Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 04:25 PM

Sam
''Hoeveel relaties heb jij dan gehad?'' vraag ik nieuwschierig en blijf zitten en kijk naar Calum. Ondertussen begint het steeds harder te regenen en hoor ik in de verte onweer.

Michael
''Ik ben enigs kind, en jij?'' vraag ik en hoor in de verte de onweer al aankomen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 04:13 PM

Sam
Ik lach om z'n vraag en antwoord eerlijk. ''1, en als je wilt weten wie. Het was een jongen die is verhuisd naar een ander land en toen meerdere keren was vreemd gegaan'' zeg ik en glimlach nog steeds, ik wil niet dat hij me verdriet ziet. 

Michael
''Dat is het beste antwoord wat ik ooit heb gehoord.'' zeg ik. ''blond/bruin'' antwoord ik en weet al gelijk mn volgende vraag. ''Ben je single?'' vraag ik  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 03:54 PM

Sam
Ik word op het luchtbed getrekt door Calum en ga dan beter zitten. ''Oh, sinds wanneer ben je geintresseerd in mn leven?'' vraag ik voor de grap maar knik dan. ''Is goed, begin jij maar met een vraag'' zeg ik.

Michael
''Oke, ik begin met de vraag.'' zeg ik en denk na. ''Oke, wat is je lievenlingseten?'' vraag ik en strek me benen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 03:35 PM

Sam
Als we klaar zijn met eten word er al omgeroepen dat we zo snel mogelijk naar onze tenten moeten omdat het al is begonnen met regen. Het was nest wel stil aan tafel dus ik ben benieuwd hoe het in de tent zou zijn. Ik ren samen met calum naar de tent en zeg tegen myrall dat ik d'r wel nog spreek via app. Ik doe me schoenen uit als ik in de tent sta en doe dan de ingang dicht als calum er ook in is. Ik loop de tent veder in waar de matras ligt en ga er naast zitten. "Uhm, wat gaan we doen? Aangezien het nog niet laat is" vraag ik aan calum en kijk hem aan.

Michael
Ik ren samen met myrall de tent in en doe de opening dicht als we er beide in zijn. Ik doe me schoenen uit en loop de tent veder in en plof neer op het matras. Ik hoor de regen tikken tegen de tent en kijk naar myrall. "Zullen we een spel spelen waardoor we elkaar beter leren kennen? Zoals 20 questions" vraag ik

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 03:18 PM

Sam
"Hoera" zeg ik niet enthousiast en kijk naar het eten op me bord wat voor me staat. Ik eet alleen de frietjes op aangezien ik geen vlees eet, daar houden ze zo te zien ook geen rekening mee..

Michael
Als we het eten hebben gekregen begin ik gelijk met eten. Ik had zoveel honger na dat kanoën en lopen dat me bord zo leeg is. Als Sam haar stukje vlees laat liggen vraag ik waarom ze die niet op eet. "Hoezo eet je je vlees niet op?" Vraag ik en kijk d'r aan. Als ze zegt dat ze vegetarisch is vraag ik of ik dat stukje mag en krijg die dan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 02:59 PM

Sam
"Stop" waarschuw ik hem en ga zitten op het gras en kijk naar de lucht. Zo te zien gaat het stormen straks. Als ik stemmen hoor zie ik dat de klas er weer is en kijk naar Mnr wakker die naar ons toe loopt. "Waarom zijn jullie al hier zo vroeg?" Vraagt hij en kijkt ons aan. "Calum liet de boot omkieperen en toen zijn we maar weer naar het kamp toe gelopen" zeg ik en hij knikt. "Komen jullie mee naar de eetzaal. Het avond eten is al klaar zo te ruiken en ik wil dat iedereen weer in z'n tent is als het gaat stormen straks" zegt hij en loopt weg. Ik knik en sta op en loop met de groep mee.

Michael
Ik haal me schouders op en luister naar Mnr wakker die er al weer is met de groep. "Oh leuk het gaat stormen vanacht" zeg ik en kijk naar myrall die er niet zo blij om kijkt. Ik loop de eetzaal in en ga naast calum zitten en tegenover myrall en Sam die ook aan deze tafel komen zitten aangezien er geen tafels meer vrij zijn. "Nou nu moet je weer op een koude grond gaan liggen, die ook nat gaat worden" zeg ik lachend tegen Sam en kijk d'r aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 02:37 PM

Sam
Ik loop met Myrall weg als teken dat we met z'n tweeen willen zijn maar de jongens begrijpen dat zo te zien niet. Ik sla z'n hand weg als die op me kont ligt en kijk boos naar Calum. ''Doe normaal'' zeg ik tegen hem en loop door.

Michael
Ik grinnik als ze d'r hand meteen weg trekt en sla dan me armen om d'r schouders. ''Er is hier vederop een sportveld, laten we daarheen gaan'' zeg ik. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 02:22 PM

Sam
Als we terug zijn bij het kamp is niemand er nog. ''Laten we gewoon wat rondhangen ofzo'' zeg ik en kijk rond. ''Of de buurt verkennen''

Michael
''Prima'' zeg ik en sta naast Calum ''Laten we ze irriteren'' zeg ik zachtjes tegen hem en loop achter Myrall aan. Ik kijk nog ff naar Calum en pak dan Myrall's hand vast en loop naast d'r zonder iets te zeggen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 02:00 PM

Sam'
Ik ga rechtop zitten als ik op adem ben gekomen. ''Laten we gewoon terug gaan naar het kamp'' zeg ik en sta op. ''Ik heb geen energie meer'' zeg ik.

Michael
''Je iet er wel dood moe uit'' geef ik toe. ''We zijn er toch dichtbij, dus laten we gaan'' zeg ik en ga voorop lopen. De kano's laten we achter en lopen naast de rivier.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:40 PM

Sam
''Calum hou op'' roep ik en voordat ik het weet lig ik in het water en word ik meegetrokken door de stroming. Als mn pols word vast gegrepen kom ik boven water en haal snel adem voordat ik weer een kopje onder ga. Als ik de kant word opgetrokken begin ik te hoesten en kom op adem. ''Eikel'' zeg ik tegen Calum en lig op me zei.

Michael
''Fuck'' zeg ik als Calum achter Sam aangaat en stap uit de kano als ze op land zijn en ren naar ze toe samen met Myrall. Ik ga naar Calum en klop op zn schouder. ''Hoe haal je dit nou weer voorelkaar'' zeg ik lachend en kijk naar Sam die op adem komt. ''Gaat het?'' vraag ik aan d'r en kijk d'r aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page