Search for posts by ide11

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last Search found 120 matches:


ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 06:25 PM

Micahel
Ik ga beneden op de bank zitten.

Emma
Ik zucht en ga op zijn bed liggen''Mag ik gewoon gaan slapen?"'Ik moet gewoon vermijden dat hij met me naar bed gaat. Ik wil dat echt niet. Hopelijk merkt hij het niet 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 08:11 AM

Michael
Ik zucht en sta op waarna ik de kamer uit loop



Emma
Ik kijk woedent naar de deur en smijt de stoel opzij waarna ik de deur van het slot doe''Egoist''Zeg ik boos waarna ik weer naar beneden loop. 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/19/2016 07:52 PM

Michael
Ik slik''Zal ik je even alleen laten?''


Emma
Ik zucht.''Ga weg'' 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/18/2016 07:50 AM

Michael
''En ook dood dus?"'

Emma
Ik schud mijn hoofd en kijk weer weg van hem''Hoe zou ik jou moeten geloven?''Ik schrik een beetje als hij me ineens naar zich toe trekt en spring op van de bank waarna ik naar boven sprint en Calum's kamer in ren. Ik doe de deur op slot en blokkeer de deur met een stoel. Ik ga op het bed liggen en begin weer te huilen.

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 09:33 PM

Michael
''We kunnen toch iets doen voor afleiding?''Ik slik''Ik wil niet gemeen klinken, maar het zal me verbazen als dat andere meisje nog niet naakt in Calum's kamer ligt.''Ik zucht en ga op mijn bed liggen


Emma
Ik heb gewoon enorm de behoefte aan een knuffel nu. Ik wil dat iemand me troost, lieve dingen fluistert. Maar ik ken Calum inmiddels. That aint gonna happen. Ik schud mijn hoofd''Ik wil niet.''Mompel ik simpelweg. Alhoewel ik dorst heb wil ik niks van hem aannemen''Ik wil het niet riskeren dat er druggs inzitten. En als je dat flikt''Ik draai me enorm snel om en kijk hem woedent aan''Dan ga je dood. Ik fucking zweer het.'' 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 08:53 PM

Emma
Ik slik als ik merk dat er iemand naast me gaat zitten, Calum. Ik blijf wegkijken van hem en in een bolletje zitten. Ik ben gewoon niet in staat om hem aan te kijken nu.

Michael
''Ik weet dat je naar huis wilt, sorry. Ik wil niet dat we beiden dood gaan'' 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 08:08 AM

Emma
Ik schrik als Calum ineens voor me staat en draai me zo snel mogelijk om, maar hij heeft me al zien huilen''Wil je alsjeblieft weggaan?''Ik slik en loop weer naar de bank. Het lukte niet eens om mijn mascara weg te halen. En nu zit mijn gezicht nog steeds onder de zwarte strepen. Ik ga op de bank zitten en krul me op in een hoekje.


Michael
Ik haal mjn schouders op en lach zacht''Maar wat wil je gaan doen?'' 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/16/2016 09:59 AM

Michael
''Ik weet niet, ik wil gewoon geen ruzie, je bent een lief en mooi meisje. Ik zou mezelf nooit vergeven als ik gemeen tegen jou zou doen. Je hebt tenslotte niets verkeerd gedaan.''


Emma
Ik wil gewoon dat hij wat vriendelijker is, dat hij niet tegen me schreeuwt of me slaat, dingen waar ik hem nooit voor zal vergeven. Maar als hij aardiger doet is het hier ten minste wat beter. Ik veeg mijn tranen af en ga op zoek naar een spiegel, en in de hal naast de trap staat. Ik wil niet dat hij ziet dat ik gehuild heb. Hij zal me een zwakkeling vinden, en meer beledigingen heb ik niet nodig. Hij heeft al toegegeven dat ik niet mooi ben, en nog wel meer gezegt. Ik veeg mijn uitgelopen mascara van mijn wangen af en zoek in de zakken van mijn vestje. Maar ik heb geen mascara bij me. Dus hij zal het alsnog merken. Ineens hoor ik een kraak en schiet mijn blik naar boven. Niemand. Ik zal ook nog wel gek worden. Kan er allenmaal nog wel bij.... 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/01/2016 08:35 PM

Emma
Ik loop zo rustig mogelijk de kamer uit maar begin te rennen, ik ga de gang uit en naar beneden. Ik ga beneden op de bank zitten en haal diep adem. Maar ik begin al te huilen. Waarom ik? Waarom gebeurt dit nou weer?


Michael
''Geen idee, zeg maar wat je wilt doen en we gaan het doen'' 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/01/2016 07:42 PM

Michael
Ik zucht''Myrall, als ik je vrij kon laten zou ik dat doen. Maar dan gaan we allenbei dood''


Emma
''Laat me er alsjeblieft uit Calum, Ik smeek je...''Ik kijk naar de grond''Ik wil gewoon even een momentje alleen. Ik sta op het punt te kotsen door alle verwarring en dingen die er in mijn hoofd omgaan. Ik moet gewoon even alleen zijn...'' 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  12  |  »  |  Last

« Back to previous page