Schoolboeken

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Schoolboeken

from Abrikoosje on 08/06/2016 03:28 PM

Ik heb zojuist mijn schoolboeken binnengekregen. Ik heb even zitten rondneuzen in mijn schoolboeken en het ziet er tot nu toe helemaal niet moeilijk uit. Er zijn wel een paar vakken bijgekomen zoals: Duits, economie en aardrijskunde en geschiedenis maar ik ga ook naar de tweede toe. Ik kwam aanfietsen want ik was naar het dorp geweest met een vriendin en ik zag al een busje mijn straat inrijden en ik dacht in mijn hoofd: YES MIJN BOEKEN ZIJN ER. Een normaal mens hoort daar niet blij om te zijn want dat betekend dat school er ook weer aankomt maar ik was helemaal door het dolle heen omdat ik super veel zin heb in school. 

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Schoolboeken

from Definitie on 08/06/2016 03:33 PM

Ik vind schoolboeken voor school begint ook altijd tof haha, op dat moment lijkt het me altijd ook nog interessant. Geschiedenis is trouwens echt leuk als je een goede leerkracht hebt (: Veel plezier en succes dit schooljaar!

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Schoolboeken

from Supermodelkaty on 08/06/2016 03:40 PM

Het kan er niet moeilijk uitzien, maar er itten altijd wel lastige dingen er in verstopt, he? Blijf daar please op voorbereid, zodat je dit jaar toch makkelijker kan halen. Maar het komt vast goed en heel veel succes.

Ik moet mijn boeken nog binnenkrijgen, wss de laatste week van de vakantie en dan worden ook de klassen bekend gemaakt. Ik ben wel benieuwd bij wie ik in mijn examenjaar in de klas komt.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schoolboeken

from Abrikoosje on 08/06/2016 04:02 PM

Ik vind schoolboeken voor school begint ook altijd tof haha, op dat moment lijkt het me altijd ook nog interessant. Geschiedenis is trouwens echt leuk als je een goede leerkracht hebt (: Veel plezier en succes dit schooljaar!

Ik hoop ook dat ik een leuke leerkracht krijg anders wordt het vak saai en geschiedenis is nou net zo leuk haha!!. Als jij ook nog naar school moet jij ook super veel plezier en succes!!

Het kan er niet moeilijk uitzien, maar er itten altijd wel lastige dingen er in verstopt, he? Blijf daar please op voorbereid, zodat je dit jaar toch makkelijker kan halen. Maar het komt vast goed en heel veel succes. Ik moet mijn boeken nog binnenkrijgen, wss de laatste week van de vakantie en dan worden ook de klassen bekend gemaakt. Ik ben wel benieuwd bij wie ik in mijn examenjaar in de klas komt.

Engels zag er vorig jaar ook niet moeilijk uit maar dat was het wel haha, ik hoop dat je een leuke klas krijgt! Gelukkig heb ik bijles voor engels dus hopelijk krijg ik dit jaar betere cijfers, want vorig jaar haalde ik super veel onvoldoendes.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

SabrinaJong...

21, female

  Level 7

Posts: 96

Re: Schoolboeken

from SabrinaJongwood on 08/07/2016 10:41 AM

Ik moet ze ophalen van school en dat is pas op 26 aug en dan moet ik 29 naar school😂

"Demon Pox"

Reply

Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Schoolboeken

from Abrikoosje on 08/07/2016 12:47 PM

Ik moet ze ophalen van school en dat is pas op 26 aug en dan moet ik 29 naar school😂

Ik hoop dat ze niet zo zwaar zijn!! Ik moet dinsdag 30 augustus naar school van 13:00 tot 15:00  en dinsdag heb ik introductie dag

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Schoolboeken

from Supermodelkaty on 08/08/2016 03:24 PM

Engels zag er vorig jaar ook niet moeilijk uit maar dat was het wel haha, ik hoop dat je een leuke klas krijgt! Gelukkig heb ik bijles voor engels dus hopelijk krijg ik dit jaar betere cijfers, want vorig jaar haalde ik super veel onvoldoendes.

Ohhh, dat hoop ik ook voor je. Maar thnxxx

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EssieLovesYou

26, female

  Level 14

Posts: 1733

Re: Schoolboeken

from EssieLovesYou on 08/09/2016 02:01 PM

De eerste 3 zijn binnen. De rest volgt nog halverwege augustus. :)

spreuk.png

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Schoolboeken

from Violet. on 08/10/2016 01:50 AM

mijn boeken moeten nog komen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Schoolboeken

from Writer4ever on 08/10/2016 03:46 PM

Bij ons was het het eerste jaar dat we onze schoolboeken zelf moesten bestellen. Ervoor werd dat gewoon allemaal via school geregeld en kregen we deze de eerste schooldag mee naar huis. Natuurlijk stond op die brief dat je de boeken het best voor 9 juli bestelde en ik heb ze pas een week geleden bestelt haha oeps. Ik hoop dat ze er nog op tijd zijn haha!

Reply

« Back to forum