Search for posts by Violet.

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  62  |  »  |  Last Search found 611 matches:


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:27 PM

Sam
Ik rol me ogen naar Michael en hou me vast als de kano heen en weer beweegt. ''Calum stop'' zeg ik bang en kijk hem aan. ''Calum stop, straks kiepert de boot om!" roep ik

Michael
Ik begin te lachen en stop na een tijdje voordat de boot omkiepert. Ik kijk naar Calum die door gaat en voordat je het weet is de boot omgekiepert en zie dat Sam word meegetrokken door de stroming.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:12 PM

Sam
Met wat struggles sta ik eindelijk in de kano en pak 1 peddel. ''Jij peddelt links, ik rechts.'' zeg ik en ga voorin zitten. Als we eindelijk vooruit komen hou ik me mond en kijk om me heen. Waarom ben ik meegekomen? ik zucht in mezelf en blijf peddelen. Na een tijdje zijn we iedereen kwijt behalve Michael en Myrall. ''Myrall'' roep ik en peddel wat sneller zodat ik normaal tegen d'r kan praten.

Michael
Ik kijk naar Calum en Sam die aankomen varen en begin te lachen. Dit zit er zo hilarisch uit. ''Wat een leuk stel zijn jullie'' zeg ik om ze te pesten. Ik begin express met de boot heen en weer te bewegen en kijk naar Myrall's reactie die gelijk evenwicht probeerd te houden.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:50 PM

Sam
Als we bij de rivier zijn aangekomen zie ik hoeveel stroming er is. Ik kijk naar de kanoëns die voor ons liggen. Als er word omgeroepen dat je moet staan bij je tent maatje loop ik met tegen zin naar Calum toe en pakken samen een kano. Ondertussen worden er instructies verteld en gezegd dat we gewoon met de stroming mee moeten gaan en het 1 lange rivier is. "Ik ga niet als eerst erin hoor" zeg ik tegen Calum die de kano in het water legt.

Michael
Ik pak samen met Myrall een kano en leg die in het water. Ik kijk naar Calum en Sam die de kano ook al in het water hebben. We gaan als laatste weg van allemaal dus we kunnen rustig aandoen. Ik stap als eerst de kano in en kijk naar Myrall die twijfelt. Ik pak d'r handen vast en help d'r in de kano, voordat ze valt. "Jij gaat peddelen" zeg ik meteen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:29 PM

Sam
"Ik ga me snel omkleden dan voordat hij er is" zeg ik tegen Myrall en sta op. Ik loop snel naar me tent waar ik een kort broekje aan doe met een simpel topje. Als ik dat aan heb zucht ik van blijdschap dat Calum er nog niet is en doe me haar in een messy bun en doe geen make up op.

Michael
"Of we laten de kano omkieperen" zeg ik lachend. "Wel als er dan geen stroming staat, want anders worden ze mee gesleurd door de stroming" zeg ik en sta op tegelijk met Calum. "Heb er nu al zin in" zeg ik en loop richting de tenten. "Zie je zo mate" zeg ik en loop richting me tent die net zo ver weg staat van die van calum

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:05 PM

Sam
"Nee" lach ik en kijk naar 1 vAn de begeleiders die een omroep doet. "Iedereen even luisteren" roept hij en iedereen kijkt naar hem. "Vandaag gaan we kanoën, en je deelt de kano samen met degene waarmee je de tent deelt." Zegt hij. Ik zucht en kijk naer Calum die ook zuur kijkt. "We zien jullie over een uur weer hier en doe luchtige kleding aan." Zegt hij vrolijk en gaat weer zitten. "We blijven wel gewoon bij elkaar hoor" zeg ik tegen myrall en neem de laatste hap van me broodje.

Michael
"Ah nee gadver" zeg ik en walg al van het idee. Als een begeleider omroept dat we gaan kanoën. "We komen ook nooit van ze af" zeg ik zuchtend als ik met Myrall moet kanoën. "Plus punt is is dat ze mooi is" zeg ik en eet me broodje helemaal op.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 11:16 PM

Sam
Ik ga tegenover Myrall zitten met pijn in me rug. ''Nou ik heb op de grond geslapen'' zeg ik en zucht. ''Eerst kon ik niet stoppen met trillen, was ik eindelijk warm begon Calum te snurken''  zeg ik geirriteerd. ''Dus heb maar 3 uur geslapen''

Michael
''Op de grond?'' vraag ik lachend. ''No way, zo kan je niet zijn calum'' zeg ik nog steeds lachend.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 11:09 PM

Sam
Ik loop ook naar de eetzaal als ik me telefoon heb en zie Myrall gelijk. ''Lekker geslapen?'' vraag ik en loop ondertussen naar het ontbijt die we zelf moeten pakken voordat we kunnen zitten.

Michael
Ik neem plaats aan een lege tafel en kijk naar Calum die er aankomt. ''Hey dude'' zeg ik en neem een hap van me brood. ''Lekker geslapen naast Sam?'' vraag ik plagend en kijk hem aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Eerste werkdag

from Violet. on 07/01/2016 10:55 PM

Komt allemaal wel goed hoor, veel succes

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:52 PM

Sam
''Ja dat was nodig, aangezien ik maar 3 uur heb geslapen'' zeg ik en sta op. Ik kijk de tent rond en rek me uit. Ik strijk me sweater recht en doe me slippers aan. Ik loop de tent uit en ga opzoek naar de toiletten.

Michael
Ik besluit ook maar me jogging broek en t shirt aan te doen en sta op in me boxer short. Ik doe een joggingbroek aan en een t shirt en pak me telefoon. ''Ik ga ontbijten, zie je zo wel'' zeg ik en loop de tent uit naar de ontbijt zaal 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:40 PM

Sam
Als het licht te vel word word ik wakker en ga rechtop zitten. Ik ben ijskoud en heb zo'n 3 uur maar geslapen. Ik kijk naar Calum die op het matras ligt en zucht Ik gooi een slipper naar hem zodat ie wakker word en lach.

Michael
Ik doe me ogen open als het licht te vel word en kijk naar Myralld ie al bezig is. ''Jezus kind, waarom slaap je niet meer'' zeg ik en ga warm onder de dekens liggen. ''Het is hartstikke vroeg'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  62  |  »  |  Last

« Back to previous page