Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 07:09 PM

Olivia
Ik draai me naar hem om als hij zegt dat ik mag blijven, maar zijn volgende woorden raken me meer dan verwacht. "Het feit dat je toegeeft dat er een prinses is, zorgt er alleen maar voor dat ik sneller moet gaan", zeg ik zacht en nu is de glimlach helemaal verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor waterige ogen. Ik pak mijn kleren op die Ian blijkbaar tegen de muur op de grond had gelegd en die nog nat zijn van gisteren. "Je bent een even grote klootzak als Lucas, weet je dat?" probeer ik boos te zeggen, maar door de tranen die over mijn wangen rollen en mijn overslaande stem, komt het waarschijnlijk niet zo over.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 06:32 PM

Olivia
Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, omdat ik mezelf wel herken in zijn beschrijving. Ik laat mijn wenkbrauw snel weer zakken voordat hij het doorheeft dat ik nog maar denk dat ik het zou kunnen zijn. "Wel, dan wordt het eens tijd dat ik plaatsmaak voor jouw prinses, ze zal het vast niet fijn vinden moest er een andere meid op haar plekje liggen", lach ik een beetje fake. Ik gooi het deken van me af en ga op mijn knieën zitten. Ik haal een hand door mijn haar en dan nog een paar keer omdat het elke keer niet goed lijkt te liggen. "Ik euh... Ik breng je trui wel weer terug als ik me omgekleed heb", glimlach ik zwak. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 06:04 PM

Olivia
"Nou ja, je weet wel, van al die lookbroodjes van je", grinnik ik. "Liever niks", zeg ik lachend en sluit mijn ogen, ook al ziet hij dat niet. Ik schiet in de lach als hij er een opmerking over geeft en me vraagt om weg te gaan bij zijn buik. Ik kruip weer een beetje omhoog, tot ik op de hoogte van zijn borst lig. Ik slik en begin te blozen, al weet ik dat hij het natuurlijk als een grapje bedoeld. "En nu serieus?" vraag ik en kijk hem aan als ik mijn wangen weer onder controle heb. "Ik ben ook eerlijk geweest", pruil ik. "Dus, geen grapjes over mij, maar een eerlijk antwoord", glimlach ik.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 05:33 PM

Olivia
Ik luister naar zijn uitleg en naar zijn stoere praat, waardoor ik een glimlach op mijn lippen krijg. "Nu ja, er loopt vast wel zo iemand rond", zeg ik zacht. "Wie weet heb ik hem zelfs al ontmoet", probeer ik subtiel aan te brengen. "Iew, de gedachte alleen al, wat voor viezigheid zou er allemaal in je zitten", lach ik en por in zijn buik. Ik slaak een zucht en blaas de warme lucht uit tegen zijn buik. "Nu jij", zeg ik nieuwsgierig. "Hoe ziet jouw droomprinses eruit?" vraag ik met een grijns, die hij natuurlijk niet kan zien, want ik zit nog steeds verscholen.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 05:16 PM

Olivia
"Dus je stond ons gewoon af te luisteren?" vraag ik en laat mijn mond openvallen. Ik geef hem een paar porren in zijn zij en schud lachend mijn hoofd. "Je stond me gewoon te controleren, want je wou plots niet meer naar boven", merk ik op. "Kan goed zijn, maar hij blijft beter bij me uit de buurt", merk ik op. Mijn ogen volgen zijn hand als hij een plukje haar wegveegt. "Mijn type is... iemand die zorgzaam is, lief, galant, begrijpend, iemand waarmee ik kan lachen maar ook serieuze gesprekken kan hebben, iemand die het leuk vind om me te plagen, maar juist weet wanneer te stoppen, iemand die in mijn ogen de knapste vent op aarde is", glimlach ik. Eigenlijk beschrijf ik precies wie Ian voor me is en ik hoop dat hij dat ook doorheeft. Ik kijk weg en kruip weer weg in zijn armen om niet te gaan blozen.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/15/2017 04:38 PM

Olivia
Ik kijk hem aan als hij ook nog een broodje neemt. Meer dan één kan ik er nu in elk geval niet op. "Ik weet niet wat voor rol hij speelde", zeg ik zacht. "Ik weet niet eens wat me bezielde. Je kon alles met me doen, ik was net een pop", zucht ik. Ik moet zacht lachen om zijn opmerking. "Wel bedankt", grinnik ik. "Misschien ben jij gewoon bloedheet, maar ik niet in ieder geval", zeg ik zacht. Ik kruip weer in zijn armen en geniet van zijn warmte, maar ook van zijn geur en aanrakingen. "Heb ik die klootzak echt gezoend?" vraag ik meer aan mezelf dan aan Ian. "Hij is niet eens mijn type", voeg ik er aan toe. Ik kijk op en kijk zo recht in zijn ogen. "Gelukkig heeft hij jou niet geslagen. Anders was ik nog bozer geweest", zeg ik met een zwakke glimlach terwijl ik over zijn wang wrijf.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 10:59 PM

Olivia
Ik zie hoe hij naar me kijkt, maar kan niet echt iets opmaken uit zijn blik. Hij komt net als ik omhoog en houdt me dan een sapje en een paracetamol voor. "Ik denk het ook", antwoord ik schor. Mijn stem weet er blijkbaar ook van. Ik schraap mijn keel, in de hoop dat het dan beter wordt. Ians ochtendstem is in ieder geval heel sexy. Ik neem het pilletje in terwijl ik zie dat hij een lookbroodje in zijn mond stopt. "Ik weet niet of ik jouw lookbroodjes nu al aankan", lach ik zacht. Alsnog pak ik het dankbaar aan en neem ik een klein hapje. Het smaakt in ieder geval veel beter dan de vieze smaak van gisteren. Ik eet het broodje op mijn gemakje op en geef het sapje weer aan hem. "Bedankt dat je voor me wilt zorgen", glimlach ik klein. Ik kruip weer onder zijn laken en draai me op mijn zij zodat ik hem kan aankijken. "Mijn verwarming is weg", pruil ik, als teken dat ik hem graag opnieuw naast me zou willen.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 10:46 PM

Olivia
Ik voel beweging in het bed en draai me om. Voorzichtig open ik mijn ogen. Ik voel me een heel pak beter en zeker nu ik Ians gezicht zie. Ik voel me nog steeds niet honderd procent, maar buiten wat hoofd- en buikpijn voel ik me redelijk prima. Zachtjes haal ik mijn hand vanonder het laken en streel ik met mijn vinger langs zijn haarrand. Er hangen enkele plukjes in zijn gezichtjes, wat hem er heel erg schattig laat uitzien. Ik wil niet weten hoe ik er zelf uitzie. Mijn mascara is vast nog uitgelopen va de douche gisteren en dan in zijn trui. Ik blijf naar zijn gezicht staren en streel daarbij ondertussen zijn kaaklijn. Ik druk een vederlicht kusje op zijn neus en ga dan met veel moeite rechtop zitten. Ik haal een hand door mijn haren en wrijf onder mijn ogen, in de hoop dat ik zo wat mascara wegveeg. Mijn maag zegt dat hij eten wilt, maar ik weet niet of het slim is om iets te eten. Ik weet nog steeds niet wat er gisteren is gebeurd en tot dan voel ik me niet veilig in dit studentenhuis om zomaar rond te wandelen.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 10:27 PM

Olivia
Ian staat inmiddels zelf al in een ander shirt en een trainingsbroek, terwijl ik afwacht tot hij me gaat helpen. Ik kan met moeite mijn armen optillen, dus ik kan het helemaal niet zelf doen. Hij doet de deur dicht en komt me helpen, wat ik enorm aardig van hem vindt. Het is vreemd dat hij me hierbij helpt en ik had gehoopt om dit anders te kunnen doen, maar het is nu zo. Hij trekt mijn topje uit en legt dan de handdoek weer over me heen zodat ik het niet te koud zou krijgen, maar toch blijf ik trillen. Zijn vinger stopt bij een gevoelig plekje op mijn been, maar dat is nu het minste van mijn zorgen. Ik schud kort mijn hoofd als hij vraagt of het pijn doet. Ik ben blij wanneer ik een warme trui rond mijn lichaam voel. Ik wil hem zeggen dat hij heus wel weer naar beneden mag, maar ik ben er te moe voor. Gelukkig merkt hij dat ik het nog steeds koud heb en ik mag onder zijn lakens gaan liggen. Niet alleen dat, maar hij neemt me ook nog eens in zijn armen. Normaal gezien had ik hier heel anders op gereageerd, als het dan al gebeurd zou zijn, maar nu kan ik alleen maar denken aan hoe ik van mijn slechte gevoel kan afkomen. Ik knik klein van 'ja' als hij vraagt of het beter is zo en sluit mijn ogen. Misschien voel ik me beter omdat alles nu uit mijn maag is, maar misschien komt het ook wel door Ian. In ieder geval, lang pieker ik er niet meer over want ik val al snel in slaap. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 10:08 PM

Olivia
Ik voel me veilig in zijn armen en zijn stem maakt alles een beetje beter. Ik ben blij dat alles eruit is en Ian spoelt het voor me weg. Hij zet de douche lekker warm en trekt me met kleren en al (en zichzelf) onder het heerlijke water. Het kan me niet schelen hoe ik er nu uitzie, zolang ik het maar warm krijg en me weer beter voel. Zodra ik wat opgewarmd ben, wikkelt Ian me in een grote handdoek en neemt hij me mee naar zijn kamer. Gelukkig komen we onderweg niemand tegen. In het speciaal Lucas, want met hem moet ik nodig eens praten als ik me beter voel. Ik heb het gevoel dat ik hem de schuld moet geven, maar ik weet niet precies van wat. "Wil je me toch helpen", vraag ik zacht met de trui nog steeds op mijn schoot. Er schiet een rilling door me heen en ik voel me nog steeds enorm slap, maar ik ben blij dat alles eruit is, hoewel er nu wel een vieze smaak in mijn mond hangt. Mijn ogen zijn klein en ik zie nog steeds niet alles helemaal scherp, maar of dat komt door de tranen die opnieuw over mijn wangen rollen of niet, weet ik niet. "Daarna mag je weer gaan feesten", voeg ik er nog zachter aan toe, om energie te sparen. Ik schud da handdoek van me af en voel me opeens weer heel wat afkoelen. Mijn hele systeem lijkt omzeep te zijn.

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page