Suche nach Beiträgen von Violet.

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 611 Ergebnisse:


Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 03.07.2016 01:27

Sam
"Ik heb zelf bij me" zeg ik en pak een broodje uit me tas. Ik neem een hap en kijk naar Calum. "Zo irritant ben je nou ook weer niet." Zeg ik en blijf naar hem kijken.

Michael
"Ik denk een anderhalfuur?" Zeg ik vragend en kijk naar de kaart. "Zo iets" zeg ik en kijk naar de lucht. Hef begint schemerig te worden, dus we zijn al heel lang onderweg.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 03.07.2016 02:20

Sam
Als we een tijdje door het bos heen lopen stop ik. "Kunne we geen pauze nemen ff" zeur ik en leun tegen een boom aan en kijk naar Calum. "Please"

Michael
Ik zucht en stop midden in het pad. "We nemen een pauze" zeg ik en ga zitten op de grond en neem een slok uit me flesje water.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 03.07.2016 02:11

Sam
"Uhhh ja" zeg ik en pak de kaart uit me zak. Ik loop maast Calum En kijk vervolgens naar de kaart. "Ik kan geen kaart lezen" zeg ik en geef de kaart aan Calum.

Michael
"Ik kan kaart lezen" zeg ik en neem de kaart over. "Nou gewoon nu recht door lopen en daarna moeten we een pad volgen door het bos" zeg ik en loop op gelijke tempo met Myrall. Zo erg is ze eigenlijk nog niet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 06:56

Sam
Ik loop de bus in en ga naast Calum zitten. Nadat er al een aantal mensen zijn gedropt zijn wij nu aan de beurt. Ik stap de bus uit met Calum en kijk naar de bus die weg rijd. ''Nou, uhm, welke kant denk jij?'' vraag ik en kijk rond.

Michael
''Succes he'' zeg ik lachend tegen Calum die nu de bus uit moet. Ik en Myrall zijn nog als enigste over in de bus. Na een aantal minuten stopt de bus en moeten wij ook uitstappen. ''Jullie komen ons wel zoeken he als we niet meer terug zijn voor 5 uur'' zeg ik voor de zekerheid en kijk naar mnr wakker. Hij knikt en doet dan de deur dicht van de bus en ze reiden dan weg.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 06:41

Sam
''Morge'' zeg ik tegen Myrall en ga naast d'r zitten. Ik zucht als we worden gedropt straks in het bos per 2 tal. ''Denk het wel hoor'' zeg ik tegen Calum en eet een broodje.

Michael
''goddamn, weer lopen'' zeg ik geirriteerd en eet me ontbijt op. Ik wacht tot de rest klaar is voordat we worden gedropt in het bos 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 06:20

Sam
Ik lach om Calum en sta op. Ik pak een vest die ik aan doe en sta op. ''En ehm.. Sorry van gister avond. Ik was nogal bang'' zeg ik en pak me telefoon zodat ik naar de eetzaal kan.

Michael
''Tot zo'' zeg ik en doe snel een broek en vest aan en ga ook de tent uit naar de eetzaal. Ik ga bij Myrall zitten met me ontbijt en wacht op Calum. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 05:38

Sam
Ik word wakker van de stemmen buiten en open me ogen. Ik heb zoveel beter dan de vorige nacht geslapen en dat merkde ik al gelijk toen ik wakker werd. Ik kijk naar Calum die naast me ligt en glimlach naar hem. ''Morge'' zeg ik en blijf op me zei liggen.

Michael
Ik word wakker van het velle licht en zie dat Myrall al wakker is. ''Morge'' zeg ik en ga rechtop zitten. ''Heb je ondanks de onweer wel goed geslapen?'' vraag ik en kijk d'r aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 05:22

Sam
Na een tijdje is de onweer zachter geworden en sluit ik me ogen en probeer ik in slaap te vallen. Na een tijdje is het gelukt aangezien de vorige nacht maar 3 uurtjes slaap waren. 

Michael
ik trek Myrall niet helemaal tegen me aan aangezien ze dat niet fijn kan vinden en sluit me ogen na een tijdje. De onweer is minder erg geworden en de wind is weg. Het einge wat je nog hoort is de regen die tegen de tent aantikt.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 05:00

Sam
Ik ga liggen op het matras, het boeit me nu niet meer dat ik naast Calum lig. Ik ben bang en hou totaal niet van onweer. Ik lig tegen Calum aan met me handen over me oren. Ik hou me ogen open zodat ik weet waarneer er een onweers knal komt en blijf tegen Calum aanliggen.

Michael
''Netjes'' zeg ik en ga op me zei liggen zodat ik Myrall zie. ''ben je bang voor onweer?'' vraag ik aan d'r en trek d'r voorzichtig naar me toe. We kunnen nu beter dicht bij elkaar gaan liggen aangezien en nu een stuk is afgekoelt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

von Violet. am 02.07.2016 04:43

Sam
''Oh, oke'' eerlijk, ik had er wel meer verwacht, maarja. Als de onweer steeds dichterbij komt begin ik onrustig te worden. Zo eng is het nou ook weer niet, maar als je in een tentje buiten in het bos bent is het ineens wel een stuk enger. Ik knik als Calum vraagt of ik bang ben voor onweer. Het begint een stuk harder te regenen en de wind word ook steeds harder. ''Shit'' zeg ik zachtjes en pak me kussen van de grond die ik vast pak.

Michael
''Galaxy'' zeg ik en hoor ineens een keiharde klap en schrik er zelfs van. ''Holy fuck'' zeg ik en ga onder me dekens liggen. ''Shit, ik hoop dat we hier wel levend uit komen'' zeg ik voor de grap en precies daarna begint het nog hard te waaien ook. ''Oke, nu mijn beurt; Hoeveel relaties heb je gehad?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite