Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 12:38 PM

Asher
'Denk je dat ik me laat beïnvloeden over wat Luca zegt?' vroeg ik haar. 'Ik hoef voorlopig niks meer van Luca te weten.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip.

Zafira
'Fack jou Luca. Je wou niks van me weten, bemoei je dan niet met mijn leven.' zei ik tegen hem en liep met een schouderstoot langs hem naar buiten. Gewoon voor de school waar ik een normale sigaret opstak. Ik legde mijn hoofd kort in mijn handen als ik dan opeens de stem van Scott hoor. 'Zaf, ik..' begon hij, maar ik liet hem niet uitspreken. 'Flikker op Scott.' zei ik en liep op hem af. 'Je bent een ongelofelijke klootzak.'zei ik terwijl ik hem een paar duwen gaf. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 12:01 PM

Asher
Ik keek op als ze uit de douche komt. 'Blijkbaar niet.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Ik vroeg of je oké bent.'zei ik tegen haar en kwam overeind. 'Het spijt me dat ik vanochtend zo uitflipte, maar ik meen wel wat ik zei.'zei ik tegen haar. Ik beet op mijn lip. 

Zafira
Als Luca opeens naast me staat keek ik naar hem op, maar keek snel weer naar de grond. 'Hoezo, alles gaat prima.'zei ik tegen hem en keek weer op. Beter had ik dat niet kunnen doen, want mijn ogen kruisden weer direct met die van Scott. Hij wou naar me toe komen, maar ik schudde mijn hoofd met een waarschuwende blik. Hij zou hier klappen krijgen, midden in de kantine. 'Nog iets anders? Wil je me nog een keer voor hoer uitmaken? Geldwolf. Zeg het maar.'zei ik tegen Luca en keek hem dit keer direct in zijn ogen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/29/2020 11:13 AM

Zafira
Ik voelde tranen langs mijn wangen rollen en werd boos op mezelf. Zo ben ik niet. Ik ga niet zielig janken op een toilet. Ik veegde mijn tranen droog en kwam uit de wc. Bij de wasbak waste ik mijn handen en liet koud water over mijn polsen lopen om te kalmeren. Daarna droogde ik mijn handen en keek nog in de spiegel waar ik de restjes make up onder mijn ogen, wat was uitgelopen, wegveegde. Ik liep naar buiten en liep naar de kantine waar ik op een stoel ging zitten en mijn oortjes in deed.

Asher
Ik maakte me zorgen om Jane. Waarom wist ik niet, want blijkbaar waardeerde ze het niet. Het zou me eigenlijk ook helemaal niet moeten schelen. Toch stond ik op en liep ik de kantine uit waar ik zocht naar haar. Als ik water hoor lopen in de jongenskleedkamer liep ik binnen. De douches waren om een hoek dus ik zag niet wie er aan het douchen was, maar als ik de vieze trui van Jane zag liggen wist ik genoeg. 'Ben je oké?'vroeg ik en ging op het dunne bankje zitten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 11:10 PM

Zafira
Ik nam een diepe hijs en genoot van de wiet. Zodra mijn jointje op was gerookt gooide ik het restje weg en liep vervolgens terug naar binnen. Als ik Scott met iemand een lokaal in zie glippen verslikte ik me bijna in mijn eigen ademhaling. Wat de fuck deed hij hier? De eerste jongen waar aan ik mij vol had overgegeven. De jongen die op 1 ding na alles van mij wist. De jongen die mijn hart brak door met fucking Florence naar bed te gaan. Dat is waar de haat en rivaliteit tussen Florence en mij vandaan kwam. Ik liep naar het lokaal en zag dat hij met Jane was. Ik schudde mijn hoofd en liep snel door naar de toiletten. Als er 2 meiden stonden te praten keek ik ze boos aan. 'Opzouten!' riep ik naar de twee die opschrokken en bang weg liepen. Ik voelde mijn ademhaling versnellen en ging op een van de wc's zitten. Alles kwam weer terug en ik kon de zwakke ik even niet meer buiten sluiten.

Asher
Ik liep met iedereen naar de kantine. Als dan Jane belachelijk werd gemaakt en vervolgens er een milkshake over haar heen vliegt werd ik woedend. Ik maakte al aanstalte om in te grijpen als dan opeens een bekend gezicht opduikt. Scott fucking Reign. Hij was de enige die het voor elkaar had gekregen om Zafira te breken. Ik zag haar nergens, dus misschien wist ze nog niet dat hij hier was. 'Dit gaat problemen geven.' zei Isa. 'Alsof er niet al genoeg bij zijn gekomen.'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 10:23 PM

Zafira
Als de les voorbij was stond ik op zonder ook maar iets te zeggen tegen Luca. Het was pauze. Ik liep meteen door naar de plek achter de school. De blind spot. Geen camera's, geen mensen. Niks. Ik ging op het muurtje zitten en stak een jointje op. Ik mocht dan wel populair zijn, ik liep niet erachteraan. Ik was prima op mezelf. Gaf me tijd om na te denken.

Asher
De hele les was ik afgeleid geweest. Jane zat naast Pablo die ervan zou genieten dat hij onder mijn huid kroop. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en keek naar Leith die op me af kwam gelopen. 'Wat is er met jou en wonderboy gebeurd?' vroeg hij. Het was iedereen al opgevallen dat Luca en ik ruzie hadden. Hij was ook gewoon een eikel. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 01:27 PM

Zafira
Langzaam begon de klas binnen te stromen. Ik deed dan ook mijn oortjes uit en sloeg mijn boek open zodra de les begon. Nog geen 10 minuten later kwam Luca binnen gestormd en natuurlijk moest hij weer net naast mij geplaatst worden. Ik voel even langs mijn neus piercing en probeerde zijn aanwezigheid maar verder te negeren. 

Asher
'Waarom ben je zo koppig? Je hebt ook je hele leven onder een steen geleefd Jane. Je weet niet hoe het hier werkt op Elite. Je weet niet hoe sommige jongens kunnen zijn omdat jij je d'r nooit voor interesseerde. Luister godverdomme eens een keer wanneer mensen proberen je van fouten te behoeden.' zei ik tegen haar. Ik zuchtte en liet haar achter voor de school waarna ik naar mijn lokaal liep. Door dit gezeik was ik te laat gekomen. 'Nog een laat komer. Ga zitten Asher.'zei de docent. Ik keek waar plek was en zag achterin Luca zitten. Ik negeerde hem volkomen en ging ergens voor aan zitten omdat er geen plaats was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 12:55 PM

Asher
Ik keek naar Jane. Die mijn blik ontweek. 'Je kan me gerust aankijken als je me iets vraagt. Ik bijt niet.'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Ik heb geen idee waar hij is. Hij was gister een ongelofelijke zak dus ik heb hem in de club achtergelaten.' zei ik tegen haar en sloeg mijn armen over elkaar. 'Over gister gesproken. Je kunt beter niet met Pablo om gaan. Hij is geen goed nieuws.' zei ik tegen haar en keek rond. Zafira was er niet meer. 'Zafira heeft gelijk. Ze kan mensen goed lezen dus als ze je iets zegt... Ik zou luisteren als ik jou zou zijn.' zei ik tegen haar. 'Zeg haar niet dat ik dit gezegd heb, want dan hoor ik er het einde nooit meer van.'

Zafira
Ik liep alvast naar het lokaal. Het was nog leeg dus ik ging achterin zitten en deed mijn oortjes in. Om de tijd te doden scrollde ik door socials. School interesseerde me nu een heel stuk minder. Ik wou gewoon aan de slag zodat ik wraak kon nemen voor mijn vader. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 12:35 PM

Zafira
'Je hebt echt wat gemist toen je gisteren naar huis bent gegaan.'zei Leith. Ik zuchtte en haalde mijn schouders op. 'Ik had er geen lol meer in.'zei ik tegen ze. Het was eerder gewoon code taal dat ik alles wat ik gisteren gekregen had moest verstoppen. Sinds ik thuis was heb ik alleen maar die werktelefoon in de gaten gehouden of mijn eerste opdracht al binnen zou komen. 'Ik ga even naar mijn kluisje oké?'zei ik tegen ze en keek naar Jane die naar Asher liep om te praten. Ik liet het maar voor wat het is. Ik kon nu beter alleen zijn zodat ik geen zwakheden had dan dat ik me met van alles begon te bemoeien. Ik liep naar mijn kluisje en nam mijn boeken er uit.

Asher
Ik lachte met mijn vrienden als ik vervolgens Jane haar stem mijn naam hoor zeggen. Ik was best pissig hoe ze gister met Pablo bezig was, maar goed. 'Wat is er?'vroeg ik haar en stapte een paar stappen weg van de groep. Zij hoeven niet mee te krijgen waar we over praten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/28/2020 12:14 PM

Asher
Hij begon me verdomme onder mijn huid te kruipen. 'Weet je wat, veel plezier man.' zei ik en kwam overeind. Ik zou nu serieus mijn eigen feest gaan verlaten. Mijn buzz was helemaal weg. Ik liep de club uit en stak een sigaret op. Het was niet hetzelfde met Luca hier in Madrid. Ik trapte een prullenbak om en stapte in de limousine die nog voor stond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 10:13 PM

Asher
Ik zuchtte. 'Tuurlijk heb ik haar gehad, maar dat betekend niet dat jij dr ook moet neuken. Ze is niet eens je type.'zei ik tegen hem en zette mijn glas weg. 'Ja sorry, ik drink te veel en heb nog niemand die ik mee naar huis kan nemen dus ik ben chagrijnig.' zei ik tegen hem en zuchtte. Eigenlijk had ik op Zafira gehoopt, maar die is nu ook al weg.

Zafira
Als ik zie dat Jane met tegenzin, maar wel gewoon veilig in de limo stapt haalde ik opgelucht adem. Mijn limo bleef ook niet meer lang weg. Ik stapte in en nam een glas champagne van de minibar in de limo en gaf aan naar huis te willen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page