Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Trapped

from walkingdead on 06/29/2016 09:18 PM

hh

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Your love's got me lookin so crazy right now

from walkingdead on 06/29/2016 09:11 PM

Zachary(Zack) Collingwood 385
Alexis Jenna Wallhouse 23

Zach

Met een diepe gaap ging ik recht overeind in bed zitten. Ik keek knipperend naast me en zag dat er een wijf in mijn bed lag. Ik was vast weer dronken geweest, zoals altijd. Ik kwam overeind en pakte een sigaretje van mijn nachtkastje en stak die vervolgens aan terwijl ik een hijs nam. Het was inmiddels een routine aan het worden drinken, neuken, opstaan en vervolgens roken. Ik zuchten zacht en liep in mijn boxer de gang van ons landhuis op ´Caleb!´Riep ik vermoeid terwijl overal flessen, bekers en bierbliekjes lagen verspreid over de gang. Ik fronste en vroeg me af wanneer die dienstmeiden kwamen aankaken om ons huis op orde te krijgen voordat vader zou komen. Volgens mij had Caleb dat geregeld of ik.. ach ik wist het niet meer en het boeide me op het moment vrij weinig. Ik liep naar beneden en pakte een bloodbag uit de koelkast ik ontblote mijn tanden en rukte het ding open waarna ik het bloed rustig in een champagne glas gieten. Ons leventje was saai geworden er was niks boeiends meer behalve het feesten maar iets spannends zat er niet echt in. Ik was een probleemjongen zins ik en mijn broer ons eigen landhuis hadden waren we niet te stoppen we deden gewoon alles wat we wilde. We waren geen brave prinsjes meer van duizende jaren oud.

Alexis

Met een zucht stond ik voor een enorm landhuis geparkeerd. Ik nam diep adem en had een stom pakje aan moeten trekken van mijn baas omdat de klanten daarom hadden gevraagt. Ik stapte uit en trok mijn veel te korte rokje een heel stuk omlaag. Terwijl ik mijn haar nog een beetje goed zetten en vervolgens over het stenenpad naar het huis liep. Ik belde aan en zag iemand het land op komen rijden ik herkende het autotje van een collega. En nam diep adem gelukkig was er nog iemand want ik kreeg namelijk kippenvel van dit huis. En na de klanten hun eisen voelde ik me niet bepaald goed hierover. Maarja ik moest niet klagen want ik kreeg 50 euro per uur wat overduidelijk teveel is. Maar zo kon ik wel de huur van mijn huis betalen en alle basic dingen die ik nodig heb om te overleven in Beacon Hills.


Blonde_Hair_Color_Idea_2014_22.jpg


wow.jpg

Reply Edited on 06/29/2016 09:13 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Gay/Lesbische, Real-life of Fantasy ORPG gezocht!

from walkingdead on 03/06/2016 09:56 PM

Ik ben pan en wil wel een lesbische orpg proberen :s

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Admin verkiezingen.

from walkingdead on 02/02/2016 07:58 PM

Ik zou het wel willen doen :) 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Ik stop als Admin.

from walkingdead on 02/02/2016 07:57 PM

Ik vond je wel een goeie admin. Maar ja een site in je eentje onderhouden is ook niks

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Hoe denken jullie over nieuwe functies?

from walkingdead on 01/16/2016 10:48 PM

Mij lijkt zo iets als Joëlar's blog en TDS dingen leuk.

Ja dat is ook wel leuk.. maar met sommige functies vind ik dat er meer mensen die functie kunnen hebben.

Reply Edited on 01/16/2016 10:50 PM.

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Hoe denken jullie over nieuwe functies?

from walkingdead on 01/16/2016 09:45 PM

Ja wat voor functies zouden jullie willen voor de site?

Ik zou een functie willen hebben als iemand die je advies geeft met bepaalde problemen xD 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: # Pray For Jakarta & Istanbul

from walkingdead on 01/16/2016 05:23 PM

Ben zelf indonesische en ga er binnenkort heen. Maar wat erg (

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: COMPETITIE: CareTeam

from walkingdead on 12/28/2015 01:28 AM

Ik vind het idee wel leukk :)

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: Beste meiden

from walkingdead on 12/27/2015 11:08 AM

Ik kijk bijna nooit op het forum.. maarja ik ben er wel mee eens dat er vaak trieste forums zijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Last

« Back to previous page