Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 10:00 PM

Saia
Ik zuchtte en nam diep adem "misschien wel misschien niet." Zei ik toen maar ik was een moeder in haar 40ste en wilde geen ruzie maken waar mijn kinderen bij waren." Ik ga eve boodschappen doen de koelkast is nog leeg.. Mak!" Riep ik "maak je klaar we gaan de stad bezoeken." 

Jane
Als ze verteld over school glimlach ik "ben je een cheerleader.. heb je een vriendje?" Vroeg ik nieuwsgierig ik schudde mijn hoofd." Mijn ouders wetenhet nog niet.. waarschijnlijk naar een openbare rot school omdat Luca zich niet kan gedragen." Mackenzie kwam overeind en vertrok met mijn m oeder naar de winkel.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 07:04 PM

Jane
Als ik aan haar stem hoor dat ze beledigd is. Besloot ik verstandig te zijn met mijn woorden "sorry, dat was een stomme vraag." Ik schoof mij  bril op het puntje van mijn neus en besloot haar een makkelijke vraag te stellen." Naar welke school ga je.. zijn er leuke jongens in Madrid?" Een vraag die ik normaal gesproken niet zou stellen het boeide me geen reet of er mooie jongens waren.. maar zo maakte ik de situatie niet akward. Mackenzie plofte naast me neer.

Saia
"Ja dat moet Easton zijn dochter zijn." Zei ik toen maar eigenlijk kwam haar toestand bekend voor bij mijn eigen kind." Wel jammer dat Zafira en jij ons zo laat nog komen opzoeken, je had eerder met haar moeten komen, dan had Luca er geen moeite mee gehad denk ik." Zei ik pijnzend waarna Joshua me aankeek "Saia" hij schraapte zijn keel en ik kon aan Alvira zien dst het onderwerp gevoelig lag.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/16/2020 07:44 AM

Luca
"Prima maar verwacht niet te veel van me." Ik drukte mijn sigaret uit in een asbakje en liep terug naar binnen. Als ik Mackenzie door de war rond zie kijken pak ik haar arm vast en neem ik haar mee naar boven." Hey laat los!" Zei ze geirriteerd "wat vind jij?" Vroeg ik toen ze beet op haar onderlip en hield haar schouders op "Jane heeft er geen probleem mee." Zei ze toen simpel "ze lijken me best aardig.. maar ik weet het niet weten ze zeker dat ze geen goldiggers zijn?" Als Mackenzie opervlakkig blijft grijns ik ik knikte "dat weten ze zogenaamd zeker." 

Jane
Als Luca weer binnenkomt en er vandoor gaat met Mak rol ik mijn ogen." Let niet op hem hij is van zichzelf verschrikkelijk" ik bekeek haar en wilde een associale vraag stellen "zijn jullie rijk?" Aangezien wij ook rijk waren en haar vader lid was van de hugeus familie. Ik vroeg me af of mijn spaans wel verstaanbaar was ik heb mijn hele leven frans gepraat alleen met mijn ouders sprak ik spaans. 

Saia
Ik sloeg mijn armen overmekaar en knikte." Mijn dochter kan het wel vinden met die van jou." Zei ik wetende dat die andere 2 al aan het praten waren hoe ze van hun "nicht" kunnen afkomen. Ik kende mijn kinderen "naar welke school gaat Zafira?" Ik was van plan om Luca en Jane te sturen naar een openbare school maar ik wist dat hij daar zichzelf in de problemen ging  brengen.. en dan had ik het over Luca. De moeder van Asher Luca's beste vriend zei dat ze haar eigen zoon op Elite High  Zou plaatsen wat eigenlijk in principe het beste was voor ze. Vooral met Jane  die het iQ had van een Harvard Student.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/15/2020 01:54 PM

Luca
"Het boeit me niet" zei ik simpel "maar ik ga haar nu niet ineens als familie zien" zei iktegen hem. Niet te geloven  dst mijn vader nou echt dacht dat ik een wild vreems meisje ineens als familie zou zien." Was haar moeder een goldigger?" Vroeg ik toen nieuwsgierig "kan me niet voorstellen na de verhalen over mijn oom dat hij zomaar een kind baart." 

Saia
Ik bekeek Alvira ik had haar in geen jaren gezien en hier was ze dan met haar dochter. Jane ging met Zafira aan tafel zitten terwijl ik over mijn vendetta met Alvira aan het nadenken was." Zijn jullie samen?" Vroeg ik toen aan Joshua hij woelde door zijn haren en keek me niet aan als of ik een verschrikkelijke vraag had gesteld. Ik was blij dat Jane volwasse  er mee om ging maar Luca leek in dit geval ernstig op mij hij zou er niet mee akkoord gaan dat hij nu de open neef moet spelen. Mackenzie kwam toen ook naar beneden en keek verbaasd op "hebben we bezoek?" Ik knikte Mak was de gene die zich niet zo bemoeit met andere die leek niet op mij of op Mathiad. Zij had haar eigen karakter.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 10:44 PM

Luca
Ik keek op naar dat meisje die ik was tegen gekomen tijdens de crash." Pap wat is dit?" Vroeg ik toen alsof ik in de war was. Mijn moeder legde haar rechterhand op mijn arm "wie is zij?" "Luca dit is je nichtje en Easton's dochter Zafira." Zei oom Joshua alsof het normaal was dat hij ineens komt aankakken met een verloren nichtje." Geloof ik geen snars van oom Easton is dood gaan zonder kinderen, dat is wat jullie me hebben verteld." Ik schonk haar geen aandacht "doe niet zo naar Luca." Zei Jane toen die haar hand naar Zafira uitstak "Jane de slimste van de 3." Ik rolde mijn ogen "ik ga een sigaretje roken." Ik liep naar buiten en was helemaal in de war vooral omdat het universum haar hier naartoe had gebracht.

Jane
Ik keek Luca na en nam diep adem "dus hoe oud ben je?" Vroeg ik toen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 09:52 PM

Jane
"Ik leen helemaal niks van hem denk je nou echt dat hij mijn auto heel thuis komt brengen?" Zei ik boos tegen mijn vader. Luca kwam op dat moment binnen en gooide de autosleutels op tafel "ben je me weer aan het zwart maken lief zusje?" Zei hij grijnzend ik keek hem bespottend aan "je auto staat op de oprit." Knipoogde hij terwijl hij pap een omhelzing gaf "welkom terug."

Luca
"Alles goed in frankrijk pap?" Vroeg ik terwijl ik Jane nakeek hopend dat ze het verschil niet zou zien. Ik drukte vervolgens een kusje op mijn moeders wang "de stad is prachtig." Zei ik toen slijmend.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 09:14 PM

Jane
"Pap goed dat je er bent" zei ik "Luca is er vandoor met mijn auto." We woonde pas een week in Madrid en nu al ging alles fout. In Frankrijk kon hij zichzelf wat meer beheersen maar nu we hier woonde maakte hij mijn leven nog zuurder omdat hij zich verveelde.

Joshua
Ik zette mijn stropdas goed en was benieuwd hoe ze hun terugkeer hier vonden." Weet je zeker dat je njet mee komt?" Vroeg ik  Alvira toen. Ze had alleen foto's van Mathias zijn kinderen gezien ik denk wel dat ze benieuwd is zowel als Zafira. Die helemaal niet weet hoe ze er uit zien.. Ik voelde me slecht tegnover Alvira dat ze haar nichtjes en neef niet kende. Het was Alvira haar keuze om ze maqr gescheiden te houden vooral hoe ze nog een beetje rauwde om Easton. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 02:33 PM

Luca
Ik liet een vrrbluft lachje gaan ze moest is weten hoe goed verzekerd ik was. Ik pakte mijn portemonee uit mijn achterzak en schoof haar 50 euro in haar hand voor de starbucks." Hou het wisselgeld maar" zei ik tegen haar ik keek vervolgens op mijn apple watch "ik moet gaan." Zei ik kortaf mijn oom zal het wel regelen met de verzekering. Ik holde vervolgens ergens naartoe opzoek naar een taxi ik moest nu wel echt naar een dealer die gele Porsches verkocht voordat Jane me onthoofde. 

Jane
"Ugh hij is verschrikkwlijk" klaagde ik tegen mijn moeder "papa moet hem gewoon naar een kostsschool ver weg sturen." Ik wilde niet in mijn moeders bentley de stad door gaan ik kende het hier niet en wilde niet van de wef afkrassen net als Luca toen hij voor het eerst zijn volvo kreeg. Ik miste frankrijk en mijn vriendinnen ik was nu 17 en nog steeds single waarom was ik zo moeilijk met jongens. Luca was integendeel roekeloos met de meisjes hij neukte alles wat los zat laten we zeggen dat hij met wel heel veel dingen zwaar roekeloos is. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/14/2020 02:16 PM

Luca
Als het meisje me zo uit de auto trekt en we net op tijd weg van de auto liepen springt hij inderdaad in de fik en onstaat er een rookwolk." Shit!" Vloekte ik in het frans mijn ouders zullen me vermoorden. Ik trok mijn telefoon en belde mijn oom op die zal me wel uit de nesten helpen." Oom Josh ik heb een probleem" "nu al jongen je bent net pas aangekomen hoe groot is de schade ik schrijf wel een cheqeu uit en dan haal je vandaag een nieuwe." Hij rook al dat het om een auto ging want hrt was niet de eerste keer "bedankt." Zei ik opgelucht "ik betaal u wel terug ergens van de maand ofzo." Ik bekeek het meisje die ik helemaal vergeten was "heb jij iets opgelopen?" Vroeg ik haar ondrrzoekdend. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 01/13/2020 10:07 PM

Ts Madrid 

Saia
Ik keek rond en vond het huis prima voor ons gezin. Madrid was de stad waar we opgegroeid waren." Mam! Luca heeft mijn auto sleutels gepakt!" Riep Jane woest uit mijn kinderen waren inmiddels 18 en 17 en beide hadden ze een bloedhekel aan mekaar.. het waren natuurlijk tegenpolen." Neem de mijne maar ik moet je zusje nog ophalen van school maar ik ga wel met de limo." Mathias.zou morgen hier zijn omdat hij nog dingen te doen had in Frankrijk zijn bussines liep hardstikke goed dat is ook waarom mijn kinderen de duurste auto's, kleding noem maar op krijgen. Al was ik niet te roekeloos met geld en hun verwennen want Luca die luisterde voor geen meter.. ze zusjes waren braaf maar hij bezorgd me toch wel echt grijze haren van de 3. Bij zijn vader kon hij er doorheen maar bij mij kreeg hij een schop onder zijn kont. 

Luca
Ik racete over de snelwegen van Madrid en kon maar niet wennen aan het verschrikkelijke goeie weer en de taal. Ik kon spaans maar mijn ouders hebben toch wel mijn hele leven in Frankrijk frans lopen praten.. wat belachlijk was want ze waren hier opgegroeid. De wind door mijn haar en de geur van de zee vloog mijn neusgaten in Spanje was geweldig. Mijn zusjes porsche was toch wel effe heerlijk rijden nu mijn bentley naar de klote was gegaan in Frankrijk.. ik liep te racen met franswa en knalde zo de weg af. Mijn ouders hebben alle medische kosten wel betaald al was mijn moeder er op tegen.. en vond ze daf ik lekker mocht gaan werken en zelf mijn rekeningen zou betalen ik was tenslotte 18. Ze moet niet zo lullen Jane hoeft ook geen moer te betalen als ze haar zelf paar ongeluk verwond... bij mijn zusjes werd alles goed gepraat. Ik was nog geen eens een week 18 en ik krijg al stront over me heen we zijn rijk dus waarom zou ik werken? Als ik een meisje over zie steken en mijn versnelling op 80 staat schiet ik uit de bocht zo tegen het asfalt aan.. daar gaat Jane haar porsche. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page