Search for posts by walkingdead

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 05/15/2020 01:45 PM

Luca

Als Asher zegt vroeger kijk ik Jane ziedend aan hopend dat ze niks had gezegd.” Ah oké maar dat is allemaal in het verleden toch Jane?” Vroeg ik haar terwijl ze haar ogen rolde en helemaal geen zin in mijn kop had.” Sowieso” ze stak haar middelvinger op en kwam overeind om de conversatie te verlaten.” Hoezo praat je met Jane?” Vroeg ik Asher toen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 05/11/2020 09:20 AM

Jane
Ik nam diep adem “he is just hurt vanwege vroeger, toen jij vertrok heeft hij er wel echt een zooitje van gemaakt.” Zei ik zuchtend “mijn vader wilde hem naar een inrichting sturen daar boven op zijn break up met Sabrina had hem al helemaal van de kaart gemaakt.” Luca had voor alles een goed leven een leuke vriendin rijke ouders en het was elke dag feest. Tot hij zich ging bemoeien in criminelen zaken in Frankrijk.

Luca
“Oké is goed” zei ze smakend “maar als het niet bevalt dan weet ik je te vinden.” Ze trok de sample uit mijn hand en liep vervolgens arrogant weg.” Stort het maar op mijn creditcard schatje!” Riep Paolo haar na. Ik grijnsde breed en dacht toen aan al het geld waar ik niets aan had omdat ik al rijk van mezelf was. Connecties leggen is altijd goed toch. Na dat ik alles had geregeld liep ik terug de school in waar ik Asher zag praten met Jane ik liep op ze af “waar praten jullie over?”

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 05/08/2020 09:10 AM

Jane

“Nee bedankt zit al goed” zei ik tegen hem terwijl ik dacht aan die halfe stuk koek in mijn kluisje.” Moet je niet met Luca praten?” Vroeg ik toen terwijl ik hem net de klas uit zag lopen met Paolo.

Asher

Ik stak een joint op en keek Marissa aan ze had zoals gewoonlijk een typische inkijk met een rokje die half over haar billen ging.” 500 euro niet meer” zei ze Paolo schoot gelijk om akkoord te gaan. Ik stak mijn hand op en schudde mijn hoofd “700” “Wat ben je gek?!” Zei ze bedonderd “jullie 2 rookies denken nu al dat jullie zoveel kunnen neertellen voor drugs dat nog niemand heeft geprobeerd.” “Ik verzeker je de beste kwaliteit” zei ik grijnzend “kan je zelfs een sample mee geven.”

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 03/19/2020 11:17 AM

Jane
De les verliep soepel Luca keek niet eens in zijn boek en Scott was de heletijd aan het staren naar Zafira. Ik kwam overeind en schraapte mijn boeken bijelkaar. Ik wilde Luca helpen maar zoals altijd wilde hij niet geholpen worden. 

Luca
Ik bleef zitten en sloeg mijn armen overmekaar terwijl ik mijn ogen gericht had op Asher. Moest ik het goed maken? Ik kwam overeind en werd tegen gehouden door paolo "ik heb onze eerste klanten al binnen gevist." Zei hij met een brede glimlach." Ze heet Diana rijke trut van een klas hoger dan ons ze geeft vanavond een feest.." "hey niet hier." Zei ik toen tegen hem "meet me achter de school." 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 03/12/2020 09:26 PM

Luca
"Ben je niet boos op me?" Ik liep de klas binnen en gooide mijn boeken op tafel." Paolo en ik kunnen het prima vinden" zei ik tegen haar terwijl ik mijn handen in mijn zakken stopte. Zoekend naar Asher keek ik langs haar " ik vind het beter als je niet tegen me praat en ik niet tegen jou." Ik ging zitten en opende mijn boeken. Ik moest niks van Zafira ze was een last op mijn schouder. Als ik Scott de klas binnen zie lopen all over mijn zusje laat ik het rusten Jane kon wel voor der zelf zorgen.


Jane
"Was je model?" Ik knikte "verbaasd me niet hoor." Ik werd een beetje ongemakkelijk van zijn aandacht en keek naar Zafira die met Luca aan het praten was." Is dat je broer?" Ik knikte "Luca heet hij" ik ging zitten naast het raam." Vind Zaf hem leuk?" Vroeg hij toen door "Luca vind niemand leuk." 

Reply Edited on 03/12/2020 09:30 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 03/09/2020 09:17 PM

Luca
Ik kwam laat aan op school iedereen keek me aan alsof ik een  insect was. Jane sprak niet tegen me en ging sindskort alleen naar huis en alleen naar school. Ik zag Asher en Zafira praten ik probeerde er niks van aan te trekken en liep naar mijn kluisje waar ik mijn spullen uitpakte. 

Jane
Ik sprak niet tegen Luca hij gedroeg zich als een zak sinds we hier waren aangekomen. 

Ik ga het effe doorlezen en dan kom ik met een nieuwe drama ;:)

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 02/17/2020 10:02 PM

Jane
Ik keek vanaf mijn ooghoek naar Asher en zag dat hij er mee zat. Het etentje ging snel op de gang bleef mijn pa nog in gesprek met Asher's vader. Ik keek toe hoe Asher zijn jas aantrok en besloot toch toch iets te zeggen "je zag er wel goed uit vanavond en thx voor al die turtorials over gamen." Zei ik met een knik nog net geen glimlach. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 02/05/2020 10:39 PM

Jane
Ik begon te eten en keek mijn ouders aan. De vader van Asher probeerde het ongemakkelijke weg te vagen door me een vraag te stellen." Als je wilt kan je model zijn voor onze nieuwe horloge line" hij bekeek me en keek vervolgens naar Asher "jullie beide." Ik beet op mijn onderlip "ik doe niet meer aan modellen werk." 

Luca
Als ze dat zegt kijk ik haar na en zucht ik zacht "fuck!" Ik had ook mijn bek moeten houden me niks aan moeten trekken van Zafira's opmerking. Pablo kwam naar buiten en bekeek me "you fucked up." Zei hij terwijl ik knikte en diep adem nam "dat weet ik." De laatste tijd was ik niet in mijn fel mijn spaans was niet goed, ik kon nog niet echt met iemand overweg sinds ik hier in Madrid ben." Ga je excuses aanbieden" ik schudde mijn hoofd "opdonderen geen tijd voordat sentimentele gedoe, haar vader is een drugsdealer zij is een crackjunk en een slet die iedereen heeft gebald." Ik merkte aan mijn toon dat ik ergens een soort van jaloezie in me had jaloers op het feit dat mijn mensen echt struggelen en ik een rijk kutjoch ben. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 02/05/2020 07:51 PM

Jane
Als hij zijn excuses aanbied weet ik niet wat ik er van moet vinden. Ik knikte "geen probleem nam het toch niet sirieus." Ik kwam overeind en vond het raar dat het ineens zo stil is in het huis." Laten we gaan eten" ik liep alvast naar de aula en zag mijn ouders, zusje en Ashers vader alleen aan tafel." Waar is de rest?" Vroeg ik terwijl ik aan tafel schoof. 

Luca
Ik gaf een trap tegen een boom en probeerde mijn woede te beheersen. Godversomme wat haten ik die bitch." Luca?" Ik keek op naar Zafira's moeder maar negeerde haar ze liep op me af en pakte me bij mijn kraag "luister don't you dare to speak about your uncle like that ever again!" Zei ze met tranen in haar ogen terwijl mijn oom achter haar stond en naar de grond keek.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 02/01/2020 11:18 PM

Luca
"Jij mag niet praten want tenslotte was jou vader de drugsdealer hierzo!" Klapte ik er opeens uit omdat ze me schande gaf waar mijn familie bijstond." Luca!" Zei mijn moeder toen "je hebt me wel gehoord." Voor ik het wist gaf mijn vader me een stoot "mijn huis uit!" Zei hij bozer dan ik verwacht had ik zette mijn hand op mijn wang en voelde de slag nog branden." Fuck jullie man ik haat hier!" Zei ik woedend ik gaf Zafira een blik en liep toen met een harde knal het huis uit. 

Jane
Ik glimlachte "bedankt." Zei ik met een knikje "Asher, waarom doe je zo aardig tegen me?" Vroeg ik toen terwijl ik rechter ging zitten en we alleen in de gameroom waren. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page