Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 09:39 PM

Olivia
Ik wilde hier inderdaad goed gezelschap, ik had veel liever Ian gezoend dan Lucas, maar ik weet ook niet wat me bezielde. Hij had me helemaal ingepalmd en ik liet het maar gebeuren. Probeer dat alles maar eens uit te leggen als je je zo slap voelt dat je niet meer op je benen kan staan. Ik voel hoe ik opgetild wordt, maar weet niet precies waarheen de persoon me brengt. Ik begin wild met mijn hoofd te schudden als Ian voorstelt om alles eruit te gooien en haal moeilijk adem. Ik begin te trillen en grijp naar Ian om me op te warmen. "Ik", mompel ik. "Ik weet niet... wat er gebeurd", vervolg ik. Ik voel me als een zak aardappelen. Alles is zwaar en ik kan me niet overeind houden. Ik hang maar tegen hem aan omdat ik anders onderuit zak. Ik kan zelfs mijn ogen niet meer openhouden. Net als ze willen dichtvallen, voel ik alles omhoogkomen en duw ik me van hem af zodat hij ook niet volhangt. Al snikkend komt alles eruit en ik knijp mijn ogen dicht. Ik voel me zo belabberd dat ik nog harder begin te huilen als ik weer rechtop zit. Niet alleen om dit, maar ook om wat ik gedaan heb. "Ik voel me zo slecht", breng ik schor uit. Ik zak langzaam onderuit en val wat opzij. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 09:11 PM

Olivia
Voor ik het allemaal goed en wel besef wordt Lucas bij me vandaan gehaald en hoor ik Ians stem. Ik kijk verbaasd op en begin meteen zwaar te blozen. Ik voel me zo beschaamd... Het is niet juist wat ik deed door Lucas zijn gang te laten gaan, maar het was ook weer fijn om te weten dat iemand me ook daadwerkelijk op die manier leuk vindt. Plots richt Ian zich tot mij en ik weet niet goed wat te zeggen. Ik verkeer al een hele tijd een beetje in een roes en kom er maar niet uit. Het zal wel aan de wijn liggen, vooral na het glas dat Lucas me heeft gegeven... Voordat ik kan antwoord valt Lucas op de grond. "Ian! Stop!" roep ik uit. Ik kniel naast Lucas neer en kijk hem bezorgd aan. "Wat doe je nu?" vraag ik verward aan Ian. Ik sta weer op en ga tussen de beide jongens staan. "Ian, wat scheelt er toch met jou?" vraag ik zachter en neem zijn hand vast om zijn aandacht te krijgen. "Wat heb je toch tegen Lucas? Wat heb je tegen mij?" vraag ik en laat zijn hand los omdat ik merk dat ik boos begin te worden. Al die tijd heb ik aan hem lopen denken en hij heeft me alleen maar signalen gegeven waarmee ik niks kon doen. Het was allemaal niet duidelijk en nu nog steeds niet. Ik begin wat wankel op mijn benen te staan en mijn zicht wordt wazig. Ik grijp naar alles wat ik kan en weet niet eens meer wat ik vastheb. "Ian", snik ik voordat ik de grond voel.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 08:37 PM

Olivia
Ik ben wat teleurgesteld als Ian beslist om toch maar binnen te blijven. Lucas trekt zich hier niks van aan en begeleidt me nog steeds naar het dakterras. "Jij en Ian kennen elkaar al langer toch", begint hij als we buiten staan. "Ja klopt, vroeger waren we helemaal geen vrienden, konden we elkaar zelfs niet uitstaan, maar dat is allemaal losgelopen", zeg ik met een brede glimlach. "Ik vind hem maar een beetje raar. Ik kan begrijpen waarom je hem niet kon uitstaan als meisje zijnde. Heb je hem net gezien met die meiden beneden? Ik zou er niet van schrikken moest er morgenvroeg één van in onze keuken staan", vertelt hij. Ik kijk een beetje op van zijn woorden, maar ik heb het inderdaad ook gezien. Hij leek het gezellig te hebben, maar hij zei iets anders tegen mij. "Ik weet het niet... Ik kan hem nog niet zo heel goed", zeg ik zacht. "Maakt niet uit, we zijn hier nu", zegt hij met een brede glimlach en wijst naar het uitzicht. Het zal niet lang meer duren of de zon verdwijnt achter de gebouwen. Na dat gesprek is de sfeer helemaal veranderd. We hebben veel gelachen en gepraat en ik heb Lucas op een heel andere manier leren kennen. "Oeh, de zon gaat bijna onder", glimlach ik en stap wat dichter naar de rand, waar ik mijn handen opleg. Lucas volgt mijn voorbeeld en neemt mijn hand vast. Ik draai me naar hem toe en glimlach lief. Na zijn glimlach komt hij dichter en dichter en ik laat het maar gebeuren alsof ik niet kan nadenken. Uiteindelijk drukt hij zijn lippen tegen de mijne en trekt hij me dichter tegen zich aan.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 07:06 PM

Olivia
Voor ik het zelf al te goed besef zit ik plots op Ians schoot. Ik hoor zijn gefluister in mijn oor en moet zachtjes lachen. "Sorry meiden, ik leen hem even", grijns ik. Ik sta op, neem hem bij de hand en trek hem mee. "Ik heb niet gezegd dat je bij een groep giechelende meiden moet gaan zitten", lach ik hem uit. "Je wilt jezelf toch ook echt altijd bewijzen hè", zeg ik en schud lachend mijn hoofd. "Zullen we even naar het terras gaan?" stel ik voor. "Ik denk dat je wel wat frisse lucht kan gebruiken", glimlach ik. Ik duw hem richting de trap en klop plagerig op zijn kont om hem sneller te laten wandelen. "Frisse neus halen?" vraagt Lucas plots in mijn oor net voordat ik de trap op stap. "Ja, kom je mee?" vraag ik met een glimlach. Hij knikt en duwt me aan mijn onderrug verder omhoog.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 06:37 PM

Olivia
Ik draai me weer om nadat ik de deur gesloten heb en zie Ian zitten tussen een aantal meiden. Meteen voel ik een steek in mijn maag. Het was niet mijn bedoeling om hem naar meiden toe te jagen, maar juist om hem meer bij mij te houden als teken dat ik het wel kan verdragen. Ik slaak een zucht en neem een grote slok van mijn wijn. "Zozo, jij vliegt er meteen goed in", lacht Lucas. "Ik heb gewoon dorst", lach ik als excuus. "Zal ik het voor je gaan bijvullen?" vraagt hij vriendelijk. Ik knik en geef mijn glas met hem mee. Nu ik niks meer in mijn handen heb, sta ik er nogal ongemakkelijk bij. Gelukkig word ik gered door de bel die opnieuw gaat. Ik wandel weer naar de deur en verwelkom de mensen die binnenkomen. Ik merk dat er ook veel oudere studenten zijn of misschien wel mensen die juist afgestudeerd zijn. Lucas stapt weer naar me toe als ik de deur heb gesloten en ik pak dankbaar het glas aan. "Dank je", glimlach ik. Ik stap bij hem weg en ga richting Ian. Ik leg mijn vrije hand op zijn schouder als ik achter hem sta en stel mezelf voor aan de meiden met wie hij aan het praten is. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/11/2017 12:01 PM

Olivia
Nadat ik mijn glas weer heb bijgevuld met dezelfde wijn, stap ik wat rond. Ik stel mezelf voor aan een aantal mensen en maak soms zelf een praatje. Er komen gelukkig steeds meer mensen bij, waardoor er geen stiltes meer zijn. Mensen herkennen elkaar of leren elkaar kennen en dat ziet er zo leuk uit. Ik wandel naar Ian toe, die blijkbaar op de vensterbank is gaan zitten. "Moet jij niet sociaal doen?" vraag ik met een glimlach. "Ik zag je wel met je lookbroodje... Bang dat je de knappe meiden afschrikt", plaag ik hem. De deurbel gaat opnieuw en deze keer is het mijn beurt om de deur te openen. Ik laat de mensen binnen met een brede glimlach op mijn gezicht en stel mezelf meteen voor.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 08/10/2017 09:31 PM

Skyler
Jack vindt het een goed idee, dus daar ben ik al blij om. Hij doet teken naar Michael en Kian dat ze alvast kunnen gaan en hij komt zelf dichter bij me staan. Hij legt een arm om me heen en lijkt heel bezorgd, maar dan duwt hij me onder water en zwemt weg. Ik kom weer boven en haal diep adem. "Gemenerik!" roep ik hem na, ook al weet ik dat hij me toch niet kan verstaan. Ik zwem dan op mijn gemakje naar de rand richting de glijbanen. Ik stap uit het bed en ga wat verder de trappen op, waar de rest ook naar boven is gegaan. Ik kom eindelijk bij de jongens aan en haal een hand door mijn natte haren. Ik heb onderweg inderdaad ook zo'n meetlat zien staan en ze mogen alle twee nog niet alleen. "Okay but you haven't seen my muscles yet", grijns ik. Ik sla mijn armen rond Kian heen en wieg hem zo heen en weer.  "Kleintje", plaag ik hem fluisterend in zijn oor. Hij maakt zich los uit mijn greep en gaat dichter bij Jack staan. Hij trekt wat aan zijn arm en pruilt dat ik hem 'kleintje' noem, maar Jack begrijpt er toch niks van, dus haal ik mijn schouders op als teken dat ik dat niet kan vertalen.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/10/2017 09:05 PM

Olivia
Ik hoor dat er beneden al wat mensen zijn aangekomen, dus doe ik snel wat lipstick op en kijk nog eens naar mezelf in de spiegel. Het moet maar goed zijn. Ik heb een rokje met een simpel topje aangetrokken, mijn tanden gepoetst en mijn haar en makeup wat bijgewerkt. Ik strijk mijn rokje dat ik heb aangetrokken nog eens glad en ga dan naar beneden. Ik zie Ian staan bij de deur en krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik knik vriendelijk naar de mensen die me voorbijlopen. "Zozo, jij bent de gastheer", zeg ik grijnzend als ik mijn hand op Ians schouder heb gelegd. "Doe je goed hoor, staat wel chic", knipoog ik waarna ik heupwiegend wegwandel. Ik neem mijn glas van de tafel en ga dan naar de keuken om die weer bij te vullen.  

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 08/10/2017 08:59 PM

Leila
Mijn mobiel trilt, maar de docent is al binnen en ik wil niet het risico lopen dat hij afgepakt wordt. Het wordt dus wachten tot na de les voordat ik kan kijken of het daadwerkelijk Remi is of dat ik mezelf opjaag voor niks. De hele les weet ik me geen houding te geven en let ik niet zo goed op. Gelukkig zijn de leerkracht nu nog meelevend omdat het mijn eerste dag is, maar zodra ik ingewerkt ben zal dat geen excuus meer zijn. Zodra de bel gaat, haal ik mijn mobiel boven en stap ik het lokaal uit. Ik heb gelijk, het is Remi. - Aan de schoolpoort, na school, dingen - antwoord ik kort en sla dan meteen zijn nummer op. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 10:53 PM

Olivia
Als Ian me plaagt om het niet zeggen van alsjeblieft, zeg ik het uiteindelijk toch. "Allerliefste Ian", zeg ik met een lieve glimlach. Even later komt hij aan met een bakje met enkele lookbroodjes in. Ik bied Lucas er één aan en begin er dan zelf ook van te eten. Lucas fluistert iets in mijn oor, waar ik om moet lachen. Ik schud mijn hoofd en neem een slok van de wijn. Ik zet het glas op tafel en ga weer verder met het eten van de lookbroodjes. "Hoelaat was iedereen uitgenodigd?" vraag ik omdat ik het alweer vergeten ben. Het is nu half acht dus het kan nog wel even duren. Lucas zit dicht tegen me aan en ik kijk even naar Ian om te zien of hij er een reactie voor heeft, maar hij houdt zijn mond en van zijn gezichtsuitdrukking kan ik niks aflezen. Stiekem hoop ik dat hij heel erg jaloers is en me dat ook durft te zeggen zodra ik naar mijn kamer ga om me klaar te maken, maar dat is ijdele hoop. Na de lookbroodjes sta ik op. "Ik ga me even klaarmaken", glimlach ik klein en laat de jongens achter. 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page