Suche nach Beiträgen von LostSouls

Erste Seite  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3178 Ergebnisse:


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 08:26

Kailynn
Wanneer de shoot klaar was haakte mijn blik nog even vast in de zijne waarna ik zowat van hem afklauterde en een ochtendjas van het zachtste zijden over mijn schouders kreeg gelegd. 'Je mag gaan omkleden, Miss Green.' zei de director en ik liep na nog een keer naar Jace te hebben gekeken, richting mijn kleedkamer en kleedde me om in de standaard kleding waar ik mee was gekomen. Wat is er zojuist gebeurd?

Chris
'Je hoeft niks te doen. Er word voor je gezorgd. Neem jij maar een tijdje rust. Volgens mij werk je je kapot voor die pleegbroer van je.' zei ik en liep naar de koelkast. 'Champagne?' vroeg ik haar en hield een fles op van een duur merk bubbels. Ze had wel iets. Iets mysterieus. Het beviel me wel. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 03:04

Kailynn
Wanneer ik hem uit zijn kleedhok zag komen spatte mijn innerlijke fangirl helemaal uit een van enthousiasme. Toch bleef ik aan de buitenkant koel. Alsof het me niks kon schelen. Ik deed wat de fotograaf zei en zette de juiste blik op. Ook beet ik even op mijn lip terwijl ik hem intens aankeek. 'I'm not that Cute.' zei ik tussendoor en zette als volgd mijn hand in zijn haar en "trok" zo zijn hoofd een beetje meer naar achter zodat hij eigenlijk niks meer kon. 'Mooi zo.' zei de fotograaf en nam weer een paar foto's.

Chris
'Waarom zou hij dat doen? Hij heeft niks over je te zeggen. Alleen wanneer je fungeert als zijn assistent.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. 'Je verstoort mijn privé leven niet. Mijn Privé leven is echt niet zo waanzinwekkend als iedereen denkt.' zei ik en at mijn bord leeg. Ik probeerde haar lichaamstaal te ontcijferen en merkte op dat ze toch een beetje angst had. Was dat voor mij? Of voor het idee weg te zijn van huis?

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 26.09.2016 12:07

Chris
Wanneer ze begon te eten keek ik naar haar. 'Nee, geen varken. Eerder iemand die al geen maand een fatsoenlijke maaltijd heeft gehad.' zei ik met een lachje. Ik at zelf ook wat en keek naar Winttr. 'Je mag zo lang blijven als je wilt. Het lijkt me niet echt geweldig om de hele dag met zo een kwakzalver als Gideon rond te moeten lopen.' zei ik en dronk wat van de verse jus 'd orange.

Kailynn
Ik grijnsde en beet op mijn lip wanneer hij dat zei. Ook ik werd meegesleept naar de kleedkamer waar ik werd omgekleed en opgemaakt. Ook mijn haar werd gedaan. Wanneer ik klaar was keek ik in de spiegel. Zie je wel dat ik het kan mam? Ik haalde diep adem en liep richting de set. Een erotische shoot. Nu moest ik wel oppassen niet te kwijlen wanneer ik Jace zou zien. Ik moest het gewoon professioneel te houden.  

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 11:41

Chris
'Goodmorning Sleeping Beauty.' zei ik terwijl ik de pancakes op een bord legde naast het bord met de bacon en de scrambled egg. 'Hoe voel je je?' vroeg ik haar en zag dat ze bloosde. Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar waarna ik het fornuis uitzette en aan het barretje in de keuken ging zitten om te eten. 'Ik weet niet wat je normaal ontbijt dus ik heb van alles wat gemaakt.' zei ik en keek naar haar. Normaal deed ik dit echt nooit. Voor geen enkele meid. Geen prostituee, voor geen enkel van mijn exen. Ze was de eerste uitzondering.

Kailynn
De hele tijd deed ik mijn uiterste best en wanneer ze me gingen beoordelen stond ik stijf van de spanning. Ik zag allemaal negens behalve bij Jace. Ik beet teleurgesteld op mijn lip maar wanneer zijn assistent zei dat het een 9 plus moest zijn en geen 6 plus keek ik op. 'Serieus?' zei ik verwonderd. 'Dat betekend dus dat ik de klus heb?' vroeg ik blij voor de zekerheid. De jury leden keken elkaar nog eens aan en keken vervolgens naar Jace. Als deze klus echt met Jace was, betekende dat dat dit mijn eerste best wel belangrijke grote klus zou worden.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 11:07

Chris
Ik werd wakker met nekpijn van het liggen in de fauteuil. Gisterenavond had ik Winttr naar boven gedragen en haar in mijn bed gelegd. Ik kon haar als gast moeilijk op de bank leggen. Ik slikte en keek naar mijn half blote bovenlichaam door mijn loshangende blouse. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de keuken waar ik een ontbijt voor ons in elkaar probeerde te flanzen. Mensen verwachten niet dat ik voor mezelf kon zorgen. Alles werd normaalgesproken dan ook allemaal voor me gedaan. Toch kon ik best koken, kleding strijken enzovoort. Ik was niet 100% verwend.

Kailynn
Wanneer ik wakker word keek ik meteen op mijn telefoon. 'FUCK!!' schreeuwde ik gestresst. Die boeking. De eerste kans die ik kreeg en ik ging al te laat komen. Ik keek in de spiegel. Gelukkig hoefde je voor dit soort boeking geen make-up of iets op. Ik maakte me snel klaar en trok een simpele lichte jeans aan met een zwart topje. Het was nog niet echt een boeking. Het was meer een opstapje naar een boeking. Een keuring of ik goed genoeg zou zijn voor een shoot. In mijn portfolio stonden alleen maar de foto's genomen tijdens mijn opleiding. Wanneer ik eindelijk klaar was haastte ik me het huis uit naar de plek waar het zou zijn. Eenmaal daar gooide ik mijn tas neer en ging bij de andere modellen staan. 'Je bent laat.' zei de director gestresst. 'Sorry mijn wekker ging niet af. 'Niemand heeft het gemerkt, dus je hebt geluk. Wat was je naam ook alweer?' vroeg ze. Ik beet op mijn lip. 'Green. Kailynn Green.' zei ik. Haar ogen versperden maar ze zei niks. 'Je bent de volgende, hup!' zei ze en nam mijn portfolio aan die ze aan juryleden gaf. Ik liep richting de catwalk. 'Het volgende model is Kailynn Green.' zei de director en hield zich verder stil terwijl ik over de catwalk liep als een echte proffesional. Wanneer ik Jace zie slikte ik, maar bleef geconcentreerd. Wat deed hij nou hier? 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 10:37

Chris
Ik schudde mijn hoofd. 'Maak dat maar iemand wijs die het wel gelooft.' zei ik en keek naar de sigaretten. Ik raapte ze op en gaf ze terug. 'Roken is een slechte gewoonte.' zei ik en keek naar haar. Ze zag echt niet lekker uit. 'Kom, je gaat met mij mee. Je kunt hier niet buiten blijven rond dwalen en aan die Gideon heb je ook niks. Ik hield haar overeind en nam haar mee richting de Limo. Of ze nou wou of niet. Het was onverantwoord om haar hier in de koude nacht te laten staan.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 10:22

Chris
Na een tijdje kwam ik aan bij de Limousine. Ik zoende de meid kort. Ze heette Adelaide. Na een tijdje had ik er wel genoeg van en streelde langs haar lichaam. Dat wilde ze niet en ze hield me tegen. Ik zuchtte. 'Dan niet Adelaide.'zei ik en keek haar vals aan waarna ik mijn limo instapte en zonder haar wegreed. Ik keek naar buiten en zag wanneer we langs de haven reden Winttr op een bankje zitten. 'Stop de auto.' zei ik en we stonden stil. 'Ik ben zo terug' mompelde ik en stapte uit. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'We ontmoeten elkaar alweer.' zei ik tegen haar terwijl ik naar het water kijk. 'Voel je je al beter?' vroeg ik, maar zodra ik haar aankeek kreeg ik mijn antwoord al.

Kailynn
'Dus, hoe was het? Heb je boekingen?' vroeg Kyle. Ik was even helemaal van de wereld. 'Kai.' zei hij. Zuchtend keek ik op. 'Sorry... Ik heb mijn visite kaartje gegeven en heb 1 boeking. Maar het is niet zo een heel belangrijke boeking.' zei ik en haalde een hand door mijn asblonde haar. 'Je hebt tenminste iets. Nu kun je nog wat schuld aflossen.' zei hij. Ik lachte sarcastisch. 'Denk je dat dat wat ik van die ene boeking krijg genoeg is? Ik mag blij zijn als het al genoeg is om überhaupt 1 procent van mijn moeders schuld af te kunnen betalen.' zei ik tegen hem. Hij zuchtte. 'Je hoeft dit niet te doen hè...' zei hij. 'Ze is mijn moeder... Ik kan niet tegen haar zeggen dat ze het zich op moet soppen. Dan heeft ze niemand meer.' zei ik tegen hem.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 09:43

Kailynn
Wanneer hij dat zij kwamen er blosjes op mijn wangen. Ik had mijn mond moeten houden. 'Het gaat me ook helemaal niks aan.' zei ik tegen hem en keek langs hem. Ik zag Kyle even verderop. Hij kwam me ophalen? Ik keek nog naar Jace en glimlachte wanneer hij voor mijn naam vroeg. 'Daar zul je dan wel achterkomen wanneer ik aan de top sta.' zei ik speels met een ondeugende blik. Ik liep vervolgens langs hem. 'Fijne avond nog, Jace Kingston.' zei ik verleidelijk en liep richting de auto van Kyle. Ik stapte in en kon eindelijk weer ademen. Wow... 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 09:09

Chris
Wanneer ze naar buiten liep besloot ik haar niet te volgen. Mijn blik vestigde zich weer op de volgende groep modellen. Ik liep ernaartoe. 'Dames... Is het geen prachtige avond?' vroeg ik. Ze waren bekend genoeg om binnen te komen maar ze waren niet bekend genoeg voor mij om ze ook echt te kennen. Wanneer uiteindelijk een iemand overbleef begon ik daar mee te kletsen. Na een tijdje was de sfeer al erotisch geladen. 'Ga jij met mij mee?' vroeg ik haar en zag haar lipbijtend knikken. Even keek ik rond. Dat meisje met die aparte naam.. uhm... Winttr? Ze was nergens meer te bekennen. Toch intrigeerde ze me.

Kailynn
Ik haalde mijn schouders op. Als ik opeens de stem van Jace Kingston naast me hoorde keek ik op. 'Een paar... Bedankt voor de tips.' Zei ik. 'Sorry van je Beckham.' zei ik nog en haalde een hand door mijn haar. 'Ik durf te wedden dat Devina wat onder de vlek zat wel goed onder handen heeft genomen.' floepte ik eruit voor ik er erg in had. Mijn ogen werden meteen groot. 'Sorry, dat had ik beter niet kunnen zeggen.' grinnikte ik zenuwachtig. Hij kon mijn hele carrière kapot maken voor hij überhaupt begonnen was. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

von LostSouls am 25.09.2016 08:17

Chris
Wanneer ze weg liep keek ik Gideon aan. Wanneer hij dat zegt hield ik mijn kaken maar stijf op elkaar en zei verder niks. Dit leek me anders geen normale broer zus relatie. Ik nam nog een drankje van een ober die langsliep. 'Fijn je ontmoet te hebben Gideon.' zei ik en liep verder door de zaal. Ik socializde nog met een paar mensen en keek vervolgens op een grote klok die er hing. Het was inmiddels half 1. Wanneer ik even verderop een onbekend model zag lopen grijnsde ik. Altijd goed om nieuw vlees in de kuip te hebben. Vooral als het zo sexy vlees is.

Kailynn
Even verderop zag ik de andere Kingston. Met een charmante glimlach keek ik hem kort aan. Misschien was dit niet goed. Ik was namelijk niet van plan om mijn weg naar de top te neuken. Na een tijdje had ik nog met meerdere mensen van meerdere Agency's gepraat en was toe aan frisse lucht. Wanneer ik buiten kwam zag ik een meisje tegen de muur leunen met een sigaret tussen haar vingers. Ik ging naast haar staan en keek voor me uit. 'Ook even genoeg van de drukte?' vroeg ik haar en staarde voor me uit. Toch kon ik aan niks anders denken dan dat lichaam van Jace Kingston onder die dure Beckham die ik heb verpest. Wanneer mijn telefoon trilt keek ik erop en zag een post van Gossip Girl over Jace. Hele biografie... Meidenverslinder. Misschien niet zo een goed idee om bij hem in de buurt te blijven.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  315  |  316  |  317  |  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite