5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/17/2016 08:47 PM

Myrall.
'Naar huis gaan.' Zeg ik en ik sta op. Ik wil zo graag weg hier. Ook al gaat die Michael me nu lief behandelen en zo, het is nier dat ik blij ben. Ik kijk weer even naar mijn polsen. Ik haal diep adem, en adem weer uit. God sta me bij en haal me hier uit.

Calum.
Ik zucht en loop naar de keuken om een glas sinaasappelsap in te schenken. Ik zet het op de tafel en ga langs haar zitten in stilte. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 08:53 PM

Emma
Ik slik als ik merk dat er iemand naast me gaat zitten, Calum. Ik blijf wegkijken van hem en in een bolletje zitten. Ik ben gewoon niet in staat om hem aan te kijken nu.

Michael
''Ik weet dat je naar huis wilt, sorry. Ik wil niet dat we beiden dood gaan'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/17/2016 09:24 PM

Myrall.
'Liever dan dit. Ik was al niet zo'n happy persoon en dit maakr het echt niet veel beter.' Ik laat me weer op het bed zakken.

Calum.
Ik kijk naar hoe ze zich steeds kleiner maakt. Ik weet niet of ze getroost wil worden, in ieder geval niet door mij denk ik. 'Drink iets.' Zeg ik waarna ik het glas voor haar houd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 09:33 PM

Michael
''We kunnen toch iets doen voor afleiding?''Ik slik''Ik wil niet gemeen klinken, maar het zal me verbazen als dat andere meisje nog niet naakt in Calum's kamer ligt.''Ik zucht en ga op mijn bed liggen


Emma
Ik heb gewoon enorm de behoefte aan een knuffel nu. Ik wil dat iemand me troost, lieve dingen fluistert. Maar ik ken Calum inmiddels. That aint gonna happen. Ik schud mijn hoofd''Ik wil niet.''Mompel ik simpelweg. Alhoewel ik dorst heb wil ik niks van hem aannemen''Ik wil het niet riskeren dat er druggs inzitten. En als je dat flikt''Ik draai me enorm snel om en kijk hem woedent aan''Dan ga je dood. Ik fucking zweer het.'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/17/2016 09:41 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd in mijn handen. 'Nee, nee, nee!' Ik zucht. 'Ik ben hier sneller weg dan je denkt, wacht maar.'

Calum.
Ze is diep aan het nadenken geloof ik. 'Emma, ik zweer het. Ik heb er niks ingedaan. Als jij je nu zo kut voelt ga ik het nu echt niet erger maken. Ook niet beter waarschijnlijk.' Je kunt merken dat ze troost nodig heeft. Ik zucht zachtjes en trek haar even naar me toe. Ik moet iets doen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/18/2016 07:50 AM

Michael
''En ook dood dus?"'

Emma
Ik schud mijn hoofd en kijk weer weg van hem''Hoe zou ik jou moeten geloven?''Ik schrik een beetje als hij me ineens naar zich toe trekt en spring op van de bank waarna ik naar boven sprint en Calum's kamer in ren. Ik doe de deur op slot en blokkeer de deur met een stoel. Ik ga op het bed liggen en begin weer te huilen.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/19/2016 07:49 PM

Myrall.
'Hee, daar geef ik helemaal niks om. Ook al maak jij me nu dood. Dat is nog beter dan opgescheept te zitten met jou!' Zeg ik waarna ik zacht begin te huilen. 'Ik wil gewoon naar huis.'

Calum.
Ik sla hard op de bank als ze weer naar boven gaat. Ik kan haar toch niet troosten, zo? Wat moet ik anders doen. Ik loop weer naar boven en klop op de deur als ik merk dat-ie dicht is. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/19/2016 07:52 PM

Michael
Ik slik''Zal ik je even alleen laten?''


Emma
Ik zucht.''Ga weg'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/19/2016 08:06 PM

Myrall.
'Nee, laat me gewoon gaan. Dat is alles wat ik wil. Maar natuurlijk kom jij dan in problemen.' Ik zucht zachtjes en veeg mijn tranen weg.

Calum.
'Nee, Emma.' Zeg ik. 'Volgens mij is dit toch echt mijn kamer.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/20/2016 08:11 AM

Michael
Ik zucht en sta op waarna ik de kamer uit loop



Emma
Ik kijk woedent naar de deur en smijt de stoel opzij waarna ik de deur van het slot doe''Egoist''Zeg ik boos waarna ik weer naar beneden loop. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum