Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  314  |  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 25.09.2016 08:05

Winttr
'Winttr heeft een bepaalde regel waar ze zich aan moet houden.. Van mij.' zei Gideon vals terwijl ik automatische weg liep naar wc.'Oe de drankjes' zei Gideon alleen terwijl hij eentje door gaf aan Danny. Als ik de oudste Kingston zie met Devina Clear een argument hebben neem ik diep adem 'als ik een journalist was had ik tonen hier aan verdiend.' Zei ik zacht terwijl ik mezelf bekeek in de spiegel ik moest mijn excuses aanbieden eigenlijk. Maat Gideon maakte mijn leven zo zuur dat ik niet eens meer the guts had om me normaal voor te stellen. Ik horde niet in dit wereldje thuis ik horde bij niemand. Ik liep de wc uit en had gelukkig sigaretten kunnen kopen ik stak er 1 op en liep naar buiten.

Jace
'Wie is die jongen?' Vroeg ik terwijl ik mijn armen overelkaar sloeg en er een meisje voorbij liep. Ik volgde haar kort vast een model ofzo.'Dat is Kyle mijn nieuwe showvriend ik betaal hem natuurlijk' zei ze oogrollend 'hoelang moet ik die rodel laten lopen dat we uitelkaar zijn' vroeg ze. Ik keek haar grijnzend aan 'zolang mogelijk..'Grijnsde ik vals Jace Kingston.. 20 jaar oud, meidenverslinder, model, upcoming acteur en de man die de the kingston empire over zou nemen... Maar ook de gene die veel cariere's heeft vernietigd. Zijn vader heeft hem opgevoed als een mastermind hij is afgestudeerd op Harvard heeft een 3 jaar jongere broer en een voormalige moeder die prosutitee en zangeres was inmiddels overleden aan kanker. 19 exen vanaf zijn zeventiende. Rookt wiet gebruikte drugs maar is gestopt. Iedereen valt voor zijn charmes opkomende celebs moeten oppassen voor deze aantrekkelijke duivel - XOXO Gossip Girl

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 24.09.2016 11:50

Jace
"Die vlek gaat er niet meer uit." Zei ik eerst aanstaanjagend. Ik had die bloed toch van de collectie gratis gekregen tijdens de shoot. Maar ik vond het gewoon leuk om haar gezicht zo te zien." Nee geintje het is maar een vlek.. wel bedankt dat je het erge weg heb gehaald kost me minder geld bij de stomerij." Glimlachten ik stralend terwijl Devina arogant met haar cocktail zich erbij voegde "ik zie dat.. een meisje over je Beckham bloes heeft gemoorst." Zei ze terwijl ze het meisje van top tot teen bekeek "ik zie je in de wc Jace baby." Zei ze nog bijtend richting het meisje toe "ze zijn allemaal het zelfde.. probeer gewoon op te vallen met wat je daar onder hebt." Zei ik nog als tip terwijl dat rokje iets hoger mocht en een inkijk er heus wel mocht zijn "je gezicht is er gemaakt voor." Ik liep langs haar achter Devina aan en zou haar onthouden er waren niet veel in mijn systeem dat ik onthield.

Winttr
Als een jongen me mee neemt en de drankjes neerlegde en zijn hand uitstak. Kwam ik uit mijn trans ik keek slikkend naar zijn hand en keek duister de andere kant op." Ik ben okè." Zei ik alleen terwijl zijn gezicht mijn ogen nog niet gadden ontmoeten.. Chris.. Chris Kingston! Hoelang was hij mijn idol al niet zins hij de rol van Damon over had genomen in Vampire diaries. Maar toch bleef mijn houding afstandelijk ookal kon het hem wel zijn de stem ik herkende het in 1 oog opslag." Winttr doen wij zo tegen vreemde?" Horde ik Gideon zeggen terwijl ik mijn hand tot een vuist kneep "Winttr." Zei ik alleen "Winttr wie?" Zei hij giftig "Winttr Werst de zus en assistente van Gideon Werst." 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 24.09.2016 11:13

Winttr
Ik schonk twee glazen punch in terwijl ik een beetje wazig zag. Ik schudden mijn hoofd snel en probeerde al die blikken te vermijden.  Als ik de punch naar Danny en Gideon wil brengen besef ik dat ik 5 meter afstand moest houden. Ik beet op mijn onderlip en bleef onzeker naar de grond staren, Ik stond midden in een groep celebs en het enigen wat ik niet kon doen was 2 glazen punch brengen. Kom op Winttr denk ik had vanavond geen zin in eindeloze mishandelingen dus zoch ik naar een ober die het voor me wilde doen. Maar zelfs die bleken een bepaalde afstand te hebben.. ik was tenslotte niet beroemd. Tranen uit spanning stonden in mijn ogen terwijl ik naar de grond keek. Het leek net alsof ik elk moment door mijn hakken kon slippen.

Jace
Mijn aandacht was vooral naar Devina terwijl de vrouw bleef praten en ik haar probeerde te volgen. Ondertussen was haar blik ook op mij gefocust ''excuseer me mevrouw ik moet nog wat dingen afhandelen.'' Ik zette mijn cocktail op een obers dienblad en liep richting de uitgang waar de wc's waren ik en Devina wiste allebei wat er gebeurde als ik naar de wc liep. Met mijn gedachte's een beetje bij Devina liep ik tegen een meisje aan waardoor haar wijnglas over mijn Beckham shirt viel.'' Kijk is..'' Als ik zie dat het een nieuw gezicht is en haar kleren merkloos zijn kijk ik haar weer aan. Volle lippen, perfecte kuiltjes en het lichaam van een model ze moest vast verdwaald zijn..

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: Maandmodel September!

von walkingdead am 24.09.2016 06:33

thx iedereen

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 22.09.2016 10:40

Jace
Ik stapte na Chris uit de limo terwijl de camera's op mij werden gericht. Ik zette mijn geweldige glimlach op terwijl journaliste al snel hun opneem aparaatjes in mijn gezicht dauwde mijn bodyguards vioor de komende avond hielden ze tegen terwijl ik rustig naar binnen kon lopen. Ik kreeg een kleine cocktail aangeboden en liep een grote zaal binnen. Inmiddels was ik al die dingen gewend toen ik 11 was haten ik dat constante mensen om me heen Chris en ik waren beeldschone schepsels zins we geboren waren het zat ook in de familie. Mijn vader was vroeger acteur en model voor een paar tijdschriften. Ik zag al verschillende mensen waaronder Chris die al in gesprek was met een paar oude mensen. Ik nam diep adem terwijl Devina met haar nieuwe flow een beetje stond rond te kijken haar ogen ontmoeten kort de mijne.'' Jace Kingston'' horde ik iemand zeggen terwijl ik opkeek en het een vrouw was ''de enigen echte madame'' ik nam haar hand vast en plaatste een kusje ''dus het is waar wat ze zeggen knap en charmant.''

Winttr
Ik liep met Gideon en Danny mee terwijl we de rodeloper opliepen. Ik verborg mijn blauwe plekken. Terwijl er zelfs foto's van mij werden genomen ik was maar de assistente. Het was al erg druk terwijl ik onzeker werd door al die mooie gezichten en chiqeu mensen. Ik zag de kingston broers, Devina wather, Moda Agency allemaal magazine icoons ik nam diep adem en besloot Gideon te volgen ''Winttr haal wat te drinken voor ons.'' Zei Gideon arrogant ''na dat je er voor heb gezorgd zorg je dat je 3 meter van me af bent ik wil niet met mijn pleeg hoer zusje gezien worden.'' Zei Gideon terwijl Danny zachtjes begon te lachen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 22.09.2016 09:51

Jace

''Ik heb een gezond seksleven.'' Zei ik tegen hem ''en dat wil ik liever zo houden.'' Als tiener had ik helemaal geen gezond seksleven maar dat boeide niet.'' Nope vader is nog steeds onbereikbaar.'' Zei ik zuchtend terwijl ik mijn jas aantrok en Elisabeth seinde dat de limo er al was ''ík zie je vanavond moet nu hangen want de limo is er.'' Zei ik terwijl ik ophing en nog kort naar het schilderij van mam keek ik glimlachten zwak en verliet toen mijn apartement.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 22.09.2016 09:17

Jace

'Ja vast neuken'zei ik zuchtend 'vanavond kom je toch wel.. ik heb mijn broertje nodig met al die fangirls.' Zei ik met een lachje we stonden bekend om de kingston princes de icoons van meide magazines. Soms zie ik mezelf op instagram op verschillende profielfoto's van fans. Binnenkort zou ik misschien de hoofdrol doen in een serie over teenwolfs. Om mijn cirkel nog breder te maken ik gooide mijn sigaretje weg terwijl het al 6 uur was.. tijd om te vertrekken.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 22.09.2016 08:35

Jace

Ik woonde in een simpele apartement met een kantoor voor Elizabeth die al ergens in de dertig was. Ik was kind model geweest en Elizabeth was zo mijn plannenmaakster vanaf toen ik 10 was zonder haar wist ik echt niet hoe ik door mijn modellen leventje kwam. Ik besloot mijn kleine broertje te bellen terwijl Elizabeth een limo regelde voor vanavond. Ik en Chris hadden minder contact door onze verschillende aanbiedsies ik wilde echt de top bereiken met model zijn en hij was meer laat het maar allemaal op me afkomen type. Vroeg was hij nooit zo maar zins moeder was overleden deed hij anders. Ik bleef gewoon mezelf.. maar van binnen was ik teleurgesteld dat onze levens verschillend liepen. Vader liet minder van zich horen al stortte hij wel elke maand een zakcentje op onze gold cards. Ik was meer vaders kindje maar dat kwam ook gewoon door dat ik de lucht in geprezen werd door hem. Vanavond zou ik Chris weer zien en Devina natuurlijk ook allemaal the same faces geen eentje boeide me echt.

Winttr
Ik keek toe hoe Gideon een gesprek voerde met zijn styliste Danny, vanaf het moment dat ik Danny zag wist ik dat Gideon ook homoseksuele gevoelens deelde. Ik wist hoe erg zijn vader hier op tegen was dus daarom gebruikte hij me om een beetje hetero gevoelens te krijgen hij voelde zich waardig wanneer hij mij had geneukt. Al werkte ik niet mee en voelde ik niks met alles wat hij deed liefde bedrijven kende ik  niet.'' Winttr schrijf alles op en een beetje snel graag vanavond komen de meest grootste agency's en ik moet gezien worden'' zei hij kakkerig Gideon was knap dat gaf ik toe maar hij was rotter dan Donald Trump. Ik schreef alles op terwijl ik mijn brilletje wat meer op mijn neus duwde en mijn inkijk een beetje te zien was ik leek echt op een waardige assistente. Zins ik was opgegroeid met de familie Werst had ik van alles mee gemaakt Gideon die zo wat in elkaar geslagen werd door zijn vader omdat hij met barbies speelde en te lang naar een jongen keek. Zijn vader nam me als kind altijd als voorbeeld ''meisjes zo als Whitney zijn goed voor je grote borsten en zachten handen Gideon!'' Soms blijf ik denken dat ze me alleen in de familie hebben genomen om Gideon van zijn gevoelens voor jongens af te helpen. Grote borsten.. daar stond ik bekend om tjeez wat miste ik Franco de normale Wats. En de gene waar ik nog steeds gevoelens voor had.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

von walkingdead am 22.09.2016 12:21

Jace Kingston

''Voor Men's health komt op 29 oktober wel uit'' zei ik tegen mijn secataresse terwijl ze al mijn business op orde zette. Nu het uit was met Devina waren er viel intervieuws deze komende dagen. Ik en Devina hadden meer een relatie voor de fans aangezien zij een model en actrice was en de krantenkoppen en fans ons een soort van shipte waren we gedwongen om te daten. In ieder geval ze was goed in bed ''alles is op orde Jace voor je broer ook al weet niemand waar dat scharminkel uithangt.''  Ik nam diep adem en stroopte mijn mouwen op ''was vader maar meer met hem bezig.;;'' Zuchten ik zacht terwijl ik met een hand door mijn haar glee ''die fotoshoot met pemimovia gaat door toch'' Elizabeth knikte terwijl vanavond het celeberity feest was natuurlijk dezelfde gezichten zou je weer zien van vogeu naar chanel en van chanel naar David Beckham. Hoevaak was ik wel niet gevraagd door de Beckhams? Zins onze moeder overleden was aan kanker was onze vader niet meer hetzelfde hij was vaak met vrouwen en op zogenaamde zakenreisjes waardoor mijn kleine broertje.. nou ja op mijn vader begon te lijken. Alles werd betaald voor ons onze zakenreisjes kleding villa's prosututees (schrijf het woord echt verkracht), drank en drugs werd daar ook bij mee geteld ik rook zelf weed maar slik geen pillen. Ik wist niet of ik toe was aan drank en feesten vrouwen waren ook niet mijn prioriteit meer mijn fans te tevreden houden. En voorlopig geen relaties.....
hott.jpg
Wintrr
''Winttr poets mijn schoenen voor vanavond.'' Zei Gideon terwijl hij zijn blouse aantrok en met een sigaret tussen zijn lippen zijn stropdas goed zetten. Ik trok zijn laken dichter tegen mijn naakte lichaam aan zei niks. De klappen tijdens het seks begonnen langzaam blauw te worden.'' Natuurlijk Gid'' zei ik zacht terwijl ik overeind kwam en mijn lingerie en jurk aantrok.'' Braaf'' zei hij grijnzend terwijl ik mijn haar naar achter sloeg ''moeder mag niet weten dat Winttr onder mij heeft gelegen want wat er gebeurt met winttr is de zweep'' neuriede Gideon terwijl ik zijn schoenen begon te poetsen blijf emotieloos Winttr alleen zo red je het in een rijke familie. Ik nam diep adem je hebt gelijk Ada ze lijken aardig.'' Hoe komt het toch dat je zo mooi bent maar zo lelijk en saai bent van binnen Winttrtje?'' Eigenlijk was mijn naam Whitney maar Winttr paste beter bij me volgens Franco Gideon's oudere broer die al uit was ik miste hem hij was wel aardig en beschermde me tegen Gideon.'' Ik vraag je wat stomme hoer!''
mooi_kan_ik_gebruiken_voor_de_base_van_een_anime_meisje.jpg

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: Maandmodel September!

von walkingdead am 17.09.2016 03:51

thx,!

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  314  |  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite