Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 09:53 PM

Asher
Ik keek op als Luca opeens bij ons stond. Ik liet mijn hand van Zafira d'r rug glijden en draaide me om naar Luca. 'Je bent toch binnen? Waarschijnlijk was het gewoon niet goed doorgekomen ofzo.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Hier heb ik geen zin in. Zie jullie op school.' zei Zafira die ons achterliet en naar buiten liep. 'Laten we hier nu geen zeik om bouwen en gewoon lol hebben. Je was toch al zo goed onderweg met miss wanhopig.' zei ik en dronk nog een glas leeg.

Zafira
Als ze onderling gingen kibbelen wou ik zo snel mogelijk naar huis. Ik liep naar buiten en stuurde bericht dat ik wou dat mijn limo me kwam halen. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen om de kou een beetje van me af te slaan en bewoog een beetje voor de warmte. Ik had gedaan wat ik moest doen. Over 2 dagen kon ik mijn zaken doen en d'r zo geleidelijk langzaam achterkomen wie mijn vader heeft vermoord.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 05:57 PM

Zafira
Als hij over oude mannen pijpen begint fronste ik kort en keek ik naar de beveiliger. Beter dat hij dacht dat ik rondneukte dan dat hij wist wat ik echt deed. 'Misschien moet jij je met je eigen zaken bemoeien.' zei ik tegen hem en liep langs hem door. Als ik Pablo met Jane zag werd ik ziedend. Ik liep naar de twee toe en gaf Pablo een fikse klap in zijn gezicht. 'Te dije que la dejaras sola. Una vez más y luego ya no respiras, ¿entiendes?' siste ik naar hem en keek vervolgens naar Jane. 'Ik sta er helemaal achter als je een normaal tiener leven wilt leiden, maar niet met hem. Begrepen?' zei ik tegen haar en liep vervolgens terug naar Luca. 'Misschien moet je wat beter op je zusje letten in plaats van op mij.'zei ik tegen hem en liep naar de bar waar ik een drankje nam.

Asher
Ik voelde me koken van binnen en wou hem een klap verkopen, maar al snel deed Zafira dit al. Ik glimlachte en liep naar de bar waar ik naast haar ging zitten. 'Zo te zien heb jij net zo weinig lol als ik op dit feest.' zei ik tegen haar en bestelde ook nog een drankje. 'Sommige mensen zijn gewoon, ongelofelijk.'zei ze geïrriteerd. Ik legde mijn hand op haar onderrug. 'Ik weet het.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 05:18 PM

Zafira
Ik leg mijn Royal Flush neer en keek met een kleine grijns naar de vrouw. 'Goed gespeeld.'zei ze tegen me. 'Welkom aan boord.'zei ze. Ze knipte in haar vingers en een gespierde man legde een koffertje op de pokertafel. 'Hier zit alles in wat je nodig hebt. Een telefoon met de nummers van mijn mannen en van mij. Je mag mij enkel bereiken als het echt niet anders kan, een gun met bullets en je kaartje. Hiermee kom je overal binnen. Je ontvangt je eerste opdracht over 2 dagen.' zei ze. Ik stopte mijn telefoon in mijn clutch en deed mijn pistool in de rand van mijn pull-up panty. Het kaartje uiteraard in mijn tasje. 'Mijn naam is Halina. Tot volgende maand Mariposa.'zei ze. Ik knikte en liep naar de privé deur waar ik 3 keer op klop. Hij werd open gedaan en ik stond oog in oog met Luca. 'Wat moet jij hier?' vroeg ik en liet de deur snel achter mij sluiten.

Asher
Als ik zie dat die Pablo Jane wat pillen voor houdt liep ik erop af. 'Dit is niet de bedoeling maat.'zei ik tegen hem. 'Waar bemoei jij je mee?' vroeg hij me terwijl hij de afstand tussen ons overbrugde. 'Met haar. Je verkoopt geen drugs aan een minderjarige, begrepen.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 04:40 PM

Zafira
Ik keek naar de poker tafel die net een beetje werd verlicht door een hangende lamp erboven. 'Ah, debes ser Mariposa. He escuchado mucho sobre ti.' zei een vrouw die vervolgens wees naar de lege plaats aan de pokertafel tegenover haar. Ik ging zitten en nam het glas champagne aan dat door een ober werd gebracht. '¿Solo cosas malas que espero?' zei ik met een uitdagende grijns. 'Uiteraard.' zei ze. 'Wat kan ik voor je doen.' zei ze terwijl ze een Aas en een boer neergooid waardoor ze 3 mannen aan de tafel versloeg. Ik keek haar aan. Dapper en onbevreesd. 'Ik wil hogerop. Mijn kleinschalige handeltje begint te vervelen.'zei ik tegen haar terwijl de kaarten opnieuw werden verdeeld. 'En waarom denk jij dat je een aanwinst bent voor ons team, Mariposa.' zei ze. Ik glimlachte. 'Ik ben een rijkeluis kind. Wie gaat mij nou verwachten? Ik ben discreet. Ik heb verder geen afleidingen dus ik kan me hier helemaal op focussen.'zei ik. 'Je weet dat dit niet hetzelfde zal zijn als je kleine handeltje?' zei ze nog. Als ze me probeert duidelijk te maken dat er moord bij komt kijken, daar jaagt ze me echt niet mee weg. 'Dat weet ik. Ik ben bereid alles te doen.'zei ik tegen haar. 'Prima. We doen het zo. Als je van mij kan winnen, ben je hardstikke welkom bij mijn crew.' zei ze. Ik knikte en pakte mijn kaarten vast.

Asher
Als ze langs me loopt raak ik nog geïrriteerder. Wat is het toch met die familie vanavond? Als Luca staat bij de uitsmijter van de privé deur fronste ik. Ik stond nu naast Florence en keek naar haar. 'Heeft hij je nu al laten zitten? Dat moet toch een nieuw record zijn van hoe snel jij wordt gedumpt.' zei ik met een lachje. Florance gaf me een duwtje en liep naar de bar. Ik haalde mijn schouders op en begon met een lekkere chick te dansen terwijl ik Jane wel in de gaten bleef houden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 04:04 PM

Zafira
Als we er zijn beet ik op mijn lip. Zafira wat doe je?! Je kon niet met Jane gezien worden. Straks gebruiken ze dat tegen je! Als ze naar me opkijkt zie ik dat ze zich niet comfortabel voelde en ik stapte uit. Ik liep om de auto heen en nam haar arm vast. 'Ik heb mijn telefoon op trillen. Zometeen moet ik iets gaan doen, maar als je me nodig hebt bel me! Let op je drankje. Houd deze altijd vast in je hand en ga met niemand anders mee naar huis dan met mij of met Luca. Oké?' zei ik tegen haar. 'Waarschijnlijk vindt je dit vervelend hoe ik nu bezorgd tegen je praat, maar ik wil dat je veilig bent en je niks overkomt.'zei ik en glimlachte. 'Kom.'Ik nam haar mee naar de uitsmijter en vertelde mijn naam. 'Bienvenido Mariposa.' zei de portier. Ik gebruikte mijn 3e naam in de handel. Gewoon Mariposa. We liepen binnen en het eerste wat ik zag was Luca met de tong van Florence in zijn keel. Ik rolde mijn ogen en liep naar Asher. 'Kun jij Jane een beetje in de gaten houden? Ik moet even iets regelen?' vroeg ik hem. Hij knikte en ik liep terug naar Jane. 'Ik ben zo terug oké?' zei ik tegen haar en liep richting de wc om te laten lijken alsof ik naar de toiletten moet. Zodra ik merk dat niemand meer keek liep ik naar de privé deur achter de VIP ruimte waar ik 3 keer kort op klop en vervolgens naar binnen werd gelaten.


Asher
Ik dronk mijn glas in een keer leeg en schudde mijn hoofd naar Luca. Hij daagde me gewoon uit. Als opeens Zafira voor mijn neus staat en me vraagt of ik op Jane wil letten keek ik rond. Als ik Jane zie knikte ik en keek Zafira kort na waarna ik naar Jane liep. 'Ik had je niet verwacht hier.'zei ik tegen haar. Ik vond het ook helemaal niks dat ze hier was. Ze hoorde niet tussen deze types. Wat nou als iemand misbruik van haar wou maken? Ik nam een glas baco en gaf deze aan haar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 03:20 PM

Zafira
Ik glimlachte. 'Je moet het ook van hen kant bekijken. Toen jij werd behandeld maakte zij zich zorgen of het wel allemaal goed zouden komen. Ze proberen nu gewoon te voorkomen nog een keer zo een angst te moeten meemaken.' zei ik tegen haar en bekeek haar. 'Je ziet er prachtig uit.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Als ze vraagt of ik naar het feest ga en mijn outfit bekeek beet ik op mijn lip. 'Ja, ik ben altijd een beetje overdressed voor feestjes.'zei ik haar en liep vervolgens naar de deuropening. 'Je kunt met mij meerijden.' 

Asher
Ik nam voor hem wat XTC wat ik aan hem gaf en keek hoe hij die meiden bekeek. 'Dat is niet echt een prooi. Zo wanhopig als wat.' zei ik en sloeg een shotje achterover. 'Suit yourself.'zei ik en liep vervolgens de dansvloer op waarna ik met wat dames begon te dansen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 02:36 PM

Zafira
Als ze me mooi noemt glimlachte ik zwakjes. 'Jij bent ook heel mooi hoor.' zei ik tegen haar. Ik loog niet eens. Als ze vertelde dat ze als kind model was geweest en moest stoppen door epilepsie keek ik haar even aan. 'Heb je het nu onder controle met medicijnen?' vroeg ik haar en deed toen de laatste dingetjes aan haar make-up om het af te maken.

Asher
'Zeg maar, wat wil je hebben. Ik heb het hele assortiment.'zei ik en liep achter de bar. Ik nam zelf een pilletje M en keek vervolgens naar Luca wachtend op zijn antwoord. Dit werd een te gek feestje, maar als ik dan merk dat hij toch wel wat aandacht kreeg van de dames beet ik mijn kaken samen. 'Wat wil je nou?' vroeg ik lichtelijk ongeduldig om hem weer af te leiden van de dames. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 12:31 PM

Zafira
Als ze zegt dat ze wilt dat ik haar opmaak kon ik niet boos op haar zijn. 'Nou, ga zitten. We hebben niet veel tijd.' zei ik en nam haar make-up erbij. 'Aan alle spullen die je hebt lijkt het niet alsof je dit niet eerder hebt gedaan. Waarom heb je mijn hulp ervoor nodig?' vroeg ik terwijl ik begon met haar gezicht. 'Luca is een zak. Je moet je niet laten belemmeren door hem, maar je moet wel oppassen. Meiden zijn makkelijke prooien op zo een feestjes. Jongens zijn onder invloed van van alles en dan doen ze gekke dingen.' zei ik tegen haar en was klaar met haar foundation waarna ik de rest begon te doen.

Asher
Ik was aan het dansen als ik vervolgens Luca met een zuur gezicht binnen zie komen. Ik liep naar hem toe. 'Hey maat.' zei ik en duwde hem een drankje in zijn handen. 'Klaar voor?' vroeg ik met een grijnsje en maakte een paar rare dans moves, maar ze leken hem niet te amuseren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/21/2020 12:04 PM

Zafira
Als ik een berichtje kreeg van Jane beet ik op mijn lip. 'Draai om naar huize Hugues alsjeblieft.' zei ik tegen mijn chauffeur. Beter dat het belangrijk was, want ik kon me niet permitteren om te laat te komen bij die meeting. Dan kreeg ik meteen de kogel door mijn kop. Als ik er ben stapte ik uit de limo en tilde mijn jurk ietsje op zodat ie de grond niet zou raken. Als ik bij de deur ben bel ik aan en zag dat mijn tante open deed. 'Zafira, wat doe jij hier?' vroeg ze me. Ik liep langs haar door. 'Jane heeft me nodig.' zei ik en liep naar boven waar ik haar kamer zocht.

Asher
Ik haalde diep adem en keek naar de ruimte die langzaam volstroomde. De muziek stond al keihard. Ik dronk mijn drankje op en begon al wat te dansen met de mensen die er waren. Zometeen ook nog heerlijke drugs waar ik ontzettende zin in had. Gewoon even helemaal los gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/19/2020 11:14 PM

Zafira
Ik bekeek mijn make up nog een keer in de spiegel terwijl ik nog een laatste keer met de mascara over mijn wimper ga. Ik had de langere zwarte jurk aan met en soort van open rug en liep naar beneden. 'Let je goed op jezelf?' vroeg mijn moeder nog. 'Tuurlijk.' zei ik en drukte een kus op haar wang waarna ik de deur uitstapte en naar de 0 verdieping ging. Ik zei gezag tegen de receptioniste en liep naar buiten waar ik regelrecht de limo instaote. De spanning gierde door mijn lijf. 

Asher
- Klaar om eindelijk wat lekkere wijven te neuken? -  stuurde ik naar Luca terwijl ik grijnzend de puntjes op de i zette in de club. het VIP gedeelte was voor ons afgehuurd, maar de gewone klanten konden ook nog de club in. Zo konden ze wel eens zien dat wij als mensen belangrijker waren dan hen. De eerste gasten stroomden binnen. Ik begroette ze en zorgde dat ze hun drankje kregen.


image0_1.jpeg

Reply Edited on 01/19/2020 11:15 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page