Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  313  |  314  |  315  |  316  |  317  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 08:49 PM

Wintrr
Ik bloosde in de tijdschriften die ik las over Chris Kingston. Stond er dat hij een badboy was word vaak gespot met verschillende meisjes. Kan niet voor zich zelf zorgen grote broer die altijd voor hem zorgt op een afstandje. Maar hij kon prima voor zich zelf zorgen het bad boy stukje geloofde ik wel na een pakje condooms op zijn nachtkastje gezien te hebben en een string in zijn badkamer. Maar het boeide me niet echt ik  had altijd wel iets voor badboys gehad al had ik er nog nooit eentje ontmoet door Gideon.

Jace
Als ze bij me weg word gehaald. Keek ik haar grijnzend na ik werd ook terug gelijd naar mijn kleedkamer terwijl ik werd gecomplimenteerd met mijn presentatie. Ik keek even op Gossip Girl en zag dat er een scandel over Devina rond ging. Two timing?!- ik zag een foto van gister en grijnsde breed.Weer een stukjstukje beroemder. Ik zag de comments terwijl iedereem Devind uitmaakte als hoer. Ik besloot een reactie te plaatsen -f4 solo for you guys 💋

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 08:03 PM

Winttr
"Hij is mijn pleegbroer ik woon onder zijn naam bij hem in." Zei ik terwijl het leek of ik met een normale vriend sprak. Het was nog steeds Chris Kingston.' Maar ik denk dat ik nog een tijdje wil blijven misschien kan ik ergens van pas zijn." Zei ik zwak glimlachend. Zolang Gideon niet naar me zocht kon ik eventjes genieten van mijn idol al wist hij niet dat ik zowat een obsessie met hem had.

Jace
Ik glimlachten "en ook nog is brutaal." Zei ik terwijl ik mijn eerst volgende slachtoffer had gevonden." Perfect" zei de fotograaf terwijl we mochten stoppen maar onze ogen nog steeds in elkaar gehaakt waren. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/26/2016 12:15 AM

Winttr
''Hé'' zei ik verbaasd ik schudden mijn hoofd snel '' hij maakt me af als ik niet thuis kom.'' Zei ik zacht ''je kent me niet en waarom zou je?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek ''en ik wil echt niet je privé leven verstoren.'' Zei ik terwijl ik in mijn handen kneep en mijn blauwe plekken zo veel mogelijk verborg.

Jace
Ik kwam de set  binnen in een boxer een open blous en zag Kailynn. De fotograaf lijden me en liet me zitten op een ordinaire stoel.'' Meisje pak zijn strop das zet je voet tussen zijn bennen elleboog op je knie geleund en kijk hem aan.'' Zei de fotograaf lijdend ''Jace armen achter de stoel en kijk haar verlekkerd aan. Ik deed wat hij zei en wilde zo graag grijnzend ''cute name Kailynn..'' Zei ik terwijl mijn gezicht automatische de juiste uitdrukking aannam.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 11:59 PM

Winttr
Als hij dat zegt bloos ik nog harder ''wel oké.''  Zei ik zacht terwijl ik naar al dat eten keek mijn mond werd gelijk droog. Ik liep naar de tafel en schoof bij hem aan waarna ik al als een razende begon te eten.'' Wat is dit lekker'' zei ik zacht terwijl ik alles op at dit moest me denken aan mijn moeder. Ik besefte dat ik iets te snel at en keek Chris aan in zijn ogen ik blooste '' ik lijk welop een varken hé?'' Zei ik zwak glimlachend terwijl dit stukje van me leven echt waardeerde.

Jace
''1 tip.'' Zei ik terwijl iedereen me aankeek ''meer inkijk graag de volgende keer.'' Zei ik brutaal terwijl ik overeind kwam en Elizabeth mijn colbert aan voor me deed.'' Zie je zo collega'' zei ik grijnzend. De crew lijden me naar de kleedkamers waar ik werd gestyled een open bloes een stropdas het was dus is een erotische shoot maar dat vond ik niet zo erg in haar geval.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 11:27 PM

Winttr
Als ik wakker word in iemand anders bed schiet ik overeind. Ik zag mijn hakken netjes naast het bed liggen en mijn bril op het nachtkastje. Als ik een foto zie van een mooie vrouw en 2 jongens besef ik dat ik in Chris Kingstons huis ben. Ik had in geen tijden zo lekker geslapen ik deed mijn haar los. En vond de badkamer ik fixte mijn haar en zag een string liggen in de wasmand vast van zijn vriendin ofzo. Mijn wimpers fixte ik met wat ik had liggen in mijn tasje. Ik trok mijn hakken aan en deed mijn bril in mijn tasje. Alleen mijn sigaretten kon ik niet vinden ik rook iets en liep voorzichtig naar beneden ik volgde de geur en zag een half naakte Chris ik blooste. Tjeez wat had hij een body.

Jace
Ik tikte met mijn pen op mijn blaadje en moest namen opschrijven als een meisje genaamd Kaillyn aan komt komen lopen. Grijns ik breed bij het persoon wat ik te zien krijg. Ik bekijk de portefolio en zie onprofessionele foto's niet dat het erg was ik kon de structuur er in wel ontdekken. Ik bekeek haar loopje terwijl iedereen pluspunten en minpunten opschreven ik klapte als enigen vrolijk terwijl iedereen me aankeek ''goed gedaan.. Kailynn.'' Ik schreef niks op terwijl Elizabeth me fronsend aankeek ''meneer King..'' Ik hief mijn hand op terwijl iedereen een cijfer opschreef de 4 naast me staken allemaal het bordje 9 op. Terwijl ik een cijfer opschreef '' een 6 plus'' zei ik grijnzend terwijl het me eerste  6 plus was.'' Dat betekend dat je niet geschikt ben Kailynn'' zei de director ''Jace kingston's cijfer moet minstens een 8 zijn voor we je toe laten.'' Elizabeth rolde haar ogen en nam mijn bordje af ''hij bedoeld 9 plus.''

Reply Edited on 09/25/2016 11:28 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:52 PM

Winttr
''Hé?'' Zei ik blozend terwijl ik nu voorhet eerst naar zijn prachtige gezich opkeek. Kort zag ik Franco wazig in hem. Eenmaal in de limo wende ik mijn blik naar mijn pakje sigaretten. Ik glimlachten zwak maar na een tijdje konden mijn oogleden niet open blijven. Gideon zocht het nu maar uit zonder mij. Ik viel tegen Chris Kingston inslaap.. waar was ik in verzeilt?

Jace
De volgende dag had ik een afspraak bij een wat kleinere modellen bureau. Ze hadden een jury's nodig voor een rekruut modellen. Het klusje dat er te winnen viel was een fotoshoot met mij voor de cover van een locale magazine in Portland.'' Jace Kingston je bent er'' horde ik mijn goeie vriend Martijn zeggen de crew stond verbijsterd naar me te kijken terwijl iedereen alles klaar zetten.'' Alles voor een goeie vriend heb wel de Beckhams moeten afzeggen we zouden lunchen.. maar nog steeds alles  voor een goeie vriend.'' Zei ik grijnzend terwijl Elizabeth mijn kolbert overnam. Martijn lijden me naar de jury tafel waar al een paar bekende gezichten zaten ik stelde me voor en ging zitten. Ik was benieuwd naar mijn nieuwe collega.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:32 PM

Winttr
Ik grijnsde breed ''ik ben oké ben gewoon de weg kwijt.'' Zei ik zo overtuigend mogelijk terwijl ik wist dat het Chris Kingston was. Ik kwam overeind en liet mijn sigareten vallen ik bukte voor over terwijl het een beetje koud werd onder mijn rokje ik trok die weer wat meer naar beneden en stopte de sigareten 1 voor 1 in het doosje. Het werd een beetje wazig voor me ogen en zette mijn hand op mijn voorhoofd.. ik had koorts.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 10:00 PM

Jace
Ondeugend en mystrieus. Dacht ik grijnzend '' je gaat me zo veel verschuldigd zijn.'' Zei ik met een duivels lachje ik keek het meisje na en zag dat ze met een jongen mee ging vast haar vriendje of zo iets. Mij boeide het niet of je een vriendje had of niet i just steal your girl with a single smile. Ik liet naar Elizabeth die het portier voor me open hield ''en een fijne avond gehad meneer Kingston?'' Ik stapte in en glimlachten breed ''Eliza maak een afspraak bij de stomerij voor morgen en zet het op mijn vaders naam.''

Winttr
Ik liep langs de haven richting portland waar ik bij Gideon inwoonde voor de komende tijd. Ik had geen diploma kunnen halen alles was van me afgenomen mijn indentiteit Franco mijn vrienden. Ik kon er zovaak over gaan huilen maar na zoveel jaren ben ik er imuum voor geworden ik keek naar de sterren en bleef halverwege staan. Ik voelde een striem van Gideon's hand op mijn keel en had 3 dagen niet gegeten.'' Ren gewoon weg van hem Winttr'' dacht ik in mezelf ik besloot even te gaan zitten op een bankje en ging met een hand door me haar ''kutzooi.''

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 09:28 PM

Winttr
Als Jace Kingston met het meisje naast me begon te praten. Kwam ik overeind ik wilde geen deel hier van zijn. Al snel ontmoeten ik Gideon om de hoek van het feest gebouw ''wat is jou probleem winttr.. en waarom stink je alweer naar rook!'' Vroeg Gideon ruig terwijl ik naar de grond keek ''het doet me denken aan Franco de geur van rook.'' Nu wist ik dat ik hem getriggerd had hij nam mijn haar vast en trok er aan zijn andere hand legde hij op mijn keel ''als je nog 1 keer het slachtoffer speelt laat ik je tepels weghalen en daarna laat ik je neuken dooor een paar gangsters.'' Zei hij grof ik stikte bijna en kreeg een flashback ''fuck~!'' Vloekte Franco terwijl hij neerplofte in de stoeltuin en ik een beetje onzeker naar hem keek. Ik was net nieuw in de familie dus ik wist niet wat ik moest zeggen hij stak een langwerpig ding op waar vervolgens rook uitkwam ''dit moet je ook is proberen word je rustig van.'' Zei hij tegen me terwijl ik mijn jurkje vast nam ''zeker met zo een vader als de mijn.'' Gideon gooide me tegen het steegmuurtje aan ''je loopt maar naar huis of naar Franco.. zijn gezin woont hier 2 staten vandaan!'' Zei hij nog boos tegen me terwijl ik op adem kwam.

Jace
Als ze dat zegt kijk ik haar fronsend aan ik schudden mijn hoofd ''een man zoals ik kan geen relatie aan.''Zei ik ''voor als je het wil weten we hebben niks gedaan alleen een beetje showbizz besproken zo gaat het hier nou eenmaal.'' Zei ik zuchtend zins mijn EQ super hoog was wist ik precies hoe ik me weg naar de top kon vinden. Ik gebruikte mensen net als mijn moeder. Als ik Elizabeth zie zwaaien neem ik diep adem ''die vlek ga je ooit goed met me moeten maken wanneer je de top bereikt.. wat je is je naam?'' Vroeg ik nog even snel met een grijns terwijl ik mijn charmes gebruikte zij zou zeker weten wel een weg vinden met zo een gezicht en lichaam. Ze had vast ook een rijke familie.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 09/25/2016 08:49 PM

Winttr
Ik keek het meisje aan die tegen me sprak en nam een flinke hijs.'Niet persee' zei ik kort af terwijl ik mijn sigaret tussen mijn vingers nam. Het feest was zo afgelopen en ik wist precies wat er op me stond te wachten.

Jace
Ik liep de zaal weer binnen en kwam er achter dat ik nog niet met mijn broertje gesproken had. Als ik hem zie wil ik op hem af lopen maar tot mijn verbazing was hij bezig met een model.''Een ander keertje misschien'''zuchten ik zacht ik zette mijn stropdas wat loser terwijl mijn telefoon afging ''limo'' zei ik zuchtend terwijl ik naar buiten liep. En dat meisje zag staan ik besloot nog een sigaretje op te steken voor ik weg ging ''en nog wat klussen gescoord?'' Vroeg ik het meisje vriendelijk terwijl ik een diepe hijs nam.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  313  |  314  |  315  |  316  |  317  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page