Suche nach Beiträgen von Ellytjevdb

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  37  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 363 Ergebnisse:


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 10:32

Olivia
"Ja, met nog wat muziek erbij is het... perfect", zeg ik zacht. Ik kijk hem glimlachend aan. "Het juiste gezelschap is altijd nog beter", grijns ik als teken van een onsubtiele hint. Voordat ik het weet hang ik over zijn schouder heen te bungelen. Ik klop op zijn kont en lach dat hij me los moet laten, maar dat doet hij niet. "Ohw damn Ian, je weet hoe je me moet versieren hoor", lach ik. Ik sta weer met mijn beide benen op de grond en loop naar de flessen wijn. Ik neem er een rode vantussen en neem de kurkentrekken. "Wie drinkt er mee?" vraag ik in het algemeen, niet wetend of de rest me wel hoort. Ik grijp naar een glas maar Lucas is me voor. "Ik lust wel een glaasje", glimlacht hij. Hij neemt de fles van me over, giet wat in het glas dat hij net genomen heeft en geeft het aan mij. Ik loop ermee naar de bank en plof erop neer, wachtend op Ian en de lookbroodjes. "Ian! Ik heb honger!" roep ik naar de keuken. Lucas komt intussen naast me zitten en klinkt zijn glas tegen de mijne. "Op een fijne avond", glimlacht hij. "Op een fijne avond", herhaal ik hem. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 10:07

Olivia
"Oeh, kinky hoor", grijns ik en knipoog er dan achteraan. "Wie houdt er nu niet van lookbroodjes", zeg ik geschrokken. Ik schiet in de lach en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik laat het er maar bij. Ik zou enkel iets willen doen met hem op zijn kamer, niet met één of andere vreemde, dat geef ik graag toe. Zijn handen om mijn benen, doen mijn knieën zwak worden en ik val bijna omver. Ik maak de slinger snel vast. Ik houd me vast aan zijn schouders en spring zo van de stoel. Ik loop weer terug naar de tafel en haal andere dingen boven, die ik vastmaak aan de randen van de terras. "Zo, ik denk dat we klaar zijn", glimlach ik breed. Ik leun tegen het muurtje en kijk uit over de stad. "Ik denk dat het hier best romantisch kan zijn", zeg ik zacht. "Als de zon ondergaat en dan met de lichtjes hier", glimlach ik. "Een lekker wijntje en goed gezelschap...", ga ik verder. Ik schud mijn hoofd om de droom weg te jagen, want hij gaat toch nooit uitkomen. Ian ziet me als een vriendin, niet meer dan dat.

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 09:37

Olivia
"Ik zal je wel helpen", glimlach ik als hij voorstelt om het te doen. Ik haal mijn schouders op als hij zegt dat hij later wel proeft. Meer voor mij, bedenk ik me en neem nog een hapje. "Niemand kan me dat verbieden, je bent mijn vriendje niet en dan nog", grijns ik. Ik lik over mijn lippen en hou dan wijselijk mijn mond. Ik bijt opnieuw in het broodje en ook Ian doet het. Omdat het broodje nu niet meer al te groot is, komen we zo dicht bij elkaar dat ik er ongemakkelijk van word en er een raar gevoel in mijn buik van krijg. "Ik poets even mijn tanden voor het feestje begint, zou jij ook moeten doen", zeg ik en klop op zijn borst terwijl ik hem voorbijloop. "Anders kan je niet zoenen met een nieuw meisje", knipoog ik. "Wat zou ik doen in je kamer dan?" grijns ik. "Wat denk je wel niet van mij", lach ik dan. We beginnen met het ophangen van de slingers. "Zal ik op een stoel staan om deze aan het dak te binden?" vraag ik en houd een slinger met grotere lampjes omhoog. "Help me even wil je", zeg ik en sleur een stoel naar de kant. Ik ga erop staan en houd de slinger omhoog, wachtend op een plakbandje en wat steun.

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 09:02

Olivia
Ik pak alvast wat slingers uit te verpakking en houd ze even open om te kijken waar ze mooi zouden staan. Plots hoor ik Ians stem en krijg ik een glimlach op mijn gezicht. "Lookbroodje", zeg ik met grote ogen en lik over mijn lippen. "Dat lookbroodje is ook mooi", grijns ik. Ik open mijn mond en volg zo zijn bevel op. Ik neem voorzichtig een hapje en maak een goedkeurend geluid. "Heerlijk", mompel ik en neem het broodje van hem over. "Lucas bedacht dat we hier wat lampjes kunnen ophangen, leek hem wel gezellig", leg ik uit. "Ik heb nog wat slingers uitgezocht als extraatje", glimlach ik. Ik houd Ian het lookbroodje voor. "Heb je zelf al eens geproefd?" vraag ik. Ik doe een vliegtuiggeluidje na. "Op het poortje", grinnik ik. Ik bijt er aan de andere kant in en kijk hem in zijn ogen. Als mijn mond leeg is, kan ik eindelijk weer praten. "Ik hoop maar dat vanavond gezellig word", zeg ik zacht. "Maar ik kan altijd jou komen lastigvallen,  toch?" vraag ik met een pruillipje. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 08:26

Olivia
Ian komt naar beneden en begint aan de lookbroojes. "Als jij ze maakt zullen ze vast wel te eten zijn", knipoog ik. "Je hebt me er nu zo op verlekkerd, zorg maar dat het goedkomt", lach ik. Ik help ondertussen verder met uitpakken en het sleuren van meubels. Lucas duwt me op de bank en begint me te kietelen. "Stop het!" gier ik het uit.  Ik sta op en ren achter hem aan met een kussen. Magali doet met me mee waardoor de chaos helemaal compleet is. Vermoeid zak ik neer op een stoel in de keuken en kijk naar de spullen die nog overgebleven zijn. Ik vind nog een zak met slingers en lichtjes en neem deze mee naar de woonkamer. "Ian, kan je me even helpen op het dakterras?" vraag ik, ook al zie ik dat hij Emma helpt. Ik kijk hem hoopvol aan en ga zonder op een antwoord te wachten alvast naar boven. Op de zolder stap ik door grote raam, waardoor je op het dakterras komt. Ik ben hier nog niet geweest sinds de meubels er staan en het ziet er superleuk uit. Op de tafel spreid ik alles uit wat er nog uit de zak komt. Tijd om het hier te versieren. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 08:07

Olivia
Zowel Lucas als ik hebben onze handen vol met zakken en dozen. "Laat me je helpen", zegt hij als hij zijn spullen al in de gang gezet heeft en een tas van me overneemt. "Dankje", lach ik en zet de rest ook neer in de gang. Ik haal even diep adem en pak dan weer wat spullen op om ze naar de keuken te brengen. "Wie ging er lookbroodjes maken", zeg ik expres extra luid als ik bij de trap passeer. Hij weet intussen al hoe gek ik ben op lookbroodjes en ik vind het lief dat hij eraan gedacht heeft. Ik zet de tassen op tafel en Lucas volgt mijn voorbeeld. "Ik haal de rest wel", zegt hij en hij verdwijnt weer. "Wow hoeveel hebben jullie meegenomen", zegt Magali met grote ogen. "We dachten dat we de rest wel konden bijhouden als onze voorraad", grijns ik. Het is inmiddels al 18 uur zie ik als ik op de oven kijken. We zijn blijkbaar erg lang weggeweest. "Ik heb mijn mini koelkast al naar beneden gehaald, dus daar kan ook wat in", zegt Emma. "Begin dan maar met dit in te laden", zeg ik en geef haar een aantal pakken frisdrank. Daarna haal ik verschillende hapjes boven zoals chips, nootjes, snoepjes, chocolaatjes en ga zo maar door.

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 07:27

Olivia
Ik hoor Ian roepen om even te wachten dus dat doe ik. Waarschijnlijk was hij net aan het douchen of zich aan het klaarmaken. "Zal ik anders met je meegaan? Moet je niet alles in je eentje alles hierheen sleuren", stelt Lucas voor. "Euh, dat zou handig zijn ja, bedankt", glimlach ik. "Graag gedaan", antwoord hij en zijn blik glijdt kort naar mijn lippeen. Ik draai me om naar de trap en Ian komt naar beneden gelopen en noemt me ondertussen 'darling'. "Heb je speciale wensen voor dranken of snacks voor vanavond?" vraag ik en toon hem het lijstje op mijn iphone. "Wat ga je doen?" vraag ik lachend als hij zich nogal gehaast gedraagd. "Lucas heeft al voorgesteld om met me mee te gaan, dus als je wilt kan je ook gewoon hier blijven?" zeg ik met een zwakke glimlach. Na onze gekke avond is er eigenlijk niet veel meer gebeurd, al had ik dat misschien wel stiekem gehoopt. De aandacht werd wat van hem weggetrokken toen Lucas zijn kamer ging installeren. Hij is zo open dat ook wij gelijk vrienden werden.  

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 29.07.2017 10:15

Ts - feest
Olivia
Vanavond geven we in ons kot een groot feest om het begin van het schooljaar in te zitten. Mijn kotgenoten hebben heel wat kennissen uitgenodigd, terwijl mijn enige vriend hier ook al op kot zit. Het is al 16u en we moeten nog naar de winkel om snacks en drank te halen. "Ik zal wel gaan", zeg ik en kom ondertussen uit de keuken. "Als er speciale verzoekjes zijn stuur je die maar door", zeg ik met een knipoog. Ik kijk door het raam naar buiten en zie de zon heerlijk schijnen. We kunnen later het dakterras gebruiken, wat al voorzien was van meubels door de ouders van Magali. "Ian!" roep ik aan de trap zodat hij me zou horen. Ik heb geen idee waar hij zit, dus ik vermoed dat hij op zijn kamer zit, samen met Lucas, onze andere kotgenoot. We zijn een leuke groep met z'n vijven. "Lucas!" roep ik er snel achteraan. Plots worden er twee hanen voor mijn ogen gelegd. "Boe", hoor ik zacht in mijn oor. Ik draai me om en lach zacht om Lucas. "Heb jij iets nodig van de winkel?" vraag ik en haal mijn iphone boven om het lijstje te bekijken dat Magali, Emma en ik al hadden gemaakt. Lucas kijkt over mijn schouder mee en noemt nog een paar dingetjes op. Ik voeg ze er allemaal aan toe terwijl ik nog altijd wacht op Ian. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 11:30

Olivia
Ik moet lachen om zijn opmerking, al denk ik dat ik nu wel genoeg opheb. Zijn arm over mijn schouder voelt vertrouwd aan en ik zou het liefst voor altijd zo blijven lopen. Ik heb het altijd al gemist. Iemand waarmee ik zotte momenten als deze kan beleven, maar met wie je ook gewoon kan rondwandelen. "IAN", huil ik nep. "In plaats van mama, snapje", verklaar ik mezelf zacht. Ik spring lachend in zijn rug, omdat hij het zelf voorstelt en steek mijn armen in de lucht terwijl ik begin te lachen. "Hup paardje hup!" grijns ik en klets op zijn kont. Ik sla mijn armen om zijn nek en woel door zijn haar. "Ik moet kapster worden", zeg ik verwonderd om het resultaat, waarna ik in de lach schiet. Het komt niet alleen door de alcohol, maar ook omdat ik me eindelijk zo goed voel bij iemand dat ik me helemaal laat gaan. Iedereen mag weten hoe gelukkig ik ben, hoewel sommige mensen me ook aankijken alsof ik gek ben. "Ik ben zo moe", zucht ik en laat mijn hoofd op die van hem rusten. "Niet te veel wiebelen", zeur ik. "Zo kan ik toch niet slapen", pruil ik, ook al ziet hij dat natuurlijk niet. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 10:59

Ts - avond
Olivia
Ik moet lachen om iets wat achter Ian gebeurt. De man kijkt me met een waarschuwende blik aan, waardoor ik nog harder mijn best moet doen om me in te houden. "Niet direct kijken, maar die man heeft net zijn soep bij de planten gegooid", fluister ik met veel moeite. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en probeer op adem te komen. Zo gaat het eigenlijk al de hele tijd. Het heen en weer gooien van grapjes, lachen om dingen die er om ons heen gebeuren. Er zijn in mijn maag ondertussen al een aantal glazen wijn verdwenen, waardoor ik alles alleen maar meer grappig vind, het warm heb en niet meer zo helder kan nadenken. Nadat we betaald hebben ben ik blij om in de frisse buitenlucht te kunnen wandelen. "Dat was zo gezellig", glimlach ik. "Zullen we nog even een wandeling maken? Dan ben ik nuchter tegen de tijd dat we bij ons kot zijn", stel ik voor met een giechel. Ik sla mijn arm rond zijn middel en leun tegen hem aan voor wat steun. "Dat had ik nu eens echt nodig", geef ik toe. "Een gezellige locatie, goed eten, goed drinken, fantastisch gezelschap", som ik op. Ik kijk opzij om hem aan te kijken en glimlach breed. Net op dat moment mistrap ik me en kan ik me nog maar net aan hem omhooghouden. 

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  37  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite