Suche nach Beiträgen von Abrikoosje

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  13  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 130 Ergebnisse:


Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

von Abrikoosje am 08.10.2016 07:46

Ik wil later iets op kantoor doen.Ik wil seccetaresse worden(geen idee hoe je het schrijft.) Dat is nu echt mijn droombaan  

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: ❤ Dreamslove gaat verder!! ❤

von Abrikoosje am 27.08.2016 02:50

Ik heb ze nog niet gelezen maar ik ga het zeker een keer doen :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Wattys2016

von Abrikoosje am 15.08.2016 10:41

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Wie ben jij? Niet lullig bedoeld ofzo

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Schoolspullen

von Abrikoosje am 14.08.2016 06:55

Ik heb heel veel van vorig jaar nog over, als ik echt weer wat nodig heb kan ik altijd nog bijhalen bij mijn vertrouwde winkel. De Action!!

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Hulp gezocht!

von Abrikoosje am 10.08.2016 03:21

Ik wil wel.helpen

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Re: orpg i am mummy

von Abrikoosje am 09.08.2016 03:25

Liz
Als Djennah weer terug komt lopen pakt ze Trylano van me af en pak ik mijn eigen baby. Ik leg hem in mijn armen en kijk of die nog rustig slaapt. En gelukkig doet die dat. Ik aai hem over zijn wangen en hij slaapt gewoon rustig door.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Nieuwe orpg's

von Abrikoosje am 08.08.2016 08:38

Heeii, ik zoek nieuwe oprg's. Ik heb er op dit moment niet zo super veel en ik verveel me echt super erg in de vakantie. Dus ik wil graag mijn vrije tijd aan orpg's besteden. Dus als je een orpg wil met mij dan is het heel fijn als reageert en anders mag je me ook een mail sturen :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Schoolboeken

von Abrikoosje am 07.08.2016 12:47

Ik moet ze ophalen van school en dat is pas op 26 aug en dan moet ik 29 naar school😂

Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn!! Ik moet dinsdag 30 augustus naar school van 13:00 tot 15:00  en dinsdag heb ik introductie dag

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Re: Schoolboeken

von Abrikoosje am 06.08.2016 04:02

Ik vind schoolboeken voor school begint ook altijd tof haha, op dat moment lijkt het me altijd ook nog interessant. Geschiedenis is trouwens echt leuk als je een goede leerkracht hebt (: Veel plezier en succes dit schooljaar!

Ik hoop ook dat ik een leuke leerkracht krijg anders wordt het vak saai en geschiedenis is nou net zo leuk haha!!. Als jij ook nog naar school moet jij ook super veel plezier en succes!!

Het kan er niet moeilijk uitzien, maar er itten altijd wel lastige dingen er in verstopt, he? Blijf daar please op voorbereid, zodat je dit jaar toch makkelijker kan halen. Maar het komt vast goed en heel veel succes. Ik moet mijn boeken nog binnenkrijgen, wss de laatste week van de vakantie en dan worden ook de klassen bekend gemaakt. Ik ben wel benieuwd bij wie ik in mijn examenjaar in de klas komt.

Engels zag er vorig jaar ook niet moeilijk uit maar dat was het wel haha, ik hoop dat je een leuke klas krijgt! Gelukkig heb ik bijles voor engels dus hopelijk krijg ik dit jaar betere cijfers, want vorig jaar haalde ik super veel onvoldoendes.

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

Abrikoosje

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 671

Schoolboeken

von Abrikoosje am 06.08.2016 03:28

Ik heb zojuist mijn schoolboeken binnengekregen. Ik heb even zitten rondneuzen in mijn schoolboeken en het ziet er tot nu toe helemaal niet moeilijk uit. Er zijn wel een paar vakken bijgekomen zoals: Duits, economie en aardrijskunde en geschiedenis maar ik ga ook naar de tweede toe. Ik kwam aanfietsen want ik was naar het dorp geweest met een vriendin en ik zag al een busje mijn straat inrijden en ik dacht in mijn hoofd: YES MIJN BOEKEN ZIJN ER. Een normaal mens hoort daar niet blij om te zijn want dat betekend dat school er ook weer aankomt maar ik was helemaal door het dolle heen omdat ik super veel zin heb in school. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  13  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite