Suche nach Beiträgen von Ellytjevdb

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  37  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 363 Ergebnisse:


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 10:34

Olivia
"Sorry", lach ik over zijn oortjes. "Ik ben ondanks alles nog wat gespannen", geef ik eerlijk toe. "Oeh, we zouden samen een foto moeten nemen en dan alle 2 uitprinten voor op onze kamers", glimlach ik. Ik kijk hem nep geschrokken aan voor wat hij zegt over de vulling. "Sommige meiden hebben dat nu eenmaal niet nodig", knipoog ik. "Ja, jij hoort bij mijn nieuw begin", zeg ik lief. "En ja ik heb je gemist en ja ik hoop heel erg dat deze vriendschap gewoon echt is en blijft duren want ik wil heel graag dat jij een deel uitmaakt van mijn studentenleven en wie weet blijven we daarna ook nog vrienden, hoe mooi zou dat zijn, maar dat zijn zorgen voor later", ratel ik.  Ik haal diep adem en glimlach dan overdreven lief als teken van een verontschuldiging. Ik heb de hele zomer kunnen nadenken en ben eigenlijk steeds tot hetzelfde besluit gekomen. Ian betekent meer voor me dan ik heb durven toegeven. Hij is een goede vriend met zijn grapjes maar ook zijn serieuze praatjes. Het soort vriend dat ik altijd gemist heb en nu opeens op mijn pad verschijnt. Ik was er kapot van voorbije zomer om hem te moeten missen en toen wist ik nog niet dat ik hem hier tegen het lijf zou lopen. Ik wou hem smsen, zeker en vast, maar ik kon moeilijk degene zijn die een stap zette naar een date, want wie weet ziet hij het heel anders. Zou ik hem nu mee uit vragen? Of zou ik afwachten totdat hij het doet? Maar dan gebeurt het misschien nooit? De onzekerheid mat me af. Ik sta op en zet de koffer en tas alvast aan de kant voor wanneer mijn ouders eens langskomen, dan kunnen zij het meenemen naar huis. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 09:19

Olivia
Ik schrik zo erg wanneer ik een bekende stem hoor dat ik een gilletje sla. "Ian", glimlach ik breed en vlieg hem om zijn hals. "Sorry, het was zo enorm druk... Ik heb veel besproken en moeten regelen... Daarbij is mijn oma overleden en moesten we het huis leegmaken", noem ik op. "Ja, vind je het al wat gezellig?" vraag ik en draai wijzend in het rond. "Straks komt er nog decoratie en dan voel ik me helemaal thuis", glimlach ik. "En hoe is het met jou? Leuke zomer gehad? Kot in gericht?" vraag ik door. Ik loop weer naar mijn koffer en haal er een heleboel sokken uit. Ik open een lade in de kast en gooi ze er allemaal in. "Oogjes dicht", zeg ik en haal dan mijn bh's en ondergoed uit de koffer. Ik grinnik en leg dit ook allemaal in een lade. "Ben je ook zo gelukkig? Of ben ik gewoon gelukkig omdat ik eindelijk opnieuw kan beginnen?" grijns ik. Ik zet me neer op de grond om zo alles op een deftige manier in de lades te leggen en niet gewoon gegooid te laten. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 08:32

Olivia
Er valt iets klein naast me naar beneden, waardoor ik naar boven kijk. "Hé, kijk eens uit!" roep ik als ik iemand zie zitten. Ik slaak een zucht en ga weer naar binnen. Ik trek de voordeur achter me dicht en ga naar mijn kamer. Ik laat de deur open zodat het wat kan verluchten in mijn kamer en zet ook het raam open. Mijn raam kijkt uit op de straatkant, waar ik wel blij mee ben. Ik vind het leuk om op die manier ongestoord naar anderen te kunnen kijken. Ik besluit eerst mijn kleding weg te leggen en daarna de dozen leeg te maken. Ik leg de koffer open op het bed, daarnaast ook een stoffen tas en dan nog een trolley met spullen voor de badkamer. Ik slaak een zucht en doe mijn haren in een knotje. Het is nog best warm want het is eigenlijk nog zomer. Ik begin mijn kast in te delen en trek verschillende deuren en laatjes open terwijl ik naar mijn muziek luister. Zacht neurie ik mee en maak soms een rondje van blijdschap. Het voelt zo goed om eindelijk een juiste beslissing te hebben gemaakt. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 27.07.2017 08:10

Ts - einde zomervakantie
Olivia
Vandaag is het dan zover. Mama en ik zitten in de auto, terwijl papa en mijn oudste neef in een busje achter ons rijden. We komen aan, parkeren de auto's en ik doe de deur voor de eerste keer met mijn sleutel open. Ik ben zo tevreden met mijn kot dat ik er maar niet over kon ophouden de afgelopen weken. Uiteindelijk zijn we er uitgeraakt welke studierichting ik ga doen. Mijn ouders waren het er gelukkig over eens dat ik op kot mag, om verantwoordelijker te worden en te leren om op mijn eigen benen te staan. Pap en Gilles gaan alvast wat dozen halen, terwijl mam en ik naar mijn kamer gaan. De gemeenschappelijke ruimtes zien er momenteel nog netjes uit. Als we voorbij de woonkamer wandelen zitten er 2 meiden naar tv te kijken. "Hey Olivia", zegt Magali. "Hey", antwoord ik met een glimlach. "Let niet op het lawaai", glimlach ik. Mam en ik stappen verder door naar mijn kamer. 
Niet veel later staat alles er eigenlijk al klaar van meubels. Ik moet enkel nog de dozen uitpakken. Ik sta hen aan de deur uit te zwaaien en zet me dan neer op de drempel. Dit is weeral een nieuwe fase in mijn leven en hij is nu al beter ingezet dan ik had durven dromen. Hopelijk wordt het nu gemakkelijker om echte vrienden en vriendinnen te maken dan voorheen. Ik kijk naar de mensen die allemaal voorbij rijden of wandelen, haal diep adem en sta dan weer recht. 

https://www.instagram.com/p/BSED96DD7sd/?taken-by=zoella

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 26.07.2017 10:07

Olivia
Ondanks het triestige van de situatie kan hij me toch aan het lachen brengen. "Stuur die dan maar meteen door. Ben ik nog een grotere stalker dan normaal", grijns ik. Het voelt vreemd veilig om door zijn armen omsloten te worden. Zijn woorden erbij maken het helemaal af. Ik haal mijn hoofd van tegen zijn borst en kijk rond. "Jawel", zeg ik zacht. Ik laat mijn armen zakken en stop zo de omhelzing. "Ik spreek je nog", zeg ik en wandel dan bij hem weg. Onderweg naar de auto veeg ik een traan uit mijn ooghoek. Als ik aankom bij de auto stapt mijn moeder uit, opent de autokoffer en schuift mijn koffer erin. Ik kan er niet aandoen maar ik werp nog eens een blik op Ian en krijg een steek in mijn borstkas. "Ik wist niet dat jullie zo close waren", merkt ze op. "Ik ook niet", mompel ik en kijk haar kort aan. "Alles gaat veranderen hè?" vraag ik zacht. "Het komt wel goed, liefje", zegt met een zwakke glimlach. Ze start de motor en zo rijden we weg. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 25.07.2017 10:41

Ts - volgende dag
Olivia
Vandaag vliegen we weer terug naar huis. Het is sneller voorbij gegaan dan ik had gedacht. Met Ian aan mijn zijde was het gezelliger dan ik had durven hopen. Zijn woorden dwalen nog rond in mijn hoofd. 'Op het begin van een nieuwe vriendschap?' Ik krijg er nog steeds een glimlach van op mijn gezicht. Die glimlach verdwijnt als ik denk aan het feit dat onze wegen hier ook scheiden. Na al die jaren, al het geplaag is er een vriendschap van gekomen die nu eindigt omdat het eigenlijk te laat was. Ik rol mijn koffer naar de bus en neem er plaats. Hopelijk zijn we snel thuis zodat ik alles op een rijtje kan zetten. Al snel zijn we bij de luchthaven en even snel zijn we weer thuis. Als we aankomen aan de schoolpoort neem ik snel mijn koffer en zet ik me aan de kant om naar de rest en de ouders te kijken. Ik stap naar Ian toe en kijk hem aan met een trieste glimlach. "Hopelijk zie ik je nog eens", zeg ik zacht en kijk naar de grond zodat hij mijn waterige ogen niet kan zien. "Mag ik één knuffel?" vraag ik dan met een lieve stem. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || In love with a stranger

von Ellytjevdb am 25.07.2017 10:57

Skyler
Ik kijk de jongens aan met een glimlach op mijn gezicht. Kian en Michael vinden hem echt leuk, hoe kan dat ook anders. "I think you're right!" lach ik terug als hij zegt dat hij denkt dat Kian hem mee het zwembad in wilt krijgen. Ik moet lachen als Jack Kian in het water gooit en er dan snel achterna zwemt. Ik kijk naast me en zie mam ongerust toekijken. Ik schud mijn hoofd en slaak een zucht. "Ik mag toch bezorgd zijn om mijn kinderen", verdedigt ze zichzelf. "Mam, we zijn veilig bij hem", lach ik zacht. "I'm coming!" roep ik met een glimlach als Jack me vraagt om erbij te komen. Ik stap naar de rand en voel met mijn teen aan het water. Het voelt koud aan dus spring ik er niet in één keer in. Ik zet me neer en laat eerst mijn benen wennen. Ik laat me er voorzichtig in zakken en zwem dan naar hen toe. "Wat willen jullie doen?" vraag ik aan mijn broertjes. "I asked them what they want to do", vertaal ik voor Jack en kijk hem aan met een glimlach. Ik blijf hen een tijdje aankijken totdat Michael me uit mijn trance haalt. "Kunnen we van de glijbanen?" vraagt hij. Hij wijst naar de glijbanen. Ikzelf ben er nog niet geweest want deze komen overal en nergens uit. "They want to go to the slides", zeg ik en wijs naar de kant waar er verschillende boven de palmbomen uitsteken. Er gaat een rilling door mijn hele lichaam heen omdat ik het best koud heb als we zo stilstaan.

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 25.07.2017 10:30

Olivia
"Oh, ga je naar Portugal?" vraag ik nieuwsgierig. Zou hij er alleen heengaan? Met familie? Of met vrienden? Ik ben oprecht geïnteresseerd. "Ik kom er wel uit", zeg ik zacht. "Of dat hoop ik toch", voeg ik eraan toe. "Ohja? Voorover leunen? Zodat je in mijn decolleté kan gluren?" grijns ik. Ik begin zacht te lachen en reageer pas als ook ik mijn menukaart opnieuw aan de ober heb gegeven. "Dus ik mag beide zijn? Goed om te weten", zeg ik en geef hem een speels duwtje. Vrijwel meteen komen er obers langs die onze wijnen inschenken. Ik hef mijn glas op en richt het naar Ian. "Waar klinken we op?" vraag ik met een lieve en hoopvolle blik. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 24.07.2017 09:30

Olivia
"Mee waarheen?" vraag ik lachend. "Dat is gemakkelijk gezegd als je ouders het eens zijn met je keuze", zeg ik zacht, om hem niet te beledigen. "Ik kom naast je zitten zodat we elkaar tenminste verstaan", begin ik. "En daarbij kan je zo nog irriteren met mijn handtastelijkheid", grijns ik en por hem zachtjes in zijn zij. Ondertussen komen er stilletjes aan ook meer en meer leerlingen van onze school binnen. Zodra de hele tafel volledig is, komen er obers rond met de kaarten. Ik blader door de kaart, kies een wijn uit en de huisgemaakte lasagne. "Voor mij een lasagne, dat heb ik nog niet gegeten sinds we hier zijn", glimlach ik en leg de kaart weer gesloten neer. "Pasta is zo standaard", grijns ik. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 23.07.2017 03:52

Olivia
"Ik moet geld genoeg en de moed hebben om alleen op vakantie te gaan", leg ik uit. "Als ik doe wat ikezelf wil doen, dan doe ik wat ik leuk vind", zeg ik met een glimlach. "Maar ik vrees dat het zo simpel nog niet is", voeg ik er aan toe. "Dan heb je inderdaad geluk", zeg ik als ik zijn plannen hoor. Waren mijn ouders het ook maar eens met elkaar en met mij. Voordat we naar binnen gaan klop ik net als Ian uit van het zand. Het zaakje ziet er supergezellig uit, ook al is het redelijk groot en heeft zo'n typische italiaanse sfeer. Ik kijk verrast op als hij vraagt of ik bij hem kom zitten en kijk dan naar de anderen die al neerzitten. Veel keuze heb ik niet en als hij het zelf voorstelt vindt hij het vast niet erg. "Ja, tuurlijk", glimlach ik en neem naast hem plaats aan de lange tafel.

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  37  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite