'Oké?' Ik druk een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:40 PM

Myrall.
Ik leg mijn armen om zijn nek heen en zucht. We hebben zo lang gereisd, maar we zijn er eindelijk. Ik heb wel al een paar uurtjes geslapen sinds gister.

Calum.
'Half elf.' Zeg ik. 'S ochtends.' Ik glimlach naar haar en pak haar hand even vast. 'Heb je goed geslapen?' Vraag ik waarna ik een kus op haar hoofd druk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 06/07/2016 05:40 PM.

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:29 PM

Myrall.
We zitten eindelijk in ons nieuwe huis. Het is trouwens in Londen. Zo kunnen we met z'n alle een soort nieuwe start maken. Het oude huis had slechte herrineringen. Ik had ook een tijdje niet meer gesneden en heb mezelf beloofd er nu helemaal mee te stoppen. Ik ga bij Michael op de bank liggen en neat me tegen hem aan.

Calum.
Ik glimlach naar Sam die nog steeds slaapt. We zitten eindelijm in het nieuwe huis en het is prachtig trouwens. Ik aai zacht over haar hoofd met mijn hand en zucht zachtjes.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:20 PM

Myrall 
'Ik wil ook niet dat 'ie eindigd. Ik hou van je.' Ik glimlach terug en druk een kusje op zijn lippen.

Calum.
'Weet ik, ik heb al vaker in je bed gelegen.' Ik lach zachtjes en ga langs haar liggen waarna ik mijn armen om haar heen leg. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/07/2016 05:09 PM

Myrall.
'Nee, hebben we niet... denk ik.' Waarom is dit zo awkward en verwarrend? Ik wil onze relatie niet beindigen, ik hou van Michael.

Calum.
'Ga dan nog maar slapen. En als je wilt kan ik bij je liggen.' Ik schenk haar een glimlach. 

2016-06-06_175556.png 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/06/2016 09:51 PM

Myrall.
Ik slik zachtjes. 'Zijn we nu niet meer bij elkaar dan?' Vraag ik zacht. We hebben het niet uit gemaakt toch, of denkt hij daar anders over.

Calum.
Ik leg mijn hand op haar haar en strijk er zacht over heen. Het is duidelijk te merken dat ze nog moe is. 'Wil je nog slapen?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/05/2016 04:02 PM

Myrall.
'Echy sorry voor dat weglopen. Was misschien we iets te overdreven.' Mompel ik. Hij wilde ook alleen maar helpen.

 

Calum.
'Niet verder vertellen.' Zeg ik lachen. Ik trek Sam tegen me aan en druk een kus op haar voorhoofd.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page