Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/06/2020 12:37 PM

Alvira
Ik hield mijn adem in als hij me optilde en sloeg mijn armen om hem heen. Zodra we in mijn slaapkamer zijn en hij me op bed gooide keek ik hem grijnzend aan. Terwijl hij zich ontdeed van zijn jasje en stropdas ging ik recht zitten en trok hem aan zijn blouse naar de rand van het bed. Ik trok zijn hemd open en ontdeed zijn broek van zijn riem die ik naast me op het bed legde. Ik ontknoopte zijn broek en keek hem aan terwijl ik zijn broek met zijn boxer omlaag trok.

Mathías
Ik grijnsde en tilde haar op het aanrecht. Ik drukte mijn lippen tegen de hare terwijl ik mijn handen over haar lichaam naar de onderkant van haar shirt liet glijden. Ik trok deze over haar hoofd en drukte kusjes vanuit haar nek naar haar hals en zo tussen haar borsten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/04/2020 12:29 AM

Alvira
Ik glimlachte als ik zie hoe blij hij er van werd. Ik zoende met hem mee en liet mijn handen over zijn borstkas glijden. 'Ik meen het.'zei ik tegen hem en keek in zijn ogen. Ik beet op mijn lip en drukte vervolgens mijn lippen terug tegen de zijne. 

Mathías
Ik liet mijn handen onder haar shirt glijden als ze vervolgens over Joshua begint. 'Dat kan morgen ook nog, het is al laat.'zei ik tegen haar en drukte weer kusjes in haar nek. Joshua was wel vaker tussen ons gekomen op dit soort momenten en dan raakte ik meestal geïrriteerd.Vooral als het iets is dat kan wachten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/03/2020 11:41 PM

Alvira
Als hij over daten begon voelde ik wel duidelijk dat ik er jaloers om zou worden. Hem met een andere vrouw. Als Zafira met haar nieuwe kleren kwam vertellen dat ze weg ging glimlachte ik. 'Sms het adres dan weet ik waar ik je kan komen halen.' zei ik tegen haar. 'Ja mam. Tot straks.' zei ze en vertrok. Ik keek naar Joshua en beet op mijn lip. 'Misschien moeten we het proberen. Kijken of het überhaupt zo werkt tussen ons.' zei ik tegen hem.

Mathías
Eindelijk hadden Saia en ik tijd voor ons alleen. Ik stond op van de eettafel en ging achter Saia staan. 'Eindelijk.' zei ik en drukte kusjes in haar nek terwijl mijn handen over haar lichaam gleden. Het was nu al een week geleden en ik merkte aan mezelf dat een week toch wel lang was zonder seks. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/03/2020 12:27 AM

Alvira
Ik beet op mijn lip. 'Het geeft niet.'zei ik en keek hem aan als hij begon over samen zijn. Als Zafira er niet was dan neukten Joshua en ik vaak genoeg. Ik voelde me altijd al schuldig over hoe goed het voelde met Joshua. 'Dat is veel te verwarrend voor Zafira. Haar moeder en haar oom.' zei ik tegen hem. Dat was altijd de smoes die ik gebruikte. Ik wist dat het Zafira waarschijnlijk niet uit maakte en nam een nieuw glas waar ik cola inschonk voor Joshua. 'Het voelt als verraad.' gaf ik maar toe. 'Je bent de stiefbroer van mijn jeugdliefde. Hij was de liefde van mijn leven en hij haatte jou. Nu lig ik met je in bed, kreun ik jou naam.'zei ik en beet mijn kaken samen. 'Hoe fijn ik het ook vindt met je, Josh. Ik voel me een slecht mens over hoe goed je me laat voelen.'

Mathías
Ik liep naar beneden en trok mijn jasje uit. Mijn stropdas maakte ik wat losser en ik stroopte de mouwen van mijn blouse iets op. 'Waarmee kan ik je helpen schat.'zei ik tegen haar en glimlachte. Ik dacht lang niet meer zo vaak aan Easton. Soms voelde ik me er wel schuldig over. Dat ik nu gelukkig was. Ik probeerde niet te lang in die gedachte te blijven hangen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/03/2020 12:02 AM

Mathías
Ik lachte even. 'Hij is dan wel een replica van mij. We hebben hem beter opgevoed dan dat ik ben geweest. Hij is nu al verstandiger.' zei ik tegen haar. Als ze over Jane begint grinnikte ik. 'Jane is er niet eens in geïnteresseerd.' zei ik. 'Ik maak me bij haar meer zorgen of ze zich niet eenzaam voelt. Zoveel vriendinnen heeft ze niet.' zei ik tegen haar. 'Als jij nu eens wat te eten laat komen dan vertel ik Luca dat hij kan gaan.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen waarna ik naar boven liep. Ik klopte op de deur van Luca en liep vervolgens binnen. 'Je mag gaan. Op 1 voorwaarde.' zei ik. Hij kwam overeind en begon meteen zijn kleren uit te zoeken. 'Thanks pap. Dit heb ik aan jou te danken neem ik aan.' zei hij. Ik knikte. 'Je moeder wilt je gewoon beschermen. Wij en voornamelijk ik maakte in onze tijd niet de beste keuzens.' zei ik. 'Je bent om 1 uur thuis en je drinkt niet meer dan 2 alcoholische dranken. Het liefste helemaal niks.' zei ik tegen hem. 


Alvira
Ik liep naar de keuken en nam een glas. Als Joshua begint over kinderfoto's van Easton liet ik het glas uit mijn handen vallen. 'Shit.' mompelde ik. Ik nam blik en veger uit het keukenkastje onder het aanrecht en begon de glasscherven bij elkaar te vegen. 'Misschien moet je dat aan haar zelf vragen. Ik heb geen idee of ze er behoefte aan heeft.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik praatte nooit met Zafira over haar vader. Ze wist niet eens hoe hij was overleden. Ik heb haar altijd verteld dat het een ongeluk was. Ze wist ook niks van zijn criminele verleden. Het enige wat ik haar altijd heb meegegeven is dat ze trots moet zijn op haar naam Salazar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/02/2020 11:35 PM

Mathías
Ik kwam overeind en legde al mijn werkspullen aan de kant. 'Dat krijg je met 3 kinderen.' zei ik tegen haar en liep naar haar toe. Ik sloeg mijn armen van achter om haar heen en drukte een kusje op haar haar. 'Misschien wordt het tijd dat je Luca wat vrijer laat. Hij is nu 16. We hebben hem genoeg meegegeven over wat goed en slecht is. Op zijn leeftijd waren wij ook aan het feesten.' zei ik tegen haar en streelde langs haar armen. 'We geven hem gewoon een limiet van 1 uur thuis zijn. Dan kan er ook nog niet veel mis gaan want meestal beginnen die echte feesten pas om 1.' Ik drukte nog een kusje in haar nek. 'Daarnaast, als wij een beetje stilletjes doen kunnen wij ons eigen feestje onder de lakens om de tijd te doden tot hij thuis komt?' zei ik en grijnsde.

Alvira
Als ik Joshua hoor praten met een enthousiaste Zafira glimlachte ik. Joshua had veel voor ons gedaan. Ik liep naar de voordeur waar ze stonden met 3 grote tassen. 'Jezus Joshua. Dat is toch veel te veel.' zei ik tegen hem en keek naar Zafira die helemaal opbloeide. 'Nu heb ik meteen iets leuks om aan te doen vanavond, dankjewel.' zei ze en gaf een knuffel aan Joshua waarna ze de 3 tassen mee sleepte naar haar kamer. 'Je moet stoppen haar zoveel te verwennen. Ze lijkt daar in al veel te veel op mij.' grinnikte ik. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/02/2020 11:21 PM

Mathías
Ik was een rapport van de omzet aan het bekijken en kreeg de hele discussie eigenlijk niet echt mee. We waren al een hele tijd verder en ik was gelukkig met mijn gezin. Ik had het naar mijn zin hier in Frankrijk, maar ik wou mijn bedrijf uitbreiden. Ook in Madrid en zodra iedereen er klaar voor was, al zouden de kinderen commentaar leveren, wou ik daar terug verhuizen. Ik keek op als ik Luca mij erbij hoor betrekken en houd mijn handen in de lucht. 'Je moeder zegt nee Luca.' zei ik tegen hem. Ik zou zometeen nog wel met Saia praten. Luca kreeg nu toch wel de leeftijd dat socializen en feesten belangrijk werd voor zo een jongen. Als Jane bij me komt glimlachte ik naar haar. 'Tuurlijk mag dat. En luister maar niet naar je broer. Zo lang jij blijft lezen is er nog hoop voor het IQ van deze familie.' zei ik zacht tegen haar en drukte een kus tegen haar voorhoofd.

Alvira
Ik was de afwas aan het doen terwijl Zafira op de bank plofte. Ze was nu 14 jaar, bijna 15. Ze begon echt al te puberen en ondanks dat we een goede band hadden was het af en toe zwaar om haar als single moeder op te voeden. 'We eten vanavond Spaghetti carbonara goed?' vroeg ik. 'Prima mam.' zei ze waarna ze opstond en naar de keuken liep. We woonden niet meer in een krot. We waren naar de stad verhuisd naar een grote loft. Nog steeds geen villa maar zeer zeker ruim genoeg. 'Mam, mag ik naar Gina vanavond? We wouden samen huiswerk maken.' zei ze. Ik grinnikte. 'Als of jullie ook maar 1 seconde huiswerk gaan maken.' zei ik spottend. 'Maar goed. Ik kom je dan wel om 10 uur ophalen.'zei ik tegen haar. 'Ik kan ook fietsen, ik heb geen babysit nodig.' zei ze. Ik keek haar recht aan. 'Oke.'zuchtte ze en plofte weer terug op de bank.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 01/02/2020 11:00 PM

Alvira
Ik knikte. “Doe Mathi en Saia de groeten van me.” Zei ik nog tegen hem en liep naar de woonkamer. “Zafira, het is tijd voor slaapje. Zeg maar dag Oma.” Zei ik tegen haar en tilde haar op. “Nee, oma blijven.” Zei ze lichtelijk teleurgesteld. “De volgende keer mag je bij oma gaan spelen. Maar nu is het echt slaaptijd.” Zei ik en keek naar Easton zijn moeder. “Overmorgen?” Stelde ik haar voor. Ik had Zafira nog nooit bij iemand anders laten slapen of spelen. Ik wou haar dicht bij me houden. Dan leek het alsof Easton ook dicht bij was. “Klinkt goed. Dankjewel Alvira.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 05:14 PM

Alvira
Als hij vertelde van de miljoenen euro's die Easton had nagelaten aan zijn dochter, zonder dat hij überhaupt wist een dochter te hebben gekregen na zijn dood beet ik op mijn lip om tegen tranen te vechten. Ik keek naar Zafira die blij met haar oma speelde. 'Nee. Het is niet mijn geld. Laat het er op staan.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. Ik zou het alleen maar aan domme dingen zoals drugs en alcohol uitgeven om mijn verdriet te verwerken. Dat was de reden dat ik in een krot woonde. Ik was nog altijd rijk, maar ik had het geld weggezet. Ergens waar ik er niet zomaar aan kon komen. 'Dankje.' zei ik tegen Joshua. 'Dat je het hebt uitgezocht.' Ik veegde snel een traan van mijn wang alsof hij er niet was geweest.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/29/2019 05:04 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Als ik hulp nodig heb om een andere plek te vinden, vraag ik iemand anders. Ik heb jou hulp niet nodig Joshua.' zei ik tegen hem en schonk voor mezelf ook nog een glas in. Het werd wel eens tijd om ergens naar toe te verhuizen waar meer ruimte was, maar ik ging niks aannemen van Joshua. Ik vond zelf vast wel iets.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page