Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/31/2020 07:25 PM

Zafira
Ik beet op mijn tong en schud mijn hoofd. Ik was niet dom. Ik was het tegenovergestelde van dom. Ik liep achter ze aan naar binnen en ging naast mijn moeder aan tafel zitten. 'Wat lief van je moeder. Hij zal vast heerlijk smaken Pablo. Bedank haar voor me.' zei Saia tegen de twee. 'Kijk maar uit dat u dalijk niet stoned aan een tafel zit.' zei ik en keek waarschuwend naar Pablo en Luca. 'Waarom zou je zoiets zeggen, Zafira?' vroeg mijn moeder me streng. 'Vraag maar aan Luca. Blijkbaar weet hij er alles van.' Iedereen keek vervolgens de twee aan waardoor bij mij een klein grijnsje te zien was.

Asher
Ik lachte en gaf haar een zacht duwtje. 'Je deed het goed voor een eerste keer. Toen ik voor het eerst gamede was ik zo klaar.'zei ik met een lachje. Luca had me leren gamen. Mijn vader had er alles behalve behoefte aan om tijd met me te besteden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/30/2020 09:42 PM

Zafira
Ik keek waarschuwend naar Pablo. 'Had ik jou niet gezegd op te rotten van mijn familie?' vroeg ik hem en keek vervolgens naar Luca. 'Misschien moet je dit soort zaken, als je je daar überhaupt in wilt mengen, niet op de oprit van je ouderlijke huis doen.' zei ik tegen hem en zag dat Pablo zijn mond open wou trekken maar aan mijn blik had hij genoeg om zijn mond te houden.

Asher
'Tuurlijk.' zei ik tegen haar en begon haar de controller uit te leggen en welke functies de knopjes hadden. 'Het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even onder de knie krijgen. Aangezien je de slimste hier in de kamer bent zal je dat vast lukken.'zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 11:15 PM

Zafira
Als Luca zich toch liet zien keek ik hem kort aan. Wat ook niet ander kon aangezien hij meteen weer weg ging. Ik wou beginnen over de ruzie tussen de twee, maar voelde een telefoon trillen. Mijn telefoon. Het was de burner telefoon. 'Ik moet even, ik ben zo terug.'zei ik en voelde de spanning door mijn lijf gieren. Ik liep naar buiten waar ik mijn telefoon opnam en een mannelijke stem hoorde. 'Zaterdag avond, 7 uur bij de Haven van Valencia. Houd je telefoon in de gaten voor verdere instructies.'zei de stem wanneer meteen werd opgehangen. Mijn eerste opdracht. Geweldig. Als ik verderop Luca met Pablo zie liep ik erop af. 'Lukt het hier?' vroeg ik en zag hoeveel drugs Pablo aan Luca gaf.

Asher
Ik negeerde ze allemaal maar gewoon. Als uiteindelijk Zafira weg gaat en me hier alleen liet met Jane keek ik kort naar haar op. 'Doe je mee?' vroeg ik haar en hield de tweede controller naar haar uit. Misschien had het geen zin om hier te zitten mokken tot het einde van het etentje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 10:36 PM

Zafira
We liepen naar een andere kamer dan de ouders en kwamen bij een grote game kamer uit. Ik keek mijn ogen uit en liet me vervolgens zakken in een zitzak. 'Wat de fuck.' zei ik stomverbaasd en keek op als Jane vertelde dat Luca waarschijnlijk niet zou komen. 'Vanmiddag zei hij anders. Volgens mij accepteerd hij me nog altijd niet.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik keek naar Asher die niet echt reageerde. Hij pakte alleen een console en zette de XBox aan. Ik keek naar Jane en beet op mijn lip.

Asher
We liepen naar de game kamer waar ik maar gewoon ging gamen. Als Jane dan het nieuws brengt dat Luca niet komt wist ik niet of ik teleurgesteld of opgelucht moest zijn. Ik miste mijn beste vriend, maar hij gedroeg zich als een verwende eikel die meteen meent mijn status hier te kunnen inpikken. Ik koos een spel uit en begon eigenlijk te spelen terwijl ik mijn gehoor afzonderde van Jane en Zafira.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 10:21 PM

Asher
We liepen binnen zodra Saia de deur open had gedaan. Vroeger was het zowat mijn 2e moeder. Ofja... Mijn eerste moeder heb ik eigenlijk nooit gekend dus ik heb nooit geweten hoe ik me bij haar moest voelen. 'Kleine jongens worden groot.' zei ik tegen haar. Als ook Mathías erbij kwam glimlachte ik naar hem. 'Welkom Asher. Lang niet gezien.'zei hij. Ik knikte en keek naar Jane die er stond. Ze zag er inderdaad prachtig uit. Ik beet op mijn lip en keek op als ik achter me de stemmen van Zafira en haar familie hoorde.

Zafira
Als we er eindelijk waren stapte ik uit en liep ik ver voor mijn moeder en Joshua uit naar binnen. 'Hallo, Saia. Mathías.' zei ik tegen de twee en gaf ze gewoon een hand. Het was familie maar ik wist me nog niet hoe te gedragen. Ik glimlachte naar Jane en nam kort haar pols vast. 'Ik heb je vandaag niet meer gezien op school.'zei ik haar en keek vervolgens op naar Asher. Aan zijn gezicht te zien had hij echt geen zin om Luca zo onder ogen te komen.

Mathías
Ik voegde me bij het gezelschap en gaf Gale een hand. 'Goed je weer te zien Gale. Hoe gaan de zaken?' vroeg ik hem en raakte zo in gesprek. Als vervolgens ook Joshua en Alvira zich bij ons sloten waren we zo goed als compleet. 'Laten we naar de eetkamer gaan.' stelde ik voor en begeleidde iedereen naar de eetkamer voor ik Luca zou roepen onderaan de trap. 'Schiet je op, het bezoek is er!'riep ik naar boven en ging vervolgens terug om iedereen wat te drinken in te schenken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 08:57 PM

Mathías
'Ga je het nu op mij afschuiven? Jij begon ermee hoor. Ik wou eerst helemaal niet terug vanwege Easton.' zei ik tegen haar. 'Het gaat echt niet alleen om Alvira en Zafira. Nota bene wouden die twee zelf naar Elite. Het zal Jane leren een ruggengraat te krijgen en Luca weet de afspraak.' zei ik tegen haar. Als ze vervolgens roept dat Gale met Asher komt zuchtte ik. 'Zullen we geen ruzie maken hierover?'

Zafira
Ik had me helemaal klaargemaakt en kreeg vervolgens een app'je. Ik keek op het scherm. Het was van Asher. - SOS ik moet naar de Hugues. Please kom, ik ga niet lekker met ze. - Ik zuchtte. - Ik moest er sowieso heen, zie je daar x - Ik haalde mijn leren jasje uit de kast en had eronder een spijkerbroek met scheuren en een shirt. Mijn schoenen waren van Balenciaga en mijn haar was zoals altijd stijl. Ik liep naar beneden waar mam en oom Joshua al klaar stonden. 'Ga je zo?' vroeg mijn moeder. Ik rolde mijn ogen. 'Het is gewoon eten bij familie, we gaan niet naar een chique restaurant.' zei ik tegen hen en liep naar de lift die ons naar de lobby bracht. 'Fijne avond, dames, heer.'zei de receptioniste. Ik knikte en liep naar buiten waar de limo al klaar stond.

Asher
Waarom moest dit nu weer. Dit ging echt ongemakkelijk worden. Ik had mijn duurste merkkleding aangetrokken en mijn sigaretten meegenomen. 'Werd tijd. Kom, we komen nog te laat.'zei mijn vader lichtelijk pissig. Ik stapte bij hem in de auto en zat de hele tijd op mijn telefoon te kloten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 08:36 PM

Zafira
Ik was thuis gekomen en had mijn huiswerk gemaakt. Niet dat ik er veel zin in had gehad, maar ik moest er iets voor doen om op Elite te mogen blijven. Als er zacht op mijn deur werd geklopt keek ik op. 'Binnen.' zei ik en zag mijn moeder naar binnen komen. 'Ga je je klaarmaken? We gaan zo.' zei ze. Ik zuchtte. 'Waarom gaan we eigenlijk. Het is niet alsof je het zo leuk vind daar en we zijn helemaal niet welkom in die familie.' zei ik tegen haar. 'Soms moet je dingen doen die je niet leuk vindt.'zei ze. Ik rolde mijn ogen en begon me maar klaar te maken zodra ze de deur sloot. 

Asher
Ik lag op bed met een joint tussen mijn lippen naar het plafond te staren. Sinds ik thuis was had ik alleen nog maar aan vanmiddag kunnen denken. Jane verdiende dat echt niet. Ze deed niemand kwaad. Alleen omdat ze net wat anders was dan de rest? Ik zuchtte en nam een diepe hijs. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 02:09 PM

Zafira
Ik keek naar hem. 'Ik huil niet, ik heb gewoon last van allergieën.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Geloof me als ik je vertel dat ik geen keus heb. Onze moeders hebben een hekel aan elkaar dus ze gaat me verplichten om mee te gaan. Al is het al om te bewijzen wat voor een goede moeder ze is.'zei ik tegen hem.

Asher
Ik liep naar mijn kluisje waar ik snel een sleutel in een zakje coke doe en de kleine hoeveelheid op snoof. Ik moest toch op de een of andere manier door deze dag komen. Ik haalde een hand door mijn haar en deed vervolgens mijn kluisje dicht waarna ik naar het lokaal doorliep. Wat was ik blij als deze dag over was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 01:37 PM

Asher
Als Scott aan komt gelopen schudde ik mijn hoofd. 'Als er iemand binnen was gekomen voor ik er was dat gedoe niet belangrijker geweest. Waarschijnlijk heb je het zelf veroorzaakt.' zei ik tegen hem en liep met een schouderduw langs hem. Ik zal altijd team Zafira zijn. Stront vent dat het is. Zag je hoe hij naar Jane keek?

Zafira
Ik gaf Luca een sigaret en ging tegen het muurtje leunen. 'Scott. Hij is niet belangrijk.' zei ik en nam de laatste hijs van mijn sigaret die ik vervolgens weg mieterde op de grond. 'Niet meer tenminste.'zei ik en beet op mijn lip. Ik wou hier niet meer zijn. Vandaag niet. Ik moest me terugtrekken en herpakken. Mijn telefoon ging. Heel even dacht ik dat het telefoon twee was, maar het was mijn eigen telefoon. Bericht van mijn moeder. Vanavond een etentje bij de Hugues. 'Nou dat word gezellig vanavond.' zei ik zuchtend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 12:50 PM

Asher
Ik bekeek haar kort en knikte. Ik liep de deur uit en bleef daar tegen de muur staan zodat niemand naar binnen zou gaan. Scott was daar blijkbaar niet zo goed in. Ik haalde een hand door mijn haar. Wat was deze zwak voor haar opeens. De meid die mijn eerste kus had gestolen. Uiteindelijk was het natuurlijk geen big deal, maar op die leeftijd wel. 

Zafira
Ik keek op als Luca opeens tussen beide kwam en nam een paar trekken van mijn sigaret achter elkaar. Als opeens Luca bekent mijn neef te zijn keek ik op en fronste kort. Hij wist zo wel Scott weg te jagen. Ik keek naar Luca en beet op mijn lip. 'Dankje.' zei ik zacht mompelend omdat ik het eigenlijk niet toe wou geven. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page