Suche nach Beiträgen von LostSouls

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3178 Ergebnisse:


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 10:41

Alvira
'Precies.'zei ik zuchtend en keek naar Joshua. 'Ik ga naar huis. Neem jij Zafira mee. Ik denk dat ze hier nog wel even wilt zijn.'zei ik en liep naar buiten. 'Al..' zei Mathías. Ik schudde mijn hoofd. 'Laat maar.' zei ik en liep naar buiten waar ik richting de algemene weg begon te lopen voor een taxi aangezien we met 1 auto waren gekomen.

Zafira
Ik grinnikte om haar enthousiasme in haar vragen. 'Nee, geen cheerleader. Ik ben te druk daarvoor.' zei ik tegen haar. Ze moest eens weten met wat ik druk bezig was. Waarschijnlijk dacht ze dan heel anders over me. 'Ook geen vriendje. Geen vaste tenminste.' zei ik. Hier en daar had ik wel one night stands en neukvrienden, maar ik was niet van de relatie's. Als ze vertelde dat Luca zich nooit gedraagd haalde ik mijn schouders op. 'Ik denk dat hij zich op Elite prima thuis zou voelen. Bij Elite is het hard werken om je goede cijfers te behouden en om op de opleiding te mogen blijven, maar het geeft je toegang tot de beste universiteiten over de hele wereld.' zei ik haar. 'Als ik jou was zou ik nog eens met je ouders erover praten.' 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 09:49

Zafira
Ik haalde mijn schouders op als ze zegt dat het een domme vraag was. Als ze over school en jongens begint kan een grijnsje niet achterblijven. 'Ik zit op Elite. Veel knappe jongens. Veel leeghoofden waarvan je je afvraagt wat ze op Elite doen, maar dan weet je meteen dat ze wel iets extra's zullen betalen.' zei ik tegen haar en keek naar Mackenzie die erbij kwam. Ze was nog jong. Ze leek me aardig, maar ook een beetje sneaky. 'Weten jullie al waar jullie heen gaan?'

Alvira
Als Saia opbrengt dat ik eerder had moeten komen beet ik mijn kaken op elkaar. 'Misschien wel, maar was ik dan welkom geweest?' kaatste ik haar terug. 'Plus vond ik het veel te confronterend. Zafira en Joshua hebben me meegesleept.' zei ik en keek even naar de grond. Hoe goed ik met Mathías ook bevriend was vroeger. Toen Easton overleed heb ik hem nauwelijks meer gezien of gesproken. Alles ging via Joshua omdat Mathi me veel te veel aan Easton liet denken.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 06:54

Zafira
Ik keek naar Jane en haalde mijn schouders op. 'Moet hij zelf weten of hij mij niet mag.' zei ik tegen haar. Het interesseerde me altijd vrij weinig wat mensen van mij dachten. Als ze vroeg of we rijk zijn snoof ik spottend. 'Gaat het daar alleen maar om?' vroeg ik haar en keek even naar mijn moeder die met mijn tante praatte. 'We mogen zeker niet klagen.' zei ik tegen haar. 'Mam is een periode niet rijk geweest. Drama met mijn grootvader ofzo. Ze praat nooit over het verleden voor ik er was. Maar ja. Nu zijn we rijk.' zei ik tegen haar. Ze moesten wel denken dat we golddiggers zijn. Maar als er zo over ons werd gedacht dan hoefde ik verder ook niks meer van hen te weten.

Alvira
Ik keek naar de twee en glimlachte zwakjes. 'Fijn om te zien.'zei ik en keek vervolgens kort naar Joshua. Als vervolgens Mathías zich bij het gesprek voegt beantwoordde ik de vraag van Saia. 'Ze gaat naar Elite. Ik had haar ergens anders naar toe willen laten gaan, maar ze weigerde. Ze wilt meer weten over waar ze vandaan komt en aangezien haar vader daar op school zat. Ze rebeleerde op andere scholen en zorgde dat ze er af werd getrapt totdat ze dus op Elite kwam.'

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 16.01.2020 12:31

Mathías
'Het is je eigen keus hoe je ermee omgaat. Zolang je mensen maar met respect behandeld ook al vind je ze niet aardig of heb je totaal niks met ze.'zei ik tegen hem en gaf zijn sigaret terug na nog een hijs te hebben genomen. 'Alvira is een warm persoon. Ze had en heeft geld zat dus nee... Geen golddigger. Ze is de enige vrouw waar Easton echt van heeft gehouden. Ze hadden een moeilijke relatie, maar er was niemand anders die kon tippen aan het gevoel dat ze voor elkaar hadden.'zei ik tegen Luca.

Alvira
Als ik merk aan Joshua dat hij niet precies wist hoe te definiëren wat we met elkaar hebben zucht ik. 'Ja we zijn samen. Niet dat iedereen daar zo blij mee is.'zei ik tegen haar en keek naar Zafira die met Jane kletste. Het deed me aan de ene kant toch wel goed dat ze tenminste welkom was voor een iemand in de familie. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 11:36

Zafira
'Warm welkom... thanks.'mompelde ik in mezelf. Als Jane zich wel fatsoenlijk voorstelde glimlachte ik. 'Zafira.' zei ik tegen haar en keek kort naar de deur waar Luca net door wegliep. Ik draaide me maar weer naar Jane. '17.'zei ik haar. 'Ik wist het ook niet. Ik wist dat ik nog wel familie moest hebben, maar mijn moeder heeft me niks verteld.' zei ik tegen haar en keek vervolgens naar mijn moeder. 'Niet dat je me ooit iets verteld als ik er naar vraag.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jane. 'Je broer is niet bepaald het zonnetje in huis begrijp ik.'

Alvira
Ik keek Luca na en zuchtte. 'Ik zei toch dat het een slecht idee was om te komen.' zei ik tegen Joshua en keek vervolgens naar Mathías die zijn hoofd schudde. 'Het werd tijd Alvira. Je mag dan niet de tijd hebben gehad met East om daadwerkelijk te trouwen, maar je bent toch familie.' zei hij tegen mij. Ik glimlachte zwakjes en keek naar Zafira die het goed bleek te vinden met Jane. 'Ik praat wel met hem.' zei Mathías die naar buiten liep.

Mathías
Ik liep naar buiten en zag Luca met een sigaret tussen zijn lippen tegen de muur leunen. Ik nam zijn sigaret af en nam zelf een hijs ervan. 'Het is wel waar Luca. Oom Easton heeft zijn eigen dochter nooit gekend. Hij heeft nooit geweten dat je tante überhaupt zwanger was.'zei ik tegen hem. 'Het spijt me dat we het je niet eerder vertelde, maar het blijft een gevoelig onderwerp binnen deze familie.'

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 10:04

Mathías
Als Luca thuis kwam en vertelde dat de auto op de oprit stond keek ik naar Jane. 'Zie je wel.' zei ik haar en knuffelde mijn zoon. 'Alles verloopt prima.' zei ik en keek op als de deur open bleef en Joshua binnen kwam. Met verrassend genoeg Alvira en haar prachtige dochter. Ze leek op Easton. Ik slikte en keek naar haar. Ze voelde zich niet op haar gemak. 'Alvira. Welkom.' zei ik en keek vervolgens naar Zafira. 'Jij moet mijn nichtje zijn.' zei ik en gaf haar een hand om mezelf voor te stellen. 'Ik ben je oom, Mathías.' zei ik en glimlachte. Eigenlijk qua bloed was ze niks van zowel mij als Joshua. Easton was een stiefbroer, maar hij voelde altijd al als een volwaardige broer. 'Fijn u eindelijk te ontmoeten.'zei ze netjes. 'Zeg maar je.'

Zafira
Ik keek het grote huis rond en keek vervolgens naar de jongen naast mijn kersverse oom. 'Dit is mijn onze zoon, Luca. Onze prachtige dochter Jane en onze jongste dochter Mackenzie is op dit moment op haar kamer.' glimlachte hij trots. Vervolgens ging mijn blik naar de mooie vrouw die bij hem stond. 'Je tante, Saia.' Ik gaf ook haar een hand. Ik vond het fijn ze te ontmoeten. Misschien willen hun meer kwijt over mijn vader. Mijn blik gleed vervolgens weer naar Luca.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 09:32

Alvira
Ik zuchtte. 'Waarschijnlijk ben ik niet eens welkom.' zei ik tegen Joshua. 'Waar ben je niet welkom?' hoorde ik Zafira die nu in de deuropening stond met haar armen over elkaar gekruist. 'Uhm... misschien is kloppen een goed idee?' zei ik tegen haar en trok de dekens hoger op mijn lichaam. Ze rolde haar ogen. 'Het is geen verassing meer. Jullie houden me 's nachts wakker met jullie geneuks. Waar ben je niet welkom?' vroeg ze nogmaals. 'Taalgebruik Fier.' zei ik haar en keek naar Josh. 'Ik ga naar je oom en tante. Ze zijn net verhuist.' zei hij. 'Mooi, ik wil wel mee.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat lijkt me geen goed idee.' zei ik haar. 'Misschien wordt ze oud genoeg om dat voor zichzelf te beslissen Al.' 

Mathías
Ik keek naar Jane en grinnikte. 'Jullie lenen toch wel vaker elkaars spullen?' vroeg ik haar. 'Heb je nu je auto nodig? Je kan de limo nemen, of mijn auto.'stelde ik haar voor en keek rond. Het zou moeilijk zijn voor de kinderen. Ze waren alles in Frankrijk gewend, maar ik wilde hierdoor alleen maar zeker weten dat ze hier ook aan niks ontbreken. Ik verwende ze ook wat meer dan Saia. Van mijn part zouden ze ook naar de privé school gaan, maar daar was Saia echt op tegen dus daar hebben we maar een compromis op gesloten. 'Hij brengt hem vast ook weer terug.'

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 04:08

Zafira
Ik keek hem aan en mocht hem meteen een stuk minder toen hij me 50 euro toeschoof. Hij moest eens weten. Ik nam hem gewoon aan en stopte hem bij mijn bh bandje. 'Raak niet verdwaald.' zei ik tegen hem en zuchtte terwijl ik maar verder liep richting huis. Nog altijd het grote penthouse van het luxe Clairton hotel. Mam had toen het beter ging geinvesteerd in het hotel. Ze was nu de grootste investeerder van het gebouw wat haar praktisch de eigenaar maakte. Ik haalde diep adem en liep het hotel binnen. 'Goedemiddag Zafira.' zei de bellboy die deuren openhield en mensen hielp met koffers. 'Hey Abel.'zei ik tegen hem en nam de lift naar boven. Als mam hoorde wat er net gebeurde zou ze me de huid weer volschelden.

Mathías
Ik kwam thuis van Frankrijk. Dit was de eerste keer dat ik het huis in het echt zag van binnen. 'Ik ben thuis.'riep ik met een grijns. Het zag er al goed uit. Saia had goed haar best gedaan met de inrichting. Als ik stemmen, vermoedelijk, vanuit de woonkamer hoorde liep ik daar heen en trof Saia met Jane. 'Wat is er aan de hand.' zei ik en liep naar Saia die ik een kus tegen haar lippen drukte.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 02:22

Zafira
Ik haalde diep adem als we optijd weg waren en keek naar de auto. Die kon hij op zijn buik schrijven. Als hij iemand belt die hij oom Josh noemt fronste ik kort. Kon toeval zijn. Ik haalde diep adem en keek hem aan als hij me vroeg of ik gewond was. 'Ik ben oké. Volgende keer misschien een andere plek uitkiezen om te racen.' zei ik tegen hem en keek naar de auto. 'Ik hoop dat je goed verzekerd bent.' zei ik met een grinnikje. 'Net buiten de stad komt 'savonds geen kip. Als je wilt racen zou ik het daar doen.' zei ik hem en keek naar mijn starbucks die een paar meter verderop op de grond lag.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG||||

von LostSouls am 13.01.2020 10:33

Zafira
Met mijn airpods liep ik over straat terug van de starbucks. Ik probeerde zo min mogelijk thuis te zijn de laatste tijd. Ik had er nog altijd moeite mee dat mijn moeder naar bed ging met mijn oom. Als er al over mijn vader werd gepraat dan zei ze dat het de liefde van haar leven was. Hoe kon ze hem dan zo verraden door met mijn oom te gaan? Natuurlijk gunde ik het haar om niet meer alleen te zijn, maar waarom mijn oom? Vanavond had ik een afspraak met Pablo, waar mijn moeder niks van mocht weten natuurlijk. Als ze hoorde dat ik hiermee bezig was dan zou ze me permanent binnen houden. Ik stak over en schrok op als er vlak naast me een auto vol tegen de reling knalt om mij te ontwijken. Fuck! Ik rende ernaartoe en keek naar de rook die uit de auto kwam. Ik zag de jongen zitten met een bloedend voorhoofd. 'Je moet er uit, dat ding vliegt zo in de fik.'zei ik hem en trok de deur open om hem eruit te halen.

Alvira
Ik lag hijgend naast Joshua in bed. Ik keek naar hem op en lachte. We waren nu al 3 jaar samen en het ging goed. Het enige probleem was Zafira af en toe. Met haar 17 jaar zat ze nu ook flink in de pubertijd en ze had overal een mening over. Ze was een pittige dame, dat had ze van mij. 'Ik moet nog even langs Saai en Mathí. Ik heb beloofd ze te helpen.'zei hij. Ik zuchtte. 'Moet dat? Het liefst hou ik je de hele dag hier.'zei ik. Hij keek me aan. 'Je kunt mee? Misschien wordt het tijd dat..' 'Nee.' kapte ik hem af. Saia zat niet op mij te wachten en Mathías... Laten we zeggen dat hij me teveel liet denken aan East.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite