Suche nach Beiträgen von LostSouls

Erste Seite  |  «  |  1  ...  313  |  314  |  315  |  316  |  317  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3178 Ergebnisse:


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 29.09.2016 09:20

Kailynn
Wanneer hij dat zei knikte ik bedankend. Eenmaal bij het gebouw stapte ik uit en keek naar Jace. Ik had een hele mansion verwacht. Wanneer we binnen waren keek ik rond. Wel groot, maar alsnog, voor een miljonair? Wat zeg ik? Billionaire! Ik legde mijn spullen op de tafel en nam plaats op de bank. Niet veel later zag ik Jace met zijn blouse open terug de kamer in lopen. Kort beet ik op mijn lip en keek weg. Natuurlijk had ik het bij de shoot wel al gezien. Toch bleef het moeilijk om mijn ogen ervanaf te houden. Met een zuchtje kwam ik overeind wanneer er op de deur geklopt werd. Dat zal vast de lasagne zijn.

Chris
Wanneer ze dat voorstelde haalde ik even mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik wil je niet daarmee opzadelen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Jij moet ook eens relaxen en als je mijn assistent bent weet ik niet of dat zal lukken. Al ben ik niet meer zo druk als eerst.' Zo voerde ik dit debat meer met mezelf dan met Winttr. 'Waarom ook niet, maar het is alleen tijdelijk. Tot ik iemand heb gevonden.' 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 29.09.2016 08:32

Kailynn
Wanneer hij dat zei grinnikte ik.  Maar dat veranderd in verbazing als hij vroeg hoe ik in Bakersfield terecht was gekomen. Nu hij mijn moeder kon had ik wel verwacht dat hij mijn levensverhaal zou weten. Nu het niet zo bleek te zijn was het ook makkelijker om te liegen, maar misschien kon ik beter alles opbiechten. 'Mijn moeder is verslaafd geweest aan drank en drugs. Al die troep. We waren behoorlijk rijk toen ik kleiner was, maar ze heeft dat allemaal opgemaakt aan drank, drugs en gokken toen mijn vader stierf.' zei ik. Kort beet ik op mijn lip. 'Maar goed, zullen we het nu eens hebben over iets wat niet zo deprimerend is?' 

Chris
Nancy sneed de cheesecake aan en zette twee borden uit. 'Neem zelf ook wat, Nancy.' zei ik tegen haar. Nancy was al best lang bij me in dienst en ik was niet van plan haar de laan uit te sturen. Ik keek naar Winttr en glimlachte. 'Het was een rot meeting.' zei ik meteen en kreeg weer een beetje mijn slechte humeur, toch als ik haar weer zo bezig hoor ontstaat er een lachje. 'Ja, ik zoek inderdaad een assistent. Ik heb mijn vorige moeten ontslaan en aan die van Jace heb ik helemaal niks.' zei ik tegen haar.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 29.09.2016 05:44

Kailynn
Wanneer hij dat zegde rolde ik grijnzend mijn ogen. 'Eigenlijk ben je echt een verwende vent.' zei ik met een lachje. Geen wonder als je zoveel geld had. Ik stapte in en keek hoe hij de tomtom instelde. Zonder verder ook maar iets aan te raken reed de auto zo Bakersfield uit. Al snel heb ik in de gaten dat hij me bekijkt. 'Bevalt het je?' vroeg ik hem met een glimlach en keek naar hem. Betrapt..

Chris
Gepijnigd door de barslechte cv's van iedereen masseerde ik kort mijn eigen hoofd. Wanneer Winttr voor me staat glimlachte ik. Als ik de cheesecake zie kon mijn lach al helemaal niet met van mijn gezicht. 'Heb je die zelf gemaakt?' vroeg ik haar en haalde een hand door mijn haar. 'Wat lief.' zei ik tegen haar. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 29.09.2016 03:58

Chris
Wanneer ik merk dat ik echt aan het staren ben schrik ik op. Al zeker wanneer ik haar stem hoorde. 'Sorry, het was niet mijn intentie om je te begluren.' zei ik en draaide me meteen weg. Ik nam mijn apple laptop en liep ermee terug naar de woonkamer. Ik ging aan de bar zitten waar ik ook de laptop opzette en stalde de papieren ernaast op de bar uit. Ik was nog steeds bezig met de sollicitanten voor een nieuwe assistent. Aan de assistent van Jace had ik niks. Die liep de hele dag achter Jace aan.

Kailynn
'Op dit moment ga ik overal heen wat niet thuis is.' zuchtte ik en keek naar de dure sportwagen. 'Geen limo?' vroeg ik hem en liep naar de auto. 'Ik hoop een beetje dat je kunt rijden?' vroeg ik met een grijnsje en haalde een hand door mijn haar omdat de wind ze helemaal door elkaar had geblazen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 29.09.2016 12:21

Chris
Met een zuchtje liep ik de penthouse binnen. Nancy wist meteen dat het niet goed was gegaan dus hield ook wijselijk haar mond. Ik liep naar het kastje en haalde het sleuteltje ervan onder de vaas vandaan. Ik maakte hem open en haalde er een joint uit en deed hem ook snel weer dicht. Sleutel borg ik ook weer terug op. Ik liep terwijl ik hem had aangestoken naar mijn kamer om me om te kleden. Ik hoorde water lopen en keek naar de badkamer deur die een beetje open stond. Ik zag door de kier Winttr onder de douche staan. Ze kon mijn tante toch niet zijn? Ze was jonger dan mij? Ze leek niet eens op mijn moeder of op mij.

Kailynn
Wanneer ik de bel hoorde gaan liep ik richting de deur. 'Kai, Er is iemand aan de deur.' riep mijn moeder vanaf de bank. Ik rolde mijn ogen. 'Ik was al onderweg.' zei ik en opende de deur. Daar stond Jace vol in de regen. Het verbaasde me dat hij zijn chauffeur niet naast hem liet staan met een paraplu. Wanneer hij vraagt of we het nog gingen vieren keek ik even achterom naar mijn moeder op de bank. 'Voor deze keer graag zelfs. Ik moet echt even weg.' zei ik en nam mijn jas. Ook nam ik een paraplu en mijn sleutels en stak de paraplu op zodat hij al niet meer in de regen stond. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 28.09.2016 11:49

Chris
'En waar was jij mee bezig? Werk. Waar ben je altijd mee bezig? Werk. Weet je wat.. fack jou Jace.' riep ik naar hem door de hal. Iedereen keek om, maar op dit moment boeide me dat niet. Ik liep naar buiten en liep naar de limousine. Ik stapte in en beet mijn kaken op elkaar. 'Naar huis.' draagde ik de chauffeur op die begon te rijden. Na een tijdje kwamen we aan bij het hotel. De deur werd open gehouden. Kort werden er foto's gemaakt en ik hoorde mijn telefoon. Please, geen Gossip Girl. Dat kon ik op dit moment even niet hendelen. Wanneer ik bij de lift kwam drukte ik op de knop voor het Penthouse en zuchtte gestresst. Ik was toe aan een goeie joint. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 28.09.2016 11:22

Chris
Ik rolde mijn ogen. Af en toe solliciteerde hij echt voor klappen. Wanneer vader begint over wat mama gewilt had schudde ik mijn hoofd. 'Alsof jij dat zou weten.' mompelde ik en kwam overeind. 'Je hebt het verkeerd gezien. Winttr had een gala jurk aan.' zei ik tegen hem. Hij bleef mooi bij haar uit de buurt, net als vader. Ze wouden niet wat het beste was voor haar. Ze wouden haar laten zijn wie ze niet is. Ik geloofde hier niks van. Gideon lulde gewoon wat om van d'r af te komen. Ik kwam overeind en liep richting de lift. Nog steeds met een nors gezicht. Eenmaal in de lift met Jace leunde ik tegen de muur. 'Ik neem aan dat we je weer zien wanneer het jou uit komt?' vroeg ik waarna de liftdeuren sluiten.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 28.09.2016 11:00

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik overdrijf niet.' siste ik boos naar Jace. Ik was zo klaar met zijn 2 gezichten. 'Ik kwam Winttr tegen op het gala met Gideon.' zei ik met tegenzin tegen vader en keek op als Gideon zo over Winttr praatte. 'Stik erin Gideon.' riep ik hem na en keek op naar vader. 'Was dit alles? Ik heb nog meer te doen dan hier te luisteren naar deze bullshit.' zei ik boos tegen de twee. Dit nieuws beviel me totaal niet. Waarom geen idee. Winttr was maar een meid die ik onderdak bood. Ik beet mijn kaken samen en keek naar buiten over de skyline van LA.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 28.09.2016 10:42

Chris
Wanneer Jace komt rolde ik met mijn ogen. Je voelde het gewoon door hun aanwezigheid dat ik er niet meer toe deed. Als pap over mam begint beet ik mijn kaken op elkaar. Gevoelig onderwerk. 'Ik dacht dat dit een business meeting was?' snauwde ik en keek op als Gideon Werst opeens voor onze neus stond. 'Hoor ik dat nou goed? Je geeft je pleegzusje gewoon weg? Wist dat er iets niet deugde met jou.' mompelde ik. Als ik vader hoor zeggen dat Winttr eigenlijk dus onze tante is ging er een schok door mijn lijf. Moest ik zeggen dat ze bij mij was, of moest ik haar verstoppen voor mijn vader en Jace? Maar dan moest ik haar ook verstoppen voor de pers. 'Wat is dit voor een onzin. Als mama een zusje had had ik het wel geweten. Ik communiceerde namelijk wel met haar.' beet ik ze toe en keek met een vuile blik naar Gideon. Hoe kon hij dit zo gemakkelijk doen? Vieze hufter. Ik beet mijn kaken op elkaar. Als het gesprek over gaat op Kailynn keek ik naar Jace. 'Wat wil ze doen? Die Kailynn is een beginnend modelletje. Jace is een Kingston. Niemand die hem wat maakt.' mompelde ik. 'Je kraamt alleen maar onzin uit.' protesteer ik.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 28.09.2016 10:44 .

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 28.09.2016 07:27

ts
---
Chris
Ik kwam binnen bij het agency van pa en knipoogde naar de receptionist. Ze lachtte verlegen terwijl ik de knoop van mijn colbert  openmaakte met een simpele beweging. Eenmaal bij de liften ging er snel een open en liet ik de lift naar de 28e verdieping gaan. Kingston Empire was een gebouw van 30 verdiepingen hoog. Op de 30e verdieping was het kantoor van vader, op de 29e verdieping was het administratieve gedeelte en op dus de 28e verdieping waren vergader zalen. Wanneer ik eindelijk aan kom stapte ik de lift uit. Ik zag mijn vader al staan met een ongeïnteresseerde blik. Verder was er nog niemand, al zou Jace niet snel volgen. Hij kwam namelijk nooit telaat bij meetings. Papa's lievelingetje. Ugh... heeft iemand een teiltje voor me om in te kotsen?

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  313  |  314  |  315  |  316  |  317  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite