Search for posts by LostSouls

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 05/16/2020 03:54 PM

Asher
Ik keek van Luca naar Jane en het viel me op dat er blijkbaar meer uitleg bij nodig was dan dat Jane me nu had verteld. Ik fronste als Luca ook echt geaggiteerd reageerde. 'Because she is actually nice to me and doesn't keep secrets.' zei ik tegen hem. 'We were best friends Luca. I can't see that now. I want to be best friends. but you have to act like one.'zei ik hem en zuchtte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 05/14/2020 05:45 PM

Asher
'Dat snap ik best, maar dat geeft hem nog geen reden om zich zo te gedragen.' zei ik en zuchtte. Ik wilde geen ruzie met Luca, maar ik was koppig. Als ze vertelde dat het een beetje mis is gegaan met Luca voelde ik me schuldig. Niet dat ik er op die leeftijd iets aan kon doen. Ik kon niet tegen de verhuizing in gaan. Als ik kon kiezen was ik in Frankrijk gebleven. Ik keek op als ik Luca hoorde en haalde mijn schouders op. 'Vroeger.' zei ik en beet even op mijn lip.

Zafira
Ik had mijn joint opgerookt en liep vervolgens terug naar binnen waar ik langs mijn kluisje liep om de boeken te nemen voor de volgende les. Niet dat ik me daar op zou kunnen focussen. Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik een appel kocht om nog snel op te eten voor dat de les zou beginnen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 05/09/2020 08:51 PM

Asher
Ik keek naar Jane en schudde mijn hoofd. 'Hij gedraagt zich als een eikel. Hij verdient geen gesprek.'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Ik wou gewoon dat het zoals vroeger was. Toen we nog in Frankrijk waren.'zei ik en leunde tegen haar tafeltje. We waren toen echt dik met elkaar, maar nu waren we beide veranderd waardoor we elkaar eigenlijk een beetje uit het oog verloren.

Zafira
Met een tevreden zuchtje liep ik naar buiten om een jointje op te steken. Ik ging op het muurtje zitten en dacht aan vanavond. Het moest vlekkeloos verlopen. Ik kon echt geen fouten maken, dan zagen ze zo door me heen en kwam ik er nooit achter wie mijn vader had laten omleggen. Auto ongeluk mijn reet. Hij was omgelegd en ik zal niet rusten voor ik wist wie. Ik zou diegene zelf omleggen. Maar eerst zijn of haar leven miserabel maken. Te beginnen bij het vermoorden van zijn of haar dierbaren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 03/20/2020 02:00 PM

Zafira
Zodra de les was afgelopen pakte ik mijn spullen bij elkaar en liep ik naar de dames wc's als ik mijn telefoon voelde trillen. Mijn 2e telefoon. Het was een bericht met het tijdstip en verdere instructies voor vanavond. Ik glimlachte zwakjes en deed mijn telefoon weg. Ik keek naar mezelf in de spiegel en schudde even mijn hoofd. Het is nu alleen nog ik en mezelf. Geen afleiding meer. 


Asher
Ik keek Zafira na die snel de klas uit was en zuchtte. Ik kwam ook maar langzaam overeind en keek hoe Scott opstond en weg liep. Ik keek naar Jane en glimlachte. 'Honger?' vroeg ik haar. Ze was de enige van die hele familie die me nu nog good vibes gaf. Zafira was te druk bezig met zichzelf en weet ik veel wat. Luca gedraagde zich als een eikel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 03/12/2020 10:37 PM

Zafira
Ik balde mijn vuisten geïrriteerd als hij duidelijk maakt dat hij me weg wou hebben. 'Prima, begin niet te janken als je een kogel door je kop krijgt gejaagd.' zei ik en draaide me om. 'Oh wacht nee. Dan kan je helemaal niet meer huilen.' zei ik en liep vervolgens naar de andere kant van het lokaal. Ik ging achter Jane zitten en sloeg mijn boek open. Het was bijna zover. Mijn eerste klus. Ik kon me beter daar op focussen. Het ging prima voordat Luca en Jane naar hier kwamen. 

Asher
Nadat ik de joint had opgerookt liep ik op mijn gemak naar het lokaal. De les was nog net niet begonnen. 'Asher, fijn dat je optijd bent. Ga zitten.' zei de docent sarcastisch. Ik ging naast Zafira zitten en keek onderweg Scott aan die naast Jane was gaan zitten. Irritant. Ik merkte op dat Zafira niet in the mood was dus ik liet haar ook maar met rust.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 03/11/2020 08:48 PM

Zafira
Ik stond bij Asher en onze "vriendengroep". Ik had nauwelijks slaap gehad. Mam was de hele nacht van streek geweest en maakte ruzie met oom Joshua. Ik keek naar Asher. 'Dat was me wat gisteravond.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Het bevalt me niet. Luca bevalt me niet.' zei ik tegen hem. 'Hij is een eikel, maar je bent teveel bezig met hem.' zei Asher. Ik keek op en zag hem net aankomen op school. Met een oogrol wendde ik me weer tot Asher. Hij moest de reden eens weten. 'Laat maar. Ik zie je in de les, oké?'zei ik en liep snel naar binnen achter Luca aan. Ik ging naast hem lopen maar keek hem niet aan. 'Je maakt een grote fout door met Paolo in zee te gaan.' zei ik tegen hem.

Asher
Ik keek Zafira fronsend na en schudde mijn hoofd. 'Wat is met haar aan de hand?' vroeg Alex. Ik zuchtte en haalde mijn schouders op. 'Geen idee, heb je een joint?' vroeg ik haar en nam deze van haar aan als ze hem me voor hield. Ik had zo geen zin in deze dag. Er hing iets dramatisch in de lucht. Ik voel het.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 02/18/2020 10:20 PM

Asher
Ik trok verveeld mijn jas aan. Het moment met Jane was het hoogtepunt van de hele avond. Ik hield hier niet zo van. Die neppe etentjes alsof iedereen oh zo goed bevriend was. Mijn vader was een keiharde zakenman. Hem interesseerde helemaal niks. Als Jane naar me toe komt glimlachte ik. 'Schei uit. Jij bent het model hier.' zei ik en keek op als mijn vader me riep. 'Het was leuk met je. Ik zie je op school?'zei ik en liep vervolgens achter mijn vader aan naar buiten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 02/05/2020 10:46 PM

Zafira
Tijdens de autorit naar huis was mam een beetje gekalmeerd. Meestal als ze zich rot voelde of huilde om mijn vader dan kreeg ze erna ruzie met oom Joshua dus dat zal zo thuis wel volgen. Ik haalde diep adem en stapte eenmaal thuis snel de auto uit op weg naar de lift. Ik moet gewoon alleen blijven. Op mezelf. Dat was beter. Dan had ik geen gezeik en kon ik doen wat ik zelf wou zonder anderen in gevaar te brengen of in dit soort situaties te komen. Eenmaal op onze verdieping stapte ik de lift uit en ging meteen door naar mijn kamer waar ik de muziek keihard opzette zodat ik de ruzie niet hoefde te horen. Ik ging op bed liggen en bekeek instagram.

Asher
Als mijn vader dat voorstelde verslikte ik me zowat in mijn eten. 'Sinds wanneer interesseer jij je in mijn buitenschoolse activiteiten? Nee bedankt.' zei ik tegen hem. 'Het was een voorstel, geen reden om een brutale mond te hebben jongen.' zei hij. Zo kon ik hem weer. Ik hield nu dan ook maar mijn mond en at mijn bord verder leeg. Dan kon ik zo snel mogelijk naar huis waar ik me kan opsluiten op mijn kamer. Weg van de man die mij door en door haatte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 02/05/2020 08:17 PM

Zafira
Ik veegde een verdwaalde traan weg en keek op als ik verderop stemmen hoorde. Ik zag mijn moeder bij Luca staan die verderop stond. Ik zuchtte en stapte uit. Ik liep ernaartoe en legde mijn handen op die van mijn moeder die de kraag van Luca vast hield. 'Laat het mama. Hij is het niet waard.' zei ik tegen haar. Ik zag hoe ze haar tranen niet meer kon bedwingen en in tranen uitbarstte. Ze liet Luca huilend los. Ik keek naar mijn oom die haar opving en naar de auto bracht. 'Praat niet over zaken waar je geen kennis van hebt.' zei ik tegen Luca en liep vervolgens terug naar de auto om naar huis te gaan. Ik was klaar met deze avond.

Asher
Ik glimlachte en stond ook op om naar de eetzaal te lopen. Deze was echter ver leeg. Het gezin van Zafira was weg, net als Luca. Ik ging zitten en keek naar het eten wat stond te verpieteren omdat niemand at. Er was aan de spanningen te voelen wat voorgevallen en ik hoopte maar niet dat het iets was wat mijn vader had veroorzaakt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 02/01/2020 11:26 PM

Zafira
Als hij mijn vader erbij haalt had ik graag gewilt dat ik mijn pistool bij me had. Al snel kreeg hij te maken met de consequenties en ik hoefde er niets voor te doen. Misschien was het niet slim om hem uit huis te zetten. Meestal ging het daar nota bene fout. Ik beet op mijn lip en kwam overeind. 'Ik kan hier niet zijn.' zei ik tegen iedereen en liep vervolgens de dinerzaal uit. Ik haalde diep adem en ging naar buiten. Ik liep naar de auto waar ik in ging zitten op de achterbank. Ik haalde een klein foto'tje van mijn vader uit mijn beurs en keek ernaar. Niemand die wist dat je iemand kon missen zonder hem ooit te hebben gekend, behalve ik.

Asher
Ik keek naar Jane als ze dat vraagt en ik slikte. 'Ik heb geen reden om niet aardig tegen je te doen.' zei ik tegen haar. Ik legde de controller naast me en zuchtte even. 'Het spijt me voor al die jaren dat ik je gepest heb met Luca. Het was belachelijk, al helemaal omdat ik je niet haatte.'

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page