Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 06:59 PM

Olivia
Ik kijk hem nepboos aan, maar dat verdwijnt al snel. "Ja, dat weet ik, maar wie weet was dat de bedoeling om je zo te kunnen testen", grijns ik. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik spring straks wel onder de douche, geen nood", zeg ik. "Ohja, wauw, wat voel ik me geliefd", lach ik. Hij pakt zijn mobiel en om zijn privacy te respecteren staar ik maar wat voor me uit. Plots legt hij zijn mobiel aan de kant en torent hij boven me uit. "Wat doe je nu!" gil ik lachend. "STOP!" gier ik uit. Ik kan dus echt niet tegen kietelen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 06:37 PM

Olivia
Hij trekt het kaartje van de trui en gooit het weg. "Ik ga je nu echt niet geloven hoor", lach ik. "Maar ik vind het wel superlief", glimlach ik, waarna ik een kus op zijn neus druk. Ik slaak een zucht om zijn opmerking. "Wil je me weg?" pruil ik. Ik lik over mijn lippen en denk na. "Dus ik maak je al maanden gek, hoe dan?" vraag ik nieuwsgierig. Had ik dan toch al eerder een stap moeten zetten? Of heb ik verkeerde signalen gestuurd waardoor hij het niet durfde? We hebben elkaar nu ook niet echt gesproken afgelopen vakantie, maar dan had hij toch wel meer moeite gedaan? Of durfde hij niet... Het is me allemaal nogal onduidelijk.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/16/2017 05:45 PM

Olivia
"Heb ik ooit iets anders gedaan dan?" grijns ik. Waarschijnlijk is dat altijd wel al geweest, maar niet op dezelfde manier zoals nu. Als hij naast me komt liggen, draai ik me een beetje naar hem toe. "En dat wil ik ook zo houden", glimlach ik tevreden. "Over de sweater gesproken. Jij leugenaar! Hij is helemaal niet van jou", lach ik. "Het kaartje hangt er nog aan!" lach ik nog steeds en haal het kaartje er aan de achterkant uit als bewijs. Ik voel hoe mijn haren nu helemaal overhoop gehaald worden en slaak een zucht. "Mijn haar is al vettig", pruil ik.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 10:44 PM

Olivia
Ik kijk hem bedenkelijk aan. "Jij bent meer dan de moeite waard", grijns ik. "Ik? Psycho? Nee", lach ik voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik sluit genietend mijn ogen. Hier heb ik al zo lang over gedroomd en nagedacht... en nu gebeurt het gewoon! Ik wil hem vertellen hoelang ik al aan het crushen ben op hem, dat ik sinds onze eindreis begin deze zomer al helemaal verkocht was. Ik haal mijn lippen van de zijne en rust met mijn voorhoofd tegen het zijne. Ik neem zijn hand, sta op en ga op zijn bed zitten, hem met me meesleurend. "Ben ik echt je prinsesje?" vraag ik nadat ik me achterover heb laten vallen. Ik draai mijn hoofd wat zodat ik hem kan aankijken.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 08:52 PM

Olivia
Ik zie Ian de kamer weer inkomen, maar hij negeert me volledig. Hij gaat uiteindelijk op zijn bureaustoel zitten om zijn haren te drogen. Ik sta op en sla mijn armen rond zijn nek. Ik druk een kus op zijn wang, wissel van kant en druk op zijn andere wang ook een kus. "Je kan me voortaan je prinsesje noemen", zeg ik schouderophalend als antwoord op zijn vraag. Ik draai de stoel zodat ik op zijn schoot kan zitten en kijk hem aan. "Als je me nu niet zoent, ik meen het, ik ga door het lint en ga het wijf zoeken dat zich wel jouw prinses kan noemen en zoals ik al zei, ik zorg ervoor dat ze dat niet meer kan doen", zeg ik op een serieuze toon. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 08:40 PM

Olivia
Misschien moet ik maar eens werken aan mijn gezichtsuitdrukkingen. Ik dacht dat ik hem uitdagend aankeek, maar blijkbaar heeft het hem dus weggejaagd. Ik zeg maar niks en blijf rustig in zijn bed liggen. Als hij terugkomt kunnen we er misschien op een volwassen manier over praten. Terwijl ik met zijn trui pruts, wandel ik door zijn kamer om alles grondig te inspecteren. Er staan maar weinig spulletjes in tegenstelling tot mijn kamer, waar er veel kadertjes staan en dingetjes liggen. "Hé, als je klaar bent, trek iets aan wil je, ik ben er nog", zeg ik aan de deur van de badkamer. "Of niet, je kiest maar", lach ik. Ik ga op zijn bed liggen en staar naar het plafond, opnieuw. Ik droom weg en denk aan zijn lippen, zijn aanrakingen, ons geflirt... 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 08:26 PM

Olivia
Hij negeert me. Ik weet niet of ik nu in paniek moet geraken of niet. Is het wel juist wat ik allemaal zeg? Het gaat plots zo snel tussen ons, helemaal anders dan vroeger. Terwijl ik daar over nadenk, word ik naar hem toegetrokken en voel ik plots zijn lippen heel zacht en heel even maar op de mijne. Mijn ogen worden groot en opeens ben ik weer bij de les. "W-wat doe je nu?" vraag ik verward, al is dit waar ik al heel lang over fantaseer en droom. Mijn wangen krijgen weer wat meer kleur en mijn hart gaat sneller slaan. Ik draai me op mijn zij, leg mijn hand gezicht en kijk hem verlangend aan. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 08:08 PM

Olivia
Ik pruil om zijn woorden en het feit dat hij zich weer verstopt. "Ben je een man of wat?" vraag ik lachend. "Gisteren sloeg je je concurrentie nog in elkaar en nu durft je niet eens te vertellen hoe je je voelt?" plaag ik hem. Ik sta op, trek het deken weer weg en ga dan weer op hem zitten. Nu kan hij zich niet meer verstoppen. "Voor het geval je het niet doorhad, ik beschreef jou oké? Ik beschreef jou als mijn type", zeg ik zacht. Ik laat me naast hem vallen en staar naar het plafond. "Misschien is het idioot... maar als ik die prinses van je tegen kom... dan geef ik haar een koekje van eigen deeg zodat ik je prinsesje kan zijn... of je het er nu mee eens bent of niet", leg ik zachtjes uit. Ik blijf nog steeds naar het plafond staren.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 07:53 PM

Olivia
Zodra hij weg is dringt pas tot me door. Hij wilt dat ik zijn prinsesje ben of dat maak ik er tenminste van... waarom zou hij anders zo reageren? Opnieuw komen er tranen in mijn ogen. Ik voel me zo schuldig... Ik neem zijn trui vanop mijn stoel en haast me richting zijn kamer. Zonder iets te zeggen gooi ik de deur open, gooi zijn trui aan de kant en stort me bovenop hem. Met mijn benen aan weerszijde van zijn lichaam trek ik het deken omlaag, zodat ik zijn hoofd kan zien. "De sweater past!" gil ik vrolijk uit. Ik hang mijn gezicht vlak boven het zijne. "Dus, wat wilt dat nu zeggen?" vraag ik grijnzend. Ik moet er vast heel raar uitzien, met mjin haren in een knot die loszit, geen makeup, een mannensweater en dat allemaal vanuit een andere positie.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 07:40 PM

Olivia
Ik wandel zo snel ik kan naar mijn slaapkamer, waar ik de deur dichtgooi en me meteen naar de wastafel haast. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zie een echt monster staan. Mijn verse tranen maken het alleen maar erger. Ik neem enkele doekjes en begin mijn gezicht ermee te reinigen. Uiteindelijk hou ik op met snikken en krijg ik mezelf weer op orde. Ik trek zijn trui uit en hang hem op mijn stoel zodat ik die later kan teruggeven. Ik trek een nieuw shirt aan en een legging en gooi mijn vuile kleren bij de was. Ik laat me op mijn bed vallen en voel mijn hoofd weer bonken. Plots staat Ian in mijn kamer, met een sweater, zacht pratend. Ik kijk hem verward aan en neem wantrouwend zijn sweater aan. Ik vouw hem open en trek hem over mijn shirt heen. Het stofje voelt zacht en het is een leuke kleur. Ik weet alleen niet wat zijn bedoeling hiermee is. Oké, leuk, ik heb zijn sweater aangetrokken... en nu? Verdwijnt zijn crush nu opeens? Ik kijk hem afwachtend aan, zonder enige emotie op mijn gezicht, maar een bonzend hart. 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page