Suche nach Beiträgen von LostSouls

Erste Seite  |  «  |  1  ...  314  |  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3178 Ergebnisse:


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 27.09.2016 10:35

Chris
Ik grinnikte en knikte. 'Ja jij. Waarom verbaast dat je toch steeds?' vroeg ik glimlachend en kwam overeind. Wanneer Nancy klaar was met het afruimen van de tafel begon ze met het poetsen van de keuken. Ik liep richting de bank zodat ze gewoon de tafel met een doek kon schoonmaken.

Kailynn
Ik knikte en keek hem na. 'Verdomme!' riep ik gefrustreerd toen hij weg reed en trapte tegen het stoeltje dat er stond in onze soort van voortuin. Ik ging op het stoepje zitten en keek voor me uit. Ik was zo klaar met dat arm zijn. Vroeger toen papa nog leefde en mam niet zo een grote schuld had gemaakt was alles zo fijn en perfect. Nu is mijn leven verschrikkelijk. Mijn modellen leven is het enige positieve in mijn leven. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 27.09.2016 09:53

Chris
Wanneer ze dat doet grinnikte ik. 'Gek...' grapte ik en keek naar Nancy die weer in de keuken stond. Ze begon de tafel af te ruimen toen ze merkte dat we beide klaar waren met eten. 'Ik heb nog een uurtje voor ik moet vertrekken, wat wil je doen?' vroeg ik met een glimlachje terwijl ik mijn duim af likte waar nog een beetje nutella pasta op zat.

Kailynn
Ik keek naar het pakketje geld wat hij in mijn handen drukte en keek ernaar met grote ogen. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb je hulp niet nodig, maar bedankt voor het aanbod.' zei ik en stak het terug in zijn zak. 'Ik heb er niks aan als ik steeds geld van iemand anders moet krijgen. Als ik een model moet worden moet ik dat op eigen houtje. Dan duurt het maar wat langer.' zei ik en zuchtte. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 27.09.2016 08:40

Kailynn
Zuchtend keek ik naar mijn moeder. Wat moest ik toch met haar? Wanneer ze een sigaret opstak schudde ik geïrriteerd mijn hoofd. 'Blijf hier, ik heb geen zin je weer ergens uit een goot te moeten halen.' zei ik tegen haar en trok Jace het huis uit en sloot de deur achter me. 'Waarom ben je echt hier?'vroeg ik hem meteen en liep weg van de voordeur. Ik kon mijn moeder niet in de steek laten, maar af en toe kon ik haar wel killen om dat gedrag van haar.

Chris
Terwijl Nancy haar bombardeerd met vragen luisterde ik aandachtig naar de antwoorden. Ondertussen genoot ik van het ontbijt dat Nancy voor ons had klaar gemaakt. Nu had ik geluk dat ze de laatste dagen veel had gemaakt, normaal bleven de meiden niet lang genoeg om te ontbijten. Ontbijten maakte het meteen een stuk serieuzer en daarvoor waren ze hier niet. Ze waren hier enkel en alleen om mij bezig te houden. Over een uurtje was de meeting en ik zal er geheid commentaar krijgen van Jace en mijn vader wanneer de meeting was afgelopen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 27.09.2016 12:16

Chris
'Natuurlijk kom ik terug.' zei ik met een glimlachje en haalde een hand door mijn haar. Wanneer ze mijn kraag goed deed, glimlachte ik. Nu zij hier verbleef had ik in die dagen nog geen hoeren of andere dames uitgenodigd. Dit was het langste dat ik zonder seks had gedaan in een hele lange tijd. Ik vermaakte me eigenlijk wel prima met Winttr.

Kailynn
Na een tijd lopen kwam ik thuis aan. Ik zag een limousine voor staan en herinnerde me het kenteken plaat. Ik liep snel naar binnen en trof inderdaad Jace aan. 'Wat doe je hier?' vroeg ik strak naar Jace en keek naar mijn moeder die zich had volgezopen en omringd was door legen flessen en glazen. Niemand mocht weten in welke situatie ik woonde. Dat ik niet rijk was. Als het uitkwam dat ik geen geld had zou iedereen denken dat ik de boekingen en inschrijfgeld niet kon betalen. Dan was mijn carrière over. Ik ruimde de flessen op en zette de glazen op het aanrecht. Het glas wat ze nu had gooide ik leeg en spoelde ik uit met water om het er daarna mee te vullen. 'Hier drink.' zei ik tegen mijn moeder en keek vervolgens zuchtend naar Jace.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 11:48

Chris
'Goeiemorgen.' zei ik wanneer ik merkte dat ze wakker was. 'Ik heb heerlijk geslapen, jij blijkbaar niet. Nachtmerrie gehad?' vroeg ik zacht en liet haar hand maar eens los. Ik kwam overeind. 'Ik moet vanmiddag even naar kantoor. Er is een meeting met mijn vader, broer en nog een paar belangrijke mensen. Super saai. Dus hup kom overeind. Ontbijt is bijna klaar.' zei ik met een glimlachje en trok snel een shirt aan en een joggingbroek.

Kailynn
'Ik zeg niet dat het niks betekend. Het is best een grote prestatie, maar het is pas een begin. Je moeder zal vast trots zijn wanneer ze dit ziet.'zei Kyle. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Het interesseert haar niet eens. Sinds ze zelf geen model meer is boeit haar helemaal niks meer. Ik wou dat mijn vader er nog was.' zei ik zacht en kwam overeind. 'Mijn moeder moet van die troep afblijven. Als ik er niet ben dan is er niemand om haar tegen te houden...'mompelde ik. 'Misschien kan ik toch maar beter terug gaan.' Kyle knikte. 'Goedzo.. Zal ik met je mee gaan?' vroeg hij. Zacht schudde ik mijn hoofd. 'Ga maar naar huis.' zei ik en glimlachte zwakjes.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 11:18

Kailynn
Met een warme beker koffie in mijn handen liep ik over het park met Kyle. 'Je zal toch met haar moeten praten?' zei hij. Ik zuchtte. 'Weet ik...' mompelde ik. Ze had me gebeld de afgelopen dagen dat ik terug thuis moest komen en dat ze ongerust was. Dat het haar speet. Toch had ik niet het gevoel om naar huis te gaan. Ik ben bij Kyle gebleven. 'Misschien moet ik haar terug inschrijven bij de kliniek.' zei ik tegen hem en nam een slok van mijn koffie. Als ik even verderop een magazine zag liggen raapte ik hem van het bankje op en keek naar de foto. 'Oh mijn god, dat ben ik!' riep ik met een grijns en lachte van blijdschap. 'Met Jace Kingston.' zei Kyle. Ik lachte en omhelsde hem kort. 'Mensen gaan dit zien... gaan hun mening vormen. Wat nou als iedereen me gaat haten?' ratelde ik aan een stuk door. 'Lynn, doe eens rustig.' lachte Kyle. 'Je hebt gelijk. 1 cover van een magazine betekend niks.' zei ik en ging op het bankje zitten.

Chris
Wanneer ik wakker werd probeerde ik zo lang mogelijk uit te stellen om mijn ogen te openen. Na een tijdje moest ik er dan toch aan geloven en keek naast me. Winttr... hoe is zij in mijn bed beland? Voor de zekerheid checkte ik of we gekleed waren. Ik lag gelukkig in mijn boxershorts en zij in haar jurkje. Niet dat dat veel geheim hield, maar het zag er goed uit. In rook het ontbijt al vanuit de keuken komen. Nancy was er. Ze had het hele weekend vrij gehad en nu was ze eindelijk weer terug om haar heerlijke omeletten te maken. Ik ging op mijn zij liggen en bekeek Winttr. Nog heel even blijven liggen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 10:37

Kailynn
'Hoe ging het, heb je jezelf voorschut gezet?' vroeg mijn moeder terwijl ik zag dat ze een fles drank vast had. 'Mama, je was clean!' riep ik en liep naar haar toe om de fles af te nemen. 'Afblijven! Dit is mijn fles!' riep ze keihard naar me. Ik dacht echt dat die kliniek haar had geholpen. 'Mam, laat los!' riep ik boos. Ze rukte in een keer de fles uit mijn handen en gaf me een flinke klap tegen mijn wang. Ik legde mijn hand erop. 'Prima, zuip je kapot... ik heb het loon van deze maand verdiend. Graag gedaan.' zei ik zacht met tranen van pijn in mijn ogen. Ik pakte mijn tas en liep naar buiten terwijl ik Kyle opbelde. 'Hey, met mij. Het is weer zover...' zei ik terwijl ik mijn tranen wegveegde en mijn wang probeerde te sussen door er zacht over te wrijven. Dit is weer de eerste keer sinds dat ze uit de kliniek was ontslagen dat ze aan de drank was. 

Chris
'Die mening zul je vast niet met iedereen delen.' zei ik. 'Nou hup.' zei ik en grinnikte. 'Handdoeken vind je in het kastje onder de wasbak.' zei ik en liep zelf naar de badkamer van de gastenkamer. Het was zelden dat ik meiden mee uit winkelen nam. Ik nam ze wel mee naar evenementen als armcandy, maar bij Winttr was het anders. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 09:52

Chris
'Ja dat meen ik.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een slok van mijn champagne, die ik nog net kon binnenhouden bij haar volgende vraag. 'Grappig, hou ik van.' zei ik en zette mijn glas weg. 'Tuurlijk niet gekkie. Maak je niet druk om wat het gaat kosten. Krijg je van me cadeau.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Kailynn
Wanneer hij dat vraagt draaide ik me om maar bleef achteruit lopen. 'Nope.' zei ik met een glimlachje en draaide me weer terug om om verder te lopen. Hij vroeg me nu al teveel vragen, maar ik hoefde er in principe ook geen antwoord op te geven. Zolang ik hem niet tot mijn vijand maakte, want hij kon mijn hele leven verpesten.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 09:24

Chris
Ik beet op mijn lip en keek op als ik haar knoopje hoorde knappen. 'Waarom denk je dat ik heb gevraagd of de housekeeping om 2 uur terug komt? Mijn nichtje is laatst blijven slapen, ze heeft wat kleren achtergelaten. Fris je op en trek het aan, dan gaan we voor je shoppen.' zei ik met een lachje. Dit kon heel pooierachtig overkomen, maar zo een mooie meid als haar kon niet in die vodden blijven rondlopen.

Kailynn
Met een glimlach keek ik op wanneer ik Jace zie. Wanneer hij me vroeg om een lift naar huis beet ik op mijn lip. Ik wou dat ik daar ja op kon zeggen. Als hij erachter zou komen wie mijn moeder was en hoe de situatie was... ik zou me kapot schamen. 'Nee bedankt, lopen is echter gezonder dan een limousine.' zei ik met een speels grijnsje en liep langs hem over de stoep weg. 'Het was leuk met je te werken, Jace Kingston... Misschien in de toekomst...' zei ik en liep verder. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 09:06

Kailynn
Wanneer ik klaar was liep ik de kleedkamer uit. 'Kailynn, als je je bankgegevens achterlaat zullen we het loon van deze shoot storten binnen 3 dagen. Je deed het goed...  Voor welk Agency werk je?' vroeg de director. 'Nog voor geen een... Ik heb mijn studie net afgerond en ben opzoek naar meer klussen.'zei ik tegen haar. Ze glimlachte. 'Ik zal je aan wat mensen aanbevelen en je nummer achterlaten. Misschien vind je zo wel je Agency.' Ik glimlachte breed. 'Dat zou zeer fijn zijn.' zei ik en keek op als ik mijn mobiel hoorde piepen. Het schandaal over Devina. Ik kon een klein lachje niet beheersen en liep richting buiten. 'Bedankt voor deze kans.' zei ik nog en ging eenmaal buiten tegen de muur zijn. Mijn god... Ik had zojuist mijn eerste serieuze shoot en hij was samen met Jace Kingston. Kon deze dag nog stuk?

Chris
'Als je je wilt opfrissen er is een badkamer gelinks aan mijn slaapkamer. Ik gebruik wel de gast badkamer.' zei ik en schonk glimlachend twee glazen champagne in. Ik dronk gelijk een slokje en keek op als ik de bel van de lift hoorde. 'Sir Kingston, Je dames van de housekeeping verzochten om uw penthouse schoon te maken.' zei de belboy die de lift bestuurde. 'Henry, vraag de dames maar terug te komen rond 14 uur.'zei ik tegen hem. Hij knikte en verliet het penthouse weer met de lift. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  314  |  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite